Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Mercedes - Burmester system
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> Avto HI-FI
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 05, 2021 14:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:
Vsak butelj zna tisto luknjo napolniti z ekvalajzerjem.

Samo veliko vatov porabiÅ”.
Pa lahko bi vsaj od 20Hz igral da bi se okrog vozu z odprto Ŕipo pa Rap vrtel.

ambasador je napisal/a:
Mislim da se razume nesmisel pogoja ugasnjenega motorja v praksi.
Za mirovanje imamo hifi doma.

Sosed glasbenik ko pride domov vĆØasih v svojem BMW-ju Å”e malo posluÅ”a. OĆØitno se skriva pred ženo. Laughing
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LBaudio



Pridružen/-a: Ned Jan 2010 10:25
Prispevkov: 829
Kraj: Ljubljana, SLOVENIJA

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 07, 2021 08:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:
Vsak butelj zna tisto luknjo napolniti z ekvalajzerjem.


tipicno nepoznavanje tovrstnih stvari,....ko bi le bilo tako preprosto. Wink
_________________
For Fast Moving Concerts

Custom Aeroports
Custom car audio installs

2 X WR setter dBDrag street B - 2005
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran Telefon: 041 853615
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 07, 2021 09:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

https://media.daimler.com/marsMediaSite/en/instance/ko/Under-the-microscope-Burmester-High-End-3D-Surround-Sound-system---Three-dimensional-sound-in-the-car.xhtml?oid=990407

Iz napisanega je razvidno da so pri Mercedesu naravnost ponosni na doseženi rezultat.
Kritiziranje Burmestra na osnovi ene krivulje - to je Å”ele poenostavljanje - zaĆØenÅ”i s prvim stavkom v tej temi ko tip napiÅ”e I will just leave this here....no comment . Ko bajagi kako je pa on pameten in iznad renomirane firme.
Je bolje da je tiho.
Niti ne vem zakaj bi naj mi razpravljali o tem.

99% avdioforuma boli k za sound v avtu - odkar ni veĆØ kaset... se spomnim ene debate tu, kako hitro se je prelevila v sound AkrapoviĆØa in drugih auspuhov Laughing Laughing
in kulminirala s prakso da si lahko nastaviÅ” zvok motorja in auspuha kar preko ozvoĆØenja kabine. Takrat je bil znan samo prvi primer, sedaj je to praksa.
Å e tihi elektriĆØni avti naj bi oddajali zvok preko zvoĆØnikov zaradi varnosti. Mamice jim vidim, komaj prideÅ” do utiÅ”anja ropota, ti ga nabijejo na nos.

Ej folks, dokazano urbani hrup okolice povzroĆØa stalni stres in poslediĆØno z leti visok krvni tlak. Se spomnim, ko smo po 10 dneh jadranja v tiÅ”ini prispeli v Izolo - kot smo se bližali, tako je nivo hrupa rastel. Mirno ribiÅ”ko mestece? Ajej, sem rekel, v temu mi živimo? Pol ure kasneje ga nisem zaznal veĆØ, a odtakrat vem koliko smo v tem zosu.
------------------------------------------------------------
ps: glede na to, da sem se ukvarjal z avtoradiji:
dokler so bile kasete v igri, ma kakŔna krivulja - svaka dobija !! Vsi kot nori to Ŕpilali. PriŔel CD ... zmedena pauza in nato forfe, odstop. Je ni krivulje ki oživi ubito bistvo glasbe. Do danes se je CD popravil (hm, samo v top klasi), blagohotno recimo, a je kasno.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LBaudio



Pridružen/-a: Ned Jan 2010 10:25
Prispevkov: 829
Kraj: Ljubljana, SLOVENIJA

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 07, 2021 14:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:
https://media.daimler.com/marsMediaSite/en/instance/ko/Under-the-microscope-Burmester-High-End-3D-Surround-Sound-system---Three-dimensional-sound-in-the-car.xhtml?oid=990407

Iz napisanega je razvidno da so pri Mercedesu naravnost ponosni na doseženi rezultat.
Kritiziranje Burmestra na osnovi ene krivulje - to je Å”ele poenostavljanje - zaĆØenÅ”i s prvim stavkom v tej temi ko tip napiÅ”e I will just leave this here....no comment . Ko bajagi kako je pa on pameten in iznad renomirane firme.
Je bolje da je tiho.
Niti ne vem zakaj bi naj mi razpravljali o tem.

99% avdioforuma boli k za sound v avtu - odkar ni veĆØ kaset... se spomnim ene debate tu, kako hitro se je prelevila v sound AkrapoviĆØa in drugih auspuhov Laughing Laughing
in kulminirala s prakso da si lahko nastaviÅ” zvok motorja in auspuha kar preko ozvoĆØenja kabine. Takrat je bil znan samo prvi primer, sedaj je to praksa.
Å e tihi elektriĆØni avti naj bi oddajali zvok preko zvoĆØnikov zaradi varnosti. Mamice jim vidim, komaj prideÅ” do utiÅ”anja ropota, ti ga nabijejo na nos.

Ej folks, dokazano urbani hrup okolice povzroĆØa stalni stres in poslediĆØno z leti visok krvni tlak. Se spomnim, ko smo po 10 dneh jadranja v tiÅ”ini prispeli v Izolo - kot smo se bližali, tako je nivo hrupa rastel. Mirno ribiÅ”ko mestece? Ajej, sem rekel, v temu mi živimo? Pol ure kasneje ga nisem zaznal veĆØ, a odtakrat vem koliko smo v tem zosu.
------------------------------------------------------------
ps: glede na to, da sem se ukvarjal z avtoradiji:
dokler so bile kasete v igri, ma kakŔna krivulja - svaka dobija !! Vsi kot nori to Ŕpilali. PriŔel CD ... zmedena pauza in nato forfe, odstop. Je ni krivulje ki oživi ubito bistvo glasbe. Do danes se je CD popravil (hm, samo v top klasi), blagohotno recimo, a je kasno.


Ambasador, nocem te zalit ali spodkopavati forumski ugled, ampak ocitno o car audiu nimas bas prav veliko pojma, vsaj ne o High quality car audio sistemih in njihovem uglasevanju. Sam te stvari pocnem ze cca 30 let, in en polomljen radio s kasetarjem nima veze s tem o cemer govorim in nima veze s kvalitativnim nivojem o katerem govorim. Kasetarji so ven iz car audia cca 20-25 let....danes so v igri Hi-Res playerji tipe Sony ES, Bewith mirrorplayerji, tablice z zunanjimi DAC-i ali hi-quality CD playerji tipa Pioneer ODR, Alpine F1, Clarion HX D-2/D3, Denon Z1, McIntosh 4000/5000 in igracke v tem rangu (cena za player je med 3-5kE)
V danasnjih casih se pogovarjamo o Full aktivnih sistemih -3-way+sub ali 2-way + sub + rear fill s primernim processingom,....govorim o sistemih od 10,000 eur pa navzgor. Tista ropotala za 200-500EUR padejo stran tukaj.
tukaj je govora o kompleksnem nastavljanju processorjev ki bazirajo na nesteto RTA meritvah, na meritvah za nastavljanje delayev za vsak driver posebej, za nastavljanje EQ za vsak kanal posebej, za All-pass filtre za popravlanje faznih problemov, za uvoz hisnih krivulj, ...vse to nima veze s tistim kar si morda pocel xy let nazaj in upam se kar trditi da niti enkrat nisi uporabljal RTA v avtu,.... v tistih cajtih je bilo morda 2-max3 AudioControl SA3040 RTA metrov v Sloveniji, s tem da ti metri po funkcionalnosti ne pridejo zdraven modernim merilnih instrumentov tipa LMS, Leap, REW,.....in preprostejsim TrueRTA, A-RTA,....
Burmester je zvokovno zalost od sistema v vseh aspektih, me pa zalosti ko vidim komentarje ki nimajo ne glave ne repa, ne osnove in brezglavo hvaljenje necesa kar ima pripet logo peticne znamke ne glede na performance. Lahko ti povem da njihove stvari za car audio nimajo niti malo veze s stvarmi namenjenim domacemu audiu....in to velja tudi za BW, HK, Bose in ostale podobne sisteme....zal je to tako in nic drugace.

Govorit o auspuhih v kontekstu car audia je prblizno tako kot bi govoril o home audiu in centralni peci na kolm ter o sosedu k na vrtu z motorko zaga stare omare....v glavnem absolutno neprimerni komentarji,...pa zgleda si tudi malo prehitro nehal brat tisto temo....
_________________
For Fast Moving Concerts

Custom Aeroports
Custom car audio installs

2 X WR setter dBDrag street B - 2005
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran Telefon: 041 853615
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 07, 2021 15:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

@LBaudio, ĆØe ti gre od srca, le daj. Ni potrebno skrbeti za moj ugled. Se ne zgradi pa niti poruÅ”i ne tako hitro.

ƈe bi kritizerje postavil v tak avto, pa da ne poznajo krivulje, bi bili oĆØarani. Morda tudi kakÅ”en profesionalec inÅ”talacij, ĆØeprav se po defoltu mora postaviti iznad vseh drugih profesionalcev (Bose, B&W, Burmester ... sami Å”alabajzeri, že pri ĆØrki B, kje je Å”e ostalo..).

Nekaj podobnega se zaĆØuti med lastniki snemalnih studijev, ko nobeden za nobenega drugega ne najde lepe besede.
A propos - kateri profesionalci pa so vredni priporoĆØila?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LBaudio



Pridružen/-a: Ned Jan 2010 10:25
Prispevkov: 829
Kraj: Ljubljana, SLOVENIJA

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 07, 2021 15:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

saj imas komentar od nekoga zgoraj....tezek na bassu in odprt na mid-hi.... mora biti res tezek pri 25 decibelski luknji v predelu midbassa kar je na uho skuraj 2,5x tisje na uho od preostalega dela,..... ce je to za nekoga sprejemljivo in dobro,.... naj le zivi nevednost!
_________________
For Fast Moving Concerts

Custom Aeroports
Custom car audio installs

2 X WR setter dBDrag street B - 2005
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran Telefon: 041 853615
Audiomarka



Pridružen/-a: Sob Jan 2012 14:47
Prispevkov: 724
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 07, 2021 22:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaz sem slisal tega burmestra v eju. Nic da bi dol padel. Me pa pravvzanima kake meritve imajo ostale znamke ala audi, volvo, lexus... Te meritve morajo bit itak neko cudo, znotraj bskatle merit...
Zdaj ze pokojni clan tega foruma krokar je blazno hvalil volvov hk sistem. Tega se nisem slisal, sem pa navadnega in lexusov saj ne vem vec kaj za ena firma je bla. Avto sistemi niso nek presezek. Prej zelo slabi. Tudi bmw sem slisal in ni vrrdno pisat o tem.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Tor Jun 08, 2021 07:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vse veĆØje hifi grupacije za izdelavo zvoĆØnikov so vpletene v ozvoĆØenja avtomobilov - naprimer Focal za Pežo, DS (citroen) itd da ne naÅ”tevam se dobi na spletu vse.
Tudi moj Pežo 308 - bi ocenil tako na uho - ima podoben potek krivulje kot je tisti prikazan kot Burmester. Ne tako moĆØen in ne tako globok na basu pa niti blizu 20kHz ne pride.
A ĆØe vklopim loudness je koliĆØina, brez 40Hz, basa zelo tam.

Za normalno posluÅ”anje med vožnjo ĆØisto ok in sigurno veliko bolje sliÅ”no kot ĆØe bi si sam sebi nabavil in montiral - hahaha - valjda že vem, da nisem nikoli boljÅ”ega sounda zrihtal nobenemu. Sem sposoben to javno priznati in nimam težav s tem, niti bojazni za moj kao ugled. Å e veĆØ - se ĆØudim kako jim to uspe s tako poceni preprostimi zvoĆØniki.
Zdaj, krivulja taka ali onaka, klasika se zelo lepo sliÅ”i in ARS program je po defoltu stalno v akciji pri meni. Tudi pevski zbori se zelo lepo sliÅ”ijo in radijski napovedovalci/spikerji - nimam ĆØisto niĆØ proti temu kako se to sliÅ”i. CD je sicer zvoĆØno da je gorje, neposluÅ”ljiv dlje od 15 minut - zato pa radio dela ko Å”us. Å e lovi odliĆØno.
Mislim da je tisto sedlo 200-400Hz nuja, da ne utruja z bobnenjem, ki je v avtu sploh nezaželjeno, ker je že tako polno enih bobneĆØih zvokov od podvozja, motorja, auspuha.

Zato pravim da je avto praksa eno, hifi tekmovanja z ugasnjenim motorjem pa ĆØisto neka druga imaginarna situacija - kjer se ojaĆØevalci priklopijo na zunanje napajanje da bi motor ne motil. Koliko je to v praksi smiselno poĆØetje pa naj vsak sam presodi.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Tor Jun 08, 2021 08:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Predvidevam da so Mercedes-i dobro zvoĆØno izolirani. Morda se motim, ampak luksuzna vozila obiĆØajno notri bobnijo samo ko moĆØno pritisneÅ” gas (kar v praksi ni treba).

SmeÅ”no je, da se primerjati zvok v Pežoju (stari 308 SW je bil obupen, novi je posluÅ”ljiv) in "premium" ozvoĆØenjem v Mercedesu. ƈe bi imel tovarniÅ”ki Yugo tako krivuljo, bi bil tudi jaz navduÅ”en.

Dejansko imam pa najraje tiÅ”ino v avtu, ĆØe že, imam USB kljuĆØek z starim rockom. ARS ima vedno ko ga prižgem neko blebetanje, ĆØe pa že je glasba se pa niĆØ ne sliÅ”i razen ĆØinele na koncu simfonije. Pa Å”e napovedovalec te lahko potem ustraÅ”i, ker je tako glasen v primerjavi z glasbo. Drugi radiji so pa tudi neposluÅ”ljivi veĆØino ĆØasa. Na ARS-u vsaj sliÅ”iÅ” kaj drugaĆØnega.

Morda bom izmeril v Swiftu za primerjavo kako zaniĆØ je.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LBaudio



Pridružen/-a: Ned Jan 2010 10:25
Prispevkov: 829
Kraj: Ljubljana, SLOVENIJA

PrispevekObjavljeno: Tor Jun 08, 2021 09:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ambasador, ne sanja se ti o car audiu niti o tekmovalni sceni in pravilih vezanih na to, prosim ne govori nekaj na pamet, in ne se iti nekega snobizma.... lahko ti posredujem pravilnik, ampak glede na to, da kao vse ves, najbrz ne bo potrebe,.....
V 30 letih nisem dozivel, da bi kdorkoli tekmoval s fabrskimi sistemi tipa Burmester, Dynaudio, Bose ipd, ker niso na nivoju sistemov s katerimi se ukvarjamo in to je dejstvo (sem tekmovalec od leta 1999 v SQ, EMMA sodnik, predsednik EMMA Slovenia, nosilec vecih WR v SPL-u, se aktivno ukvarjam z zahtevnimi montazami in nastavljanjem sistemov ze desetletja..... tako da se mi zdi da vem o cem govorim za razliko od tebe, ki si montiral kastarje)
zdaj pa ti prepuscam zadnjko besedo, ki mora biti itaq vedno tvoja, pa ce imas prav ali ne.

LP
_________________
For Fast Moving Concerts

Custom Aeroports
Custom car audio installs

2 X WR setter dBDrag street B - 2005
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran Telefon: 041 853615
LBaudio



Pridružen/-a: Ned Jan 2010 10:25
Prispevkov: 829
Kraj: Ljubljana, SLOVENIJA

PrispevekObjavljeno: Tor Jun 08, 2021 09:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

LightBit je napisal/a:
Predvidevam da so Mercedes-i dobro zvoĆØno izolirani. Morda se motim, ampak luksuzna vozila obiĆØajno notri bobnijo samo ko moĆØno pritisneÅ” gas (kar v praksi ni treba).

Morda bom izmeril v Swiftu za primerjavo kako zaniĆØ je.


ce imas voljo bi bilo zanimivo videti odziv. Naredi nekaj meritev v predelu glave/uses z razlicno obrnjenimi mikrofoni, naredi meritev tudi tako da je mic obrnjen v strop, naredi averaging vseh meritev in smoothing....

Tekmovalni avtomobili so izredno dodatno izolirani z namenskimi produkti od bitumnov/elastomerov z alu folijo, kombinacijo razlicnih materijalov, zaprtocelicnih pen, MLV, protihrupne bariere, plosce svinca, posebni premazi/paste,...tako da je notranjost avta po tretmaju izredno tiha, in neresonantna. Vse plastike so decouplane od sasije avta,..... se posebej se posvecamo dolocenim predelom v predelu pozarne stene, kolotekov, pokrova motorja,....redukcija hrupa nekje v rangu 20dB
_________________
For Fast Moving Concerts

Custom Aeroports
Custom car audio installs

2 X WR setter dBDrag street B - 2005
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran Telefon: 041 853615
vojko



Pridružen/-a: Ned Maj 2008 16:50
Prispevkov: 940
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Tor Jun 08, 2021 15:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

LBaudio je napisal/a:

V 30 letih nisem dozivel, da bi kdorkoli tekmoval s fabrskimi sistemi tipa Burmester, Dynaudio, Bose ipd, ker niso na nivoju sistemov s katerimi se ukvarjamo in to je dejstvo (sem tekmovalec od leta 1999 v SQ, EMMA sodnik, predsednik EMMA Slovenia, nosilec vecih WR v SPL-u, se aktivno ukvarjam z zahtevnimi montazami in nastavljanjem sistemov ze desetletja..... tako da se mi zdi da vem o cem govorim za razliko od tebe, ki si montiral kastarje)
zdaj pa ti prepuscam zadnjko besedo, ki mora biti itaq vedno tvoja, pa ce imas prav ali ne.

LP


Ma pa kaj se preklate......Komerciala rules, tako v avtih kot avdiu,- ĆØisto niĆØ drugaĆØe pa ni v High-endu.
Da ne vedo kaj delajo seveda ne drži, folk dobi tisto kar je masi, in profilu kupcev vÅ”eĆØ...Verjemite da ni nakluĆØje!

ƈist niĆØ drugaĆØna zgodba ni v High-endu. To je minorna branža, tudi profiti minorni, firme pa butiĆØne. To se ne dela za avdiofilile, resniĆØne ljubitelje in "znalce" -, ne živijo od njih.
Živijo od premožnih in hohÅ”taplerjev, ti pa nimajo veliko pojma o zvoku... Pogledajo na netu kaj je top, al pa so videli pri drugih,.... v vsakem primeru pa mora biti "znamka", da lahko povejo "kaj imajo". Novodobni bogataÅ”i so seljaĆØine, krojaĆØ po meri kot v starih ĆØasih.. ne.....ker mora gor pisat Dolce Gabana, da se ve......konfekcija jim je vÅ”eĆØ...

High-end je poslovno ĆØisto slepo ĆØrevo in izguba. Nekaj od njega imajo edino pospeÅ”evalci prodaje (lastniki audio-net strani), in dilerji...Kar je tam gor in hvaljeno bo Å”lo, ostalo ne obstaja..ĆØisti nateg in marketing....

Primer je italianski ESB, ĆØe 30 let nazaj nebi Å”el v car-audio bi propadel, kot vsi veliki in dobri proizvajalci zvoĆØnikov. Tam je vsaj kaj trga, se da preživet....

https://www.esbcar.com/50-years

https://www.youtube.com/watch?v=6frsGUODbgU
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 09, 2021 08:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

LBaudio je napisal/a:
ambasador je napisal/a:
Vsak butelj zna tisto luknjo napolniti z ekvalajzerjem.


tipicno nepoznavanje tovrstnih stvari,....ko bi le bilo tako preprosto. Wink

Argumenti, kje so?

Lansiral si podobo ene krivulje, nekaj se jih je zgražalo, dva meniva da je tako oĆØitno smiselno.
Kaj naj naredimo s to temo?
-----------------------------------------------------------------------------------
Ne razumem kakÅ”en smisel ima vpletati/primerjati avte za hifi tekmovanja s serijskimi avti. Tekmovanja so svet zase, sem Å”el pogledat tudi pravilnik - in res izjemoma dovoljuje vklopljen motor ĆØe je preveĆØ soparno, da se upali klima za sodnike. A se tudi z upaljenim motorjem merijo krivulje? ok, to slednje je bolj za hec, itak da ne, ker potem bi @ck videl veĆØjo linearnost Burmestra.
-------
PriÅ”epnem ti full snob idejo za lansiranje na vaÅ”em kongresu, da se v kriterije ocenjevanja vkljuĆØi posluÅ”anje poroĆØil. Bi videl kako hitro bi Å”le linearne krivulje v smeri Bose, Focal, Burmester ... kljub vsem bitumnu na plehu.
--------------------------------------------------------------------------------------
Spoznajmo zdaj že pokojnega Dietra Burmestra in njegovo videnje glasbe v avtu - ki privilegira udobno ugodje in oĆØarljivost zvoka, 'S' klasi primerno:
https://www.burmester.de/en/Automotive/Mercedes-Benz-Soundsystem/
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LBaudio



Pridružen/-a: Ned Jan 2010 10:25
Prispevkov: 829
Kraj: Ljubljana, SLOVENIJA

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 09, 2021 10:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

argument imas v enem od prvih postov - destruktivna interferenca in sredinska konsola, pa dajmo zdraven se malo problemov ki jih prinese lobing.....eto tukaj je argument. Ce se s tem ne ukvarjas na resnem nivoju teh tezav sploh ne poznas....pri sistemih kjer sta dva posvedrana zvocnika nafeclana na autoradio, se s takimi problemi ne ukvarjajo, pa tudi nimajo vzvodov take tezave resevat.

meri se lahko tako pri prizganem avtu kot v ugasnjenem. Definitivno se road-noise mora kompenzirat in zmanjsat kar se da.

Tista RTA krivulja je dalec od optimuma ki se ga da doseci v doticnem avtu,...kolega mislim da ravno dela enega takega - oz. se dela update na opremi,.....ga bom prosil za grafe ko bo v fazi zakljucka nastavljanja, bom potem cakal na tvoj kmentar.... (Zapco processing in amplifikacija, Focal Utopia M zvovniki) Se enkrat, to kar pocnemo nekateri je dalec stran od tega kar ti mislis o cem se gre, to nekako ni vec zajebancija in guncanje afen, kjer je vse podrejeno cim visjemu moznemu izplenu v zvoku. Nic drugace od tega kar nekateri pocnete/mo doma z boljsimi sistemi in v primernih sobah, pa vas zato nihce ne sodi, ampak z vase strani pa hitro pride do zapostavljanja cenejsih/preprostejsih sistemov v smislu nadutosti in vecvrednostnega kompleksa.....

tekmovalni CD-ji so namensko posneti za ocenjevanje timbrike, imaginga, staginga, visine, sirine, oddaljenosti od stagea, globine stagea, ambience, ocenjevanje "listening pleasure", poleg vseh ostalih tehnicnih in varnostnih kriterijev. vcasih so bile izvajane tudi RTA meritve za ocenjevanje linearnosti sistema, vendar so bile kasneje opuscene. CD-ji se menjajo vsaki dve leti kot tudi pravilnik, ocenjevalni list in judging agenda. Enako imajo reseno tudi ostale organizacije - IASCA, USAC, AYA,....

@Vojko - dobro si opisal doloceno maso ljudi,....

ESB je se vedno pri zivljenju, ravno so izdali svoje nove sisteme,....enote so vsekakor izdelane na visokem nivoju,...ze serija 5000 deluje zelo solidno, 8000 pa itak ni kaj komentirat.

Akustika je vecini vseh nas hobi ali zivljenski hobi, in nekako ne morem razumeti zakaj nekateri tega ne jemljete kot hobi in v tem uzivate in pozitivno spodbujate hobi-kolege,....NE, najprej je treba vedno ljudi diskreditirat, se iz njih norcevat in jih zapostavljat, in delat iz njih tepce.......v bistvu pa jih niti osebno ne poznate in ne veste kaksna znanja posameznik premore, ste zaslepljeni s svojim vedno prav in egom ter snobizmom, kar se dokazuje v vseh mogocih temah na tem forumu..... niste sposobni uzivanja v tem ampak vam uzitek predstavljajo stvari, ki se v hobijih nebi smele dogajati.
_________________
For Fast Moving Concerts

Custom Aeroports
Custom car audio installs

2 X WR setter dBDrag street B - 2005
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran Telefon: 041 853615
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 10, 2021 09:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Lepo da si predstavil svet tekmovanj car hifi, zraven se Ŕe eno malo promoviral.

ƈe se vrnem nazaj na temo - Å”e vedno ne razumem kakÅ”en smisel ima vpletati/primerjati ultra drage inÅ”talacije v avtih za hifi tekmovanja - s serijskimi avti. Tekmovanja so svet zase ...

K sreĆØi si podal povezavo avta z Burmestrom notri in istega modela , katerega bo obdelal tvoj kolega, nakar bo objavljena linearna krivulja.
Ob tej priliki je pomembno navesti primerjavo med doplaĆØilom za Burmestra in koliko stane tekmovalna obdelava. Toliko o snobiranju.

Å e vedno sem mnenja, da se brez težav z DSP-jem linearizira krivulja pred merjenjem - kako se potem to sliÅ”i pa fetiÅ”iste ravnih krivulj itak ne briga. Ni sluĆØaj, da so iz tekmovalnega pravilnika vrgli ven kriterij linearne meritve.

Nimam pa absolutno niĆØ proti tekmovanjem in niti linearnosti prenosa signala. Slednjega sicer ne gre enaĆØiti z mikrofonsko linearnostjo v eni toĆØki v luftu,
je pomembnejŔa energetska linearnost -
ĆØisto kot primer - pa ne zate @LBaudio ker ti to dobro poznaÅ” - ĆØe se meri linearnost basa dipol panelov in bas reflex Å”katle - pa recimo da smo oba DSP linearizirali - bo iz njih priÅ”el tako razliĆØen zvok na basu in tako razliĆØni efekti na okolico - za ne verjet.
Toliko o enotoĆØkovni mikrofonski linearnosti.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> Avto HI-FI Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 2 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe