Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Mercedes - Burmester system
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> Avto HI-FI
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
LBaudio



Pridružen/-a: Ned Jan 2010 10:25
Prispevkov: 829
Kraj: Ljubljana, SLOVENIJA

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 10, 2021 11:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

McNugget je izrazil idejo da bi meritev naredil v svojem vozilu in sem mu podal kako naj opravi meritve - definitivno ne enotockovno.
RTA meritve so se ukinile zaradi casovne stiske in ne zato ker bi bile enotockovne,...se uporablja 5 mikrofonov in multiplexer.

Car audio se ne loci na tekmovalne in netekmovalne sisteme,.... tekmuje lahko vsak ki ima zeljo ne glede na ceno sistema....koneckoncev pa je moznost tekmovati v cenovno omejenih grupah ki startajo pri 3kE. Mnogi se odlocijo priti na tekmovanje da dobijo neko oceno sistema, iz firbca, pa jih ponavadi ni vec na takih prireditvah ker pac ne morejo konkurirat resnejsim sistemom, nekateri bolj tekmovalni pa na podlagi komentarjev sodnikov zacno svoj sistem izpopolnjevati. Ce ima nekdo sestavljen kvaliteten sistem se ne pomeni da je tekmovalne narave, pomeni, da mu reprodukcija pomeni vec kot nekomu drugemu. Tekmovanj je v letu 6-7, leto pa ima 365 dni - torej naj tistih 349 dni imam sistem ugasnjen????

Zakaj potem doma kopicis kvalitetno opremo??? zakaj se ne ubadas s cenenimi sistemi, saj so ocitno cisto OK?

Ne razumem pa izjave kjer si par postov nazaj izjavljal da Burmester majstri ze vedo kaj pocnejo, zdaj par postov kasneje pa popolnoma dopuscas verjetnost da bo Merc od kolega presegel Burmester,...ampak zacenjas vpletat v enacbo denar. Burmester sistem stane okoli 8k - toliko za info, in zadeva za tak denar dela zelo slabo. Oni so tisti ki imajo pri designu sistema popolnoma odprte roke in opremo postavijo kamorkoli zelijo,.... mi ki delamo svoje sisteme takih opcij nimamo brez da drasticno posegamo v notranjost avta, Oni imajo na razpolago vso svojo Hi-End tehnologijo ki jo imajo v bajti....pa jim to vec kot ocitno ne pomaga,...gredo se samo komercialno igrico za kao peticneze. Za denar kolikor ga je treba odstet za njihov sistem, si lahko sestavis vec kot primerljivega in se upam trditi boljsega in za manj denarja.

Ve se kako naj bi se stvari slisale z manjsimi devijacijami, ne pa zagovarjat ogromnih anomalij in trditi da so OK..... V eni od debat razpravljas o razlikah Ground Loopa, ces kaksna razlika je po spilungi z masami,...premlevate in pametujete na desetine strani na forumu o takih in drugacnih kablih, ki prinesejo najbrz 100x manjso razliko od tiste 25dbluknje,....a luknja 25 db pa je zate nemoteca in OK?????

Res nima vec smisla debatirat na to temo...skoda mojega casa, se bom pa najverjetneje nasmejal tvojemu naslednjemu odgovoru v katerega bos najverjetneje vkljucil se kaksno novo neznanko in stvar brez glave in repa,.....so here we go:
_________________
For Fast Moving Concerts

Custom Aeroports
Custom car audio installs

2 X WR setter dBDrag street B - 2005
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran Telefon: 041 853615
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5982
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Pet Jun 11, 2021 07:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ti okom, ja skokom - na, smej se:
https://www.whathifi.com/reviews/burmester-high-end-3d-surround-soundsystem-2019-mercedes-s-class
Test revije Whathifi Mečka-Burmester.

Vgrajenih je 27 zvočnikov, 1590W ojačevalcev, cena v Angliji 6.430 funtov za salon karoserijo;
testirali so pa coupe (1560W, 5.300 funtov, par zvočnikov je manj, ker je manjša kabina).

Njihov zaključek je
...The Burmester High-End 3D Surround Soundsystem (2019 Mercedes S-Class coupé) is a hugely capable car audio system. It’s as detailed and powerful-sounding as we’ve heard at this level, but it isn’t quite the ultimate in timing, dynamic subtlety and cohesiveness

Torej odlično z zadržkom da pa ni ultimativno v nekaj parametrih. Verjetno si to mislil ob izjavi: ..Burmester je zvokovno zalost od sistema v vseh aspektih..
Je zelo zanimivo to isto - še ultimativno izboljšano - dobiti za pol denarja. Pa naj bodo 4 tisočaki, ajde.
------------------------------------
ps: ne razumem pa kako se timing, dinamika, kohezivnost vidi skozi krivuljo mikrofona
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LBaudio



Pridružen/-a: Ned Jan 2010 10:25
Prispevkov: 829
Kraj: Ljubljana, SLOVENIJA

PrispevekObjavljeno: Pet Jun 11, 2021 09:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

nimam se za kaj smejat, sam itaq vem kaksna je realnost.
nekih 5kE je nekje vsota, za katero se da skupaj spravit ze kar soliden sistem, seveda s kompromisi.... enako kot pri domacih sistemih ali vecini hobijev je 5k en vstop na nek soliden nivo.

oglasevanje kolicine zvocnikov je marketing..... najboljsi sistemi so ponavadi 3-way+subwoofer - 7-8 driverjev ali manj pri uporabi widebanderjev. nekateri se posluzujejo se rear filla, ki prida imagingu in ambienci s primernim processingom ali spredaj vgrajenega SW (v kombinaciji z infrasubwooferji zadaj - ampak takih je zelo malo).

Doseci neko razumno dobro tonaliteto ni tako tezko, veliko tezje je zajeti v celoto vse ostale aspekte, ki so zelo pomembni in so vezani na staging, imaging, koherentnost, cim bolj flat fazni odziv, dobre transiente, lifelike dinamiko, casovno usklajenost med driverji ,.... stvari ki se jih ne da ravno merit, ampak ko poslusas sistem to z lahkoto zazanas.
_________________
For Fast Moving Concerts

Custom Aeroports
Custom car audio installs

2 X WR setter dBDrag street B - 2005
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran Telefon: 041 853615
matej



Pridružen/-a: Čet Jun 2008 18:07
Prispevkov: 573
Kraj: laško

PrispevekObjavljeno: Pet Jun 11, 2021 11:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

LBaudio, kako pomemben je sprednji sredinski zvočnik (vgrajen v armaturno ploščo) in kaj z njim dobimo/izgubimo? Prosim za tvoj komentar.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LBaudio



Pridružen/-a: Ned Jan 2010 10:25
Prispevkov: 829
Kraj: Ljubljana, SLOVENIJA

PrispevekObjavljeno: Pet Jun 11, 2021 15:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Center, ce je pravilno sprocesiran, bo postavil vokale v center armature/stagea - to pomeni, da bo levi kanal oddelal L-D signal, desni kanal D-L signal, center kanal pa bo dobil signal -L+-R (tisto kar bo odsteto na Levi in desni strani zdruzi na center speakerju. Dejansko je to vzvod, za boljsi stage tako za voznika in sovoznika - podobna zgodba kot v domacem kinu.

Pri klasicnih sistemih ce so stvari pravilno nastavljene in so vsi driverji v akusticni fazi bi moral imeti zelo mocen center image na sredini armature (brez center speakerja).....se je zgodilo, da so ljudje iskali center speaker med demom, lol.. meni osebno je center zvocnik nepotreben, drugo je pri multimedia sistemih.
_________________
For Fast Moving Concerts

Custom Aeroports
Custom car audio installs

2 X WR setter dBDrag street B - 2005
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran Telefon: 041 853615
matej



Pridružen/-a: Čet Jun 2008 18:07
Prispevkov: 573
Kraj: laško

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 12, 2021 07:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

To potem pomeni, da v sistemu s centralnim kanalom zadeva ne deluje več kot bi morala, če ta centralni zvočnik odklopimo (ali če ne dela). Klasična postavitev sprednjih glavnih dveh zvočnikov je precej nizko v vratih. V takem primeru ima centralni zvočnik kar precejšen vpliv na zvočno sliko, odvisno seveda tudi od oblike armaturne plošče in nivoja glasnosti centra.
Optimalno število vseh zvočnikov v avtu je morda različno za različne tipe avtomobilov. Na primer deset v karavanu in recimo sedem v kupeju, kaj praviš?
Osebno mi ustreza, da imam nivo glasnosti zvočnikov nastavljen tako, da je spredaj malo tišje kot zadaj. Na ta način zvok ni tako "in face".

Za MB S-Class bi pa pričakoval, da bo zvok v kabini optimiran za zadnje sedeže in ne sprednje.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5982
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 12, 2021 10:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

LBaudio je napisal/a:
nimam se za kaj smejat, sam itaq vem kaksna je realnost.
nekih 5kE je nekje vsota, za katero se da skupaj spravit ze kar soliden sistem, seveda s kompromisi....
...............

Oj, oj, bistahar ... ne ti meni še kar soliden nivo s kompromisi. Smo zmenjeni za sound ki je boljši od Burmestra v kupeju za 5.300 ali kolikor že funtov. Za polovično ceno, si rekel da brez težav presežeš/ti ali tvoj kolega, očitno je to mala malica.
Pa ne Burmestra popljuvanega po tvojih besedah - ampak pravega, oziroma tistega iz test-a, kjer so angleži eksplicitno napisali da je sicer Naimov sistem v Bentley-u za (avto+hifi) 200.000 funtov še boljši, da pa Mercedesov sistem je toliko dober da drugje niso slišali boljšega. Seveda od serijskih doplačil; pustimo tvoj tekmovalni razred, tam že od nekdaj vem (ker sem svoj čas obiskoval ta tekmovanja) da so presežniki, a za masten denar, večkratnik vrednosti avta.
Tudi CarAudio in CarStereo italijanske revije sem kupoval in sem leta in leta spremljal, ko so kazali kako so narejeni zmagovalni avtomobili, pa tudi druge zanimive in inovativne instalacije. Kaj vse so počeli - vse poslikano in pokomentirano - tja do posegov in rekonstrukcije karoserije v ekstremnih primerih. Nisem od včeraj.

Če pozorno preberem slušne vtise, nikakor ne zasledim komentarja o težkem tonalnem kompromisu (po tvojih besedah enormne 25 decibelske luknje).
Tako da sem po novem zelo zaskrbljen, da je tista objavljena krivulja v uvodnem postu - kr' neki.

Se opravičujem soforumašem, ampak naslov teme je (proces proti?) Mercedes - Burmester sistemu (z namenom, katerim?).
Sem se že uvodoma spraševal čemu neki bi naj to komentirali. Sem bil neuslišan, etiketiran, degradiran in potegnjen notri, se smejem temu in nisem prav nič vržen iz tira. Nasprotno, me prav zabava.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
longplay



Pridružen/-a: Sob Sep 2011 7:53
Prispevkov: 851
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 12, 2021 12:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hifi in hi end je tako v riti da nikoli več ne bo zaživel to je popolni zaton. Mogoče leta 2084 ko bo konec zadnjega 66 vala epidemije protikoronskih ukrepov, koronskih dodatkov cepljenj in podobnih apokaliptičnih stanj ter pranja človeškega uma.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LBaudio



Pridružen/-a: Ned Jan 2010 10:25
Prispevkov: 829
Kraj: Ljubljana, SLOVENIJA

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 14, 2021 11:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

matej je napisal/a:
To potem pomeni, da v sistemu s centralnim kanalom zadeva ne deluje več kot bi morala, če ta centralni zvočnik odklopimo (ali če ne dela). Klasična postavitev sprednjih glavnih dveh zvočnikov je precej nizko v vratih. V takem primeru ima centralni zvočnik kar precejšen vpliv na zvočno sliko, odvisno seveda tudi od oblike armaturne plošče in nivoja glasnosti centra.
Optimalno število vseh zvočnikov v avtu je morda različno za različne tipe avtomobilov. Na primer deset v karavanu in recimo sedem v kupeju, kaj praviš?
Osebno mi ustreza, da imam nivo glasnosti zvočnikov nastavljen tako, da je spredaj malo tišje kot zadaj. Na ta način zvok ni tako "in face".

Za MB S-Class bi pa pričakoval, da bo zvok v kabini optimiran za zadnje sedeže in ne sprednje.


mislim, da je prvo potrebno vedeti kako je prirejen center speaker signal.
Ponavadi so midbass zvocniki v vratih in visje v trikotnikih ob vzvratnih ogledalih ali v tistem predelu ali na vrhu armature so postavljeni tweeterji, ki dejansko dvignejo stage nekje v visino vrha armature. Center ni toliko namenjen temu da dvigne stage visje, ampak zato da imata oba - voznik in sovoznik vokale postavljene v center armature... Sistemi ki so zastavljeni z DSP ponavadi delajo odlicnoo na mestu voznika, sovoznik je ponavadi degradiran, lol, saj delayji ki so prilagojeni voznikovemu poslusalnem mestu naredijo zvocno sliko za sovoznika slabso. NApredni sistemi imajo mid+tw ponavadi montiran na armaturi ali na A-stebrickih zasukani tako da tudi izkoriscajo reflexijo od prednje sipe v svojo korist,.. taki non-multimedia sistemi ne uporabljajo center speakerja,....tendenca je seveda s cim manj izvori pokriti cel spekter,..idealno bi bilo imeti dva point source full range driverja,..ampak zal to ne gre ne v avtu in ne doma.

Stevilo zvocnikov v sistemu je bolj kot ne marketing.... 3-way spredaj in zadaj - 12 driverjev, + SW + center+ bog ve kaj in kje,...
Na koncertu ce obrnes proti odru - tam kjer je dogajanje, muskontarji sound,... ponavadi ozvocenja postavljajo na odru, ne na zadnji strani dvorane/stadiona - v avtu so 95% zvocniki zadaj samo za zadovoljit sopotnike zadaj,.....resni sistemi uporabljajo differential rear fill (processiran signal, bandpass od 60-400Hz max in s pribitkom 60+ms delaya zato da dobijo vec ambience in da doprinesejo imagingu spredaj.

Multimedia sistemi so svoje poglavje in tam je ponavadi uporabljen Dolby Surround dts ali kaj podobnega in tam je center neizbezen
_________________
For Fast Moving Concerts

Custom Aeroports
Custom car audio installs

2 X WR setter dBDrag street B - 2005
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran Telefon: 041 853615
matej



Pridružen/-a: Čet Jun 2008 18:07
Prispevkov: 573
Kraj: laško

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 16, 2021 07:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja, več izvorov pomeni potencialno več problemov, in proizvajalci tekmujejo med seboj kdo ima večjega. Very Happy Je pa tudi res, da na ta način lažje dosežeš bolj enakomerno razporeditev zvočnega tlaka v prostoru. Avto in domača poslušalnica sta dva različna svetova, včasih je lahko muzika v avtu tudi super doživetje.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LBaudio



Pridružen/-a: Ned Jan 2010 10:25
Prispevkov: 829
Kraj: Ljubljana, SLOVENIJA

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 17, 2021 08:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja, je svojevrstno dozivetje ce je sistem vrhunski, se strinjam.
_________________
For Fast Moving Concerts

Custom Aeroports
Custom car audio installs

2 X WR setter dBDrag street B - 2005
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran Telefon: 041 853615
audiofrik



Pridružen/-a: Pet Dec 2008 17:19
Prispevkov: 1491
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 17, 2021 11:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

dB drag racing
Prevedeno iz angleščine-dB dirkanje je tekmovanje, ki nagrajuje osebo, ki lahko v vozilu odda najglasnejši zvok. "DB" pomeni decibele ravni zvočnega tlaka. Na teh tekmovanjih je pogost SPL več kot 140 decibelov; in mednarodni rekord leta 2003 je bil 171,5, v zadnjem času pa so zahtevali celo 180 dB. Wikipedia (angleščina

Kakšno obremenitev za sluh to predstavlja najbrž nima smisla razpravljati

Pred leti sem tudi bil po spletu okoliščin na prezentaciji Burmester audio sistema v Porsche Panameri da vsaj malo predstave o zadevi recimo imam

Ne vem če sem jaz z drugega planeta, ampak avto je zame namenjen vožnji v prometu, kjer je zelo pomembno tudi zvočno zaznavanje okolice in vsako glasnejše poslušanje kakegakoli zvočnega vira je lahko zelo nevarno, seveda vidim vsak dan koga ki mu pred semaforom skoraj prestavlja avto od jakosti glasbe in čez tak avto bi lahko zapeljal tudi tank brez da bi voznik to opazil

Da pa imaš tak sistem zato da doma na dvorišču poslušaš sistem...to pa je po moje že za urgentno zdravljenje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vojko



Pridružen/-a: Ned Maj 2008 16:50
Prispevkov: 940
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 17, 2021 12:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jao...jao......

Kje so časi, ko...,je bilo avto zelo težko "zaslužit", ko si ga imel pa si ga kdaj s kako luštno punco na stransko pot parkiral, erotika skratka.........

Avto je za vozit, da svobodo, pa za izlete z družbo in romantiko.....

Filanje z zvočniki in nabijanje Db pa čista pornografija..., pa še sam si...jao, jao...kaki časi...........


Nazadnje urejal/a vojko Čet Jun 17, 2021 12:30; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 17, 2021 12:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

dB drag racing je nekaj čisto drugega. Na tako tekmovanje moraš priti z glušniki.

Tisti ki med vožnjo ne želi poslušati verjetno ne bo vzel dražji avdio sistem.

Če bi šel korak dlje po tej logiki, bi lahko rekel da ne rabiš Mercedes da se voziš.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vojko



Pridružen/-a: Ned Maj 2008 16:50
Prispevkov: 940
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 17, 2021 12:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

https://www.youtube.com/watch?v=lK8AwnW9fJU
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> Avto HI-FI Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 3 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe