Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Sennheiser "long term support"
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
fjaka



Pridružen/-a: Sre Maj 2008 17:04
Prispevkov: 1670
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Apr 19, 2020 10:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Solist je napisal/a:
NCC2000 je napisal/a:
Kaj a kabel prekinja?


Ja, kabel prekinja. Pri večini slušalk je to najbolj pogosta okvara. Zaradi premikanja kabla se poškoduje na točki, kjer se mehkejša žica stika z togim ohišjem 3.5mm jacka.


zato jaz dam na večino kablov, sploh polnilce za mobile, leplivo bužirko...malo daljšo...kabel in jack, ki je najbolj v roki, utrdi... Smile ...


_________________
šoo mazgoon
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bogomir 4051



Pridružen/-a: Tor Dec 2008 19:42
Prispevkov: 1247
Kraj: ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Apr 19, 2020 15:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pa dobr no, a je treba neizmerno postov zaradi drota, ki prekinja ???
Zalotaj nov konektor, ali pa naj ti to naredi kdo od prijatlov in konc te brezplodne debate !!!

lpm
_________________
miro
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: 031361550
NCC2000



Pridružen/-a: Čet Sep 2012 12:28
Prispevkov: 555
Kraj: Slovenia

PrispevekObjavljeno: Ned Apr 19, 2020 19:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No, kot je @bogomir 4051 zapisal.
V uvodnom postu je govorjeno o napaki zaradi OBRABE, potem pa eseji radi garancije... Prej gre za velikodušnost servisa, da obrabo sploh obravnavajo kot garancijski problem, kot pa pomisleki glede slabe long term podpore. Glede špekulacij okoli balkanizma servisa bi pa bilo modro prej pridobiti kakšno verodostojno informacijo več.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Solist



Pridružen/-a: Čet Mar 2019 14:53
Prispevkov: 41
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Apr 19, 2020 20:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

bogomir 4051 je napisal/a:
Pa dobr no, a je treba neizmerno postov zaradi drota, ki prekinja ???
Zalotaj nov konektor, ali pa naj ti to naredi kdo od prijatlov in konc te brezplodne debate !!!

lpm


In kam naj ta konektor zalotam? Very Happy Hvala za konstruktiven prispevek k drugače brezplodni debati.

NCC2000 je napisal/a:
No, kot je @bogomir 4051 zapisal.
V uvodnom postu je govorjeno o napaki zaradi OBRABE, potem pa eseji radi garancije... Prej gre za velikodušnost servisa, da obrabo sploh obravnavajo kot garancijski problem, kot pa pomisleki glede slabe long term podpore. Glede špekulacij okoli balkanizma servisa bi pa bilo modro prej pridobiti kakšno verodostojno informacijo več.


Ja, dobrodušnost servisa, da zaradi enega kabla izstavijo dobropis na drugače izpravne slušalke. Kvečjemu je dobrodušnost moja, da sem jih poskusil nazaj dobiti, da bi jih sam popravil. Ne pribijaj. Prodajalec teh slušalk ne več prodaja. Iz preteklih izkušenj ti lahko tudi povem da tudi če jim težim in zgubljam čas mi novih verjetno nebodo naročili. Če bi jih pa naročil iz tujine bi pa moral zanje doplačati.

To da so morali slušalke poslati v avstrijo, samo da bi potrdili da gre za poškodovan kabel je pa...

Ne, če mi lahko zdrži kabel pri nikokvalitetnih slušalkah po več let, potem se lahko enako pričakuje za slušalke ki stanejo 9-krat več. Če so pa pričakovali da bom vsako leto kupil nov kabel, da na tak način zaslužijo še malo dodatnega denarja se jim blede. Kabel je vštet v garancijo.


Nazadnje urejal/a Solist Ned Apr 19, 2020 20:16; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NCC2000



Pridružen/-a: Čet Sep 2012 12:28
Prispevkov: 555
Kraj: Slovenia

PrispevekObjavljeno: Ned Apr 19, 2020 20:16    Naslov sporočila: Re: Sennheiser "long term support" Odgovori s citatom

[quote="Solist"]

.....

Prevrtimo čas naprej na februar letos ko so se začele pojavljali težave z prekinjanjem levega signala. Definitivno nisem pričakoval da bom že po manj kot letu dni imel težave s kablom, ampak ok, saj so v garanciji. In glede na to da sem jih redkogdaj snel z glave je bilo za pričakovat da se bo kabel prej obrabil.

.....

Iz preteklih izkušenj ti lahko tudi povem da tudi če jim težim in zgubljam čas mi novih verjetno nebodo naročili

Kaj pa je bilo v preteklosti?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Solist



Pridružen/-a: Čet Mar 2019 14:53
Prispevkov: 41
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Apr 19, 2020 20:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ker drugih cenejših sušalk nisem imel na glavi cel dan... Kabel pa še zmeraj deluje. In sem bil precej bolj grob s poceni slušalkami kot pa s temi. Ne mi s pravniškim dlakocepljenjem.

Če se že hočeš tako igrati, to so označene kot urbane slušalke, ne pa high-end imej jih v stanovanju. Kar pomeni da bi morale biti "za vse dnevne razmere" in posledično bolj robustne. Drugače gre za zavajanje iz strani proizvajalca.

Nič, rekli so mi naj si izberem drugi izdelek, ker mi samo zame nebojo istega izdelka naročali.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
benma



Pridružen/-a: Ned Jan 2011 17:12
Prispevkov: 818
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: Ned Apr 19, 2020 20:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zadeva je povsem preprosta: v času garancijske dobe mora izdelek ob normalni uporabi ("obrabi") delovati brezhibno. Če ne, ga mora proizvajalec (prodajalec) popraviti ali dobaviti enakega, in sicer novega.

Iz vaših nasvetov (lotanje, nov konektor, ...) sklepam, da že dalj časa niste bili soočeni z okvaro izdelka v njegovi garancijski dobi.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5182
Kraj: izola

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 20, 2020 09:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

benma je napisal/a:
Zadeva je povsem preprosta: v času garancijske dobe mora izdelek ob normalni uporabi ("obrabi") delovati brezhibno. Če ne, ga mora proizvajalec (prodajalec) popraviti ali dobaviti enakega, in sicer novega.

Iz vaših nasvetov (lotanje, nov konektor, ...) sklepam, da že dalj časa niste bili soočeni z okvaro izdelka v njegovi garancijski dobi.

Tako je. Zakon o obligacijskih razmerjih natančno določa obveznosti prodajalca. Ta lahko tudi ponudi drugo rešitev, vendar če kupec vztraja, mu mora ugoditi. Poleg tega je proizvajalec dolžan zagotavljati rezervne dele še 7 let potem, ko je model izven proizvodnje, tako da se mora dati zamenjati kabel. Če je prodajalcu bolj smotrno zamenjati model kot pa popravljati, lahko to stori.

Neglede katera rešitev, gre v vsakem primeru na stroške proizvajalca. Ta tako tudi izve kaj se dogaja z njegovimi izdelki.
Seveda, če gre nabava po neobičajnih kanalih brez vednosti proizvajalca - in ta zaradi tega nima obveznosti - je prodajalcu ugodneje zamolčati vso štorijo in ponuditi nekaj tretjega.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nasprotna smer, ko kupec preko interneta nabavi izdelek mimo uradnega uvoznika - se ta lahko ogradi od prevzema garancijskih obveznosti (popravilo ali zamenjava izdelka), ker ni bilo kupljeno pri njemu in tako kupec ostane brez suporta uvoznika.
Dejstvo, da se hifi naprave redko kvarijo, premami marsikaterega v nabavo pri najcenejšem ponudniku v tujini - a tudi ta mora zagotavljati garancijske obveznosti; samo da je pot veliko bolj odročna in zamudna.

Verjamem, da je sladko pobrati smetano zaslužka pri prodaji a ta velika smetana je tako velika tudi zato, ker vsebuje tudi obveznosti v garancijski dobi.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: 030389877
audiofrik



Pridružen/-a: Pet Dec 2008 17:19
Prispevkov: 1445
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 20, 2020 10:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Za Sennheiser je na trgu kar nekaj upgrade kablov in če je res problem v kablu ne kontakt v slušalkah ga pač kupiš
V starih časih si pisal firmi in v kratkem času v večini primerov hkrati z opravičilom in novim kablom še kak *sladkorček* danes preko info@...ne prideš ta info pa ponavadi ali delete ali pa je na drugi strani kdo ki npr pri Sennheiserju ne ve da delajo slišalke kaj šele kaj več....o kaki tehnični podpori pa lahko samo sanjaš

Nedolgo smo dali v popravilo dražji brezžični mikrofon ki je imel že poškodovano relativno slabo vezje z stikalom velikisti 5cm2 z par elementi nič posebnega menjava celga vezja z novim cena da te kap po mesecu dni vrnjen mic kao ful stestiran ista napaka sploh ne vklopi...... spet v popravilo kjer so končno ugotovili , da je napaka v kontaktu čisto drugje, in je bilo zgleda drago popravilo nepotrebno, še naš zastopnik je bil zgleda neprijetno presenečen čeprav nič kriv pa ne gre za par sto eur izdelek ampak sistem mikrofonov večdeset tisoč eur....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Solist



Pridružen/-a: Čet Mar 2019 14:53
Prispevkov: 41
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 20, 2020 13:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Majhen update.

Stopil v stik s prodajalcem, obrazložil situacijo, poslal dobropis in kopijo pogovora z serviserjem.

Nakar so posredovali e-mail dobavitelju. Dobavitelj je odgovoril da teh slušalk oni ne popravljajo in da so mi zaradi tega izdali dobropis.

Kadar sem odgovoril, da se z dobropisom ne strinjam in da zahtevam nove enake slušalke, je prodajalec odgovoril, da glede na to da slušalk ne več prodajajo je edina opcija dobropis oziroma vračilo denarja.

Sedaj mi je pa prodajalec rekel naj stopim v kontakt s serviserjem... Laughing


Odgovor prodajalca:

Pozdravljeni,


Dejstvo je da ste slušalke reklamirali pri pooblaščenem servis, kjer ste odprli reklamacijski zapisnik za slušalke. Ker vam je servis podal izjavo in rešitev bi jo morali zavrniti pri njih. Mi na podlagi njihovega zapisnika uredimo, kar nam sporočijo. V tem primeru vam lahko ponudimo vračilo kupnine ali dobropis?



Žal pa nimamo vpliva na novo dobavo novih slušalk, če nam dobavitelj javi da se jih ne da prejeti.



Prosimo vas da nam sporočite vašo odločitev. Še vedno pa lahko uredite z samim servisom, kjer ste prvotno tudi urejali.

.....

Očitno bom moral vpeljat še druge osebe v to zadevo...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Solist



Pridružen/-a: Čet Mar 2019 14:53
Prispevkov: 41
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 20, 2020 14:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ok, vglavnem sem klical na Sennheiser v Avstrijo.

Tam so mi povedali da so interno šli skozi zadevo in da kabla trenutno ne proizvajajo več, tako da je dejansko edina opcija da vzamem denar. Ne glede na to da bi ga morali še zmeraj proizvajati. Slušalk tudi nemorem dobiti več nazaj zaradi tega ker so šle skozi tolko rok da se je verjetno že izgubila sled.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
benma



Pridružen/-a: Ned Jan 2011 17:12
Prispevkov: 818
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 20, 2020 19:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Malo so te žejnega pripeljali čez vodo. Ne razumem kako ste iz slušalk zdaj prešaltali na kabel. Kabel je sestavni del slušalk. Ali proizvajalec še proizvaja ta tip slušalk? Če jih, potem jih dobavitelj mora dobaviti.

Na tvojem mestu bi se obrnil na tržno inšpekcijo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Mac



Pridružen/-a: Čet Jun 2008 15:19
Prispevkov: 108
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 21, 2020 08:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sennheiser Momentum 2 se ne proizvajajo več, prav tako se ne proizvaja več kabel. Je pripravljenost vračila kupnine, pa še v času pandemije, res napaka?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5182
Kraj: izola

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 21, 2020 09:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mac je napisal/a:
Sennheiser Momentum 2 se ne proizvajajo več, prav tako se ne proizvaja več kabel. Je pripravljenost vračila kupnine, pa še v času pandemije, res napaka?

Ma ne, kje pa. Še preveč. Lahko bi odšteli od te vsote sorazmerni delež, ker je ipak poslušal kak mesec ali dva, kje so še obresti na to. Poleg tega je nadlegoval servis in prodajalca, kar tudi nekaj stane.
V bistvu bi moral še doplačati, a ne?
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: 030389877
Solist



Pridružen/-a: Čet Mar 2019 14:53
Prispevkov: 41
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 21, 2020 09:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sem klical na tržni inšpektorat ampak saj veš... Ja je zelo čudno so mi odgovorili ampak "tko pač je" so rekli in to je bilo to. "Tko pač je" bi lahko dali na bankovce, kot državni moto.

Sem poslal 2 e-maila na različna naslova od sennheiser. Na tistega ki sem poslal na servis še zmeraj nisem dobil odgovora. Ta drugi očitno pritegnil nekaj več pozornosti.

Nato, potem ko sem klical v avstrijo, sem dobil še en klic iz Sennheiserja, kjer so se opravičili za nastalo situacijo, in da bodo poskušali ugotoviti kaj se je dejansko zgodilo. Sem jim povedal da se mi zdi čudno da bi zaradi enega kabla vrnili celotno kupnino. Odgovor je bil da se ne ve, gdo je sprejel to odločitev in da bodo poskušali najti slušalke in jih vrniti z novim kablom. Glede na nastalo situacijo poskušajo čim bolj hitro odpraviti reklamacije z vračilom kupnine (hitro ravno ni bilo), v mojem primeru je pač to najslabša možna odločitev. Sem tudi povedal da nimam nobenega problema počakati dokler se ta situacija umiri, da jih dobim nazaj.

Glede na to da se jih ne da več dobiti, sem šel pogledat na spletno stran distributerja, rok dobave 7 dni.... Pač so bele ampak jebiga, očitno nebi radi bli na izgubi.

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Stran 2 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe
Izdelava: slo-code.com