Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Mercedes - Burmester system
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> Avto HI-FI
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
LBaudio



Pridružen/-a: Ned Jan 2010 10:25
Prispevkov: 829
Kraj: Ljubljana, SLOVENIJA

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 02, 2021 13:20    Naslov sporočila: Mercedes - Burmester system Odgovori s citatom

I will just leave this here....no comment

_________________
For Fast Moving Concerts

Custom Aeroports
Custom car audio installs

2 X WR setter dBDrag street B - 2005
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran Telefon: 041 853615
pinus



Pridružen/-a: Pet Feb 2012 1:16
Prispevkov: 940
Kraj: Nova Gorica

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 02, 2021 14:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

..pozdravljen.., res, no comment..
Znamke po so to, znamke...

lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: 030-353370
kraljmatjaz



Pridružen/-a: Čet Maj 2008 21:27
Prispevkov: 1026
Kraj: Gorica

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 02, 2021 17:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Bi bilo zanimivo primerjat s kaksno domaco postavitvijo....
_________________
Chi suona, stona. Chi non suona, critica! (R.Muti)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
pinus



Pridružen/-a: Pet Feb 2012 1:16
Prispevkov: 940
Kraj: Nova Gorica

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 02, 2021 18:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

...ja, verjetno se najde tudi kaj takega v domačih postavitvah, predvsem v primerih, ko ima lastnik boxe tik ob steni, oz. kotih sobe..
Če pa to komu ni moteče, oz. tega sam slušno, brez meritev, ne zazna - je bolje, da zamenja hobby...

lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: 030-353370
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 02, 2021 21:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Samo tukaj se ne morejo izgovarjati na prostor in postavitev.
Ko pride v kompletu je res kar sramota. Pa še poceni verjetno ni.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5982
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 03, 2021 11:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Se ne bi zgražal...
Očitno ima ta avto vibracije karoserije v kabini v področju 200-400Hz. To pomeni podaljšani waterfall. V takem je najbolj smiselno utišati to področje toliko, da skupni efekt (zvočnik+vzbujeno oglašanje karoserije, ki se ne ustavi takoj) da se dobi na uho optimalen balans.
----------------------------------------------------------------------------------
Tudi pri hifi zvočnikih uporabljajo to prakso, da naprimer efekt bobnečega ohišja zvočnika kompenzirajo z utišanjem wooferja cca 2dB, eni več, eni manj - točno v tem področju. Jih ni veliko ki so imuni, je silno težko to narediti z box zvočniki.

Jih razkrinkaš na preprostem testu pri predvajanju poročil iz radia naše nacionalke - kljub utišanju so glasovi odebeljeni in ni resolucije v tem področju.
Pri dobri reprodukciji slišiš ločeno glas spikerja in učinke kabine/njeno akustiko kot postavitev mikrofona. Pa drobne šume škripanja stola, šuškanja papirja; vse to transparentno kot da je pred teboj.
Komu to uspeva?

V avtu je radio pri roki, doma pa? Ga ni, za vsak slučaj, da kdo ne pride in sliši kam smo zmetali denar Laughing pa je prikladen prenosni tranzistor za to nalogo. Je'l?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ck



Pridružen/-a: Pon Feb 2009 19:27
Prispevkov: 1604
Kraj: kamnik

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 03, 2021 17:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sicer ne vemo, kako so merilii, ampak kaj takega si ne sme privoščiti nihče.

Amby

Če bi koreserija vibrirala tako glasno, potem bi se to poznalo pri meritvi in bi luknje ne bilo, pa tudi avto bi kmalu razpadel.
Najverjetneje gre za stoječe valove, ki so povročili tole dolinco.

Tole se zelo enostavno popravi z EQ.

Morda pa je kaj takega komu celo všeč.
_________________
LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pestilence.



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 10:34
Prispevkov: 2583
Kraj: Škofja Loka

PrispevekObjavljeno: Pet Jun 04, 2021 07:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

IMO ni s tem nič narobe. So že ugotovili da je ljudem to všeč. Konec koncev, veliko ljudi ki bi pričakovalo "ful hud zvok," bi ostalo hladnih ob high end in flat sistemih. Te smeško EQ linije pač palijo na večji del populacije.
Ali pa vsakič znova razlagat strankam da najdražji sistem ne bo imel "res hudih basov" ^^

Sem pa poslušal stock sistem v MB B ter v dveh C-jih, pa je bil v vseh treh zelo podoben. Težko na basu pa zaprto na visokih.
_________________
Music was my refuge. I could crawl into the space between the notes and curl my back to loneliness.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LBaudio



Pridružen/-a: Ned Jan 2010 10:25
Prispevkov: 829
Kraj: Ljubljana, SLOVENIJA

PrispevekObjavljeno: Pet Jun 04, 2021 08:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

od 150-400 Hz 20-25dB deep - resni sistemi so v rangu 3dB od oktave do oktave.
Probleme v tem delu je v avtu izredno tezko odpravit, problem je najveckrat v sredinski konzoli avta, vcasih v primeru destruktivne interference z EQ ne naredis nic.

Tovrstne meritve se izvajajo v ugasnjenem avtu v mirovanju, na mestu poslusanja (voznikov sedezv predelu glave)
_________________
For Fast Moving Concerts

Custom Aeroports
Custom car audio installs

2 X WR setter dBDrag street B - 2005
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran Telefon: 041 853615
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5982
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Pet Jun 04, 2021 09:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pestilence. je napisal/a:
IMO ni s tem nič narobe. So že ugotovili da je ljudem to všeč. ....


Točno tako. Je nesmiselno se palit 'ex kathedra' in pametovat.
Sem prepričan, da se to sliši zelo ok. Tudi pri Mečki nebi tega vgradili niti mrtvi če se ne bi slišalo dovolj dobro za ustrezni rang avta in doplačila. Poleg že navedenega je potrebno upoštevati, da to mora igrati tudi ob delujočem motorju avtomobila, ki ni neslišen...
-----------------------------------------------------------------------------------
Pod isto krivuljo frekvenčnega odziva se lahko skrivajo tako različni zvoki, da je kaj. Do tam je potrebno priti.

Naprimer... po dolgem času poslušam moje zvočnike na Spectron končni stopnji. Sigurno je frekvenčni odziv če ga grem meriti identičen kot s Krell KAV 400 ali SystemFidelity SA300 - zvok pa čisto nekaj drugega od primera do primera. In to začenši od tonalnega balansa, že ko je linearnostna krivulja v debati.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ck



Pridružen/-a: Pon Feb 2009 19:27
Prispevkov: 1604
Kraj: kamnik

PrispevekObjavljeno: Pet Jun 04, 2021 12:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

LBaudio je napisal/a:
od 150-400 Hz 20-25dB deep - resni sistemi so v rangu 3dB od oktave do oktave.
Probleme v tem delu je v avtu izredno tezko odpravit, problem je najveckrat v sredinski konzoli avta, vcasih v primeru destruktivne interference z EQ ne naredis nic.

Tovrstne meritve se izvajajo v ugasnjenem avtu v mirovanju, na mestu poslusanja (voznikov sedezv predelu glave)


Resni sistemi so v +/- 2 db, ODLIČNE sobe pa v +/- 5 db

Sobe s +/- 3 db so bolj pobožne sanje, ni pa nemogoče.

Pa nič bat če imate +/- 10 db. Večina studijskih sob je tu nekje.

Pomebno je, da "dolince" niso širše od 1/3 oktave. Pri "hribčku" je pa to bolj odvisno od frekvence in morebitnih "hribčkih" pri višjih harmonikih, vsekakor pa je bolje, da so še ožji kot "dolince".

Najbolj pomemben je ustrezen RT 60.
_________________
LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5982
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 05, 2021 10:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vsak butelj zna tisto luknjo napolniti z ekvalajzerjem.
Pri Burmestru niso butlji. Če niso ekvalizirali obstaja tehten razlog - še več - je očitno namenoma tako narejeno.
Kar se tiče meritev pri mirovanju avtomobila, je to lahko kriterij za tekmovanja, v praksi pa se glasba posluša med vožnjo - vsaj jaz še nisem videl gospoda, ki bi v Mercedesu sedel v avtu na parkirišču in nabijal Dire Straits ali Diano Krall. Z močnimi ojčevalci tudi dolgo ne bi trajalo da se izprazni baterija - s prižganim motorjem se ne bi - so takoj pogoji poslušanja drugi kot pri meritvi z ugasnjenim motorjem. Mislim da se razume nesmisel pogoja ugasnjenega motorja v praksi.
Za mirovanje imamo hifi doma.


Nazadnje urejal/a ambasador Sob Jun 05, 2021 11:29; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
joztom



Pridružen/-a: Pon Jan 2013 11:07
Prispevkov: 1946
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 05, 2021 11:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ste pa našli težavo, tako opremo in avto ima kvečjemu 0.01 promila Slovencev.
Predvsem pa, avto je skrajno nemogoč prostor za akustiko, zato ni čudno, da se mid obrnjen proti midu, brez sedečega šoferja, skregata v vokalu.
Pa Lojze, pojasni občinstvu, kako se temu streže na tekmovalnem nivoju.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5982
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 05, 2021 11:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

joztom je napisal/a:
Ste pa našli težavo, tako opremo in avto ima kvečjemu 0.01 promila Slovencev.
Predvsem pa, avto je skrajno nemogoč prostor za akustiko, zato ni čudno, da se mid obrnjen proti midu, brez sedečega šoferja, skregata v vokalu.
Pa Lojze, pojasni občinstvu, kako se temu streže na tekmovalnem nivoju.

Še dosti si rekel, da jih ima tako opremo. Svojega časa sem imel popoldansko obrt montažo avtoradiev in podobne ropotije.
Je inštaliranje kvazi hifija cvetelo v zgodnjih devedesetih letih.
Dokler je igral kasetofon.
...
Potem je prišel avtoradio s CD playerjem ....
...
Pol je šlo vse u tri pm... masi se je naenkrat izgubila želja po taki reprodukciji.

Tako jaz vidim hifi v avtu. Kaj ima to zveze z nelinearno krivuljo na začetku?
So stvari ki špilajo - naprimer kasete - četudi komaj lovijo hifi zahteve. In so stvari - compact disc-i naprimer - ki z lahkoto zadostijo hifi zahtevam, samo jih nihče noče poslušat.
Linearnost v avto pogojih, signal/šum, razpon do 20kHz, dinamika - vse totalno zanemarljivi parametri med vožnjo.
Harmoničnost, muzikaličnost, všečnost, ritmika - pa se ceni a se ne da izmeriti.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
longplay



Pridružen/-a: Sob Sep 2011 7:53
Prispevkov: 851
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 05, 2021 13:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sem dostikrat sedel v njem dostikrat na sejmu eh avto je za vozit ne pa za muziko. Sem pristaš popolne tišine v svoji kripi radija sploh ne poslušam mogoče kdaj zaradi prometnih informacij pa še to ko so te končane ta takoj utihne. Je treba avto poslušat pa znake gledat pa oprezat kje so radarji.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> Avto HI-FI Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 1 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe