| Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
| Avtor |
Sporočilo |
LightBit

Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11 Prispevkov: 2523 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Sob Jun 05, 2021 14:19 Naslov sporočila: |
|
|
| ambasador je napisal/a: | | Vsak butelj zna tisto luknjo napolniti z ekvalajzerjem. |
Samo veliko vatov porabiš.
Pa lahko bi vsaj od 20Hz igral da bi se okrog vozu z odprto šipo pa Rap vrtel.
| ambasador je napisal/a: | Mislim da se razume nesmisel pogoja ugasnjenega motorja v praksi.
Za mirovanje imamo hifi doma. |
Sosed glasbenik ko pride domov včasih v svojem BMW-ju še malo posluša. Očitno se skriva pred ženo.  |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
LBaudio
Pridružen/-a: Ned Jan 2010 10:25 Prispevkov: 908 Kraj: Ljubljana, SLOVENIJA
|
Objavljeno: Pon Jun 07, 2021 08:23 Naslov sporočila: |
|
|
| ambasador je napisal/a: | Vsak butelj zna tisto luknjo napolniti z ekvalajzerjem.
|
tipicno nepoznavanje tovrstnih stvari,....ko bi le bilo tako preprosto.  _________________ For Fast Moving Concerts
Custom Aeroports
Custom car audio installs
2 X WR setter dBDrag street B - 2005 |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
ambasador
Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52 Prispevkov: 6217 Kraj: Izola
|
Objavljeno: Pon Jun 07, 2021 09:15 Naslov sporočila: |
|
|
https://media.daimler.com/marsMediaSite/en/instance/ko/Under-the-microscope-Burmester-High-End-3D-Surround-Sound-system---Three-dimensional-sound-in-the-car.xhtml?oid=990407
Iz napisanega je razvidno da so pri Mercedesu naravnost ponosni na doseženi rezultat.
Kritiziranje Burmestra na osnovi ene krivulje - to je šele poenostavljanje - začenši s prvim stavkom v tej temi ko tip napiše I will just leave this here....no comment . Ko bajagi kako je pa on pameten in iznad renomirane firme.
Je bolje da je tiho.
Niti ne vem zakaj bi naj mi razpravljali o tem.
99% avdioforuma boli k za sound v avtu - odkar ni več kaset... se spomnim ene debate tu, kako hitro se je prelevila v sound Akrapoviča in drugih auspuhov
in kulminirala s prakso da si lahko nastaviš zvok motorja in auspuha kar preko ozvočenja kabine. Takrat je bil znan samo prvi primer, sedaj je to praksa.
Še tihi električni avti naj bi oddajali zvok preko zvočnikov zaradi varnosti. Mamice jim vidim, komaj prideš do utišanja ropota, ti ga nabijejo na nos.
Ej folks, dokazano urbani hrup okolice povzroča stalni stres in posledično z leti visok krvni tlak. Se spomnim, ko smo po 10 dneh jadranja v tišini prispeli v Izolo - kot smo se bližali, tako je nivo hrupa rastel. Mirno ribiško mestece? Ajej, sem rekel, v temu mi živimo? Pol ure kasneje ga nisem zaznal več, a odtakrat vem koliko smo v tem zosu.
------------------------------------------------------------
ps: glede na to, da sem se ukvarjal z avtoradiji:
dokler so bile kasete v igri, ma kakšna krivulja - svaka dobija !! Vsi kot nori to špilali. Prišel CD ... zmedena pauza in nato forfe, odstop. Je ni krivulje ki oživi ubito bistvo glasbe. Do danes se je CD popravil (hm, samo v top klasi), blagohotno recimo, a je kasno. |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
LBaudio
Pridružen/-a: Ned Jan 2010 10:25 Prispevkov: 908 Kraj: Ljubljana, SLOVENIJA
|
Objavljeno: Pon Jun 07, 2021 14:09 Naslov sporočila: |
|
|
| ambasador je napisal/a: | https://media.daimler.com/marsMediaSite/en/instance/ko/Under-the-microscope-Burmester-High-End-3D-Surround-Sound-system---Three-dimensional-sound-in-the-car.xhtml?oid=990407
Iz napisanega je razvidno da so pri Mercedesu naravnost ponosni na doseženi rezultat.
Kritiziranje Burmestra na osnovi ene krivulje - to je šele poenostavljanje - začenši s prvim stavkom v tej temi ko tip napiše I will just leave this here....no comment . Ko bajagi kako je pa on pameten in iznad renomirane firme.
Je bolje da je tiho.
Niti ne vem zakaj bi naj mi razpravljali o tem.
99% avdioforuma boli k za sound v avtu - odkar ni več kaset... se spomnim ene debate tu, kako hitro se je prelevila v sound Akrapoviča in drugih auspuhov
in kulminirala s prakso da si lahko nastaviš zvok motorja in auspuha kar preko ozvočenja kabine. Takrat je bil znan samo prvi primer, sedaj je to praksa.
Še tihi električni avti naj bi oddajali zvok preko zvočnikov zaradi varnosti. Mamice jim vidim, komaj prideš do utišanja ropota, ti ga nabijejo na nos.
Ej folks, dokazano urbani hrup okolice povzroča stalni stres in posledično z leti visok krvni tlak. Se spomnim, ko smo po 10 dneh jadranja v tišini prispeli v Izolo - kot smo se bližali, tako je nivo hrupa rastel. Mirno ribiško mestece? Ajej, sem rekel, v temu mi živimo? Pol ure kasneje ga nisem zaznal več, a odtakrat vem koliko smo v tem zosu.
------------------------------------------------------------
ps: glede na to, da sem se ukvarjal z avtoradiji:
dokler so bile kasete v igri, ma kakšna krivulja - svaka dobija !! Vsi kot nori to špilali. Prišel CD ... zmedena pauza in nato forfe, odstop. Je ni krivulje ki oživi ubito bistvo glasbe. Do danes se je CD popravil (hm, samo v top klasi), blagohotno recimo, a je kasno. |
Ambasador, nocem te zalit ali spodkopavati forumski ugled, ampak ocitno o car audiu nimas bas prav veliko pojma, vsaj ne o High quality car audio sistemih in njihovem uglasevanju. Sam te stvari pocnem ze cca 30 let, in en polomljen radio s kasetarjem nima veze s tem o cemer govorim in nima veze s kvalitativnim nivojem o katerem govorim. Kasetarji so ven iz car audia cca 20-25 let....danes so v igri Hi-Res playerji tipe Sony ES, Bewith mirrorplayerji, tablice z zunanjimi DAC-i ali hi-quality CD playerji tipa Pioneer ODR, Alpine F1, Clarion HX D-2/D3, Denon Z1, McIntosh 4000/5000 in igracke v tem rangu (cena za player je med 3-5kE)
V danasnjih casih se pogovarjamo o Full aktivnih sistemih -3-way+sub ali 2-way + sub + rear fill s primernim processingom,....govorim o sistemih od 10,000 eur pa navzgor. Tista ropotala za 200-500EUR padejo stran tukaj.
tukaj je govora o kompleksnem nastavljanju processorjev ki bazirajo na nesteto RTA meritvah, na meritvah za nastavljanje delayev za vsak driver posebej, za nastavljanje EQ za vsak kanal posebej, za All-pass filtre za popravlanje faznih problemov, za uvoz hisnih krivulj, ...vse to nima veze s tistim kar si morda pocel xy let nazaj in upam se kar trditi da niti enkrat nisi uporabljal RTA v avtu,.... v tistih cajtih je bilo morda 2-max3 AudioControl SA3040 RTA metrov v Sloveniji, s tem da ti metri po funkcionalnosti ne pridejo zdraven modernim merilnih instrumentov tipa LMS, Leap, REW,.....in preprostejsim TrueRTA, A-RTA,....
Burmester je zvokovno zalost od sistema v vseh aspektih, me pa zalosti ko vidim komentarje ki nimajo ne glave ne repa, ne osnove in brezglavo hvaljenje necesa kar ima pripet logo peticne znamke ne glede na performance. Lahko ti povem da njihove stvari za car audio nimajo niti malo veze s stvarmi namenjenim domacemu audiu....in to velja tudi za BW, HK, Bose in ostale podobne sisteme....zal je to tako in nic drugace.
Govorit o auspuhih v kontekstu car audia je prblizno tako kot bi govoril o home audiu in centralni peci na kolm ter o sosedu k na vrtu z motorko zaga stare omare....v glavnem absolutno neprimerni komentarji,...pa zgleda si tudi malo prehitro nehal brat tisto temo.... _________________ For Fast Moving Concerts
Custom Aeroports
Custom car audio installs
2 X WR setter dBDrag street B - 2005 |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
ambasador
Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52 Prispevkov: 6217 Kraj: Izola
|
Objavljeno: Pon Jun 07, 2021 15:11 Naslov sporočila: |
|
|
@LBaudio, če ti gre od srca, le daj. Ni potrebno skrbeti za moj ugled. Se ne zgradi pa niti poruši ne tako hitro.
Če bi kritizerje postavil v tak avto, pa da ne poznajo krivulje, bi bili očarani. Morda tudi kakšen profesionalec inštalacij, čeprav se po defoltu mora postaviti iznad vseh drugih profesionalcev (Bose, B&W, Burmester ... sami šalabajzeri, že pri črki B, kje je še ostalo..).
Nekaj podobnega se začuti med lastniki snemalnih studijev, ko nobeden za nobenega drugega ne najde lepe besede.
A propos - kateri profesionalci pa so vredni priporočila? |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
LBaudio
Pridružen/-a: Ned Jan 2010 10:25 Prispevkov: 908 Kraj: Ljubljana, SLOVENIJA
|
Objavljeno: Pon Jun 07, 2021 15:29 Naslov sporočila: |
|
|
saj imas komentar od nekoga zgoraj....tezek na bassu in odprt na mid-hi.... mora biti res tezek pri 25 decibelski luknji v predelu midbassa kar je na uho skuraj 2,5x tisje na uho od preostalega dela,..... ce je to za nekoga sprejemljivo in dobro,.... naj le zivi nevednost! _________________ For Fast Moving Concerts
Custom Aeroports
Custom car audio installs
2 X WR setter dBDrag street B - 2005 |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
Audiomarka
Pridružen/-a: Sob Jan 2012 14:47 Prispevkov: 724 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Jun 07, 2021 22:00 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem slisal tega burmestra v eju. Nic da bi dol padel. Me pa pravvzanima kake meritve imajo ostale znamke ala audi, volvo, lexus... Te meritve morajo bit itak neko cudo, znotraj bskatle merit...
Zdaj ze pokojni clan tega foruma krokar je blazno hvalil volvov hk sistem. Tega se nisem slisal, sem pa navadnega in lexusov saj ne vem vec kaj za ena firma je bla. Avto sistemi niso nek presezek. Prej zelo slabi. Tudi bmw sem slisal in ni vrrdno pisat o tem. |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
ambasador
Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52 Prispevkov: 6217 Kraj: Izola
|
Objavljeno: Tor Jun 08, 2021 07:24 Naslov sporočila: |
|
|
Vse večje hifi grupacije za izdelavo zvočnikov so vpletene v ozvočenja avtomobilov - naprimer Focal za Pežo, DS (citroen) itd da ne naštevam se dobi na spletu vse.
Tudi moj Pežo 308 - bi ocenil tako na uho - ima podoben potek krivulje kot je tisti prikazan kot Burmester. Ne tako močen in ne tako globok na basu pa niti blizu 20kHz ne pride.
A če vklopim loudness je količina, brez 40Hz, basa zelo tam.
Za normalno poslušanje med vožnjo čisto ok in sigurno veliko bolje slišno kot če bi si sam sebi nabavil in montiral - hahaha - valjda že vem, da nisem nikoli boljšega sounda zrihtal nobenemu. Sem sposoben to javno priznati in nimam težav s tem, niti bojazni za moj kao ugled. Še več - se čudim kako jim to uspe s tako poceni preprostimi zvočniki.
Zdaj, krivulja taka ali onaka, klasika se zelo lepo sliši in ARS program je po defoltu stalno v akciji pri meni. Tudi pevski zbori se zelo lepo slišijo in radijski napovedovalci/spikerji - nimam čisto nič proti temu kako se to sliši. CD je sicer zvočno da je gorje, neposlušljiv dlje od 15 minut - zato pa radio dela ko šus. Še lovi odlično.
Mislim da je tisto sedlo 200-400Hz nuja, da ne utruja z bobnenjem, ki je v avtu sploh nezaželjeno, ker je že tako polno enih bobnečih zvokov od podvozja, motorja, auspuha.
Zato pravim da je avto praksa eno, hifi tekmovanja z ugasnjenim motorjem pa čisto neka druga imaginarna situacija - kjer se ojačevalci priklopijo na zunanje napajanje da bi motor ne motil. Koliko je to v praksi smiselno početje pa naj vsak sam presodi. |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
LightBit

Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11 Prispevkov: 2523 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Tor Jun 08, 2021 08:41 Naslov sporočila: |
|
|
Predvidevam da so Mercedes-i dobro zvočno izolirani. Morda se motim, ampak luksuzna vozila običajno notri bobnijo samo ko močno pritisneš gas (kar v praksi ni treba).
Smešno je, da se primerjati zvok v Pežoju (stari 308 SW je bil obupen, novi je poslušljiv) in "premium" ozvočenjem v Mercedesu. Če bi imel tovarniški Yugo tako krivuljo, bi bil tudi jaz navdušen.
Dejansko imam pa najraje tišino v avtu, če že, imam USB ključek z starim rockom. ARS ima vedno ko ga prižgem neko blebetanje, če pa že je glasba se pa nič ne sliši razen činele na koncu simfonije. Pa še napovedovalec te lahko potem ustraši, ker je tako glasen v primerjavi z glasbo. Drugi radiji so pa tudi neposlušljivi večino časa. Na ARS-u vsaj slišiš kaj drugačnega.
Morda bom izmeril v Swiftu za primerjavo kako zanič je. |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
LBaudio
Pridružen/-a: Ned Jan 2010 10:25 Prispevkov: 908 Kraj: Ljubljana, SLOVENIJA
|
Objavljeno: Tor Jun 08, 2021 09:01 Naslov sporočila: |
|
|
Ambasador, ne sanja se ti o car audiu niti o tekmovalni sceni in pravilih vezanih na to, prosim ne govori nekaj na pamet, in ne se iti nekega snobizma.... lahko ti posredujem pravilnik, ampak glede na to, da kao vse ves, najbrz ne bo potrebe,.....
V 30 letih nisem dozivel, da bi kdorkoli tekmoval s fabrskimi sistemi tipa Burmester, Dynaudio, Bose ipd, ker niso na nivoju sistemov s katerimi se ukvarjamo in to je dejstvo (sem tekmovalec od leta 1999 v SQ, EMMA sodnik, predsednik EMMA Slovenia, nosilec vecih WR v SPL-u, se aktivno ukvarjam z zahtevnimi montazami in nastavljanjem sistemov ze desetletja..... tako da se mi zdi da vem o cem govorim za razliko od tebe, ki si montiral kastarje)
zdaj pa ti prepuscam zadnjko besedo, ki mora biti itaq vedno tvoja, pa ce imas prav ali ne.
LP _________________ For Fast Moving Concerts
Custom Aeroports
Custom car audio installs
2 X WR setter dBDrag street B - 2005 |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
LBaudio
Pridružen/-a: Ned Jan 2010 10:25 Prispevkov: 908 Kraj: Ljubljana, SLOVENIJA
|
Objavljeno: Tor Jun 08, 2021 09:25 Naslov sporočila: |
|
|
| LightBit je napisal/a: | Predvidevam da so Mercedes-i dobro zvočno izolirani. Morda se motim, ampak luksuzna vozila običajno notri bobnijo samo ko močno pritisneš gas (kar v praksi ni treba).
Morda bom izmeril v Swiftu za primerjavo kako zanič je. |
ce imas voljo bi bilo zanimivo videti odziv. Naredi nekaj meritev v predelu glave/uses z razlicno obrnjenimi mikrofoni, naredi meritev tudi tako da je mic obrnjen v strop, naredi averaging vseh meritev in smoothing....
Tekmovalni avtomobili so izredno dodatno izolirani z namenskimi produkti od bitumnov/elastomerov z alu folijo, kombinacijo razlicnih materijalov, zaprtocelicnih pen, MLV, protihrupne bariere, plosce svinca, posebni premazi/paste,...tako da je notranjost avta po tretmaju izredno tiha, in neresonantna. Vse plastike so decouplane od sasije avta,..... se posebej se posvecamo dolocenim predelom v predelu pozarne stene, kolotekov, pokrova motorja,....redukcija hrupa nekje v rangu 20dB _________________ For Fast Moving Concerts
Custom Aeroports
Custom car audio installs
2 X WR setter dBDrag street B - 2005 |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
vojko
Pridružen/-a: Ned Maj 2008 16:50 Prispevkov: 945 Kraj: LJUBLJANA
|
Objavljeno: Tor Jun 08, 2021 15:27 Naslov sporočila: |
|
|
| LBaudio je napisal/a: |
V 30 letih nisem dozivel, da bi kdorkoli tekmoval s fabrskimi sistemi tipa Burmester, Dynaudio, Bose ipd, ker niso na nivoju sistemov s katerimi se ukvarjamo in to je dejstvo (sem tekmovalec od leta 1999 v SQ, EMMA sodnik, predsednik EMMA Slovenia, nosilec vecih WR v SPL-u, se aktivno ukvarjam z zahtevnimi montazami in nastavljanjem sistemov ze desetletja..... tako da se mi zdi da vem o cem govorim za razliko od tebe, ki si montiral kastarje)
zdaj pa ti prepuscam zadnjko besedo, ki mora biti itaq vedno tvoja, pa ce imas prav ali ne.
LP |
Ma pa kaj se preklate......Komerciala rules, tako v avtih kot avdiu,- čisto nič drugače pa ni v High-endu.
Da ne vedo kaj delajo seveda ne drži, folk dobi tisto kar je masi, in profilu kupcev všeč...Verjemite da ni naklučje!
Čist nič drugačna zgodba ni v High-endu. To je minorna branža, tudi profiti minorni, firme pa butične. To se ne dela za avdiofilile, resnične ljubitelje in "znalce" -, ne živijo od njih.
Živijo od premožnih in hohštaplerjev, ti pa nimajo veliko pojma o zvoku... Pogledajo na netu kaj je top, al pa so videli pri drugih,.... v vsakem primeru pa mora biti "znamka", da lahko povejo "kaj imajo". Novodobni bogataši so seljačine, krojač po meri kot v starih časih.. ne.....ker mora gor pisat Dolce Gabana, da se ve......konfekcija jim je všeč...
High-end je poslovno čisto slepo črevo in izguba. Nekaj od njega imajo edino pospeševalci prodaje (lastniki audio-net strani), in dilerji...Kar je tam gor in hvaljeno bo šlo, ostalo ne obstaja..čisti nateg in marketing....
Primer je italianski ESB, če 30 let nazaj nebi šel v car-audio bi propadel, kot vsi veliki in dobri proizvajalci zvočnikov. Tam je vsaj kaj trga, se da preživet....
https://www.esbcar.com/50-years
https://www.youtube.com/watch?v=6frsGUODbgU |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
ambasador
Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52 Prispevkov: 6217 Kraj: Izola
|
Objavljeno: Sre Jun 09, 2021 08:38 Naslov sporočila: |
|
|
| LBaudio je napisal/a: | | ambasador je napisal/a: | Vsak butelj zna tisto luknjo napolniti z ekvalajzerjem.
|
tipicno nepoznavanje tovrstnih stvari,....ko bi le bilo tako preprosto.  |
Argumenti, kje so?
Lansiral si podobo ene krivulje, nekaj se jih je zgražalo, dva meniva da je tako očitno smiselno.
Kaj naj naredimo s to temo?
-----------------------------------------------------------------------------------
Ne razumem kakšen smisel ima vpletati/primerjati avte za hifi tekmovanja s serijskimi avti. Tekmovanja so svet zase, sem šel pogledat tudi pravilnik - in res izjemoma dovoljuje vklopljen motor če je preveč soparno, da se upali klima za sodnike. A se tudi z upaljenim motorjem merijo krivulje? ok, to slednje je bolj za hec, itak da ne, ker potem bi @ck videl večjo linearnost Burmestra.
-------
Prišepnem ti full snob idejo za lansiranje na vašem kongresu, da se v kriterije ocenjevanja vključi poslušanje poročil. Bi videl kako hitro bi šle linearne krivulje v smeri Bose, Focal, Burmester ... kljub vsem bitumnu na plehu.
--------------------------------------------------------------------------------------
Spoznajmo zdaj že pokojnega Dietra Burmestra in njegovo videnje glasbe v avtu - ki privilegira udobno ugodje in očarljivost zvoka, 'S' klasi primerno:
https://www.burmester.de/en/Automotive/Mercedes-Benz-Soundsystem/ |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
LBaudio
Pridružen/-a: Ned Jan 2010 10:25 Prispevkov: 908 Kraj: Ljubljana, SLOVENIJA
|
Objavljeno: Sre Jun 09, 2021 10:11 Naslov sporočila: |
|
|
argument imas v enem od prvih postov - destruktivna interferenca in sredinska konsola, pa dajmo zdraven se malo problemov ki jih prinese lobing.....eto tukaj je argument. Ce se s tem ne ukvarjas na resnem nivoju teh tezav sploh ne poznas....pri sistemih kjer sta dva posvedrana zvocnika nafeclana na autoradio, se s takimi problemi ne ukvarjajo, pa tudi nimajo vzvodov take tezave resevat.
meri se lahko tako pri prizganem avtu kot v ugasnjenem. Definitivno se road-noise mora kompenzirat in zmanjsat kar se da.
Tista RTA krivulja je dalec od optimuma ki se ga da doseci v doticnem avtu,...kolega mislim da ravno dela enega takega - oz. se dela update na opremi,.....ga bom prosil za grafe ko bo v fazi zakljucka nastavljanja, bom potem cakal na tvoj kmentar.... (Zapco processing in amplifikacija, Focal Utopia M zvovniki) Se enkrat, to kar pocnemo nekateri je dalec stran od tega kar ti mislis o cem se gre, to nekako ni vec zajebancija in guncanje afen, kjer je vse podrejeno cim visjemu moznemu izplenu v zvoku. Nic drugace od tega kar nekateri pocnete/mo doma z boljsimi sistemi in v primernih sobah, pa vas zato nihce ne sodi, ampak z vase strani pa hitro pride do zapostavljanja cenejsih/preprostejsih sistemov v smislu nadutosti in vecvrednostnega kompleksa.....
tekmovalni CD-ji so namensko posneti za ocenjevanje timbrike, imaginga, staginga, visine, sirine, oddaljenosti od stagea, globine stagea, ambience, ocenjevanje "listening pleasure", poleg vseh ostalih tehnicnih in varnostnih kriterijev. vcasih so bile izvajane tudi RTA meritve za ocenjevanje linearnosti sistema, vendar so bile kasneje opuscene. CD-ji se menjajo vsaki dve leti kot tudi pravilnik, ocenjevalni list in judging agenda. Enako imajo reseno tudi ostale organizacije - IASCA, USAC, AYA,....
@Vojko - dobro si opisal doloceno maso ljudi,....
ESB je se vedno pri zivljenju, ravno so izdali svoje nove sisteme,....enote so vsekakor izdelane na visokem nivoju,...ze serija 5000 deluje zelo solidno, 8000 pa itak ni kaj komentirat.
Akustika je vecini vseh nas hobi ali zivljenski hobi, in nekako ne morem razumeti zakaj nekateri tega ne jemljete kot hobi in v tem uzivate in pozitivno spodbujate hobi-kolege,....NE, najprej je treba vedno ljudi diskreditirat, se iz njih norcevat in jih zapostavljat, in delat iz njih tepce.......v bistvu pa jih niti osebno ne poznate in ne veste kaksna znanja posameznik premore, ste zaslepljeni s svojim vedno prav in egom ter snobizmom, kar se dokazuje v vseh mogocih temah na tem forumu..... niste sposobni uzivanja v tem ampak vam uzitek predstavljajo stvari, ki se v hobijih nebi smele dogajati. _________________ For Fast Moving Concerts
Custom Aeroports
Custom car audio installs
2 X WR setter dBDrag street B - 2005 |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
ambasador
Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52 Prispevkov: 6217 Kraj: Izola
|
Objavljeno: Čet Jun 10, 2021 09:09 Naslov sporočila: |
|
|
Lepo da si predstavil svet tekmovanj car hifi, zraven se še eno malo promoviral.
Če se vrnem nazaj na temo - še vedno ne razumem kakšen smisel ima vpletati/primerjati ultra drage inštalacije v avtih za hifi tekmovanja - s serijskimi avti. Tekmovanja so svet zase ...
K sreči si podal povezavo avta z Burmestrom notri in istega modela , katerega bo obdelal tvoj kolega, nakar bo objavljena linearna krivulja.
Ob tej priliki je pomembno navesti primerjavo med doplačilom za Burmestra in koliko stane tekmovalna obdelava. Toliko o snobiranju.
Še vedno sem mnenja, da se brez težav z DSP-jem linearizira krivulja pred merjenjem - kako se potem to sliši pa fetišiste ravnih krivulj itak ne briga. Ni slučaj, da so iz tekmovalnega pravilnika vrgli ven kriterij linearne meritve.
Nimam pa absolutno nič proti tekmovanjem in niti linearnosti prenosa signala. Slednjega sicer ne gre enačiti z mikrofonsko linearnostjo v eni točki v luftu,
je pomembnejša energetska linearnost -
čisto kot primer - pa ne zate @LBaudio ker ti to dobro poznaš - če se meri linearnost basa dipol panelov in bas reflex škatle - pa recimo da smo oba DSP linearizirali - bo iz njih prišel tako različen zvok na basu in tako različni efekti na okolico - za ne verjet.
Toliko o enotočkovni mikrofonski linearnosti. |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|
| Zadnje teme - HI-FI |
-
HI-FI dodatki
Poceni absorberji
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Tidal
-
Dogodki v svetu HI-FI-ja, srečanja
HI-FI Ljubljana - 2025
-
Dogodki v svetu HI-FI-ja, srečanja
sejem plošč
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
YouTube & stuff
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Kaj trenutno poslušate?
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Kje kupujete CDje
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
AKTIVA ZA PC
-
HI-FI
Pomoč-bluetooth sistem
-
HI-FI
JBL Club Slovenia members
-
HIGH-END AUDIO
Eversolo DMP-A10
-
Do-It-Yourself
TFD-SW12B
-
HIGH-END AUDIO
HOLBO gramofon
-
HIGH-END AUDIO
GRAMOFON - ROČKA - ODJEMNA DOZA - PHONO OJAČEVALEC
-
HI-FI dodatki
Izdelava SPEAKON kabla za sub (REL)
|
|