Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Aleksander44
Pridružen/-a: Čet Avg 2020 17:55 Prispevkov: 286 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: Ned Feb 13, 2022 19:28 Naslov sporočila: Avto zvoèna izolacija |
|
|
Se je kdo kaj ukvarjal z zvoèno izolacijo avtomobila?
Poskusi, materiali, rezultati, standardi? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Audiomarka
Pridružen/-a: Sob Jan 2012 14:47 Prispevkov: 724 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Feb 13, 2022 22:54 Naslov sporočila: |
|
|
Svoj cas so bili neki guruji. Samo zdaj se ne ukvarjajo vec s tem. Verjetno so vsi v atmosu zdaj |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Aleksander44
Pridružen/-a: Čet Avg 2020 17:55 Prispevkov: 286 Kraj: Grosuplje
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
LBaudio
Pridružen/-a: Ned Jan 2010 10:25 Prispevkov: 830 Kraj: Ljubljana, SLOVENIJA
|
Objavljeno: Pon Feb 14, 2022 10:19 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz se ukvarjam s tem....
Damping karoserije, podvozja kolotekov, dna, strehe, bokov, pozarne stene in vrat avtomobila je zelo pomemben a velikokrat spregledan aspekt car audia. Rezultati lahko zelo varirajo glede na uporabljene materijale in glede na samo izvedbo. Tretma je dvodelen - eno je avto polimat z dampirnimi plošèami - MLV (mass loaded vynil) ki so iz razlicnih materijalov/kombinacij materijalov, kakovostnejše so polimerne z dodatkom plasti Aluminija, nekatere bazirajo na raznih asfaltih, butilih,.... Rezultat je zmanjsanje vibracij kar je dosezeno z dodajanjem mase ki zniza resonancno frekvenco resoniranja in povzroci, da za zbuditev resonanc potrebujemo vec moci.....rezultat je odvisen po p% pokritja cele povrsine, priporocljiv minimum je 30%.
Cez to se aplicira noise bariere - protihrupno bariero ki je ponavadi izvedena s tezjo cca 0,5 cm debelo gumo ali pa z raznimi zaprtocelicnimi penami imenovanimi noise blocker/absorber.
Ce nista izvedena oba dela tretmaja, bodo rezultati seveda kompromitirani,....
Sam sem imel 200% pokritost , se pravi cela notranjost avtomobila popolnoma polimana z dvemi nivoji + noise bariere na kriticnih delih - vrata, boki, koloteki.... rezultat je bil odlicen, velika razlika v redukciji hrupa v kabini, in pa seveda se to odraza tudi kot toplotna zascita/izolacija.
Izberi kvalitetne materijale, ki imajo kavlitetno lepilo/adhesiv, da se ne zgodi da bi po casu zaradi visoke temperature plosce zacele odstopat od pleha in odpadat. Slabsi materijali imajo nizjo efektivnost in so praviloma tanjsi in cenejsi. KAterikoli tovrsten materijal se da kombinirat se z raznimi protivibracijskimi pastami kot so BRAX ExVibration in podobnimi. _________________ For Fast Moving Concerts
Custom Aeroports
Custom car audio installs
2 X WR setter dBDrag street B - 2005 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Aleksander44
Pridružen/-a: Čet Avg 2020 17:55 Prispevkov: 286 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: Pon Feb 14, 2022 12:07 Naslov sporočila: |
|
|
Tega se ne spomnim, da bi kdaj omenil. Koliko stane, èe bi dal v obdelavo en kompakten SUV?
Damperji Noico, Fatmat, Dynamat, Kilmat, ima kateri od teh slabo lepilo?
In kateri zaprtocelièni drugi layer je najboljši? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LBaudio
Pridružen/-a: Ned Jan 2010 10:25 Prispevkov: 830 Kraj: Ljubljana, SLOVENIJA
|
Objavljeno: Pon Feb 14, 2022 21:30 Naslov sporočila: |
|
|
Z veliko srece bi mogoce kje pri nas dobil dynamat, kaksno staro zalogo, za ostale pa ni sans.
Od pri nas dobavljivih materijalov bi izbral Slilent coat, imajo vse poterbne produkte v prodajnem naboru ( sc uporabljam tudi na svojem avtu).
V Lj ga drzi Radio Vili.
Ce pa te zanima kaj eksoticnega pa Resonix ( Vanguard audio/ Nick Apicela / Skizer na Diyma), Black hole, 3m _________________ For Fast Moving Concerts
Custom Aeroports
Custom car audio installs
2 X WR setter dBDrag street B - 2005 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|
|