Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Atmos izvori: upmixing, remixing, objektni zvok
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> DomaĆØi kino
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
ck



Pridružen/-a: Pon Feb 2009 19:27
Prispevkov: 1605
Kraj: kamnik

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 02, 2022 23:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Je bil en zagrizen audiofil, ki je cele dneve posluÅ”al musko. Stereo, pa potem quadro, pa 5.1, pa 7,1, 9.3, 11,4, 40.4, 200,4,...Ni da ni. Je zadnjiĆØ posluÅ”al dobro muziko, ki je je bila bolj od spredaj, zgoraj in s strani, zadaj so bili pa v ritmu glasbe globoki vzdihljaji kot pri sexu. Mater je dober tale atmos, kako realna iluzija si je rekel, ĆØist sem v srediÅ”ĆØu dogajanja. Ja je bil, dokler ni v sobi zadaj naÅ”el Å”valerja na ženi. Very Happy Very Happy Very Happy

Ok
5,1,..... dolby, surround, atmos,....
Kakor se komu paŔe glasbeno zadovoljevat, ampak najboljŔi koncerti so Ŕe vedno na prostem v natur stereo tehniki.
_________________
LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sg



Pridružen/-a: Pon Maj 2013 10:39
Prispevkov: 70
Kraj: Lj

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 03, 2022 00:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

luka79 je napisal/a:
Sully tebe itak nihĆØe ne jemlje resno.

S tem se pa nikakor ne strinjam !

Atmos tudi po mojem skromnem mnenju ima potencial...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 03, 2022 09:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaz bom ĆØakal odprt format. Ideja da imajo kanali (objekti) svojo lokacijo v prostoru in se lahko premikajo je dobra. FLAC-u bi morali dodati podatek, kje se nahaja kanal/objekt (FLAC 3D?). Je pa to kar dosti komplikacij in procesiranja.

Sem pred kratkim kupil FLAC 5.0 prve Mahlerjeve simfonije. Ni se mi zdelo da bi veliko pridobil, ko sem posluÅ”al 4.0. Ampak slabÅ”e zagotovo ni. Doda zvok dvorane. Mislim da pride bolj do izraza v moĆØno tretiranih prostorih (tako kot naj bi pravi HT bil).

Recimo lahko bi posneli maŔo v cerkvi. Da bi petje in orgle prihajale od zgoraj zadaj (kor). Na straneh bi fuŔali verniki. Od spredaj pa bi župnik govoril. Sicer jaz tega ne bi posluŔal Smile. Pa recimo Pink Floyd bi lahko imeli njihove efekte. Še vedno mislim da je stvar bolj smiselna za filme.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Aleksander44



Pridružen/-a: Čet Avg 2020 17:55
Prispevkov: 286
Kraj: Grosuplje

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 03, 2022 10:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

A tole?

https://www.berliner-philharmoniker-recordings.com/mahler-symphonies-download.html
Provided Formats
Stereo 24/48 [FLAC / WAV]
5.0 Surround 24/48 [FLAC / WAV]

Verjetno jih bodo angleži prehiteli z veĆØjim formatom.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
benma



Pridružen/-a: Ned Jan 2011 17:12
Prispevkov: 1534
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 03, 2022 10:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Po mojem mnenju je Atmos zanimiva novost, ki jo vidim predvsem kot novo razsežnost v zvoĆØni spremljavi videa (obĆØasno tudi v video posnetkih glasbenih dogodkov). Dolby je svoji novi video tehnologiji dodal Å”e nov audio sistem.

Sam sem glasbo navajen posluÅ”ati iz pozicije posluÅ”alca, ki sedi med obĆØinstvom, posluÅ”a z dvema uÅ”esoma, ki priĆØarata celotno glasbeno doživetje iz leve in desne strani, možgani pa ustvarijo Å”e podobo tistega, kar je vmes.
Dogajanje priĆØakujem od spredaj. Tisto kar je s strani/zadaj/zgoraj me ne zanima. Nimam nobene potrebe, da bi dobesedno ali virtualno hodil na oder in se sprehajal med glasbeniki. Konec koncev to niti ni dovoljeno.

Za nekoga, ki veĆØ pozornosti (denarja) posveĆØa videu kot audiu pa je Atmos zagotovo zanimiv. PrepriĆØan sem pa, da Atmos sterea ne bo nikoli izpodrinil.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 03, 2022 10:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Aleksander44 je napisal/a:
A tole?

https://www.berliner-philharmoniker-recordings.com/mahler-symphonies-download.html
Provided Formats
Stereo 24/48 [FLAC / WAV]
5.0 Surround 24/48 [FLAC / WAV]

Verjetno jih bodo angleži prehiteli z veĆØjim formatom.

Ne, tole: https://www.eclassical.com/orchestras/minnesota-orchestra/mahler-symphony-no1.html
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 03, 2022 12:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

benma je napisal/a:
PrepriĆØan sem pa, da Atmos sterea ne bo nikoli izpodrinil.

Jaz tudi tako mislim.

Bo pa morda bolj uspeŔen kot SACD, ker je bolj dostopen. SACD playerji so bili dragi. Sedaj že soundbari obljubljajo nek približek tega.

Na žalost bo veĆØino stvari za nazaj verjetno samo "upmixano" z nekim algoritmom, kar bi lahko tudi AVR naredil (kot omenjeno že na zaĆØetku teme). Povsod bo pa pisalo Atmos, tako kot MQA. To je bolj hype, saj surround glasba ni niĆØ novega.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sullly



Pridružen/-a: Pon Avg 2021 17:26
Prispevkov: 387
Kraj: Globes

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 03, 2022 12:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

In control rooms 1 and 2, we can listen to Dolby Atmos and other immersive mixes over our 9.1.4 speaker setup. In addition, we create mixes for binaural headphone playback. The mixes can also be made for motion picture. A Sennheiser AMBEO soundbar in a separate room serves as another reference. Emil Berliner Studios can create impressive 3D audio from any source material.

https://emil-berliner-studios.com/en/post-production/surround-immersive

Vsi vemo kaj se da dobiti iz stereo tehnike.
Vemo tudi koliko to stane.

Vemo tudi kaj je tisto kar nesorazmerno podraži stereo komplet, je zelo iskano, se plaĆØa v zlatu kot se reĆØe: scena, ambienca, oder, prostor (eni reĆØejo zrak) med izvajalci, 3D prezentacija, globina scene; jasna percepcija razdalje od solista do glasbenikov izza njega. Ali jasna percepcija zbora ki stoji izza orkestra.
To je high end, to stane. Zakaj? Ker terja od aparatur ekstremne zmogljivosti.
Kot je izjemna tiÅ”ina ozadja elektronike ki jih omogoĆØajo ekstremni power supply-ji, ekstremen upad waterfall-a - brez tega ni globine scene, ni diferenciranja zvokov v ozadju itd..
Zakaj enormni kilovatni mono bloki? - ker ti priĆØarajo naprimer katedralo, enormnost prostora v katerem se je snemalo, enormno ambienco. Zakaj loĆØene Å”katle za clock digitalnih naprav s femto klokom? Zakaj 40 kilogramski krožniki gramofonov?

Ne bom vsega opisoval - važno je dojeti koncept: ekstremizirati je potrebno stereo naprave, da spravijo iz sebe tisto ekstra kar dela magijo posluŔanja.
-----------------------------
Pa mi odmeva tista Konfucijevo misel - da za ubiti muho ne potrebujeÅ” topa.
Ampak drugaĆØe se s stereo ne da - kot s topom na muhe.

Zato je en Atmos lahko prilika. Ker obravnava in po defoltu nudi toĆØno tisto, kar se v stereo plaĆØa. Mastno plaĆØa za high end prostorski zvok.
Zato menim da je to prava pot. Ne pa zato da bi timpane obesil pod strop in na zid harfo, medtem ko bi dirigent ležal na podu in solisti prepevali v kletnih prostorih Laughing Laughing Laughing
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Aleksander44



Pridružen/-a: Čet Avg 2020 17:55
Prispevkov: 286
Kraj: Grosuplje

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 03, 2022 12:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Atmos je priÅ”el iz filma, ker so visokoproraĆØunskih filmih glasbene podlage s simfoniĆØnimi orkestri v 5.1 ali celo Atmos tehniki. Jasno je, da v filmski podlagi ne more biti Å”elestenja notnih list. Nekaj drugega je, ĆØe je posnet koncert v živo.
Lastnikom Atmosa je doloĆØena filmska glasba vÅ”eĆØ in pojavila se je naravna potreba, da se ta glasba posluÅ”a brez filma, v isti tehniki.

Lightbit, kupil sem isti SACD iz tvojega linka. Preizkusim tako v stereo kot veĆØkanalni tehniki. S Spek programom sem preveril datoteke. Preverjeno FLAC, 96 kHz, 24 bit, 6 kanalov.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 03, 2022 12:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Aleksander44 je napisal/a:
Preverjeno FLAC, 96 kHz, 24 bit, 6 kanalov.

Ja, Å”esti kanal je sub, ki je v tem primeru tiÅ”ina. Tudi vsebuje zvok precej nad 20 kHz in nima ogromno Å”uma na visokih frekvencah za razliko od DSD izvorov. OdliĆØen posnetek.
Kar izda BIS mi je obiĆØajno zelo vÅ”eĆØ.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vintagesonic



Pridružen/-a: Sre Mar 2010 17:24
Prispevkov: 1426
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 03, 2022 15:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

sullly je napisal/a:

Imam svoje minute, ker oĆØitno ne blejem tja v en dan. Daj ti zvabi --vintagesonica da ti replicira. Ne bo ti uspelo niti pod razno
Laughing Laughing Laughing

Hja, po skoraj enoletni odsotnosti iz tega foruma ( mogoĆØe celo veĆØ, nisem preverjal ) sem opazil, da ima priĆØujoĆØi forum spet nove "junake". V principu pravzaprav s tem ni niĆØ narobe. Super.
V nadaljevanju debate na temo " ATMOS" sem razbral, da je veĆØini soforumaÅ”ev v bistvu jasno, kaj naj bi bil vzrok in kaj je posledica pojavnosti ATMOS-a na tržiÅ”ĆØu.
Moja replika je bila zgolj in samo reakcija na napisano in sicer:
sullly je napisal/a:
Tako lahko orkester zakodiraÅ” vsak instrument zase (v object) in tako dobiÅ” orkester v polkrogu in Å”e po viÅ”ini se dviga proti nazaj --- ali pa ga postaviÅ” v 7 layerjev po globini - vsak layer predstavlja eno ravno vrsto v orkestru - recimo prva vrsta zaĆØne od leve proti desni najprej s Å”tirimi violinami, Å”tirimi violami in zakljuĆØi z dvemi violonĆØeli. In tako po vrstah nazaj. Na koncu zadnje 3 vrste lahko uporabiÅ” za zbor. Objecti pa bi bili naprimer kot v operi Carmen solisti ki se sprehajajo po odru, pa tudi otroÅ”ki zbor, ki prikoraka na sceno in tudi odkoraka proĆØ.

Zelo dober odgovor na napisano je dal Dave Way nekje pri koncu prispevka ( minutaža 22.43 )
Aleksander44 je napisal/a:
Zelo pouĆØen video miksanja Atmos glasbe:
4x dobitnik priznanja Grammy
Mixing In Dolby Atmos with Dave Way
https://www.youtube.com/watch?v=Kky2u5XzZBU


"...we are like kids, playing in the sandbox ā€¦."


ObiĆØajna postavitev simfoniĆØnega orkestra naj bi bila recimo

Seveda bi mi lahko kdo oponiral in rekel, da mu je ljubŔa lokacija posluŔanja orkestra v dvorani recimo na poziciji
sullly je napisal/a:
--vintagesonic oĆØitno nisi seznanjen, da obstaja tole
Concertgebouw:
https://frieschdagblad.nl/cultuur/Concertgebouw-misbruikt-machtspositie-26788865.html
Orkester je po stopniĆØkah dvignjen proti zadnji vrsti, orgle pa ĆØisto gor.



Sully@...res je , oĆØitno nisem bil seznanjen, da obstaja tudi kaj takega.

ƈe imaÅ” možnost in zveze si lahko Ā»zrihtaÅ” zicĀ« zaradi mene tudi na lustru ali stropu dvorane, ĆØe bi ti kaj takega zelo odleglo. Prosto po PreÅ”ernu.
VeĆØina Ā»zdolgoĆØasenihĀ« soforumaÅ”ev po vsej verjetnosti raje uživa na koncertu na najbolj udobnem in primernem sedežu v dvorani. Vedno to seveda ni možno, ampak obĆØasno pa vseeno uspe, da se dobi sedež nekje na sredini dvorane.
No, doma je to lažje, hoĆØem reĆØi, dobiti sedež na lustru v dnevni sobi. Å e lažje je s pomoĆØjo Dolby Atmosa.

Kakorkoli, kot sem že omenil pojavnost Dolby Atmosa na tržiÅ”ĆØu ima svoje vzroke in seveda tudi posledice. Ne trdim, da je popolnoma neuporabna zadeva. Povedati hoĆØem, da je primeren veĆØ ali manj za zelo specifiĆØno produkcijo, ki je v veĆØinskem vezana na filmsko ali video produkcijo. Tudi na podroĆØju raĆØunalniÅ”kih igric, ki nimajo tako majhen finanĆØen delež na tržiÅ”ĆØu ni zanemarljiva. Uporaba ATMOSA za potrebe snemalne produkcije orkestralne glasbe simfoniĆØnih orkestrov je zgolj veĆØ ali manj v službi dodatnega pritiska na tržiÅ”ĆØe in poslediĆØno viÅ”anja finanĆØnih dobiĆØkov multimedijskih hiÅ”. Sploh na podroĆØju audiofilstva, ki pa je drobtinica v delu celotne pogaĆØe zaslužkov medijskih hiÅ”. Ne delajte si utvar, da se doloĆØen del globalne audio tehnologije razvija zgolj zaradi audiofilov.
Å e eno pojasnilo za Aleksandra:

Aleksander44 je napisal/a:
Vintagesonic, poglej si prosim tole:
Ā»A 3D Sound Journey with the London Philharmonic Orchestra & ChoirĀ«
https://youtu.be/lWiUP1Qz8x8

PriĆØujoĆØi video je zelo tipiĆØen za produkcijo Ā»Abbey RoadĀ«. Poznam kar nekaj sodelavcev tega studia in tudi sam sem ga že nekajkrat obiskal. Imajo fantastiĆØno ekipo, predvsem za Ā»public relationĀ«. Se znajo vrhunsko prodajati. So zelo strokovni, zelo uspeÅ”ni in tudi zelo komercialno orientirani. V principu tudi s tem ni niĆØ narobe. Vendar vsaka zgodba ima kot obiĆØajno dve plati. VeĆØinska produkcija Ā»Abbey RoadĀ« studia je filmska glasba, tam kjer se investira najveĆØ denarja. Lastniki zelo dobro izkoriÅ”ĆØajo status preteklega obdobja in izvajalcev, ki so snemali v studiu. Studio kot tak ni v danaÅ”njem ĆØasu niĆØ kaj posebnega, oziroma je že pod povpreĆØjem veĆØine studiev, ki snemajo in producirajo filmsko glasbo. Predvsem v Ameriki. Ampak ne glede na zateĆØeno stanje objekta in studia iz njega prihajajo vrhunski izdelki, predvsem za filmsko industrijo. Tudi naĆØin produkcije je zelo specifiĆØen in daleĆØ od tradicionalnih pristopov snemanja klasiĆØne glasbe. Kot je razbrati iz video posnetka producenti uporabljajo megalomansko multi mikrofonsko tehniko. ƈe se ne motim, je eden od producentov omenil uporabo 72 mikrofonov. No ja, khmmmā€¦ā€¦o temu se pa bi dalo debatirati. VeĆØina tonskih mojstrov ki so specializirani za snemanje vrhunske simfoniĆØne glasbe, bi se držala za glavo. Predvsem v NemĆØiji. Uporabljajo tako imenovano Ā»close micĀ« tehniko snemanja, ki je zelo primerna za kasnejÅ”o obdelavo na audio procesorskih aparaturah. Zvok prostora posnetka ( Surround sound ) ni posledica uporabe ambijentalnih mikrofonov v studiu, ampak se odmev/ambijent prostora elektronsko dodaja naknadno v fazi akustiĆØno elektronske finalizacije posnetka. Da ne bom dolgovezil, vsak zakaj ima seveda svoj zato.
Da pa ne bo vse tako suhoparno, bi repliko sklenil z odlomkom naÅ”ega duhovitega forumaÅ”a CK-ja, ki je izluÅ”ĆØil bistvo problematike ATMOSA

ck je napisal/a:
Mater je dober tale atmos, kako realna iluzija si je rekel, ĆØist sem v srediÅ”ĆØu dogajanja. Ja je bil, dokler ni v sobi zadaj naÅ”el Å”valerja na ženi. Very Happy Very Happy Very Happy


Ā»Jah, takle mamo, ane , ane..SmileĀ«

Ā»Fajn se mejteĀ« 😊
LP

P.S.

sullly je napisal/a:
[b]Zato menim da je to prava pot. Ne pa zato da bi timpane obesil pod strop in na zid harfo, medtem ko bi dirigent ležal na podu in solisti prepevali v kletnih prostorih Laughing Laughing Laughing


No, samo da si naŔel pravo pot.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sullly



Pridružen/-a: Pon Avg 2021 17:26
Prispevkov: 387
Kraj: Globes

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 04, 2022 10:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ObĆØasno se je potrebno vrniti v izhodiÅ”ĆØe.
Surround je nastal za potrebe filma a nekatere glasbene založbe so ga zaĆØele uporabljati za avdiofilske namene. To je realnost ki dobiva zalet in se vedno bolj uveljavlja med avdiofili.
V tem okviru bi lahko Atmos tehnologija postala nadgradnja tega. Pika.
-------------------------------------------------------------------------------
Tendenca nekaterih da smeÅ”ijo mnenja drugih in to brez argumentov paĆØ ni niĆØ novega, je vzorec ki se ponavlja neglede na temo. Je pa zanimivo, kako se smeÅ”itelji med seboj obrajtajo, hahaha
Uživajte fantje, karkoli vam že to pomeni.
---------------------------------------------------
Meni pa, je vodilo strast do dobre glasbe, dobro reproducirane. ƈe presega standardne okvire Å”e bolj podžiga veselje in užitek.

sullly je napisal/a:
..
Vsi vemo kaj se da dobiti iz stereo tehnike.
Vemo tudi koliko to stane.

Vemo tudi kaj je tisto kar nesorazmerno podraži stereo komplet, je zelo iskano, se plaĆØa v zlatu kot se reĆØe: scena, ambienca, oder, prostor (eni reĆØejo zrak) med izvajalci, 3D prezentacija, globina scene; jasna percepcija razdalje od solista do glasbenikov izza njega. Ali jasna percepcija zbora ki stoji izza orkestra.
To je high end, to stane. Zakaj? Ker terja od aparatur ekstremne zmogljivosti.
Kot je izjemna tiÅ”ina ozadja elektronike ki jih omogoĆØajo ekstremni power supply-ji, ekstremen upad waterfall-a - brez tega ni globine scene, ni diferenciranja zvokov v ozadju itd..
Zakaj enormni kilovatni mono bloki? - ker ti priĆØarajo naprimer katedralo, enormnost prostora v katerem se je snemalo, enormno ambienco. Zakaj loĆØene Å”katle za clock digitalnih naprav s femto klokom? Zakaj 40 kilogramski krožniki gramofonov?

Ne bom vsega opisoval - važno je dojeti koncept: ekstremizirati je potrebno stereo naprave, da spravijo iz sebe tisto ekstra kar dela magijo posluŔanja.
s stereo se ne da drugaĆØe


Nazadnje urejal/a sullly Pet Feb 04, 2022 11:44; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Aleksander44



Pridružen/-a: Čet Avg 2020 17:55
Prispevkov: 286
Kraj: Grosuplje

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 04, 2022 10:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Reakcije nekaterih ob omembi Atmosa v povezavi z glasbo je podobna reakciji te ženske od 20 minute dalje https://www.facebook.com/MojBioskop/videos/maratonci-tr%C4%8De-po%C4%8Dasni-krug-hd/230809698158504/
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
joztom



Pridružen/-a: Pon Jan 2013 11:07
Prispevkov: 1947
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 04, 2022 15:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Foreign languages, to je Å”tejerska Å”praha. (Å ta je, Å ta je?) ƈe ste ta vaÅ” Tomos ali Atmos za ta namen kupil, nimam besed.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Aleksander44



Pridružen/-a: Čet Avg 2020 17:55
Prispevkov: 286
Kraj: Grosuplje

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 04, 2022 16:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Izredno dober zgodovinski pregled razvoja, terminologija, plusi in minusi prostorskega zvoka:
https://www.youtube.com/watch?v=W54VcLaSMjM


Zanimivo, glede zgoraj navedenih FLAC datotek. Moja Yamaha Aventage serije ima v specifikacijah FLAC: up to 192 kHz / 24-bit, te datoteke FLAC, 96 kHz, 24 bit, 6 kanalov iz USB-ja AVR ne more predvajati.

Edina možnost, ki jo imam, je bila datoteke naložiti na Shield TV in predvajati preko Kodi-ja. V teh petkanalnih posnetkih v tej konfiguraciji ni bilo zaznati prostornosti. Bolj je bilo podobno podvajanju kanalov.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> DomaĆØi kino Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6  Naslednja
Stran 2 od 6

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe