Pomoè pogostih vprašanjPomoè pogostih vprašanj   IšèiIšèi   Seznam èlanovSeznam èlanov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporoèilPrijava za pregled zasebnih sporoèil   PrijavaPrijava 

Triode
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HIGH-END AUDIO
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporoèilo
kalimero



Pridružen/-a: Pon Sep 2008 21:25
Prispevkov: 286
Kraj: Å martno pri Litiji

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 06, 2023 19:33    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

LightBit je napisal/a:
Da se vrnem na lampe.
Fotr mi je pred ~10 leti obljubil (ni podal èasovne komponente Smile) ultralinear ojaèevalec na elektronke. Elektronke že imam, nekaj je tudi naredil, samo sem izgubil interes preden je naredil tako da sedaj stoji nedokonèan. Sedaj pravite da mora biti èisto preprosta single-ended trioda.
Ne vem morda pa sestaviva. Enkrat priklopim pa pospravim v omaro. Obljuba izpolnjena. Eksperiment narejen.
Ali pa raje prodam elektronke.


Katere elektronke?
_________________
www.marsaudio.eu - zastopnik za Jantzen Audio in Fountek
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Pošlji E-sporoèilo Obišèi avtorjevo spletno stran Telefon: 040758875
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 06, 2023 22:56    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Niè izjemnega. Sovjetske 6N3P-I in 6P18P.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
habo66



Pridružen/-a: Èet Maj 2010 18:01
Prispevkov: 1080
Kraj: Lenart

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 07, 2023 12:46    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Jasno je, da smo paè eni pristaši solid state-ov in drugi lampaških ferštov. In to je èisto ok.

Skratka, tudi sam sem si lastil (kar) nekaj SS ferštov in jih še toliko veè slišal v raznih sistemih (tudi ene najboljših nasploh), ampak vsekakor še vedno premalo, da bi naredil generalni zakljuèek. Pravzaprav, moje mnenje je, da generalnega zakljuèka ni oz. je generalni zakljuèek to, da ga ni. Ker, vsaj po mojih izkušnjah, SS nudi eno, lampe pa drugo. Vsaj jaz bom vedno nekje vmes, ali pa nekaj èasa na eni in potem spet "na drugi" strani.

Od solid state-ov bi imel še enkrat Sugdena, fix. Žal mi je, da sem ga prodal, ampak sem v momentu moral. Pa imel bi nazaj še Pathos Inpol Remix 10W A class, isto fix.
Rad bi slišal enkrat dobro igrati Passa oz. First Watt, nisem ga še. Pa prijateljeva Norma tudi lepo zveni. @Anzec ima enega najboljših A-class solid state ferštov (Bedini) in lahko naredi direktni A/B z lampami, pa kot vem ga še vedno ne bo postavil na vrh torte.

Sam imam najveè izkušenj s 6L6 družino lamp (jumperje na Elekit TU-8200R imam nastavljene na v triodni naèin, ker mi tako najbolj zveni). EL34 me nekako ni pritegnila tako zelo, malo bolj mogoèe KT88 (èe govorimo o ne-triodah).

Nabavil sem veè razliènih nos lamp iz 6L6 družine, pa tudi 12AU7 - za Elekita. Najboljša kombinacija do sedaj je 6L6G Fivre ('1940, ST smoked bottle) + 5814 RCA clear tops. Clear tops sicer v drugih kombinacijah niso tako ok, ker znajo biti teène, ampak z 6L6G ST je winning combo. Sugden pride blizu, doda še težo zvoka, dramo in fundament, ampak na drugi strani mu malo zmanjka.
Zato v škatli še èakajo deli za Dynaco ST70 s 6L6GC lampo.

Zadnja pridobitev je Yamamoto A08S na 45 lampo. Razumem zakaj fama okoli triod, popolnoma. Moram enkrat sicer priti do kakšne globe-baloon izvedbe (imam zaenkrat sicer 2 para ST bottle), ker globe ima še nekaj veè, slišano. Sicer pa gre za res ekstremno èistino, holografijo, oder, ta mikro atmosferiènost, crazy... Ampak spet, to ni end game. Nima velike teže, nima hudega drive-a, paè ima doloèene slabosti. Zdaj pa je na nas kaj nam veè pomeni.

Radikalno zagovarjati eno stran in zanièevati drugo je pomanjkanje izkušenj (in inteligence), seveda tudi modrosti, ampak ta pride z izkušnjami, èe se le iz njih kaj nauèiš in priznaš, da svet ni èrno-bel.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 07, 2023 13:33    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Struktura popaèenj in feedback, dva obraza istega problema:
Trenutno uporabljam digitalni d-class tranzistorski ojaèevalec s polno karjolo freedbacka Laughing
Avtor tega ojaèevalca (Spectron Musician) je John Ulrick in pravi tako: ...It's the slowness of analog circuitry that diminishes the benefits of loop feedback, resulting in an undesirable effect on the sound.
Tu je zgodba Spectrona, pa tudi Infinity-a, èe koga zanima:
https://positive-feedback.com/nos/spectron-1kw-digital-amplifier/

Marsikaj pojasni. Feedback koncept sam po sebi je moèno orožje a zaradi poèasnosti analognih vezij(fazno se zamakne) ima stranske uèinke. Top model Moon ojaèevalca ima serijo lokalnih feedbackov naprimer. Skoraj vsi se sedaj izogibajo overall feedbacku èez celotno vezje izhod-vhod.
---------------------------------------
Popaèenja:
recimo dvojno triodo ECC82 uporabiš za linijski predojaèevalec. Ima lampaški zvok. Potem v tem istem predojaèevalcu za to isto ECC82 narediš SRPP konfiguracijo (= push-pull) in popaèenja padejo za cel red velikosti (10x nižje) s tem, da zaradi push-pulla so brisane parne harmonske komponente. Zvok se zelo približa tranzistorskemu!
---------------
Èe predvajamo glasbo skozi napravo, ta svoje produkte harmonskih popaèenj prišteje k harmonski strukturi signala. Kar poudari doloèene komponente distorzije, druge pa ne - to spremeni fizionomijo zvoka, se drugaèe sliši.
---------------
Za popolnoma nevtralen ojaèevalec je dovolj imeti popaèenja ultra nizko, da ne kolorira in je rešeno. Toda - to narediš lahko samo z moènim feedbackom. Ta pa zaradi poèasnosti zareže v glasbo in od tranzientne modulacije naprej imaš zvoène komedije ..
---------------
Še nekaj je dobro upoštevati - mi poslušamo celotno verigo in konèni seštevek vseh parnih in neparnih komponent vseh udeležencev je tisto kar šteje. Tako pridemo do kombinacij zvoènik-ojaèevalec, pre-konèna itd.
---------------
Omenjena so bila neznatna popaèenja digitalnih izvorov zvoka. Ja, dosežena z zafidbekanimi èipi in zvokom, ki ga to prinaša.

Vsi analogni izvori zvoka (trakovi, odjemne doze itd) imajo moèno prevladujoèa parna harmonska popaèenja, pa je tranzistor z obratno karakteristiko lepo prosperiral. Toda - kombiniraj to z izvorom zvoka (digi), ki ima isti potek, pa dobiš prazno votel, plehek, hladen zvok ki najeda. Kar pripelje do situacije, ki je sledila:
..comeback že odpisanih lamp in lampašev je povzroèil prihod CD-ja. Ko sem zaèenjal s hobijem, skoraj ni bilo ponudbe lamp na trgu. Z vsakim letom se je še tisto malo krèilo. Èim je po nekaj letih zelo poèasnega starta compact diska ta konèno dobil zalet, so avdiofili pogruntali da ima siromašno harmonsko strukturo in da z glasnostjo ne dobi na impaktu.. Pa da vsemu temu je zdravilo - lampa s svojo harmonsko strukturo popaèenj.

Seveda so se solid staterji prilagodili, od rekordnih hitrosti nekdanjega Sansui-ja (rise time 0,2 us) smo danes upoèasnili na 6-8us, veliko manj feedbacka, j-fet, mos-fet, popaèenja veliko višja z bolj ugodno strukturo.
Nenazadnje tudi D-klasa. predvsem pa so v CDplayerjih poskrbeli za bodisi lampe na izhodu ali fet-harmonizerje.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 07, 2023 16:26    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Ah, priznajte da je vse kar hoèete "zaèinjen" zvok. Nima veze to z naravo in pravilnostjo.
Saj ni niè narobe. Mogoèe tudi sam probam, èe bo èas.

Imate kakšen DIY predlog za predojaèevalec z balansiranimi vhodi in izhodi?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
habo66



Pridružen/-a: Èet Maj 2010 18:01
Prispevkov: 1080
Kraj: Lenart

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 07, 2023 18:42    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Veš kaj jaz noèem, da moj sistem zveni enako kot mnogi ostali. In to je preveè pravilno, vse lepo in popeglano, vse trdo, zategnjeno, ampak dolgoèaaasnooo. In to imajo ljudje doma po veèini. Saj lahko nažgejo in zadeva stoji, ok, ampak ni življenja, ni cviljenja strun, ni dosadnega vokala Amy Winehouse, ker paè ne sme biti (èeprav dejansko je) ipd. To je fake.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 07, 2023 18:54    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Niè narobe.
Jaz ne maram novih preveè spoliranih ali zaèinjenih popularnih posnetkov. Ampak dvomim da z dodajanjem nekaj fake na nekaj kar je fake dobiš nekaj naravnega in pristno. Morda pa je bolj prebavljivo.

Kar je staro je že itak veèkrat harmonsko obogateno na vse možne naèine (vèasih kar cvrèi in je èisto oljnato). Nove posnetke poslušam praktièno samo klasiko in kak jazz. Mogoèe pa jaz tudi pogrešam "harmonsko obogatitev". Nekako sem preprièan da me predvsem moti pomanjkanje dinamike, ampak lahko se motim.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 07, 2023 19:19    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

LightBit je napisal/a:
Ah, priznajte da je vse kar hoèete "zaèinjen" zvok. Nima veze to z naravo in pravilnostjo...

Èe bi se ukvarjal z ljudmi, bi tebi prvemu to pripisal, hehe
Hec na stran...

Vprašal si zakaj triode in zakaj ne pentode ali ultralinear.
Dobil si odgovore.
Dobil si tudi širšo sliko v povezavi s tem..

Mislim, in na to tudi raèunam, da je vsaj drugim, ki so to brali, odprlo oèi na problematiko ali vsaj dopolnilo kakšno vrzel. Pa tudi èe je samo dalo misliti, je že nekaj.
Hvala za pozornost vsem..
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 07, 2023 19:31    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:
Vprašal si zakaj triode in zakaj ne pentode ali ultralinear.
Dobil si odgovore.
Dobil si tudi širšo sliko v povezavi s tem..

Sem, hvala za odgovore.
Na kratko lahko povzamem da triode najlepše obogatijo zvok.
Z oksimoronom da je tako bolj naravno in avtentièno se paè ne morem strinjati.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 07, 2023 21:13    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

LightBit je napisal/a:
ambasador je napisal/a:
Vprašal si zakaj triode in zakaj ne pentode ali ultralinear.
Dobil si odgovore.
Dobil si tudi širšo sliko v povezavi s tem..

Sem, hvala za odgovore.
Na kratko lahko povzamem da triode najlepše obogatijo zvok.
Z oksimoronom da je tako bolj naravno in avtentièno se paè ne morem strinjati.

Povzami še drugo: tranzistor najbolj osiromaši zvok (feedback docet), digitalno tudi - tako naprave kot posnetki. Slednje tudi komprimirajo preko vsake mere, ker ni impakta, je šus reven, prazen. Lampe so se vrnile zaradi problemov digitalnega - ti rata predelati to?
Dokler je bilo vse analogno smo dobro shajali s tranzistorji ali bolje povedano - se nismo zatekali k lampam. Tako je še danes, analognemu niso nujne lampaške usluge.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 07, 2023 21:42    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Lampe so se vrnile zaradi nostalgije. Pri digitalnem predvsem pogrešate popaèenje gramofonov in kaset.
Vsaj jaz si lahko samo tako to razlagam.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
anzec



Pridružen/-a: Ned Jul 2014 19:10
Prispevkov: 230
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 07, 2023 23:34    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

LightBit je napisal/a:
Lampe so se vrnile zaradi nostalgije. Pri digitalnem predvsem pogrešate popaèenje gramofonov in kaset.
Vsaj jaz si lahko samo tako to razlagam.


Ne.
Enkrat pojdi poslusat en dober triodni ojacevalec in sam oceni ali so to popacenja ali morda izgubljen del glasbe. Kot je ambasador povedal, ss ima morda najbolj osiromasi muziko. Razlika je recimo taka kot bi izvajal glasbo povprecen glasbenik ali pa vrhunski, kateri bi hotel glasbi dodati vso mozno energijo, ki jo zmore.

Ampak, kot je habo napisal, morda kdaj sede tudi ss, ki da pogled iz druge prspektive. Kot sem ze napisal, si lastim enega in tudi v njem uzivam. Enkrat pa sem tudi napisal, da si izjemno zelim slisati ss, ki bi mi ponudil tisto kar mi trioda. Takoj kupim in prodam vse lampe.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 08, 2023 13:11    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Morda pa je res glasbo izvajal povpreèen glasbenik. Da ni tako kot v tej anekdoti:
ambasador je napisal/a:
Se jih hitro prepozna, èeprav se ne spustijo tako daleè kot je naslednji primer, za katerega potrebuješ še dodatne kvalitete in popoln ego: tip je pisal na revijo - da je šel na koncert Uta Ughija samo zato, da bo slišal Stradivari violino (ma samo zato, ker je najboljša na svetu, da bo ja primerjava z zvokom na domu merodajna) in je bil zgrožen nad tem kar je slišal: ta stradivarka ni niè proti njegovemu hifi-ju na domu. Doma sliši posnetek stradivarke svileno, mehko, nežno - medtem ko v živo je to bilo na momente rezko, ostro Laughing
Pa so ga v odgovoru poduèili, da je dobro iti najprej na koncerte in potem ustvarjati doma. Èe mu gre za zvok podoben popolnemu. No, po moje mu predvsem ne gre za glasbo, so igralci (aparature) pomembnejši od igre (zvoka), hehe.

Lahko govori tudi o tem kar je Habo napisal. V studiju lahko tudi nekdo brez posluha poje. Pri takih posnetkih avtentiènosti ni možno dobiti. Lahko govorimo samo kako avtentièna je reprodukcija posnetka.

Res mi je èudno da še nikomur ni uspelo dokazati (nekako izmeriti) "siromašenja"? Da ni razlog preprosto v tem da se vam zdi pusto ker ni "obogateno".
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 08, 2023 13:51    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Brezveze .. ne vidim proti argumentov na bazi katerih bi debatiral.
Tisti je moj zapis, ki še kako drži - kasneje je tudi meni uspelo poslušati Uta Ughija in njegovo stradivarko v piranski stolni cerkvi.
Niè bat.
----------------------------------------
Med 2A3 in 300b bi se odloèal za slednjo. Mi deluje bolj polno balansirana z moènejšimi dinamiènimi kontrasti. 2A3 mi deluje nekoliko bolj mršava v smislu manj polna na midbasu. Verjetno tudi zaradi tega morda bolj zraèna - podobno kot mini zvoèniki z manj basa bolj izpostavijo zgornji del spektra.
------------------------
Vse to po spominu:
obièajno kadar poslušam na koncu naredim kratek miselni povzetek in si ga zapomnim. Ne da pomnim zvok ampak zakljuèke. Èe pa zvok nosi emocije, si vzbujene emocije zapomnim tudi. Prvi v spominu pa je splošni vtis - na kaj me spominja, kakšen tip zvoka je.
------------------------
V primeru zgornjih triod je to zame po spominu res, vprašanje pa je koliko je bilo posledica okolišèin - v prvi vrsti izhodnega trafota, sheme, napajanja, predojaèevalne stopnje.. pa tudi kako se ujame z zvoèniki. v smislu da na bolj zabuhlem basu bi pasala 2A3 ... itd, da ne razpredam.

Res pa sem omenjene lampe poslušal tudi v drugih napravah po sejmih in na obiskih. Vsakiè naredim primerjavo : spomin - vs kar trenutno poslušam in si zapomnim ali je sovpadalo ali se je razhajalo. Ni se razhajalo. Kar še vedno ni merodajno. Za debato pa je kar ok.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
jože



Pridružen/-a: Sre Dec 2009 18:30
Prispevkov: 318
Kraj: Jesenice

PrispevekObjavljeno: Èet Jan 12, 2023 11:51    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

LightBit je napisal/a:
Morda pa je res glasbo izvajal povpreèen glasbenik. Da ni tako kot v tej anekdoti:
ambasador je napisal/a:
Se jih hitro prepozna, èeprav se ne spustijo tako daleè kot je naslednji primer, za katerega potrebuješ še dodatne kvalitete in popoln ego: tip je pisal na revijo - da je šel na koncert Uta Ughija samo zato, da bo slišal Stradivari violino (ma samo zato, ker je najboljša na svetu, da bo ja primerjava z zvokom na domu merodajna) in je bil zgrožen nad tem kar je slišal: ta stradivarka ni niè proti njegovemu hifi-ju na domu. Doma sliši posnetek stradivarke svileno, mehko, nežno - medtem ko v živo je to bilo na momente rezko, ostro Laughing
Pa so ga v odgovoru poduèili, da je dobro iti najprej na koncerte in potem ustvarjati doma. Èe mu gre za zvok podoben popolnemu. No, po moje mu predvsem ne gre za glasbo, so igralci (aparature) pomembnejši od igre (zvoka), hehe.

Lahko govori tudi o tem kar je Habo napisal. V studiju lahko tudi nekdo brez posluha poje. Pri takih posnetkih avtentiènosti ni možno dobiti. Lahko govorimo samo kako avtentièna je reprodukcija posnetka.

Res mi je èudno da še nikomur ni uspelo dokazati (nekako izmeriti) "siromašenja"? Da ni razlog preprosto v tem da se vam zdi pusto ker ni "obogateno".


Glede siromašenja zvoka, sem že bral teste, v katerih je bilo napisano, da ojaèevalec "požre " detajle, to sicer ni dokaz z meritvami ampak slušna zaznava.

Meritve opravljajo obièajno z enim sinusnim signalom, ki pokažejo, kako ojaèevalec odreagira na posamezni signal (na primer 1kHz) - oziroma kako, koliko ga popaèi. To pa ni kaj prida podatkov, kaj se zgodi z glasbenim signalom, ki je zelo kompleksen. SS ojaèevalci imajo zelo moèno povratno vezavo, da s tem znižujejo popaèenja, to uspešno prikažejo meritve z eno samo frekvenco, z glasbenim - kompleksnim signalom pa teh meritev ne delajo, saj bi pokazale, dokazale, da ojaèevalec popaèi kompleksni signal mnogo bolj, kot pa enostaven sinus. Ker je povratna vezava zakasnjena za toliko, kolikor potrebuje signal skozi ojaèevalec, tudi deluje na vhod ojaèevalca nekoliko prepozno in zato se zgodi, da zniža jakost signalu, kateremu je ne bi smel.

Prav za to, so ojaèevalci z malo ali niè povratne vezave tako - toliko bolj "transparentni", kljub nekoliko veèjemu popaèenju signala. Na koncu ojaèevalec brez ali z malo povratne vezave zveni lepše kot pa tisti z zelo moèno povratno vezavo. (Posledièno manj siromaši signal.)
Veèinoma so to ojaèevalci iz naslovne teme.

Glede meritev pa je ambasador v eni drugi temi podal en link, èe se prav spomnim, je bil to link na en èlanek Nelsson Passa, ki je opravil meritve s kompleksnim (glasbenim) signalom. Te strani trenutno ne najdem, da bi še enkrat prebral tisti del.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
Pokaži sporoèila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HIGH-END AUDIO Èasovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni èas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6  Naslednja
Stran 4 od 6

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe