Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Nuforce ojačevalniki
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 47, 48, 49  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
blazheny



Pridružen/-a: Pon Mar 2011 0:50
Prispevkov: 212
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 23, 2012 22:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ma to ni res... daljinec od Samsung TV mi zbega volume control na Nuforsu. Preklapljaš kanale pa pošilja glasnost gor in dol.

Problem sicer izgine, če ju dam meter in pol stran, ampak do tam niti slučajno ne morem vlečt ostalih kablov.

Aj s****e... če tega ne rešim bo moral pod male oglase Sad
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
igor0203



Pridružen/-a: Pet Dec 2008 12:33
Prispevkov: 638
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 23, 2012 23:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Razmišljaš v pravo smer...jaz bi tudi Samsunga prodal Laughing Laughing
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
blazheny



Pridružen/-a: Pon Mar 2011 0:50
Prispevkov: 212
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 28, 2012 10:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tkole pravi Nuforce Support:

Citiram:
We apologize for this problem, it is related to Samsung T.V.'s IR Codes. We are very much aware of this issue and have a firmware upgrade kit that will be available very soon to alleviate the problem. We are waiting to receive the first shipments of these upgrade kits from Tawain as we speak as there has been a small delay. Until then, you can take a look at the kit instructions I have attached so you know what to be expecting, and so that you and your customer are aware of the process for the upcoming fix to this situation. We are expecting delivery at any time, and we apologize for the delay. Please ask the customer to cover the IR receiver with black electrical tape for now, until the problem can be remedied.


Problem torej je, ampak bo rešen Smile

V priloženih navodilih so slikce kako odpret mašinco in ji na servisne pine namontirat flash čip z updejt kodo, ki ga menda dobim v kratkem:



Sem kar vedu, da je softver Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
audiofill



Pridružen/-a: Tor Apr 2008 19:48
Prispevkov: 5417
Kraj: Žalec

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 28, 2012 11:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Dober customer support in napredna tehnologija delata čudeže.

Če bi se televizorjeve kode teple z ojačevalcem ali receiverjem kakšnega drugega proizvajalca, bi moral bodisi požret kislo jabolko in s tem živet, bodisi prodat eno ali drugo. Tu se pa lepo sflasha. Dajo ti čip, ga rukneš na servisne pine in zdrava marija. I love hi-tech. Cool
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mihi



Pridružen/-a: Sre Sep 2009 20:15
Prispevkov: 6
Kraj: Nova Gorica

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 29, 2012 17:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljeni!

Zanimam se za nakup nuforce IA-7 V. Kje bi se ga splačalo naročiti?

Hvala
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
dr.sah



Pridružen/-a: Sob Sep 2008 21:41
Prispevkov: 1405
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 29, 2012 19:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nov, rabljen?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mihi



Pridružen/-a: Sre Sep 2009 20:15
Prispevkov: 6
Kraj: Nova Gorica

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 01, 2012 09:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Lahko tudi rabljen.

Rad bi poganjal zvočnike Monitor Audio GX50. Ali bi morda zadostoval

NuForce Icon-2 Desktop Integrated Amplifier and DAC, izvor mac mini?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
blazheny



Pridružen/-a: Pon Mar 2011 0:50
Prispevkov: 212
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 02, 2012 00:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Omenjali so se neki ravno tako 86 dB zvočniki kot so GX 50, ki jih je Icon baje lepo gnal.

Z mojimi BX-2 ni imela Dia nobenih težav, ampak so 90 dB.

Pomojem pa si tvoji GX50 zaslužijo IA-7.

Če je oglaševanje prepovedano prijazno prosim moderatorja, naj naslednje izbriše:

Kupil sem tule:
http://www.hifi-passion.de/

Izkušnja 100% pozitivna, Paypal.

Na moj mejl so se profesionalno odzvali tudi tile, ampak prepozno:
http://www.nuforce-icon.eu/
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
blazheny



Pridružen/-a: Pon Mar 2011 0:50
Prispevkov: 212
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 26, 2012 11:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

audiofill je napisal/a:
Dober customer support in napredna tehnologija delata čudeže.


Moram povedat, da se v mesecu dni pod vprašanjem nekompatibilnosti s Samsung TV ni zgodilo nič. Niti ne odgovarjajo kaj dosti na mejle, tako da - dober customer support, niti ne.

Še ene dva tedna jim dam, potem pa na Bolho oz. sem pod male oglase in dobrodošel nazaj, stari prijatelj Rotel Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
audiofill



Pridružen/-a: Tor Apr 2008 19:48
Prispevkov: 5417
Kraj: Žalec

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 26, 2012 12:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

To prodajalec kjer si kupil ali direkt Nuforce USA? To za slednje ni običajno, so ažurni. Kam se obračaš?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
blazheny



Pridružen/-a: Pon Mar 2011 0:50
Prispevkov: 212
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 26, 2012 13:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

audiofill je napisal/a:
To prodajalec kjer si kupil ali direkt Nuforce USA? To za slednje ni običajno, so ažurni. Kam se obračaš?


Komuniciram kar z obema... prodajalec v Nemčiji je še nekako ažuren pri komunikaciji, mu je maksimalno žal za probleme, ampak nič ne more dokler mu Nuforce ne pošlje upgrejda. Sumim pa, da nima nobene posebne podpore pri Nuforceu , ker je sitna riba.

Nuforce USA pa me ne šljivi po 10 dni.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
audiofill



Pridružen/-a: Tor Apr 2008 19:48
Prispevkov: 5417
Kraj: Žalec

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 26, 2012 19:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Me čudi zdajle tole, jaz imam same dobre izkušnje z njimi.

Je pa res da so v zadnjem času preokupirani s širitvijo mreže (zdaj že cca 60-70 zastopstev + nekaj internetnih shopov), kar je ogromen logističen zalogaj za takšen majhen kolektiv, no pa vseeno, 10 dni za odgovor stranki si glede na svoj customer service renome pa ne bi smeli privoščit.

Če ne bo urejeno do torka me dregni na privat. Bom nekaj naročal preko enega od EU zastopnikov, pa bom sproti še vprašal zate. Glede na to da proda na tone tega, predpostavljam, da ve za problem in ima tisti flasher.

lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
blazheny



Pridružen/-a: Pon Mar 2011 0:50
Prispevkov: 212
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 26, 2012 20:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

audiofill je napisal/a:
Če ne bo urejeno do torka me dregni na privat. Bom nekaj naročal preko enega od EU zastopnikov, pa bom sproti še vprašal zate. Glede na to da proda na tone tega, predpostavljam, da ve za problem in ima tisti flasher.


Hvala, če do torka ne bo kaj pametnega te res dregnem. Saj bi počakal, če bi mi kdo zabožjovoljo povedal kdaj bo rešeno. Magari še en mesec.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
blazheny



Pridružen/-a: Pon Mar 2011 0:50
Prispevkov: 212
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 30, 2012 09:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Updejt, danes:

Citiram:
Dear Customer,

The Dia firmware upgrade is now available, but you will need to return the unit to our facility to have the upgrade performed. Please write in the description on the form your request for the upgrade.

Please register and log a Helpdesk service ticket here:

http://www.nuforce.com/hp/support/service.php

...


Eh, zdaj mi bojo delali še stroške s pošiljanjem in sitnosti s carino. Tudi prav, če ne bo šlo drugače jebiga, potrpim.

Počakam še kaj bo v ponedeljek rekel Nemec; menda se trudi, da bi mi zrihtal za zamenjavo že nadgrajeno Dio.

Predstavljam si, da imajo jenkiji teh upgrejd kitov premalo in jih zato ne pošiljajo naokoli.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Vinylfan



Pridružen/-a: Sob Mar 2009 23:52
Prispevkov: 891
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 31, 2012 00:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ok, stroški transporta bodo, vendar pa lahko glede carine (če bi morala že biti) narediš začasni izvoz na popravilo in to je to. Včasih to ni bilo problem, ne vem točno, kaj se dogaja sedaj... Ampak ne vidim, zakaj bi se kaj spremenilo... Informiraj se, obvezno, preden narediš korak naprej....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 47, 48, 49  Naslednja
Stran 40 od 49

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe