Poglej prejnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
knap
Pridruen/-a: Čet Sep 2008 7:49 Prispevkov: 1264 Kraj: MIKLAVŽ
|
Objavljeno: Pet Jul 29, 2011 14:25 Naslov sporočila: |
|
|
malo sem pobrskal po avtomobilizem.com in naŔel bolj podroben spisek opreme ki jo imam, zelo zanimivo branje
TSQ-Paket osvetlitve in vidljivosti: CE1 Brisalci vetrobranskega stekla
s senzorjem za dež + DD8 Vzvratno ogledalo s samodejno osvetlitvijo
+ T2Q Sistem za samodejni vklop žarometov
OBM2-Paket nadzora vožnje: (KB5 Pomocnik pri speljevanju v hrib HSA
+ UJ9 Sistem zaznavanja izgube tlaka v pnevmatikah + UD7 Parkirni pomocnik + K34 Tempomat
ZQ84-Športni paket: FX3 El. program stabilnosti (ESP) + UJC Stikalo za Ŕportni nacin vožnje + NR1 Servo volan z zmanjŔanim obodom vrtenja ALI NR1 Elektro hidravlicni servo volan, zmanjŔan rajdni krog
WDH-OPC paket II: BD8 StreŔne letve v barvi vozila + VB7 Prednji in zadnji Ŕportni odbijaci '+ B56 ZaŔcitni pragovi '+ T56 Zadnji streŔni spojler + T96 Prednji meglenki + VYE OPC rocica menjalnika + OPC usnjeni volanski obroc + W1Y Upravljanje radia z volana
63U-Briljantna "power red" barva
AY0-Celni in stranski zracni blazini ter zracni zavesi
C32-Quick heat - elektronsko ojacan sistem za hitro odmrzovanje in
ogrevanje vozila
C68-Elektronska klimatska naprava
DDH2-Elektricno preklopljivi in nastavljivi ter ogrevani zunanji ogledali
FE45-Interaktivni sistem vožnje (IDS+=ESP + ABS + CDC) (+ZQ8)
TT61-Bi - ksenonski žarometi z visokotlacnim sistemom za pranje
žarometov in prednji meglenki
UA62-Alarmna naprava in dodatna mehanska zaŔcita proti kraji
URA-Radio CD30
UWA-Paket za instalacijo mobilnega telefona "bluetooth" s funkcijo
kontrole glasa
U68-Potovalni racunalnik s prikazovalnikom opozoril in prikazom porabe
W2E-Recaro sprednja sedeža, AH4-Rocna nastavitev sovoznikovega sedeža v 6. smereh in ledvene opore, A88-Aktivna vzglavnika spredaj
XXLO-Mondial ogljeno crno usnjeno oblazinjenje
P38-Lahka platiŔca 18x7.5, 5-kraka z pnevmatikami 225/40 R18
Foliatec folije za stekla:
www.foliatec.de
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dr.sah
Pridruen/-a: Sob Sep 2008 21:41 Prispevkov: 1403 Kraj: LJUBLJANA
|
Objavljeno: Pet Jul 29, 2011 14:40 Naslov sporočila: |
|
|
kater avto pa imaÅ”? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kumer
Pridruen/-a: Tor Jan 2009 10:45 Prispevkov: 948 Kraj: MARIBOR
|
Objavljeno: Pet Jul 29, 2011 14:44 Naslov sporočila: |
|
|
poglej stran 15 te teme |
|
Nazaj na vrh |
|
|
urosst
Pridruen/-a: Pon Dec 2008 9:48 Prispevkov: 109 Kraj: ZAGORJE
|
Objavljeno: Pet Jul 29, 2011 16:07 Naslov sporočila: |
|
|
Audison bit 10
drugaĆØe pa soliden sistem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
acoustic
Pridruen/-a: Tor Apr 2008 8:50 Prispevkov: 150 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Pet Jul 29, 2011 17:42 Naslov sporočila: |
|
|
krokar je napisal/a: | Nekateri zanikajo, a paralel med avti in njihovimi vozniki ter hi-fijem in njega posluŔalci je kar veliko!
Meni je davno nazaj bil prvi avto "peglica"(Fiat 126p), a mi je ostal kljub temu, da je bil objektivno najslabÅ”i avto kar sem jih kdaj imel, v najlepÅ”em spominu.Kot mlademu Å”oferju mi ga je bilo užitek vozit(od trenutka, ko sem z 18 leti naredil izpit, pa da sem konĆØno imel svoj avto je minilo skoraj 8 let ) saj naenkrat tudi nisem bil veĆØ vezan na avtobus, Å”top ali (poredko) bratov avto, tudi s puncami se je na tem tesnem prostoru z malo volje kaj dalo zrihtat in sploh sem bil v devetih nebesih!Kot sem bil ob zvokih ranih Pink Floydov, ki so prihajali iz zvoĆØnikov RIZ Turandota z zdravimi 2x4W in (skoraj) brez nizkih in visokih tonov.
Leta za tem in po kakih 25 avtih, ki so bili moje lastniÅ”tvo(ne Å”tejem vseh tistih, ki sem jih vozil službeno), te prave radosti in veselja ob vožnji pod razno ni veĆØ, pa magari si lastim objektivno gledano res izvrsten avto(kaj mi koristi možnih 300km/h, ĆØe me že pri pol manj zaÅ”ijejo, da se ti zmoti!?).Enako, kot tudi Å”e tako dobra oprema ne more nadomestiti tistega uživanja ob glasbi, ki sem ga bil sposoben leta nazaj ob nikakrÅ”ni opremi.
Zato dajem prav vsem tistim, ki pravijo, da pravzaprav ni važno kak avto voziÅ”, le da služi svojemu namenu in si z njim zadovoljen.Pa s hi-fijem je ena podobna stvar! Mislim, da se v tej toĆØki vselej vsi ne strinjamo, ampak tako paĆØ je! |
S skoraj vsem napisanim zgoraj se strinjam, kot bi sam napisal tiste prave obĆØutke izpred 25-30 let nazaj, ko smo uživali v malih radostih in jih znali ceniti, ĆØeprav za danaÅ”nje razmere niso skoraj niĆØ vredne.
Ravno zaradi obujanja ali pa spoÅ”tovanja teh obĆØutkov, ki jih že nekaj ĆØasa veĆØ ne obĆØutim na tisti pravi naĆØin izpred nekaj desetletij, sem pred tremi leti kupil nazaj Å”e zadnji avto, ki sem si ga tako hudo želel in si pred 18 leti željo tudi uresniĆØil. Kasneje so se z vedno boljÅ”imi avti ki so se prehitro menjavali tile obĆØutki popolnoma izgubili:-(
Avto sem eno leto obnavljal in ga spravil skoraj na nivo kot je bil ko sem kupil 6 mesecev starega. Na sreĆØo je bil lepo vožen in redno vzdrževan, tako, da je bilo delo na lakiranju (imel je Å”e prvo barvo pri 16 letih starosti) in na novem tapeciranju sedežev (blago se je potrgalo). Vendar se je obdržalo tudi pri tapeciranju vse originalno, razen ĆØrnih izboĆØenih delov Å”koljkastih sedežev, kjer sem naÅ”el skoraj podobno blago originalu.
Sedaj ga vozim seveda zelo malo, saj mi ga je Ŕkoda, ko je tako lep
V glavnem hoĆØem povedati, da prideÅ” v leta ko zaĆØneÅ” pogreÅ”ati tiste prave obĆØutke veselja in vznesenosti iz mladosti, zato jih cenite dokler so Å”e prisotni.javascript:emoticon('')
_________________ Timeless Experience-Finest Audio |
|
Nazaj na vrh |
|
|
knap
Pridruen/-a: Čet Sep 2008 7:49 Prispevkov: 1264 Kraj: MIKLAVŽ
|
Objavljeno: Pet Jul 29, 2011 20:39 Naslov sporočila: |
|
|
audison bit ten
kje pa se dobi to zadevo, cena?
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
before
Pridruen/-a: Pon Maj 2008 19:23 Prispevkov: 2796 Kraj: RuŔe
|
Objavljeno: Sre Avg 10, 2011 15:51 Naslov sporočila: |
|
|
gorko1 je napisal/a: | before je napisal/a: | igor0203 je napisal/a: | A maÅ”ina ni niĆØ preÅ”voh za tak avto? Sicer je res, da je tudi zelo odvisno kakÅ”en tip voznika si. |
Ko sem Clia 1.4 RT menjal za Focusa je bilo, kot bi preÅ”altal na raketo!!! Zelo odziven, dinamiĆØen avto, ravno pravÅ”nji zame, ki na cesti ne Å”param, ampak uživam v vožnji! Zato tudi povpreĆØna poraba bencina pri meni znaÅ”a cca 8,5 l/100 km. Ta novi Focus ima enak motor z enakim menjalnikom (5 stopenjskim). Tistih 7kW veĆØ moĆØi pa bo, vsaj tako laiĆØno sklepam, "požrla" za 190 kg veĆØja teža vozila. Zato sklepam, da bo ta Focus imel enake lastnosti, kot aktualni. Će pa se v Focusu prevažajo 4 ali celo 5 odraslih oseb, pa "performanse " moĆØno padejo - kot da to ni isti avto. A pri meni to ni noben faktor, saj se vozim veĆØinoma sam ali z Å”e kom na sprednjem sedežu. |
Ćestitam za novi avto. Sam imam sicer enak motor v Cmaxu in lahko samo povem, da je to žal eden najslabÅ”ih motorjev vgrajenih v osebna vozila. Len, neodziven, glasen in požreÅ”en. V službi imamo cca. 40 razliĆØnih vozil od nizkocenovnih bencinarjev do dizlov in morem reĆØt, da je Å”e stara Kia Rio z 1,5 motorjem bolj odzivna in lagodna za vožnjo.
ResniĆØno je ta motor prava muka za vozit, sploh na dolge ture, kjer je dosti hribovja ali pa avtocestnih odsekih, ki se rahlo vzpenjajo. Nazadnje sem vozil Å”tiri osebe v Munchen in na doloĆØenem delu, kjer se je avtocesta rahlo vzpenjala, nisem uspel vozit veĆØ kot 120km/h. Enostavnmo ni Å”lo veĆØ, gas do konca in smo lezli kot z starim FiĆØotom s tem, da je raĆØunalnik kazal 16l trenutne porabe. Groza, tega si ne želim veĆØ ponovit. Pa zdaleĆØ nisem nek hiter voznik in se kar precej držim omejitev, ampak motor v tem avtu se enostavno muĆØi, da doseže omejitvene hitrosti. No, žal sem se nategnil in nisem predhodno odpeljal testne vožnje, ker potem definitivno ne bi vzel avta s tem motorjem.
Tako, da naslednji avto vzemem raje z osnovno opremo in boljÅ”i motor,ĆØe finance ne bodo dopuÅ”ĆØale veĆØ. Verjetno kar dvoliterskega dizla in bom lepo lagodno križaril v Å”esti prestavi z 350Nm navora
LP,
Goran |
@ gorko1
Kljub svojemu prepriĆØanju in pozitivnimi izkuÅ”njami z 1.6 Ti-VCT bencinskim motorjem mi tvoje mnenje (raje zmogljivejÅ”i motor in manj dodatne opreme) ni dalo miru. Poiskal sem razne avtomobilske forume in zbiral in premleval mnenja o Focusih. Pri prodajalcu, kjer sem naroĆØil avto, sem se pozanimal, ĆØe Å”e lahko spremenim tip motorja. Na sreĆØo Å”e ni bilo prepozno in tako sem preizkusil motor Ecoboost 1.6 110kW/150KM v novem C-maxu. Ker mi je bil karakter tega motorja vÅ”eĆØ, sem naroĆØil spremembo motorja za moj avto. OdloĆØil sem se za omenjeni motor, le da za moĆØnejÅ”o razliĆØico 134kW/182KM. To je zaenkrat (dokler ne pride prihodnje leto Focus ST) najmoĆØnejÅ”i bencinski motor, ki se vgrajuje v Focuse. _________________ Cenite to kar imate in stremite k boljÅ”emu! To je moj recept za zadovoljstvo.
Audiohedonist |
|
Nazaj na vrh |
|
|
drago67
Pridruen/-a: Čet Okt 2008 19:24 Prispevkov: 1088 Kraj: ljubljana
|
Objavljeno: Sre Avg 10, 2011 16:17 Naslov sporočila: |
|
|
jaz Ŕtudiram.....kaj bi naredu....tale moj ubogi stilo 1,9 multijet je prehitr.....
najbolÅ”a in najmanj Å”kodljiva varianta je ,da mu prerežem zraĆØno cev do turbine....
bo takoj izgubu približno 30 konjev....kazni so predrage... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dr.sah
Pridruen/-a: Sob Sep 2008 21:41 Prispevkov: 1403 Kraj: LJUBLJANA
|
Objavljeno: Sre Avg 10, 2011 16:19 Naslov sporočila: |
|
|
Pravilna odloĆØitev!!!!!!!
Bolje veĆØ konjev, kot manj. Pa tu hitrost in divjanje niti nimata pomena. Je fajn, ko se avto ne muĆØi v vsak klanec.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
drago67
Pridruen/-a: Čet Okt 2008 19:24 Prispevkov: 1088 Kraj: ljubljana
|
Objavljeno: Sre Avg 10, 2011 16:32 Naslov sporočila: |
|
|
dr.sah je napisal/a: | Pravilna odloĆØitev!!!!!!!
Bolje veĆØ konjev, kot manj. Pa tu hitrost in divjanje niti nimata pomena. Je fajn, ko se avto ne muĆØi v vsak klanec.. |
ane....kdo pa Å”e tiÅ”ĆØi v klanc.....aja
so tiÅ”ĆØal v klanc in po klancu...
samo so zdaj v veĆØnem spancu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dr.sah
Pridruen/-a: Sob Sep 2008 21:41 Prispevkov: 1403 Kraj: LJUBLJANA
|
Objavljeno: Sre Avg 10, 2011 16:57 Naslov sporočila: |
|
|
oĆØitno nisi povsem prebral kaj sem napisal, ali pa si narobe razumel.
Nisem mislil na hitro vožnjo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
drago67
Pridruen/-a: Čet Okt 2008 19:24 Prispevkov: 1088 Kraj: ljubljana
|
Objavljeno: Sre Avg 10, 2011 17:00 Naslov sporočila: |
|
|
dr.sah je napisal/a: | oĆØitno nisi povsem prebral kaj sem napisal, ali pa si narobe razumel.
Nisem mislil na hitro vožnjo. |
ej niĆØ osebnega......
moj trenutni navdih.....
pa ne morem bit tih....
moram napisat kak stih.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
before
Pridruen/-a: Pon Maj 2008 19:23 Prispevkov: 2796 Kraj: RuŔe
|
Objavljeno: Sre Avg 10, 2011 17:06 Naslov sporočila: |
|
|
drago67 je napisal/a: | jaz Ŕtudiram.....kaj bi naredu....tale moj ubogi stilo 1,9 multijet je prehitr.....
najbolÅ”a in najmanj Å”kodljiva varianta je ,da mu prerežem zraĆØno cev do turbine....
bo takoj izgubu približno 30 konjev....kazni so predrage... |
Će potegnem analogijo:
Dobro je imeti moĆØan in kvaliteten ojaĆØevalnik, pa ĆØeprav za vsakdanje posluÅ”anje glasbe ne potrebujemo veĆØ kot watt ali dva (ob zvoĆØnikih povpreĆØnih karakteristik). _________________ Cenite to kar imate in stremite k boljÅ”emu! To je moj recept za zadovoljstvo.
Audiohedonist |
|
Nazaj na vrh |
|
|
drago67
Pridruen/-a: Čet Okt 2008 19:24 Prispevkov: 1088 Kraj: ljubljana
|
Objavljeno: Sre Avg 10, 2011 17:10 Naslov sporočila: |
|
|
before je napisal/a: | drago67 je napisal/a: | jaz Ŕtudiram.....kaj bi naredu....tale moj ubogi stilo 1,9 multijet je prehitr.....
najbolÅ”a in najmanj Å”kodljiva varianta je ,da mu prerežem zraĆØno cev do turbine....
bo takoj izgubu približno 30 konjev....kazni so predrage... |
Će potegnem analogijo:
Dobro je imeti moĆØan in kvaliteten ojaĆØevalnik, pa ĆØeprav za vsakdanje posluÅ”anje glasbe ne potrebujemo veĆØ kot watt ali dva (ob zvoĆØnikih povpreĆØnih karakteristik). |
dobro je imeti ...vsaj nekaj ducatov ojaĆØevalnikov vseh vrst ,zvoĆØnikov , cdp,
kablov in jih kombinirati po trenutnem razpoloženju....
vsakemu svoje.....
ali pa ĆØe hoĆØeÅ”...naj bo po tvoje.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
before
Pridruen/-a: Pon Maj 2008 19:23 Prispevkov: 2796 Kraj: RuŔe
|
Objavljeno: Sre Avg 10, 2011 17:16 Naslov sporočila: |
|
|
drago67 je napisal/a: |
dobro je imeti ...vsaj nekaj ducatov ojaĆØevalnikov vseh vrst ,zvoĆØnikov , cdp,
kablov in jih kombinirati po trenutnem razpoloženju....
vsakemu svoje.....
ali pa ĆØe hoĆØeÅ”...naj bo po tvoje.... |
Ne razumem. Kaj si želel s tem povedati? _________________ Cenite to kar imate in stremite k boljŔemu! To je moj recept za zadovoljstvo.
Audiohedonist |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne more dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne more odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne more urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne more brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne more glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|
Zadnje teme - HI-FI |
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Kaj trenutno posluŔate?
-
Dogodki v svetu HI-FI-ja, sreĆØanja
Sejem gramofonskih ploÅ”ĆØ
-
Dogodki v svetu HI-FI-ja, sreĆØanja
Bristol HI-fI show
-
HI-FI
SluŔalkarski sistemi
-
HI-FI
MySqueezebox.com DOWN?
-
Do-It-Yourself
Spet nov lampaÅ”
-
HI-FI
Nova igraĆØa je doma......
-
Do-It-Yourself
DIY popravila
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Tidal
-
HI-FI
Roon labs
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
YouTube & stuff
-
HI-FI
DAC?
-
HI-FI
Uvoz naprave iz ZDA
-
HI-FI
ZvoĆØniki - izkuÅ”nje - predlog
-
HI-FI
Kam na popravilo?
|
|