Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Slovenske HI-FI trgovine
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
whothafunk



Pridružen/-a: Čet Sep 2010 22:16
Prispevkov: 29
Kraj: Maribor-Murska Sobota

PrispevekObjavljeno: Pet Nov 05, 2010 12:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

proti koncu septembra sem naroĆØil subwoofer pri ARIS-JABOLKO in nakazal 100% avans za popust. po treh tednih se mi je Å”e oglasil (komaj komaj sicer), zdaj po petih tednih pa ignorira na mail-e ter telefon je ali vedno ugasnjen ali pa se ne oglasi.

kakÅ”na neslanost in neprofesionalnost je to? hoĆØem vsaj sliÅ”at, ĆØe je tip sploh naroĆØil izdelek iz nemĆØije in kakÅ”en je približen ĆØas dobave (mi je rekel 2-3 tedne), ampak sem priĆØakoval kak teden veĆØ. ni problema, tudi ĆØe je veĆØ tednov, ampak da bi se mi vsaj oglasil ĆØlovek, ne pa takÅ”na nesramnost!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
alenvprekrŔku



Pridružen/-a: Pet Nov 2008 14:09
Prispevkov: 890
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Nov 05, 2010 14:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sramota Aris-Jabolko!

Tukaj bi rad pohvalil Archus.si d.o.o. in njihovo ažurnost. Že isti dan ko sem jih poklical, je na moj mail prispel predraĆØun za plaĆØilo 100% avansa. Že naslednji dan (vĆØeraj), sem dobil obvestilo da je moj Mede8er poslan. Ob enem so me obvestili, da so na mojo željo, istega opremili Å”e z najnovejÅ”im FW. Danes (05.11.) me paket (že preverjeno) ĆØaka pri sosedu, lokalnem pismonoÅ”i.
Poslovni model vreden spoŔtovanja in posnemanja.
_________________
B&O Fan in audiofil z OKM!
... it's not just about what your equipment does, it's about how it makes you feel.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kumer



Pridružen/-a: Tor Jan 2009 10:45
Prispevkov: 948
Kraj: MARIBOR

PrispevekObjavljeno: Pet Nov 05, 2010 19:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jaz tudi imam pozitivno izkuŔnjo z trgovino archus, vse ok

pa poroĆØaj v nmt temi kako se obnese ta ĆØudežna Å”katlica Smile

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
trancedeejay
Site Admin


Pridružen/-a: Sob Mar 2008 9:01
Prispevkov: 1372
Kraj: Zgornja Besnica

PrispevekObjavljeno: Sob Nov 06, 2010 20:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Citiram:
proti koncu septembra sem naroĆØil subwoofer pri ARIS-JABOLKO in nakazal 100% avans za popust. po treh tednih se mi je Å”e oglasil (komaj komaj sicer), zdaj po petih tednih pa ignorira na mail-e ter telefon je ali vedno ugasnjen ali pa se ne oglasi.

kakÅ”na neslanost in neprofesionalnost je to? hoĆØem vsaj sliÅ”at, ĆØe je tip sploh naroĆØil izdelek iz nemĆØije in kakÅ”en je približen ĆØas dobave (mi je rekel 2-3 tedne), ampak sem priĆØakoval kak teden veĆØ. ni problema, tudi ĆØe je veĆØ tednov, ampak da bi se mi vsaj oglasil ĆØlovek, ne pa takÅ”na nesramnost!


Mi je Brane iz Aris Jabolko sporoĆØil, da se je zapletlo pri manjÅ”i koliĆØini (naj bi bila vsaj paleta in se j Å”ele kasneje nabralo), tako da je predvidena dobava v 46. tednu.
Zaenkrat imamo z Aris Jabolko dobre izkuŔnje.
LP
Admin
_________________
MUSIC IS THE KEY
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
fjaka



Pridružen/-a: Sre Maj 2008 17:04
Prispevkov: 1747
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Nov 06, 2010 22:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

in tako se je stvar,kot pri naÅ”i politiki,izÅ”la v dobro vseh mimoidoĆØih...aris je opran..."whothafunk" ima slabo izkuÅ”njo,seveda s svojo "krivdo"...admin je opral obraz firme...etc...etc
_________________
Ŕoo mazgoon
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
krokar



Pridružen/-a: Pon Maj 2008 21:45
Prispevkov: 1454
Kraj: Å tajerska

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 07, 2010 00:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Popolna neprofesionalnost(Ŕe kaj hujŔega?), ki si res ne zasluži zagovarjanja! Evil or Very Mad
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
trancedeejay
Site Admin


Pridružen/-a: Sob Mar 2008 9:01
Prispevkov: 1372
Kraj: Zgornja Besnica

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 07, 2010 05:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ni miÅ”ljeno kot zagovarjanje, obiĆØajno pri njih ni takih problemov. V kolikor pa dejansko ni bilo odziva, pa je vsekakor potrebno zaropotati. Upam, da bo to lekcija zanje (vseeno jim ni), ker sam sem Å”e kar v doglednem ĆØasu prejel odgovor.
Uporabniki, v kolikor naletite na kakÅ”no težavo pri slovenskih HI-FI prodajalcih, to nemudoma sporoĆØite na portalu - vĆØasih že po pregledu portala hitreje reagirajo, vĆØasih pa na podlagi naÅ”ega urgiranja.
Lep pozdrav

Admin
_________________
MUSIC IS THE KEY
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
whothafunk



Pridružen/-a: Čet Sep 2010 22:16
Prispevkov: 29
Kraj: Maribor-Murska Sobota

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 07, 2010 10:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

nesramno se mi tudi zdi, da se g. Rajh (aris-jabolko) spomni odpisat na mail, katerega sem poslal 21. oktobra, Ŕele ko dobi nek opomin iz foruma.

kakorkoli že, 46. teden ni daleĆØ in bom poĆØakal, kljub temu, da mi je ponudil vrnitev nakazila.

Å”e enkrat, ni problem v ĆØakanju, ampak ignoriranje trgovca.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Numb



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 16:01
Prispevkov: 1127
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 07, 2010 11:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

krokar je napisal/a:
Popolna neprofesionalnost(Ŕe kaj hujŔega?), ki si res ne zasluži zagovarjanja! Evil or Very Mad
No, pa se strinjava. In ja, to da ukrepa po opombi neke tretje osebe, se mi zdi Ŕe bolj negativno.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tomzzi



Pridružen/-a: Sre Feb 2009 22:32
Prispevkov: 205

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 07, 2010 12:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja totalno neprofesionalno. Se strinjam. Podobno izkuŔnjo sem imel jaz. Sicer pri kupovanju notebooka kar nima veze s to temo a vseeno...
Sem vplaĆØal vnaprej 100%. PaĆØ predraĆØun. Ko je bilo potrebno poslati predraĆØun so bili hitri in sem ga dobil v roku ure, dveh. Rok dobave pa je bil kao 3-5 dni. Kar se je zavleklo v skorajda mesec dni... Notebooka po tednu dni nikjer. Pravtako odziva z njihove strani. Nobenga maila, odziva na moje klice... Ne moti me poĆØakat. Motil me je odnos do stranke. Totalno ignoriranje, nesramnost...

Pa pardon za offtopic...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Numb



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 16:01
Prispevkov: 1127
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 07, 2010 13:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zato pa sam prisegam na Ebay ali podobne trgovine, do sedaj nekih 60 nakupov, sicer veĆØinoma manjÅ”ih, do sedaj vse bp, pa nekih 100 povpraÅ”evanj zraven. Odgovor skoraj vedno v 24 urah. Pakirano kot si pri nas samo želimo, vedno sem plaĆØal takoj in dobil takoj tudi positiven feedback.

Pa bi raje kupoval pri nas, ampak pri tem odnosu, enostavno ne, smo Ŕe precej zadaj. Pa Ŕe dražji.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tomzzi



Pridružen/-a: Sre Feb 2009 22:32
Prispevkov: 205

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 07, 2010 13:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Numb je napisal/a:
Zato pa sam prisegam na Ebay ali podobne trgovine, do sedaj nekih 60 nakupov, sicer veĆØinoma manjÅ”ih, do sedaj vse bp, pa nekih 100 povpraÅ”evanj zraven. Odgovor skoraj vedno v 24 urah. Pakirano kot si pri nas samo želimo, vedno sem plaĆØal takoj in dobil takoj tudi positiven feedback.

Pa bi raje kupoval pri nas, ampak pri tem odnosu, enostavno ne, smo Ŕe precej zadaj. Pa Ŕe dražji.


Se strinjam ja. Tudi sam zadnje ĆØase veĆØinoma kupujem le in samo v tujini. eBay, Amazon oziroma kjer dobim stvar ceneje.
In ja dobiÅ” odgovor v maksimalno 24 urah. In ja roba je zapakirana neprimerno bolje.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
hifi&me



Pridružen/-a: Tor Jan 2010 12:12
Prispevkov: 91
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 07, 2010 16:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

To je res, slovenskim trgovcem oĆØitno Å”e ni jasno, da je najpomembnejÅ”i odnos do stranke. Pa naj mi oprostijo redke izjeme.

Ena najbolj osnovnih stvari je komunikacija s stranko, naÅ”i blazno bizi trgovci pa Å”e odgovarjajo ne na mejle. Imam tudi sam takÅ”no izkuÅ”njo ravno pred kratkim. Sem se zanimal za nakup pri Canyon audio, po enem mesecu Å”e vedno "ĆØakam" na odgovor na mejl. ƈakam je v narekovajih zato, ker sem seveda v tem ĆØasu raje nabavil iz tujine. S tem seveda niso samo izgubili enega nakupa v vrednosti cca 1000 eur, ampak tudi vse nadaljne z moje strani.

Nasprotno pa lahko pohvalim INTEK kar se tiĆØe komunikacije. Odgovor takoj in v nekem korektnem "tonu". Res, da se v tem primeru nisem odloĆØil za nakup, ampak se bom pa ob naslednji priložnosti zagotovo obrnil na njih.

Lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
krokar



Pridružen/-a: Pon Maj 2008 21:45
Prispevkov: 1454
Kraj: Å tajerska

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 07, 2010 16:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Gre na sploÅ”no za to, da nekaterim Å”e sploh ni priÅ”lo, da je kupec kralj.Pa to Å”e zdaleĆØ ne velja zgolj za trgovce s hi-fi opremo!
Tudi recimo trgovci z rabljenimi avti!Ravnokar kupujem doloĆØene vrste avto, pa ima velik ljubljanski trgovec 1A Avto(zraven BTC-ja) 2 takÅ”na po kar ugodni ceni na zalogi.Toda ko sem malo povpraÅ”al kako in kaj, sem se ĆØutil obravnavanega kot zadnji drek.Mojega denarja se bo tako paĆØ veselil nekdo drugi!
Gre na veliko tudi za to, da se posla lotevajo tudi kmetavzarji, ki nimajo dosti pojma niti o normalnem medĆØloveÅ”kem obĆØevanju kaj Å”ele o odnosu kupec-prodajalec!
Nimam pa pojma kako to, da ste nekateri ob vsej hiperponudbi na trgu pripravljeni dajati predplaĆØila tako na lepe oĆØi!Razlaga? Shocked
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
streki



Pridružen/-a: Tor Sep 2008 17:09
Prispevkov: 124
Kraj: Lukovica

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 07, 2010 17:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tudi meni se to dogaja.NaroĆØil zvoĆØnike pri Ligru v septembru,vsakiĆØ ko pokliĆØem kaj novega o dobavi ista pesem DRUG teden sigurno pridejo.Zdej ne vem ali majo ta odgovor kr posnet? Rok dobave pa 14 dni !!!
Pa ĆØakajmo do..... 201.? Shocked
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Naslednja
Stran 6 od 10

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe