Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporoèilo |
mihamusic
Pridružen/-a: Sre Feb 2015 20:17 Prispevkov: 159 Kraj: Trzin
|
Objavljeno: Ned Dec 10, 2017 21:42 Naslov sporoèila: Technics 9600 serija |
|
|
Ojla:
V srednji Å¡oli smo sanjali (ob prospektih) o tej seriji narejeni cca. 1976 ali tako nekako,...
Se zadeve še kar dobijo na www -vèasih za spodobno ceno,...
Ima kdo tu kako izkušnjo s tem ? Kako gre obnova ? Sklepam, da je Boris specialist tudi za to ?
Sexy bi bilo seveda imati cel rack - amp/pre/tuner (SA9600 SU9600 ST9600), kasetar v dveh ohišjihRS 9900, tape RS1500/1700 in SP10
LP : MM |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ajka
Pridružen/-a: Tor Maj 2008 10:00 Prispevkov: 3181 Kraj: Sežana
|
|
Nazaj na vrh |
Telefon: - |
|
|
lix
Pridružen/-a: Ned Jan 2016 3:17 Prispevkov: 501 Kraj: Med Koprom in Trstom
|
Objavljeno: Ned Dec 10, 2017 23:43 Naslov sporoèila: |
|
|
Nekoè sem imel elcaset te serije, zelo preprièljiv stroj
http://www.technics.com/global/chronicle/rs-7500u/
malo manj preprièljiv je bil "tamali" predojaèevalnik SU9200, je bil samo na èišèenju pri meni, mislim pa da je veèji SU9600 boljši.
lix |
|
Nazaj na vrh |
|
|
drago67
Pridružen/-a: Èet Okt 2008 19:24 Prispevkov: 1088 Kraj: ljubljana
|
Objavljeno: Tor Dec 12, 2017 12:17 Naslov sporoèila: |
|
|
že dolga leta imam ojaèevalec technics 8600..robustna izdelava ,dosti moèan,kljub deklariranim samo 2x 73 wat po kanalu na 8 omih ...proti novejšim in boljšim ojaèevalcem ,ga zmanjka v resoluciji in pomanjkanju finih detajlov ,tako v srednjetonskem ,kot visokotonskem obmoèju...za kakšne manjše fešte pa èisto ok zadeva.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
3000ES
Pridružen/-a: Sre Jul 2012 8:19 Prispevkov: 228 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Dec 12, 2017 16:00 Naslov sporoèila: |
|
|
lix je napisal/a: | Nekoè sem imel elcaset te serije, zelo preprièljiv stroj ...
|
Na žalost eden od mnogih - za tisti èas boljših - formatov, ki ga glasbena industrija, kot najveèji škodljivec v svetu tehniènega razvoja, ni nikdar sprejela. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lix
Pridružen/-a: Ned Jan 2016 3:17 Prispevkov: 501 Kraj: Med Koprom in Trstom
|
Objavljeno: Tor Dec 12, 2017 21:04 Naslov sporoèila: |
|
|
Glasbena industrija je toèno to - industrija. Ni pa glavni namen te industrije samo polnjenje žepov pešèice lakomnih in vztrajno menjavanje drugaènih nosilcev glasbenih zapisov na vsako desetletje ali manj,pravi nameni so bolj perfidni.
Kakorkoli, elcaset je bil skoraj muha enodnevnica, za tiste ki tega ne poznate, je bilo nekaj med kolutarjem in kasetofonom, po velikosti in po zvoku. Magnetofonski trak 1/4" spravljen v veèji kaseti nežepnega formata.
Technics je imel meni celo zanimivejše modele kako leto kasneje, naprimer s predojaèevalnikom SU9070
http://www.hifishock.org/galleries/electronics/technics/preamplifier/su-9070-1-technics.jpg
lix |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mihamusic
Pridružen/-a: Sre Feb 2015 20:17 Prispevkov: 159 Kraj: Trzin
|
Objavljeno: Sre Dec 13, 2017 00:08 Naslov sporoèila: |
|
|
Jo IIX:
Poznam - je bila cela serija, pred/konèna (lahko bridged v mono), tuner in equaliser,... Samo to je nižji rang kot 9600,... se pa tudi še najde,...
Naslednje leto 1978 mislim, je prišel pa A1/A2, ki so jih pa izjemno malo naredili in cena je bila stratosferska,...
LP : MM |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lix
Pridružen/-a: Ned Jan 2016 3:17 Prispevkov: 501 Kraj: Med Koprom in Trstom
|
Objavljeno: Sre Dec 13, 2017 00:59 Naslov sporoèila: |
|
|
Še kasnejša serija integrircev je dobila meni priljubljene Sanken MT200 konène tranzistorje - SU V8 in SU V6, tudi kasnejši SU V9. Od tu naprej se zame zaène obdobje resnega silicija v ojaèevalnikih.
A1/A2 ,ne vem kaj bi s tolikimi gumbi :-)
Pri nas si je malokdo upal sanjati o SE A5, in še to najbolj zaradi velikih "brisalcev". Se spomnim na tista leta, ko so vse firme ponudile nizkocenovne komplete pred in konènih stopenj, ta Technics SE A5 je bil v takem rangu, pa recimo Sansui BAF/CAF, Yamaha C6/M4, Luxman C120/M120 ... smo malo èudno gledali, preskok iz masivne konstrukcije na lažji pleh je v tistih èasih sicer prinesel lepšo estetiko, a skepsa je bila kar velika. Že èez leto ali dve pa je bila poplava èrne plastike in so cene še dodatno padle, kupovalo se je na veliko, kvaliteta pa samo dol, le paradni konji in še kak model takoj pod vrhom, so imeli spodobno kvaliteto. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
3000ES
Pridružen/-a: Sre Jul 2012 8:19 Prispevkov: 228 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Dec 13, 2017 02:05 Naslov sporoèila: |
|
|
" To all the Tecnics I've loved before"
Tip je izbral kar primeren komad za tiste èase. Za solzico potoèit.
No ja, vsaj Technics RS 1500 kolutar, s tistim fantastiènim "Omega Drive" sklopom glav, je bil res nekaj let doma. Za 9600 komponente pa ni bilo denarja. Žal.
(P.S. Nekje proti koncu posnetka je tudi en Akai 747. Super ! )
Nazadnje urejal/a 3000ES Sre Dec 13, 2017 05:57; skupaj popravljeno 3 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
3000ES
Pridružen/-a: Sre Jul 2012 8:19 Prispevkov: 228 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Dec 13, 2017 04:15 Naslov sporoèila: |
|
|
In ta predojaèevalec se je ponašal z napisom "Stereo Flat Preampilfier. "Flat" je pomenilo, da je brez tonskih kontrol. Tonske kontrole so bile dobavljive posebej. Enaka škatla z imenom SH-9010.
Zadeva nekako sovpada s èasom, ko smo zaèeli "prezirati" tonske kontrole. Ali smo imeli prav ali ne je pa druga zgodba. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lix
Pridružen/-a: Ned Jan 2016 3:17 Prispevkov: 501 Kraj: Med Koprom in Trstom
|
Objavljeno: Sre Dec 13, 2017 13:07 Naslov sporoèila: |
|
|
Sem zagovornik ojaèevalnikov brez tonskih kontrol ker:
- neuki in ljudje brez referenc imajo najveèkrat tonske kontrole na plus deset, je glasneje in se lepše sliši :-)
- v osemdesetih so se shematsko tonske kontrole selile v zanko z negativ feedbackom konène stopnje. Verjetno ima svoje pluse, dokler stikalo od bypassa tonskih kontrol ne oksidira. Takrat konèna stopnja izgubi svoj korenèek in palico, dim uide iz tranzistorjev. Èe bi vse skupaj šlo èez stikala 70 let, ki bi zdržala veèletno preklapljanje bi še šlo, a moderna stikala, na nivoju kemiènega svinènika, ne morejo zdržati.
Da pa se audiofili izogibajo equalizerjev kot h križa je pa itak znano. Veèinoma zaradi neznanja, res pa je tudi, da je kvalitetnih equalizerjev bolj malo, so pa. Bi prišparali marsikateri helmholz rezonator z dobrim parametrikom.
lix |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ambasador
Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52 Prispevkov: 5984 Kraj: Izola
|
Objavljeno: Èet Dec 14, 2017 16:34 Naslov sporoèila: |
|
|
Hifi gre svojo pot: zgodovina je opravila s tonskimi kontrolami.
Svojèas je bilo nekaj polemik okoli tega, na koncu pa je prevladalo, da se težave rešuje tam kjer nastajajo, ne pa s korekcijami, ki vnašajo druge probleme. Da ne pogrevam kar je že @lix nakazal okoli zlorabe/škodljivih navad uporabnbikov. Pa konec koncev èesar ni, se ne more pokvariti ali vsaj oksidirati.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
offtopic za malo prizemljitve:
Elcaset je bil dobronameren solo izlet. Avdiofili smo vriskali od veselja. Samo da so diskografi dvignili prst/odklonili - kaj ste mone, ne bomo dali predobrega formata ljudem. Se ni prijelo ker nikoli ni bilo za prav lansirano - je kdo videl kakšno glasbeno ponudbo na Elcaset?
Sem veèkrat zasledil pri sosedih italijanih komentarje, da diskografi ne bodo nikoli dali master kvaliteto na trg, ker izgubijo edino orožje/nadzor, ki ga imajo.
Tudi današnje debate okoli hi-res formatov so bolj ko ne pesek v oèi: ja prodajajo, ma skorumpirane fajle. Malo digi artefaktov - et voila.
LP je dolgo veljal kot spodoben format a s problemi in tudi obrabo, kar je bilo sprejemljivo za glasbeno industrijo. Sedaj hitijo digitalizirat (izprat kvaliteto) in izdajat stare uspešnice na LP. Kakovost gramofonov je sèasoma prišla predaleè (ušla izpod nadzora). _________________ Carpe Diem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
benma
Pridružen/-a: Ned Jan 2011 17:12 Prispevkov: 1534 Kraj: Kamnica
|
Objavljeno: Ned Dec 17, 2017 02:30 Naslov sporoèila: |
|
|
ambasador je napisal/a: | Hifi gre svojo pot: zgodovina je opravila s tonskimi kontrolami.
Svojèas je bilo nekaj polemik okoli tega, na koncu pa je prevladalo, da se težave rešuje tam kjer nastajajo, ne pa s korekcijami, ki vnašajo druge probleme. Da ne pogrevam kar je že @lix nakazal okoli zlorabe/škodljivih navad uporabnbikov. Pa konec koncev èesar ni, se ne more pokvariti ali oksidirati |
V studijih uporabljajo tonske kontrole. V svoje ampe jih še vedno vgrajujejo nekateri najbolj renomirani proizvajalci. Ali jih je "povozila zgodovina"? Èe bi si lahko privošèil kakega Macintosha ali Accuphase, bi obèasno z veseljem uporabil tonske kontrole.
Zakaj jih potem ne bi uporabljali tudi mi, kadar narava posnetka to zahteva ali pa èe želimo pri tišjem predvajanju pojaèati visoke in nizke tone, ki so se izgubili ali pa si preprosto zaželimo malo bas štimunge... Kako pravoverni avdiofili rešujete te situacije?
Poslušanje glasbe je užitek. Že zaradi tega dejstva ga vsi doživljamo vsak po svoje. Naj se zvok prilagodi našim željam in ne obratno. Tonske kontrole nam, kadar je to potrebno, omogoèijo prav to. Pa kaj za to, èe nekomu odgovarja, da ima base in treble ves èas na +10. Naj uživa v tem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bogomir 4051
Pridružen/-a: Tor Dec 2008 19:42 Prispevkov: 1440 Kraj: ljubljana
|
Objavljeno: Ned Dec 17, 2017 09:28 Naslov sporoèila: |
|
|
Najveèji uspeh hudièa je bil, ko je svet preprièal, da ga ni !
Najveèji uspeh prizvajalcev elektronike pred 40+ leti je bil, da so nas preprièali, da oni delajo dober zvok ne pa knofov in (solidnih) škatelj. Jasno za veèji profit.
Najveèji uspeh nekega zvitorepca iz Škotske pa, da poceni lesena trugica in jermenèek, prekašata, tudi najboljše direktno gnane izdelke. In to firm, ki so imele za seboj moèan razvoj in neomejene resurse.
lpm _________________ miro |
|
Nazaj na vrh |
Telefon: 031361550 |
|
|
ambasador
Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52 Prispevkov: 5984 Kraj: Izola
|
Objavljeno: Ned Dec 17, 2017 10:42 Naslov sporoèila: |
|
|
benma je napisal/a: | ambasador je napisal/a: | Hifi gre svojo pot: zgodovina je opravila s tonskimi kontrolami.
Svojèas je bilo nekaj polemik okoli tega, na koncu pa je prevladalo, da se težave rešuje tam kjer nastajajo, ne pa s korekcijami, ki vnašajo druge probleme. Da ne pogrevam kar je že @lix nakazal okoli zlorabe/škodljivih navad uporabnbikov. Pa konec koncev èesar ni, se ne more pokvariti ali oksidirati |
V studijih uporabljajo tonske kontrole. V svoje ampe jih še vedno vgrajujejo nekateri najbolj renomirani proizvajalci. Ali jih je "povozila zgodovina"? Èe bi si lahko privošèil kakega Macintosha ali Accuphase, bi obèasno z veseljem uporabil tonske kontrole.
Zakaj jih potem ne bi uporabljali tudi mi, kadar narava posnetka to zahteva ali pa èe želimo pri tišjem predvajanju pojaèati visoke in nizke tone, ki so se izgubili ali pa si preprosto zaželimo malo bas štimunge... Kako pravoverni avdiofili rešujete te situacije?
Poslušanje glasbe je užitek. Že zaradi tega dejstva ga vsi doživljamo vsak po svoje. Naj se zvok prilagodi našim željam in ne obratno. Tonske kontrole nam, kadar je to potrebno, omogoèijo prav to. Pa kaj za to, èe nekomu odgovarja, da ima base in treble ves èas na +10. Naj uživa v tem. |
He,he... s pravoverni
Imaš razbalansiran zvok?
Ojaèevalec distorzira na visokih tonih?
Bas bobni v prostoru, stojni valovi, nesimetrièna stereo slika?
Zvoènik nima globokih basov, ima luknje in hribe v spektru?
Player je oster na visokih tonih?
MC glavica je neustrezno uparjena?
In Å¡e in Å¡e problemov?
Ne skrbi - tonske kontrole utišajo vse probleme in poudarijo užitke!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lahko pa se lotiš reševati probleme enega po enega. Potem dobiš etiketo pravovernega. Tako preprosto.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tudi èe si vse uredil ti jo lahko zagode posnetek, kar se dogaja. Tukaj pa res ni na voljo dosti izbire kot poseèi po tonski kontroli - ali razmišljati kot bom tu spodaj navedel:
Osebno sicer to naredim tako da izloèim plošèe ki 'niso za nikamor' . Èe poslušaš klasiko ni noben problem, ker dobiš isto glasbo v stotinah izvedb in posnetkov.
Veèja težava je èe ne noèem izloèiti plošèe - naprimer cenjene Decca LP so imele ekvalizacijo drugaèno od Riaa - v praksi pomeni imeti cca 2dB veè visokih tonov. To lahko (približno) kompenziraš s tonsko kontrolo ali s tem, da ima phono preamp na izbiro tudi to ekvalizacijo. To slednje je 'pravoverna' rešitev, ni pa enostavno najti ustrezen phono glede na svoje pogoje in predvsem budget.
Kar se tièe plošè s pop, rock in drugo elektrificirano glasbo - jih sprejmem take kot so. Kot so v studiju navijali in odvijali tonske kontrole in ekvalizacije - smatram da so hoteli da se tako sliši. Tako tudi poslušam. Smatram da je manipulacija posnetka sestavni in neloèljivi del glasbenega izraza. Tu ne gre za realizem (kako bi se moralo slišati glede na realne zvoke) ampak poštiman sistem poskrbi da slišiš VSE take plošèe kot so v studiju hoteli.
Èe je sistem doma spodobno uštiman, ni moteèe in se da uživati. Èe si karkoli zabušil, ti bo udarilo v obraz/ušesa. Kaj sem z leti ugotovil? Kot sem lezel 'navzgor' s kvaliteto, sem odkrival kako velikokrat niso bile plošèe krive! Nekatere ki so mi bile vèasih neposlušljive so izpadle potem med boljšimi!!
Resnici na ljubo sem imel doma vedno vsaj en ojaèevalec s tonskimi kontrolami (do pred sedmimi leti) pa sem ugotavljal da kakorkoli sem vrtel te gumbe, na koncu so vedno pristali na sredini, izklopljeni.
Noben nobenemu nièesar ne brani - na trgu je dovolj vsega. Kud koji, mili moji. _________________ Carpe Diem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|
|