Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Vpliv glasbe na hifi problematiko
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> Dogodki v svetu HI-FI-ja, sreĆØanja
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
ajka



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 10:00
Prispevkov: 3181
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 15, 2013 15:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

LP

Ja "simfonika" je eden od segmentov testiranja ...
Je dobra za testiranje sistema v veliko pogledih, ampak Å”e daleĆØ ne vseh ...
PreveĆØ je slabih posnetkov v segmentu dinamike, tako, da tudi tukaj ne moreÅ” vsega sliÅ”at... Je kakÅ”en posnetek od @Jazza z minimalno zasedbo tolkal npr., bolj dinamiĆØen kot veĆØina simfonike za vsakdanjo rabo ...
Je pa simfonika res dobra za testirat "transparenco" sistema v celoti, kot tudi za posamezne elemente . No tukaj pa Ŕe posebaj velja za testiranja kablov...
Dober kabel naredi dober naraven stage, predvsem se vrhunski kabli tukaj razlikujejo po slojevitosti in transparenci po globini... Slab kabel, silijo instrumenti naprej, Å”e sploh tisti instrumenti, ki igrajo "tranziente"; godala so zapacana, ĆØe pa "nastopa" Å”e kakÅ”en "zbor" pa na slabih kablih le ta izgine iz prizoriÅ”ĆØa in se vse skupaj dere po celem stagu Crying or Very sad Wink ... Ma ima joÅ” mnogo toga Wink .
_________________
~ ** ~
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: -
Zuluf



Pridružen/-a: Pet Nov 2012 16:46
Prispevkov: 677
Kraj: bunga bunga

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 15, 2013 16:20    Naslov sporočila: Re: Vpliv glasbe na hifi problematiko Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:
Evo, sem odprl novo temo, ki se je razvila v sosednji Vklop-Vintage oprema.

@ajka in @nomad sta 'politiĆØno' hotela prikriti srž problema - ĆØeÅ” saj je vse v isti godlji, kaj ima veze za katero glasbo gre...

Trdim: elektrificirana glasba nima nobene reference v realnem življenju in poslediĆØno daje proste roke avdiofilom da si omislijo 'svoj' zvok. Å e posebej posnetki, ki jih v studiju sesekljajo, filtrirajo in zmiksajo s 1000 efekti imajo referenco samo v zvoku v tistem studiju (ĆØe ga niso med tem spremenili, hahaha).

Naravno zveneĆØi instrumenti (neozvoĆØeni), kljub temu - in v isti sapi ravno zato - da posnetki s težavo odsevajo realnost - imajo referenco v realnosti. Dovolj je iti na koncert ali v glasbeno Å”olo in v živo sliÅ”iÅ” naprimer klavir ali ĆØelo. Pa to je point hi-fi: high fidelity!
Seveda smo Å”e daleĆØ, a hkrati vedno bližje. Sposobnost hifi naprav približevanju realnosti napreduje - tako v absolutnem smislu kot v relativnem - pri cenejÅ”ih napravah.

Zdi se mi butasto, da se nekdo obremenjuje s kriteriji za naravno zveneĆØe instrumente - a posluÅ”a elektriĆØne kitare, sintesajzerje, elektriĆØne bobne in ritme itd.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V isti sklop bom dal trditev, da je najveĆØja draž naravno zveneĆØih instrumentov - njihovo izzvenevanje. Ravno tu je najveĆØja pomanjkljivost CD formata.
CD format je po mojem najboljÅ”i za vso studijsko glasbo vkljuĆØno z jazz, ves rock, blues, tehno, metal, funky - ne glede stari ali novi posnetki, v živo iz ozvoĆØenih koncertov ali iz studija.

CD format se tudi Å”e nekako obnese z naravno zveneĆØimi instrumenti kadar jih je malo - pa so na posnetku dovolj glasni, da se Å”e sliÅ”ijo izzvenevanja (do neke mere).


Da dodamo Å”e eno spremeljivko k "naravno" zveneĆØim instrumentom. Naravno zveneĆØe instrumente postavimo najprej v Disney Hall, nato pa v ... kamorkoli že samo, da gre za "svetlejÅ”o" halo. Kako morajo zdaj zveneti naravni instrumenti. Vedno enako ali enkrat svetleje in enkrat temneje? Posnetek je edina relevantna stvar in temu se je treba približati. ƈe hoĆØemo vedno sliÅ”ati kremaste base ali .... je to povsem nekaj drugega.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nomad



Pridružen/-a: Pet Maj 2009 14:01
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 15, 2013 18:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:
V isti sklop bom dal trditev, da je najveĆØja draž naravno zveneĆØih instrumentov - njihovo izzvenevanje. Ravno tu je najveĆØja pomanjkljivost CD formata.

MogoĆØe je to pomanjklivost slabih CD playerjev, CD formata pa zagotovo ne.
Digitalna reprodukcije je v zadnjih letih ogromno napredovala, do meje formata pa Ŕe nismo priŔli. In je nekako ne poznamo.
NasploÅ”no pa je v vseh teh debatah analogno / digitalo in pri veĆØini sistemov, ki sem jih sliÅ”al pri drugih audiofilih, v salonih in na ljubljanskem sejmu problem v tem, da prav kvalitetnih digitalnih izvorov zvoka ni oziroma so zelo redki. ƈe kombiniraÅ” CD player za 1.500 EUR z vrhunskim ojaĆØevalcem in zvoĆØniki za recimo 20.000 EUR, potem je jasno da dodobra poznaÅ” napake CD playerja in jih neupraviĆØeno pripiÅ”eÅ” formatu. Sem striktni pristaÅ” audio hierarhije znane kot GIGO. Vedno zaĆØnem z najboljÅ”im možnim izvorom zvoka, ki lahko stane tudi 50% cene celotnega sistema.
V tako postavljenem sistemu je vtis o kvaliteti zvoka iz CD-ja precej drugaĆØen.

ambasador je napisal/a:
Naravno zveneĆØi instrumenti (neozvoĆØeni), kljub temu - in v isti sapi ravno zato - da posnetki s težavo odsevajo realnost - imajo referenco v realnosti. Dovolj je iti na koncert ali v glasbeno Å”olo in v živo sliÅ”iÅ” naprimer klavir ali ĆØelo.

AkustiĆØni instrumenti nimajo nobene reference v naravi. Obstajajo samo konkretni instrumenti, ni pa nekega idealnega instrumenta, ki bi služil za referenco. In ti konkretni instrumenti zvenijo razliĆØno, igrajo jih razliĆØni glasbeniki v razliĆØnih prostorih. Klavir, ki ga boÅ” sliÅ”al v glasbeni Å”oli ne bo zvenel enako kot klavir, ki ga boÅ” sliÅ”al na koncertu v CD ali pa klavir, ki ga boÅ” sliÅ”al doma. In ne obstaja nek klavir nad klavirji, referenĆØni klavir, ki bi bil merilo kako morajo zveneti klavirji.
Nasloh pa se govori o zvoku instrumenta, kot da je ta tonski generator in proizvaja vseskozi nek konstanten nespremenljiv zvok. V resnici je zvok instrumenta neloĆØljiv od glasbe, od stila igranja glasbenika, prostora itd. - isti instrument bo v rokah dveh glesbenikov zvenel razliĆØno.
Se pa strinjam s tem, da je klasika, Å”e posebej veĆØja dela, idealna za testiranje zvoka sistema, ker je najtežja za reprodukcijo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nomad



Pridružen/-a: Pet Maj 2009 14:01
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 15, 2013 18:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:
@zuluf
a)
1000% se strinjam s tabo, da naj bi se sliÅ”alo kot hoĆØe producent ! A povej mi - hote ali nehote je avdiofil avtor svojega sistema in s tem tudi zvoka. Na kaj se lahko opre, kaj mu je referenca in garancija da bo res tako sliÅ”al?

Mislim, da midva z Zlufom nimava tega problema, ker uporabljava ATC zvoĆØnike.
Jaz pa Ŕe Stax sluŔalke, Oboje je nekakŔen standard tudi za studie. In zato imava lahko zvok, ki je zelo blizu temu kar je sliŔal producent.

Je pa to veliko vpraÅ”anje audia: kako se mora pravilno sliÅ”ati, kakÅ”en je pravilen zvok sistema ? Da veÅ” kaj je prav, ni potrebna neka zunanja referenca. Pravilna reprodukcija je nevtralna, takÅ”na ki niĆØ ne doda in niĆØ ne vzame, samo reproducira to, kar je na posnetku. Absolutno tega ni mogoĆØe doseĆØi, lahko pa se približaÅ”. V praksi je bolj nevtralna reprodukcija tista, ki pokaže veĆØ razlik med posnetki in znotraj posnetka. Samo te neumne obsesije z zvokom se je treba reÅ”iti in zaĆØeti posluÅ”ati glasbo. In ocenjevati sistem, ne glede na zvok, ampak glede na to kako reproducira glasbo.


Nazadnje urejal/a nomad Pet Feb 15, 2013 19:54; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nomad



Pridružen/-a: Pet Maj 2009 14:01
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 15, 2013 18:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Å e zanimiva anekdota na temo zvok vs glasba izpod peresa Malcolma Stewarda.

My hi-fi system
This system represents the philosophy that I have followed for 30 years or more: that how a hi-fi system presents music is far, far more important than how it handles hi-fi. Itā€™s a simple idea, really: when did you last go to a gig or concert and complain that there ā€œdidnā€™t seem to be enough air around the first violinsā€ or some such hi-hi twaddle? However, you might well complain that the bass guitar seemed to be playing a different gig to the drummer because his timing was so far out. Fundamentally, that sort of communication is what I look for in a system and that is exactly what this set-up gives me. Presentational considerations are just the icing on the cake: they are nice to have but not the be-all-and-end-all that some people consider them to be.

I always remember sitting in a demonstration of some hideously expensive, high-end hi-fi loudspeakers at an American show. The demonstrator ranted on about the depth of the imagery, and how extended the bass response was, and how sweet the trebleā€¦ He conveniently missed one vital point in his effusive oratory: telling the audience what the instrument to which we were listening was supposed to be. It was, I think, something that was being blown: an oboe, maybe, or a French horn, possibly, though it might have been a trombone!
I asked the British journalist sitting next to me if he had any idea what the instrument was but he, although being an intense classical devotee, could only hazard a guess. At this point in the proceedings I was reprimanded by an American retailer for talking during the dem and spoiling his enjoyment of these ā€˜beautifulā€™ sounds. ā€œSo, what instrument is producing them?ā€ I asked him. I did not get a reply just a sneering look.
http://www.malcolmsteward.co.uk/?page_id=649
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mestn pu



Pridružen/-a: Sre Jan 2009 22:21
Prispevkov: 2635
Kraj: domžale

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 15, 2013 19:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:
ƈe imaÅ” Å”tiri instrumente na sceni v primerjavi s simfoniĆØnim orkestrom ki ima ca 80 ĆØlanov, je odmerjeni prostor za vsak instrument 20 X manjÅ”i za vsakega. Kot se sliÅ”i žiĆØka (ki jo zamenjaÅ”) že v manjÅ”em sestavu, se 20X bolj sliÅ”i pri velikem orkestru. Tisto, kar ti pri par instrumentih predstavlja trenutno osvežitev in celo paÅ”e - ti lahko pri orkestru lahko naredi tako Å”kodo, da si hitro premisliÅ”.

ƈe tega ne preverjaÅ” - ne moreÅ” vedeti. Predvsem ni korektno brez preverjanja komurkoli to ponujati kot univerzalni recept.
Tu gre za konkretno žico, ki deluje odliĆØno v vseh parametrih, kaj pa je v komponenti sami in sistemu, pa doloĆØa vse kar je narejeno kolikor toliko dostojno.
Na osnovi te žice se da potem iz sistema z menjavami za audio standard pasivo potegniti kar najveĆØ.
Arhimed je rekel:"Pokažite mi pravo toĆØko in z vzvodom bom premaknil svet."
Napajanje komponente je osnova, "Arhimedova toĆØka" komponente, predpostavimo, da je že narejeno solidno(kar velja za veĆØino "greha vrednih komponent "), torej napajanje potrebuje ožiĆØenje, ki je na njegovi ravni in ožiĆØenja za napajanja tovarniÅ”ko kar praviloma niso na nekem nivoju.
_________________
Great people talk about ideas, average people talk about things, small people talk about other people.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 16, 2013 09:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

nomad je napisal/a:
Å e zanimiva anekdota na temo zvok vs glasba izpod peresa Malcolma Stewarda.

My hi-fi system
This system represents the philosophy that I have followed for 30 years or more: that how a hi-fi system presents music is far, far more important than how it handles hi-fi. Itā€™s a simple idea, really: when did you last go to a gig or concert and complain that there ā€œdidnā€™t seem to be enough air around the first violinsā€ or some such hi-hi twaddle? However, you might well complain that the bass guitar seemed to be playing a different gig to the drummer because his timing was so far out. Fundamentally, that sort of communication is what I look for in a system and that is exactly what this set-up gives me. Presentational considerations are just the icing on the cake: they are nice to have but not the be-all-and-end-all that some people consider them to be.

I always remember sitting in a demonstration of some hideously expensive, high-end hi-fi loudspeakers at an American show. The demonstrator ranted on about the depth of the imagery, and how extended the bass response was, and how sweet the trebleā€¦ He conveniently missed one vital point in his effusive oratory: telling the audience what the instrument to which we were listening was supposed to be. It was, I think, something that was being blown: an oboe, maybe, or a French horn, possibly, though it might have been a trombone!
I asked the British journalist sitting next to me if he had any idea what the instrument was but he, although being an intense classical devotee, could only hazard a guess. At this point in the proceedings I was reprimanded by an American retailer for talking during the dem and spoiling his enjoyment of these ā€˜beautifulā€™ sounds. ā€œSo, what instrument is producing them?ā€ I asked him. I did not get a reply just a sneering look.
http://www.malcolmsteward.co.uk/?page_id=649


To ogledalo jaz nastavljam avdiofilom že leta : koliko hifijev je sposobno reproducirati navadna poroĆØila iz radia ? Å e posebej pri tistih ki se stalno igrajo z vtikaĆØi in kabli.

Ne reĆØem oboa, ker veĆØina nima pojma niti kako izgleda kaj Å”ele kakÅ”en zvok ima.
Potem ko damo poroĆØila skozi gremo videt ali hifi loĆØi med violami in violinami.
Tri sejme nazaj so me skoraj vrgli iz ene sale in me grdo gledali v Å”e vsaj treh salah, ko sem namesto godalnega tria dobil dol brzostrelke oziroma izmaliĆØen zmazek (nomad: tudi na Accuphase CD).
Približno 10 sejmov nazaj sva se z Rudijem priĆØkala ali poje ženska ali moÅ”ki - in sva Å”la pogledat kaj se vrti: Michael Buble je bil! Na sistemu renomirane firme...o kablih ne bi niti debatiral, ker so po mojem mnenju bili tisti ki so 'zaplužili' situacijo (ne oni, ampak tisti ki jih je dajal gor).

Tako da nemoj ti meni Malcolm Steward...hahaha
_________________
Carpe Diem


Nazadnje urejal/a ambasador Sob Feb 16, 2013 10:07; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 16, 2013 10:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ko govorimo o referencah: kako ste pedantni. Na koncertu se klavir eno vrsto nazaj ne sliŔi enako. Ma to nobenemu ne daje alibi da se klavir sliŔi kot mutirani pianino.

Niso vsi klavirji enaki, ne igrajo enako v vseh prostorih, ok. Ma trup imajo - ga vaÅ” sistem reproducira? Na vseh klavirjih in v vseh prostorih se sliÅ”i njegova kasa, trup, polnost izzvenevanja. Tudi ĆØe ne priznavaÅ” mikronske reference, vsaj generiĆØno, sploÅ”no, kar se vedno ĆØuje ko posluÅ”aÅ” klavir pa mora biti prisotno.

Sprenevedanje v tem smislu - ĆØemu služi? Kaj se s tem dokazuje, razen želje da se sistem sliÅ”i po lastnem okusu. Morda utiÅ”anju nekoga, ki ipak trdi da mora vsaj generiĆØno zveneti kot klavir v živo. Mora imeti konotacije. Trup, polnost, v prvi vrsti - ne samo tipke v luftu kot kerubini (tisti angelĆØki brez spola, ki so podobni otrokom).

ƈe ni tako, potem je slika iz hifi sistema kot karikatura - tudi pri karikaturi z dvemi potezami oriÅ”ejo nekoga, ki ga takoj prepoznaÅ”, hahaha.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 16, 2013 11:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pred nekaj leti sem zasledil test CD playerja Micromega, ki ima trojno vzorĆØenje - se pravi 44,1kHz x 3 (132,3). Vedno je to parno Å”tevilo - pri njih so Å”li na neparno.

Rezultat: novinar ko je testiral ni mogel nehati posluŔati godala - ja ravno tisto kar se na CD-jih izjemno slabo sliŔi.

Micromega je v tem ĆØasu propadla, pa so jo nazaj postavili na noge. Sedaj ne vem kakÅ”na je situacija. Top model CD30 ima po podatkih tisto trojno vzorĆØenje. Meni bi ustrezal takrat viÅ”ji model Aria, ki je imel balansirani izhod. RazmiÅ”ljam da bi Å”el v lov za katerim od rabljenih.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nomad



Pridružen/-a: Pet Maj 2009 14:01
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 16, 2013 12:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:

Tri sejme nazaj so me skoraj vrgli iz ene sale in me grdo gledali v Å”e vsaj treh salah, ko sem namesto godalnega tria dobil dol brzostrelke oziroma izmaliĆØen zmazek (nomad: tudi na Accuphase CD).

Accuphase CD, vsaj tisti ki sem jih sliŔal, so imeli precejŔnje probleme s timbrom.
Instrumenti so zveneli izumetniĆØeno, kot da so narejeni iz plastike in ne razliĆØnih materialov. Precej dragih CD playerjev me je razoĆØaralo, so pa tudi takÅ”ni, ki te dobesedno Å”okirajo in takorekoĆØ postavljajo nova pravila kaj je možno potegniti iz CDja.

ambasador je napisal/a:
Ne reĆØem oboa, ker veĆØina nima pojma niti kako izgleda kaj Å”ele kakÅ”en zvok ima.
Potem ko damo poroĆØila skozi gremo videt ali hifi loĆØi med violami in violinami.

Saj glede sploÅ”nega pristopa se verjetno ne razlikujeva veliko. Tudi jaz uporabljam vokal, posluÅ”am ali se besedilo razume (Patetico je super za to) itn. Razlika, na katero sem hotel opozoriti je, da pri timbru ne gre za idetifikacijo na podlagi podobnosti (pozitivne identifikacije) ampak na podlagi razlikovanja. Tako kot si napisal, posluÅ”a se ali se loĆØijo violine od viol ne pa ali violina na posnetku zveni enako kot referenĆØna violina.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 16, 2013 20:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Se bojim, da je malo udeležencev te debate ravno zato, ker so hifi sistemi 'naviti' za imaginarne efekte in nimajo nobenih sposobnosti predvajati najbolj obiĆØajnih zvokov.

Posledica ljubljene glasbe (strte v svojem bistvu v studijih) ? NekritiĆØnega igranja s kabli ?

Ravno to je moj namen - da se streznimo, vsaj tisti ki nam je do tega.
Leta prepriĆØevanja o ĆØudežnih uĆØinkih kablov in zasledovanje te filozofije odvraĆØa avdiofile od realnih problemov reprodukcije. To ima porazne uĆØinke na rezultate.
Ker daje lažen obĆØutek da je možno s kabli reÅ”iti probleme nekompatibilnosti naprav. Relacija ojaĆØevalec - zvoĆØnik. PreojaĆØevalec - ojaĆØevalec. Izvor zvoka - ojaĆØevalec (predojaĆØevalec). ZvoĆØnik - prostor.

In - dulcis in fundo - glasba - zvoĆØnik; glasba - izvor zvoka.


Seveda so kabli pomembni, ampak pridejo na vrsto potem, ko so reŔeni vsi osnovni problemi - da naprave že z navadnimi (priloženimi) kabli paŔejo skupaj, zaigrajo kot je treba.

Ne pa da se ob ugotovljenih problemih najprej pomisli kateri kabel bo to reŔil.

Da ne govorimo o nizkem cenovnem razredu, kjer že 100, 200 eur omogoĆØa ojaĆØevalec ali player ali zvoĆØnik viÅ”je klase, ki bistveno bolje reÅ”uje problem kot zamenjana žica na že v osnovi slabo sestavljenem sistemu.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 16, 2013 21:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kompatibilne naprave so zelo indiferentne na kable. SliÅ”iÅ” razlike med njimi, ma glasba gre skozi tako dobro, da preživiÅ” (en ĆØas) tudi brez specialcev.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ajka



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 10:00
Prispevkov: 3181
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 17, 2013 00:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

LP

@ambasador, ĆØe že skoraj v vsakem postu omeniÅ”, da so krivi za slab zvok sistema, izvor CD in prenapeti kabli, se nam audio obzorje res ne more razÅ”irit...

Ko smo že omenjali zvoĆØne reference, na ĆØemu gradimo naÅ”e sisteme, je ena od najpomembnejÅ”ih referenc ravno "trend"...
HoĆØeÅ” noĆØeÅ” nam trend tako ali drugaĆØe vsiljuje odloĆØitve pa naj si bo to globalni ali pa iz spleta okoliÅ”ĆØin na lokalni ravni ...
V poplavi "vsega" najlažje posežemo po tistemu o ĆØemer smo najveĆØkrat sliÅ”ali, prebrali. S tem se nam nezavedno oblikuje pogled_okus ... ƈe se dovolj "zgodaj" prebudimo je morda Å”e dovolj moĆØi, da lahko ukrepamo po kitajskem pregovoru: "Kozarec moraÅ” najprej sprazniti, da ga lahko ponovno napolniÅ”".
Se pa preveĆØkrat zgodi, da se zaradi hudega razoĆØaranja polotimo skrajnih ukrepov, "antitrenda" in se lotimo vsakojakih neumnosti, sestavljanja sistema brez repa in glave ...

In ko smo že pri trendu, je sedaj vsekakor trend analogija.
Po principu, bicikel se kupuje "pozimi", je sedaj ĆØas , da si kupimo dober CD... PloÅ”ĆØki so poceni, proizvajalci se na vse kriplje trudijo "propadajoĆØi izvor" izboljÅ”ati do skrajnosti...
ƈe je kdaj, je sedaj CD medij najboljÅ”i, vkljuĆØno z SACDjem...
V Å”ali reĆØeno, ki ni daleĆØ od resnice, je dober CD predvajalnik bolj "analogen" od kakÅ”enga trendovskega "LP predvajalnika" ...
Samo vzeti si je treba ĆØas in denar, da se raziÅ”ĆØe na ĆØemu je stvar ...
Žal je preveĆØkrat prisotna filozofija sem probal enega, drugega, sem probal vseee pa Å”e ta dva sta bila po trendovskem priporoĆØilu ...





CD predvajalnika, njuna predhodnika sta na audio sceni prisotna že veĆØ kot 15 let, ko smo jih prviĆØ sliÅ”ali, a jih "Amerika" Å”ele sedaj odkriva ...
VpraÅ”ajte povpreĆØnega slovenskega audiofila naj naÅ”teje 5 dobrih CD predvajanikov za katere ve da so dobri, zgoraj omenjenih ne bo zraven, toliko o razgledanosti in poslediĆØno "objektivnosti" !!!
_________________
~ ** ~
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: -
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 17, 2013 18:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pripomba - kabli sami po sebi niso prav niĆØ krivi. Spominja na film 'Moja obilna grÅ”ka poroka' ko je tip vse zdravil s ĆØistilom za Å”ipe. Si se udaril - Å”pric ĆØistila. Te boli glava - Å”pric ĆØistila. V bistvu kar komiĆØno.

Tudi jaz mislim da je poĆØasi ĆØas za nabavo res spodobnega CD playerja tudi za nas, analogiste. Vedno bolj se veĆØa ponudba rabljenih ploÅ”ĆØkov za vedno manjÅ”i denar. Mene, kot sem že omenil, Å”e najbolj mami kakÅ”en rabljen Micromega Aria (svetle barve...). ƈe že nudi vrhunsko (za CD standard) predvajanje godal.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Pon Feb 18, 2013 01:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nomad je že omenjal ATC zvoĆØnike za elektrificirano glasbo.

Podobno je z Bowers&Wilkins za klasiĆØno glasbo (pa Å”e marsikatero drugo).
VeĆØina klasike zadnjih 30 let (kmalu po pojavu modela 801) je bila Å”timana na te zvoĆØnike. Tako imajo privilegij pred drugimi.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> Dogodki v svetu HI-FI-ja, sreĆØanja Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Naslednja
Stran 3 od 8

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe