Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Avtorsko zaÅ”ĆØitena vsebina
Pojdi na stran 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
alenvprekrŔku



Pridružen/-a: Pet Nov 2008 14:09
Prispevkov: 890
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 13, 2011 14:42    Naslov sporočila: Avtorsko zaÅ”ĆØitena vsebina Odgovori s citatom

Slo-tech, danes

Warner Bros. priznal obsežne zlorabe DMCA takedown postopka
Mandi :: danes ob 06:13 Avtorsko pravo

DMCA takedown postopek deluje tako, da avtor pod prisego izjavi, da neka spletna vsebina krÅ”i njegove avtorske pravice. Gostitelju je ni potrebno odstraniti, a ĆØe je ne, prevzame sam odgovornost za nastalo Å”kodo, ĆØe se vsebina dejansko izkaže za nezakonito (ni licence, ni zakonite licence, ni proste uporabe). V praksi gostitelji sploh ne razmiÅ”ljajo. YouTube ima celo orodja za enostavno odkrivanje krÅ”itev (na voljo za velike založbe), tri zaporedne prijave zoper en raĆØun pa ga suspendirajo. Podobno Twitter. Zadeva seveda deluje v obe smeri - par mesecev nazaj je nekdo poslal ponarejene DMCA zahtevke zoper Bieberjevo ponudbo na YouTube/VEVO in milijone fenov za tri dni prikrajÅ”al za njegove mojstrovine.
vir: TorrentFreak
TorrentFreak - Težko je zanikati, da na portalih za gostovanje videa ni mogoĆØe najti tudi kakÅ”nega avtorsko zaÅ”ĆØitenega posnetka, se pa kopja straÅ”no ostro kreÅ”ejo glede vpraÅ”anja, ali je problem omejen na par gnilih sadežev ali pa imamo opravka s full blown hruÅ”evim ožigom (za katerega ni zdravila, se straÅ”no hitro Å”iri in zato pomaga le takojÅ”en požig rastline, pardon, video portala). Založniki so seveda za opcijo b). Februarja je njihovo interesno združenje MPAA vložilo tožbo proti ponudniku Hotfile, ker ta za razliko od hongkonÅ”ke konkurence domuje na Floridi. OĆØitali so mu sistemsko krÅ”itev avtorskih pravic: z denarjem naj bi aktivno vzpodbujali nalaganje avtorsko zaÅ”ĆØitenih vsebin (do $15/1000 ogledov za ti. affiliate), ker bi prav te vsebine prinesle najveĆØ ogledov, oglasnih prihodkov in s tem nakupov naroĆØnin na strani. Hkrati naj bi posebej plaĆØevali referrerje, to so strani, ki zbirajo povezave do filmskih / tv datotek na razliĆØnih strežnikih in s tem prinaÅ”ajo dodaten obisk. Tako oĆØitno in pretenciozno služenje denarja na raĆØun ukradenih vsebin naj bi, pravi MPAA, zadostovalo za izkljuĆØitev ugovora varnega pristana. Po ameriÅ”kem zakonu DMCA (podobno pri nas) namreĆØ gostitelji vsebin ne odgovarjajo za njihovo zakonitost, ĆØe zanjo niso vedeli in ĆØe jo umaknejo takoj, ko zanjo zvejo (= ko prejmejo takedown notice). Hotfile naj bi za nezakonitost vsebin Å”e kako vedel in jo celo aktivno vzpodbujal, zato izkljuĆØitev odgovornosti zanj ne bi veljala in bi moral založbam povrniti vso povzroĆØeno Å”kodo, odmerjeno po posebnih ameriÅ”kih pravilih (veĆØ 10 tisoĆØakov za vsako nezakonito deljeno kopijo).

Žal so ga potem založniki potem straÅ”no zamoĆØili. Hotfile jim je po vložitvi tožbe omogoĆØil avtomatsko procesiranje DMCA takedown zahtevkov, za kar so dobili poseben interni API in ne zgolj e-poÅ”tni naslov tipa dmca@domena.com z roĆØnim procesiranjem zahtevkov, kot to prav spretno zavlaĆØujejo nekateri drugi. Eden od ĆØlanov MPAA, distributer Warner Bros., je nato uporabil avtomatizirano orodje, ki je na hotfile.com poiskalo vse datoteke z doloĆØeno kljuĆØno besedo in avtomatsko zahtevalo njihov umik. Na ta naĆØin so odstranili ogromno Å”tevilo datotek, vkljuĆØno s vsebinami, za katere sploh niso imeli avtorskih pravic, npr. vsebine drugih imetnikov, demo razliĆØice raĆØunalniÅ”kih iger in celo odprtokodne programe. Hotfile jih je na krÅ”itve veĆØkrat opozoril, a brez sprememb. Septembra so nato vložili nasprotno tožbo, v kateri so jim oĆØitali ponavljajoĆØe in oĆØitno lažnivo vlaganje DMCA takedown zahtevkov.

Warner je obtožbe priznal. Povedali so, da je obseg piratskih vsebin na Hotfile.com tolikÅ”en, da preprosto nimajo ĆØasa roĆØno preveriti vseh sumljivih vsebin, ampak so primorani uporabiti avtomatizirano orodje. Priznali so tudi, da so nekateri njihovi zaposleni namerno odstranjevali odprtokodne programe, to pa za to, ker so ti programi omogoĆØali izmenjavo piratskih vsebin po p2p omrežjih in so zato Å”kodljivi.

ƈe hotfile dobi nasprotno tožbo, bodo morali založniki plaĆØati stroge kazni za zlorabo DMCA takedown zahtevkov, po vsej verjetnosti pa bodo izgubili tudi izvorno tožbo. Primer je s tem izjemno zanimiv, ne toliko zaradi izredne bizarnosti, ampak bolj zato, ker tako iskreno ilustrira, kaj se zgodi, ĆØe založniÅ”ka industrija ali katera druga ozka interesna industrija dobi namenske bližnjice, mimo rednega sodnega postopka. Ne smemo pozabiti, da je ista industrija Google prepriĆØala v cenzuriranje doloĆØenih iskalnih pojmov v svojem iskalniku - najprej v suggestu, potem potem pa Å”e za obiĆØajno iskanje, zdaj pa intenzivno delajo na SOPI (nasledniku PROTECT IP), ki bi pooblastila za brisanje razÅ”iril Å”e na DNS strežnike, vse spletne iskalnike in imenike ter ponudnike plaĆØilnih storitev. To bi ponudnike spletnih portalov prisililo v izjemno samocenzuro, ker bi sicer zaradi izredno nizkega dokaznega standarda po SOPI lahko padli na ĆØrno listo. Upravitelji Å”portnih portalov so svoje ĆØlane že zaprosili za urgenco pri svojem parlamentarcu, ker bi jih lahko že peÅ”ĆØica povezav na neuradne spletne streame Å”portnih dogodkov stala internetne pipice.
_________________
B&O Fan in audiofil z OKM!
... it's not just about what your equipment does, it's about how it makes you feel.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alenvprekrŔku



Pridružen/-a: Pet Nov 2008 14:09
Prispevkov: 890
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 21, 2011 07:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Bo Hollywood cenzor interneta?
Osnutek zakona omogoĆØa zatemnitev spletne strani zaradi najmanjÅ”ega krÅ”enja avtorske pravice
Dnevnik, Svet - ponedeljek, 21.11.2011
Tekst: Andrej Mrevlje, New York

Bo Amerika postala dežela, v kateri bodo sodiÅ”ĆØa dobila pravico, da kadar koli, brez predhodnega opozorila ter zaradi Å”e tako majhnega prekrÅ”ka zatemnijo spletne strani, blokirajo internetne ponudnike ali celo amaterski video na youtubu? Pa ne zgolj sodniki. AmeriÅ”ki kongres v teh dnevih razpravlja o predlogu zakona, ki naj bi tudi korporacijam dajal pravico, da storijo isto. Da torej zatemnijo, zablokirajo spletne strani, ki krÅ”ijo njihove pravice do intelektualne lastnine.



V dolgoletnem boju proti piratstvu in zaÅ”ĆØiti intelektualne lastnine ter avtorskih pravic se ameriÅ”ko zakonodajno telo približuje odloĆØitvi, ki bo deželo, ki je zibelka demokracije, postavilo ob bok avtoritarnim režimom v Pjongjangu, Pekingu in Teheranu. Osnutek zakona, ki v ameriÅ”kem kongresu potuje pod dvema naslovoma (Protect IP Act v senatu ter Stop Online Piracy Act ali SOPA v predstavniÅ”kem domu), je v najviÅ”je zakonodajno telo prispel s podporo vplivnih lobijev zabavne industrije. Zakon o cenzuri interneta, ki naj bi Å”ĆØitil interese Hollywooda, namreĆØ podpirajo AmeriÅ”ka trgovinska zbornica, Združenje Motion Picture, AmeriÅ”ko združenje glasbenikov, Združenje ameriÅ”kih režiserjev, Združenje igralcev ter celo Sindikat mednarodnih prevoznikov.

Grozi paraliza spleta
Namen zakona seveda ni cenzura politiĆØnih, verskih in preostalih združenj, kot se, na primer, dogaja na Kitajskem. Njegov namen naj bi bila zaÅ”ĆØita pred piratstvom. Toda, kot v zadnjih dneh opozarjajo mnogi kritiki, vsebina novega zakona - zaradi nepoznavanja materije med zakonodajalci - dejansko vzpostavlja cenzuro in grozi s paralizo interneta. SOPA namreĆØ predvideva blokado vseh spletnih strani, kot so flickr, tumblr, youtube in tako naprej, kadar ti objavljajo vsebine uporabnikov, ki krÅ”ijo avtorske pravice. VsakiĆØ, ko bo sodnik na podlagi zakona ocenil, da ta ali ona spletna stran, video, fotografija ali celo blogovski zapis krÅ”i pravila o intelektualni lastnini, lahko odredi njegovo zatemnitev. Ne glede na to, ali gre za glasbo, filme ali televizijske posnetke, lahko sodnik, dokler ne bo umaknjena prepovedana vsebina, odredi celo odklop internetnega ponudnika.

Spletni velikani opozarjajo
Kritiki opozarjajo, da bi bil takÅ”en zakon v diametralnem nasprotju z odprtostjo, svobodno izmenjavo in neomejenim sodelovanjem, ki so temeljna naĆØela interneta. Mnoge internetne korporacije, med katerimi so Google, Facebook in Twitter, dodajajo, da bi SOPA zavrl razvoj in inovativnost interneta. Predstavniki javnosti s prstom kažejo na skorumpiranost ameriÅ”ke politike in trdijo, da kongres Å”ĆØiti interese Hollywooda in zabavne industrije v upanju, da bosta prodala veĆØ filmov, glasbe in TV-oddaj. ƈeprav se strinjajo, da je avtorske pravice treba zaÅ”ĆØititi, opozarjajo, da je internetna industrija že zdavnaj presegla obseg hollywoodske. ACLU, sindikat za civilne svoboÅ”ĆØine, je kongresu poslal protest z opozorilom, da bi aplikacija tovrstnega zakona lahko upraviĆØila nadaljnjo cenzuro v državah, kjer ne obstaja svoboda govora.

Dokument navaja arabsko pomlad ter dejstvo, da avtoritarni režimi zlorabljajo nove tehnologije za blokiranje vsebin, ki jim niso po volji in jih ogrožajo. Ali z drugimi besedami, vse veĆØ nasprotnikov osnutka zakona skuÅ”a zakonodajalce prepriĆØati, da lahko nepoznavalski sodnik internetu in družbi naredi podobno veliko Å”kodo kot režimski cenzor v avtoritarnih državah.

TisoĆØe cenzorjev?
Nekateri kritiki osnutka novega zakona sarkastiĆØno pripominjajo, da bo, ĆØe bo zakon sprejet, socialne mreže, kot je twitter, prisilil, da zaposlijo tisoĆØe cenzorjev. Ti bodo, podobno kot kitajska internetna policija, bdeli nad vsebinami brezÅ”tevilnih tvitov v upanju, da bodo hitreje kot sodniki ali pa katera koli hollywoodska korporacija pritisnili na gumb in zablokirali tvit, ki bi lahko v skladu z novim zakonom zatemnil celotno socialno mrežo.
_________________
B&O Fan in audiofil z OKM!
... it's not just about what your equipment does, it's about how it makes you feel.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alenvprekrŔku



Pridružen/-a: Pet Nov 2008 14:09
Prispevkov: 890
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Nov 23, 2011 14:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Boj proti piratstvu dražji od samega piratstva!

http://torrentfreak.com/mpaa-costs-hollywood-more-than-us-bittorrent-piracy-111122/

MPAA Costs Hollywood More Than US BitTorrent Piracy
Ernesto, November 22, 2011

During the last year Netflix managed to outgrow BitTorrent in terms of the amount of US Internet traffic it generates. A promising finding for Hollywood as it shows that thereā€™s an overwhelming interest for the legal movie streaming service. At TorrentFreak we wondered what might happen if all US BitTorrent users made the switch to Netflix, and the results of this exploration are quite intriguing.

The movie industry claims that piracy is costing them billions of dollars a year.

Luckily for Hollywood, many Americans choose to consume their online media through legal services such as Netflix. In fact, there are now so many that the total Internet traffic generated by Netflix has outgrown that of BitTorrent.

This made us wonder ā€“ what would happen if all movie-downloading BitTorrent users made the switch to Netflix? What if movie piracy via BitTorrent disappeared?

Before we crunch some numbers we have to say that the model we use relies on a lot of assumptions. However, we try to keep these in favor of the movie industry to maximize their potential ā€˜profitsā€™. We obviously chose Netflix as a BitTorrent replacement because it comes closest to what ā€˜piratesā€™ want.

Whatā€™s the ā€˜valueā€™ of BitTorrent piracy?
What weā€™re going to do is determine the amount of Internet traffic movie and TV related BitTorrent downloads generate in the US. Since the file-sizes of Netflix and BitTorrent downloads are about the same, we then compare this traffic to what Netflix is generating now. Assuming a linear relation between revenue and traffic we can then ā€œguessā€ how much extra money would come in if all BitTorrent users switched ā€“ and paid.

Step 1: How much BitTorrent traffic is movie/tv related?

The first assumption weā€™re going to make is that all BitTorrent traffic is unauthorized. This is of course not the case, but weā€™ll leave that debate for another time.

If we then take a look at one of the more recent reports on the BitTorrent ecosystem, often cited by the MPAA, we see that 35.2% of all torrents are movie related. Another 12.7% are TV-related. For the purpose of this thought experiment we are going to forget about Hulu and other free services and add TV to the ā€˜pirate trafficā€™ mix.

The total percentage of video torrents is then 47.9%.

Since weā€™re comparing traffic we have to adjust for the file-size of videos compared to all other content on BitTorrent and the actual popularity of the files. This is nearly impossible to estimate precisely , but several reports show that movie and video are downloaded the most by far. So weā€™re going to set the total amount of infringing BitTorrent video traffic at 85%, which is probably on the high end.

Step 2: How does BitTorrent traffic compare to Netflix traffic?

The next step is to see how much of total Internet traffic 85% of all BitTorrent traffic actually is.

A recent report from the Canadian company Sandvine shows that in the US 16.5% of total Internet traffic on an average day comes from BitTorrent. Since BitTorrent traffic goes both ways (upload and download), 8.75% of this is downstream traffic. This means that a little under 7.5% (85% of 8.75) of all Internet traffic in the US is video downloads over BitTorrent.

The same Sandvine report shows that 23.3% of total Internet traffic an average day comes from Netflix. More than 95% of this traffic is downstream, so we can set Netflix downloads at approximately 22.5% of all US Internet traffic, which is three times as much as BitTorrentā€™s video download traffic.

Step 3: How much revenue would these pirates generate on Netflix?

Here comes the interesting part. What would it mean in terms of revenue if ALL BitTorrent traffic moved to Netflix?

If we assume that BitTorrent and Netflix users consume roughly the same amount of content (again an assumption favoring the movie studios), then this is an easy calculation. Netflix would generate a third more revenue. Based on the shareholders report of the last quarter of 2010 (where most of the torrent stats in this article are based on) this translates into $198 million additional revenue for Netflix.

Based on more recent stats contained in Netflixā€™s third quarter filing of this year, the increase in revenue would be $266 million for that quarter.

Step 4: How rich would Hollywood become?

Itā€™s clear that according to our (very unrealistic) calculations Netflix would greatly benefit from the sudden disappearance of BitTorrent piracy. The next step is to see how Hollywood would be impacted. Since most licensing deals are fixed and not based on usage, one could argue that the movie studios wouldnā€™t benefit at all. However, thatā€™s not much fun.

So letā€™s look at the licensing deals that were in place already and determine Hollywoodā€™s added profits based on that, assuming they would be more flexible.

In the whole of 2010, Netflix paid the movie studios $181 million in licensing fees according to the shareholder reports. If we add a third to that, Hollywood would have ā€œmadeā€ roughly $60 million extra. Salient detail, the yearly budget of the MPAA is higher than that.

In recent months the movie studios have exponentially increased Netflixā€™s licensing costs, but still the added profits for the movie studios will be nowhere near a billion dollars. No, getting rid of ALL BitTorrent movie and TV piracy appears to have a ā€˜relativelyā€™ small effect, even if all pirating BitTorrent users signed up for a Netflix account.

What does this mean?
Nothing. Itā€™s a simplistic attempt to put a number on BitTorrent piracy in the US.

It shows that even when you assume that 90% of all US BitTorrent traffic is dedicated to video piracy, the added revenue for Hollywood in 2010 would have been less than the amount they paid to the MPAA. That is, if all BitTorrent users switched to Netflix.

The real added revenue if BitTorrent disappeared would of course be a fraction of this, as not everyone would start paying.

We donā€™t want to draw too many conclusions on this simple thought experiment, but itā€™s something to consider, especially when ISPs are expected to dedicate millions of dollars in resources to send BitTorrent users warning letters early next year. Not to mention the negative effect of the censorship bills that have been proposed recently.

Is it really worth all that?
_________________
B&O Fan in audiofil z OKM!
... it's not just about what your equipment does, it's about how it makes you feel.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alenvprekrŔku



Pridružen/-a: Pet Nov 2008 14:09
Prispevkov: 890
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 06, 2011 07:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Å vica: piratiziranje v osebne namene ostaja zakonito
Mandi :: vĆØeraj ob 23:10
Avtorsko pravo

Slo-Tech - Å vicarsko ministrstvo za pravosodje je minuli teden predstavilo rezultate Å”tudije posledicah nedovoljene uporabe avtorskih del na internetu. Marca lani jo je naroĆØil zgornji dom parlamenta, na podlagi pritožb založnikov o "upadu dohodka" in temu sledeĆØi "krizi ustvarjalnosti" v Å”vicarski družbi.

PoroĆØilo najprej ugotavlja, da znaten delež (do 1/3) 15-letnikov z interneta prenaÅ”a glasbo, filme in raĆØunalniÅ”ke igre, brez da bi za to plaĆØalo; se pravi, gre za pojav, ki je v družbi sorazmerno pogost , toleriran in celo sprejemljiv. Vse to ne glede na dejstvo, da v državi že veĆØ let potekajo pogoste in dobro izvedene medijske kampanije o nasprotnem.

Dalje, Å”e bolj kljuĆØna je ugotovitev, da se delež razpoložljivega dohodka, ki ga Å vicarji porabijo za medijske vsebine, glede na obdobje pred internetom ni zmanjÅ”al. Ustvarjalna industrija kot celota torej ni na slabÅ”em in dobi svoje. Kar pa se je zgodilo, je, da je priÅ”lo do prerazporeditve tega dohodka - potroÅ”niki naj bi vse, kar prihranijo z nabavo brezplaĆØne piratske kopije, vrnili industriji z veĆØjim obiskom koncertov, kinodvoran in nakupom drobnarij (majice, Å”alĆØke, rekviziri - ti. merchandizing). Pravzaprav so se dohodki avtorjev Å”e poveĆØali, ker jim iz tega naslova praviloma pripada veĆØji delež prodajne cene kot pri nakupu CD nosilcev ali digitalnih downloadov (kjer veliko veĆØino, tudi 90% poberejo založbe).
V zakljuĆØku je zapisano, da trditve o izrazito negativnem vplivu na Å”vicarsko kulturno industrijo ostajajo nedokazane, ter da pravzaprav ne prihajajo iz Å vice, ampak od predstavnikov tujih produkcijskih hiÅ”. Te se morajo prilagoditi na omenjene spremembe, ne pa skuÅ”ati zadržati stanje izpred 10 let s prisilnimi predpisi. PoslediĆØno dodatni zakonodajni prijemi, kot je vpeljava kaznivosti piratiziranja v osebne namene, niso potrebni. Posebej so omenili tudi nesmiselnost "three-strikes" modela za odklop domnevnih internetnih piratov, kjer citirajo skrajno pretirane stroÅ”ke v Franciji (12 milijonov evrov za pol ducata odklopov, do zdaj). Å e pred tem je njihovo ustavno sodiÅ”ĆØe zaradi pomislekov o krÅ”enju zasebnosti prepovedalo zasebni nadzor p2p omrežij za potrebe izsiljevanja domnevnih piratov.

Tovrstne umirjeno in premiÅ”ljene zakljuĆØke je v danaÅ”njem ĆØasu, ko se zdi, da je cel internet znorel, zelo lepo sliÅ”ati.

Legalizirali so ganjo in ne mislijo moralizirat z avtorskimi pravicami.
Kje smo mi?
Embarassed
_________________
B&O Fan in audiofil z OKM!
... it's not just about what your equipment does, it's about how it makes you feel.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
janzi



Pridružen/-a: Čet Maj 2008 8:45
Prispevkov: 1021
Kraj: GROSUPLJE / LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 06, 2011 09:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

alenvprekrŔku je napisal/a:
Å vica: piratiziranje v osebne namene ostaja zakonito
Mandi :: vĆØeraj ob 23:10
Avtorsko pravo

...

Tovrstne umirjeno in premiÅ”ljene zakljuĆØke je v danaÅ”njem ĆØasu, ko se zdi, da je cel internet znorel, zelo lepo sliÅ”ati.

Legalizirali so ganjo in ne mislijo moralizirat z avtorskimi pravicami.
Kje smo mi?
Embarassed


Ali si res prepriĆØan, da si želiÅ” to vedeti !? Wink Twisted Evil
_________________
''You can hear a lot by listening !!''
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Mr.Zigy



Pridružen/-a: Pon Jun 2008 11:29
Prispevkov: 310
Kraj: Ljubljana-Vic

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 18, 2011 01:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Legalized it Exclamation Very Happy
_________________
Please visit my web site ! Very Happy
Home Page:
Zigy's Home Page
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 18, 2011 19:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

alenvprekrŔku je napisal/a:
Kar pa se je zgodilo, je, da je priÅ”lo do prerazporeditve tega dohodka - [b]potroÅ”niki naj bi vse, kar prihranijo z nabavo brezplaĆØne piratske kopije, vrnili industriji z veĆØjim obiskom koncertov, kinodvoran in nakupom drobnarij (majice, Å”alĆØke, rekviziri - ti. merchandizing). Pravzaprav so se dohodki avtorjev Å”e poveĆØali, ker jim iz tega naslova praviloma pripada veĆØji delež prodajne cene kot pri nakupu CD nosilcev ali digitalnih downloadov (kjer veliko veĆØino, tudi 90% poberejo založbe).

Založbe poberejo 90%? Se pravi, avtorji, snemanje, prodaja, reklama vzame 10%,ostalo gre založbi Laughing
ƈe kdo temu verjame - Orleki pripravljajo akustiĆØni projekt in iÅ”ĆØejo založbo: okoli 7000 evrov stroÅ”kov(z avtorskimi)+DDV za 2000 CDjev. Promo video financirajo sami glasbeniki. Glasbeniki lahko CD odkupijo po 5 evrov, po 4.5 evra pa dobite od distributeja(ĆØe proda CD). Torej, vložite 8400 evrov pokasirate svojih 90%. Pa ne raĆØunat-ker vam niĆØ ne bo jasno.

ƈe bi založbe res pokasirale 90%, potem mi ni jasno, zakaj glasbeniki ne izdajo v samozaložbi? Npr. M.Jackson-njemu ne bi bil problem narediti založbo...

Komaj ĆØakam trenutkov, ko bodo jazzerji in klasiki živeli od prodaje majic, Å”alĆØk in podobnih rekvizitov.

Moja reŔitev-neodvisne internetne strani z minimalnimi maržami(npr. evro na plato) in CD je (ali downloade) boste lahko kupovali vsaj za polovico ceneje.
Glede downloadov, kjer so marže in zaslužki Å”e veliko veĆØji, pa ima vsak glasbenik možnost prodajati svoje izdelke brez založbe-ampak cene so Å”e kar astronomske. Preverite, kako astronomske marže ima od vseh opevani jabuĆØek za svoje iTunes. Oderuhi Twisted Evil
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pestilence.



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 10:34
Prispevkov: 2583
Kraj: Å kofja Loka

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 18, 2011 21:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Saj je pisalo do 90%, ne toĆØno in samo 90% pri vseh založbah.
_________________
Music was my refuge. I could crawl into the space between the notes and curl my back to loneliness.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alenvprekrŔku



Pridružen/-a: Pet Nov 2008 14:09
Prispevkov: 890
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 19, 2012 08:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Eno bitko smo dobili, vojna pa Ŕe traja!

http://youtu.be/mFkEULhLPwY

You're not downloading a car! Original still exists with it's owner. Razz
_________________
B&O Fan in audiofil z OKM!
... it's not just about what your equipment does, it's about how it makes you feel.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alenvprekrŔku



Pridružen/-a: Pet Nov 2008 14:09
Prispevkov: 890
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 19, 2012 09:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Why SOPA and PIPA Wonā€™t Stop Real Piracy

http://mashable.com/2012/01/18/sopa-and-pipa-wont-stop-piracy/
_________________
B&O Fan in audiofil z OKM!
... it's not just about what your equipment does, it's about how it makes you feel.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alenvprekrŔku



Pridružen/-a: Pet Nov 2008 14:09
Prispevkov: 890
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 20, 2012 07:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

FriŔno: FBI shuts down Megaupload.com, Anonymous shut down FBI!


AnonymousIRC :
In case u missed it once again...FBI.gov tango down. #Anonymous #ExpectUs #LulzSec #opMegaupload #EatCock




Link 1:http://www.news.com.au/technology/fbi-shuts-down-megauploadcom-charges-seven-with-online-piracy/story-e6frfro0-1226249114650
Link 2:http://www.trueactivist.com/
_________________
B&O Fan in audiofil z OKM!
... it's not just about what your equipment does, it's about how it makes you feel.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 20, 2012 11:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zgornji informaciii pritiĆØe Å”e:
http://www.rtvslo.si/svet/zda-ustavili-delovanje-megauploada-anonymus-vraca-udarec/275136

zaslužek Kim Dotcoma naj bi bil 42 mil. Wink fino, a ne Exclamation
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
alenvprekrŔku



Pridružen/-a: Pet Nov 2008 14:09
Prispevkov: 890
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 20, 2012 13:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Edit: Iztok, preveĆØ prvooseben in neprimeren komentar sem napisal.

Sva na razliĆØnih bregovih in naj tako tudi ostane. Tukaj se, ĆØedalje veĆØ, samo dolgoĆØasimo.

Lp, Alen
_________________
B&O Fan in audiofil z OKM!
... it's not just about what your equipment does, it's about how it makes you feel.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 20, 2012 15:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Alen, razliĆØni bregovi ne vplivajo na korektno podajanje informacije. Sploh pa nisem na nobenem bregu ampak tam nekje vmes in zato lahko vidim tudi slabe strani bregov.
lp Iztok

P.S.: Verjetno bodo moje izdaje na HDjih imele tudi zastonjske MP3je.PlaĆØalo naj bi se samo neizgubarske stvari.
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
alenvprekrŔku



Pridružen/-a: Pet Nov 2008 14:09
Prispevkov: 890
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 25, 2012 06:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

@Iztok, zakaj je padel Megaupload?:

Navedek je v Google+: https://plus.google.com/u/0/111314089359991626869/posts/HQJxDRiwAWq#111314089359991626869/posts/HQJxDRiwAWq


Why was MegaUpload really shut down?

In December of 2011, just weeks before the takedown, Digital Music News reported on something new that the creators of #Megaupload were about to unroll. Something that would rock the music industry to its core. (http://goo.gl/A7wUZ)

I present to you... MegaBox. MegaBox was going to be an alternative music store that was entirely cloud-based and offered artists a better money-making opportunity than they would get with any record label.

"UMG knows that we are going to compete with them via our own music venture called Megabox.com, a site that will soon allow artists to sell their creations directly to consumers while allowing artists to keep 90 percent of earnings," MegaUpload founder Kim 'Dotcom' Schmitz told Torrentfreak

Not only did they plan on allowing artists to keep 90% of their earnings on songs that they sold, they wanted to pay them for songs they let users download for free.

"We have a solution called the Megakey that will allow artists to earn income from users who download music for free," Dotcom outlined. "Yes that's right, we will pay artists even for free downloads. The Megakey business model has been tested with over a million users and it works."
_________________
B&O Fan in audiofil z OKM!
... it's not just about what your equipment does, it's about how it makes you feel.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> CD, Vinil, DVD, Blu-ray Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Naslednja
Stran 1 od 13

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe