Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Internetne trgovine v SLO in velike razlike v ceni
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> Domaèi kino
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
knap



Pridružen/-a: Čet Sep 2008 7:49
Prispevkov: 1264
Kraj: MIKLAVĹ˝

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 10, 2009 11:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ne vem zakaj..

vem samo da me je prodajalec v mm posebej opozoril da gre garancija samo preko njega

lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
knap



Pridružen/-a: Čet Sep 2008 7:49
Prispevkov: 1264
Kraj: MIKLAVĹ˝

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 10, 2009 15:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ko sem zadnjiè spraševal v makspro so mi tudi rekli da je garancija preko njih

lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
audiofill



Pridružen/-a: Tor Apr 2008 19:48
Prispevkov: 5406
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 16, 2009 11:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

V temi daljinski upravljalniki smo tukaj govorili o okvari univerzalnega daljinca in zamenjavi le tega za novega. Ker pa je ta tema glede na to kar bom v nadaljevanju napisal primernejša, sem se odloèil da izrazim svoje obèutje tukaj.

V glavnem zastopnik Delko d.o.o. je po pošti prejel moj pokvarjeni univerzalni daljinec vèeraj, danes pa sem po pošti že prejel novega.

Pravi nazorni prikaz kvalitetnega "customer service" o katerem govorim na prejšnjih straneh te teme. Preko maila sem zastopniku izpostavil problem, mu v nadaljevanju daljinca poslal po pošti, ter brez vsakršnih komplikacij, morebitnih dodatnih vprašanj, kakšnih nategovanj, preprièevanj in ne vem kaj še, prejel novega. Nad zastopnikovim odnosom napram stranki (njegovem vljudnem odgovoru po mailu) in v nadaljevanju tudi kratkim odzivnim èasom (poslano še isti dan po prejemu okvarjene stvari) sem zelo zadovoljen in ker se dober glas sliši v deveto vas, ne morem mimo toplega priporoèila vsem.

Naj se pisanje ne vzame kot prepovedano reklamiranje, temveè koristna informacija. Zato tudi pišem v tej temi, ki je namensko odprta izražanju zadovoljstva/nezadovoljstva nad internetnimi trgovinami, kamor zastopnik v tem primeru tudi zapade.

lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
hi_musica



Pridružen/-a: Tor Apr 2008 7:17
Prispevkov: 912

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 16, 2009 12:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Se pridružujem Aljoši. Meni so poslali prijazen odgovor v roku 2 ur.
V.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
knap



Pridružen/-a: Čet Sep 2008 7:49
Prispevkov: 1264
Kraj: MIKLAVĹ˝

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 16, 2009 13:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

no, jaz pa sem spet naroèil pri mediamarket za sodelavca marantz sr5004
naroèil prejšno sredo, dobava v ponedeljek

hitro in kot dogovorjeno

lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> Domaèi kino Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe