Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
lix
Pridružen/-a: Ned Jan 2016 3:17 Prispevkov: 501 Kraj: Med Koprom in Trstom
|
Objavljeno: Tor Jul 03, 2018 17:29 Naslov sporočila: |
|
|
Ta tip zvočnika niti ni zmožen vesoljskih SPLjev. Je sistem z malim wooferjem in colskim visokotoncem, woofer bi še kaj zdržal a vsekalo bi po visokotoncu. Razen tega da ima ta zvočnik efektivnost krepanega konja (Magneplanarji so tudi tam nekje) in rabiš res kar nekaj moči da jih poženeš, je prvenstveno problem v tem, da ni pravega toka. Kup ojačevalnikov se najde, ki imajo zelo visoke napetosti na končnih tranzistorjih, pa ni kaj dosti koristi od tega. Potreben je zmerni balans. Če je nekaj izven tega, v tem primeru koncept zvočnikov, je potrebno najti pravo kompenzacijo za nevsakdanje parametre. Bi znala kaka klasa D navidezno bolje pognati tak zvočnik, seveda bi se zamajal temelj nekje drugje.
lix _________________ "Ne moreš dobiti pudinga, če ne poješ mesa."
P. Floyd |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mzi.perx
Pridružen/-a: Čet Jun 2008 0:06 Prispevkov: 160 Kraj: PIRAN
|
Objavljeno: Tor Jul 03, 2018 17:33 Naslov sporočila: |
|
|
raptor je napisal/a: | benma je napisal/a: | Menim, da kabli ne morejo prispevati več kot 10%. |
Se sicer ponavljam kot lajna, ampak pri meni z atc 11 in creekom 50a, je analogni interkonekt in osnovna ureditev elektrike dodala k zvoku sigurno 30%. Kot so nekateri ze povedali, so ATC-ji precej obcutljivi kar se tice kvalitete signala. Zdaj, ce se avtorju teme s tem da hecat, je pa druga stvar. Ce ne, predlagam, da se menja zvocnike in ne novega ojacevalca.
Boris, ce bos kaj po Ljubljani hodil, se lahko oglasis, pa bos slisal se moj sistem z enajstkami. |
Tako se govori,
štejejo izkušnje z ATCjem ne nabijanje v prazno.
ATC mora zaigrat glasbo in ne SPL
Pozdrav _________________ MZI.PERX |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matej
Pridružen/-a: Čet Jun 2008 18:07 Prispevkov: 573 Kraj: laško
|
Objavljeno: Tor Jul 03, 2018 19:04 Naslov sporočila: |
|
|
Danes se mi da, vroče je. Nimam občutka, da bi dosedaj kdorkoli v tej temi govoril o doseganju kakršnegakoli SPL-ja z ATC SCM11. Kadar je zvočnik prehudo breme za ojačevalnik trpijo med drugim ravno prepričljivost podajanja glasbe, jasnost glasbenih fraz (detajlov), t.i. transparentnost in osnovno tonsko ravnotežje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mzi.perx
Pridružen/-a: Čet Jun 2008 0:06 Prispevkov: 160 Kraj: PIRAN
|
Objavljeno: Tor Jul 03, 2018 19:51 Naslov sporočila: |
|
|
matej je napisal/a: | Danes se mi da, vroče je. Nimam občutka, da bi dosedaj kdorkoli v tej temi govoril o doseganju kakršnegakoli SPL-ja z ATC SCM11. Kadar je zvočnik prehudo breme za ojačevalnik trpijo med drugim ravno prepričljivost podajanja glasbe, jasnost glasbenih fraz (detajlov), t.i. transparentnost in osnovno tonsko ravnotežje. |
ATC
ima vse našteto več kot preveč, manjka mu muzikaličnost.
Lahko poslušaš transparentnost, detajle in še kakšno audiofilsko posebnost malo časa, kmalu nastopi utrujenost, vsebina glasbe kmalu izgine
Pozdrav _________________ MZI.PERX |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BorisV
Pridružen/-a: Sob Okt 2014 13:23 Prispevkov: 10 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Tor Jul 03, 2018 19:55 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala, mzi.perx, lix, raptor, longpay, benma, simon740, Davor, gwb in NCC2000 za vaša mnenja, vse zapisano bom poskušal sešteti, odšteti, premleti. Hvala tudi vsem ostalim, ki ste se javili že prej. Tistim, ki ponujate možnost, da pridem do vas, bom pisal zasebno.
Matej, sprašuješ, kateri parameter zvoka se je z menjavo ojačevalca z vintage Sonyja TAF730ES na Roksan K3 izboljšal.
Ne zameriti amaterskemu opisu, saj sem začetnik, ampak bi rekel, da je skoraj edina izboljšava večja poslušljivost in manjša utrudljivost zvoka, »melodičnost«, potem pa se počasi prednosti nehajo. Zvok je res presenetljivo manj detajliran kot pri Sonyju, manj transparenten (ATC so znani po transparenci), morda bolj topel, basi so manj točni, podobno vokal.
Ne bom se znova opravičeval, zakaj sem izbiral na slepo pri nakupu, brez testa, ampak sledil sem priporočilom na tujih forumih, izjemno dobrim ocenam Roksana in končno poročilom o takšni kombinaciji ATC+Roksan, npr. spodaj.
Na koncu, če bi primerjal le oba ojačevalca, pridem do vsaj enega optimističnega začudujočega sklepa, da moj vintage Sony nikakor ni od muh. Ker pa bi vseeno vztrajal pri izboljšavi zvoka, sem se podal na pot iskanja kablov – kar ste nekateri odločno odsvetovali, nekateri pa ste temu pritrdili.
http://av2day.com/2016/08/kl-international-av-show-2016/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
trancedeejay Site Admin
Pridružen/-a: Sob Mar 2008 9:01 Prispevkov: 1372 Kraj: Zgornja Besnica
|
Objavljeno: Sre Jul 04, 2018 00:22 Naslov sporočila: |
|
|
Evo, sem prejle malo priklopil ATC SCM 11 na Pass Labs končno, NAD preamp (prejšnji mi je malo zbluzil, pa je ta začasno - če ima kdo kakšen Pass Labs preamp za posodit - welcome) in network player (interkonekti Red Dawn, Blue Heaven in pa še zvočniški bi-wire od Dušana iz Audio Galerije.
Kot se vidi, je zadeva priklopljena bolj na provizoriš.
Torej kot sem že povedal, je zvok ATC-jev zelo organski, naraven, realističen, zvočniki izginejo, separacija instrumentov vrhunska, slišen vsak mikrodetajl, dobra prostorska prezentacija, tudi na nizki jakosti je zvok na nivoju. Edina bremza po mojem je nizkotonsko področje, ker ga primanjkuje. Elektronska muzika je no go, vsaj ne brez suba, pri vrhunskih posnetkih a la jazz in podobno tudi basa ne primanjkuje pretirano.
Največ razlike se je poznalo pri menjavi ojačevalnika in zvočniških kablov. Nordost zvočniški kabli so v tem primeru no go. Najbolje se obnesejo polni kabli v bi-wiring izvedbi (single wire kabel z vrhunskimi brikami se ne obnese tako dobro). Največjo razliko med vsemi je povzročila Pass Labs končna stopnja. Nekateri integrirci, ki jih imam doma, sploh ne zaigrajo določenega spektra. Pri Pass Labs-u je bolj zaznamovano nizkotonsko območje (ni agresiven ojačevalnik), in zato bolj sede na ATC-je. Zanimivo bi bilo slišat primerjavo med SCM 11 in SCM 19 ali pa kakšno aktivno varianto.
Have a nice Day
Matt _________________ MUSIC IS THE KEY |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BorisV
Pridružen/-a: Sob Okt 2014 13:23 Prispevkov: 10 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Sre Jul 04, 2018 07:59 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za preizkus, Matt.
Zdaj poznamo vsaj eno končno stopnjo, ki preverjeno paše, a nastopi vprašanje cenovne (ne)dostopnosti.
Mislim, da si se na lastna ušesa prepričal, a si to že vedel, kako izbirčni so ATCji, meni pa to pove predvsem, da bi moral dati za ojačevalec bistveno več denarja.
Če bom ostal na Roksanu, bo dober bi-wire kaj prepoznavnega pomagal? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
trancedeejay Site Admin
Pridružen/-a: Sob Mar 2008 9:01 Prispevkov: 1372 Kraj: Zgornja Besnica
|
Objavljeno: Sre Jul 04, 2018 09:52 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljen.
Kaj pomeni dober kabel - bolj bi rekel primeren. Če mi bo uspelo bom še druge integrirce na to kombinacijo priklopil. Vsekakor pa marsikomu tudi ta kombinacija nebi bila zadovoljiva.
System Audio SA2K, ki so na sliki spodaj, so glede tega bolj sprejemljivi, čeprav ko sem jih poslušal priklopljene na integrirca Accuphase za cel kup denarja, je bila tudi katastrofa, dejansko so bili skoraj brez basa, samo mid/high, na Pass Labs pa gre kar v poden za take zvočnike.
Have a nice Day
Matt _________________ MUSIC IS THE KEY |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ambasador
Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52 Prispevkov: 5982 Kraj: Izola
|
Objavljeno: Sre Jul 04, 2018 15:11 Naslov sporočila: |
|
|
Ker nepremičnosti ni videti konca, sem šel v moj arhivček, našel AR številko 384/februar 2017 - vsebuje test K3 in SCM19.
Kandy K3 so mu namerili 2x94W/8ohm in 2x145W/4ohm (2x105 in 2x160W peak) . Peak na 2ohmih pa je 2x200W.
Vsebuje toroidni trafo 550W norveškega Noratel-a in za izhodne tranzistorje uporablja 4 kos/kanal (dva para IRFP240/IRFP9240 hex-fet InternationalRectifier).
Meritve so pokazale kar hiter ojačevalec (slew rate 30V/microsekundo) damping faktor 214/100Hz in predvsem linearnost popačenj - ne naraščajo s frekvenco, kar bi pomenilo pizdast ali pločevinasto zveneč ojačevalec s preveč visokih tonov.
Pri poslušanju so ga primerjali s točno 2x močnejšim vintage Nakamichi CA5Ell in PA5Ell na zvočnikih Dahlquist DQ10, znan kot zelo zaguljen zvočnik, ki ima ravno tako okoli 82/83dB/W/m.
Jasno da ne more parirati 2x močnejšemu po drajvu a se je kljub temu zelo dobro odrezal vsaj dokler ni šlo za najzahtevnejše orkestralne pasaže. Zelo so ga pohvalili rekoč da je vreden cene 2000€ (Italija) tako po kakovosti zvoka kot izdelavi.
-------------------------------------------------------------------------------------
In potem je tu ATC z visokotoncem ki ni našponan, ki mu spekter visokih tonov iznad 10kHz zelo upade (deluje nekoliko zaprto). Tudi nasplošno če primerjam izsledke na obeh testih (SCM11 Stereophile/SCM19AR) je paralela v zvoku ista. Narejeni so da nimajo svojih barv, nevtralno spustijo skozi kar dobijo.
Nihče ni omenjal težavnosti drajvanja niti po meritvah niso zajebani s kakimi nizkimi impedancami ali rotacijami faze
-------------------------------------------------------------------------------------
Če tudi jaz malo seštevam in odštevam je
- na eni strani zvočnik ki sam ne proizvaja efektov (=zelo zahteven do korektnih posnetkov/izvorov zvoka, praktično monitorski zvočnik)
- na drugi pa dosti nevtralen in dinamičen ojačevalec, ki ne poudarja visokih tonov in - hehe,
- na tretji strani pa dokaj nov avdiofil ki bi rad če že ne ognjemet, da vsaj poka v kaminu.
Še vedno sem mnenja, da (sedaj vem kateri so) izvori zvoka - niso partner za to kombinacijo. In potem je tu še potreben fini tuning sistema.
Če bi se v tej godlji jaz hotel česa rešiti, bi to bili prej zvočniki kot ojačevalec.
Aja, Stereophile navaja da so 11-ke bolj za nearfield poslušanje - torej meter do meter in pol od ušes.
Up to you. _________________ Carpe Diem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
longplay
Pridružen/-a: Sob Sep 2011 7:53 Prispevkov: 851 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: Sre Jul 04, 2018 16:49 Naslov sporočila: |
|
|
Tako je nenudoma rešiti se zvočnikov. Zakaj bi zaradi njih trpele ušesa. Ojačevalnik pa obdrži. Iz teh zvočnikov glasbe ne bo so pa za strašilo na njivi odlični . Za te malčke rabiš d agostinota z 1,6 kw zvoki bodo glasbe pa še vedno ne bo saj 85 db terja svoje muhe. Z kabli se ne zapletaj še posebej pa z tistimi srebrnimi skinefekti. Kabli so 5% vendar so zvočniki najvažnejši 70% potem je izvor 15% in šele potem amplifikacija 10%. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dr.sah
Pridružen/-a: Sob Sep 2008 21:41 Prispevkov: 1403 Kraj: LJUBLJANA
|
Objavljeno: Sre Jul 04, 2018 17:29 Naslov sporočila: |
|
|
Prodaj oboje in kupi aktivne atc in en dac. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Audiomarka
Pridružen/-a: Sob Jan 2012 14:47 Prispevkov: 724 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Jul 04, 2018 20:56 Naslov sporočila: |
|
|
Ne poslušaj neumnosti. Na žalost je tako,da boš moral sam probati nekaj variant. Samo tvoje mnenje je pomembno in karkoli tukaj kdo nabija je lahko precej drago zate, če boš poslušal. Na slepo ne gre. Preizkusi in potem peidi na denarne transakcije. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
benma
Pridružen/-a: Ned Jan 2011 17:12 Prispevkov: 1533 Kraj: Kamnica
|
Objavljeno: Sre Jul 04, 2018 21:10 Naslov sporočila: |
|
|
dr.sah je napisal/a: | Prodaj oboje in kupi aktivne atc in en dac. |
Pred leti sem v Inteku poslušal super kombinacijo: ne spomnim se točno modela aktivnih ATC. Bilo je super. Takega zvoka še nisem slišal, niti pred tem niti kasneje. Izvor zvoka je bila Cantata Music Center. Edina pomanjkljivost je bila cena kompleta: nekaj preko 20k. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
benma
Pridružen/-a: Ned Jan 2011 17:12 Prispevkov: 1533 Kraj: Kamnica
|
Objavljeno: Sre Jul 04, 2018 22:55 Naslov sporočila: |
|
|
Ne vem sicer kakšna je razlika med tvojim Roksanom in Caspianom M2. V What hifi so zelo pohvalili kombinacijo tega Roksana in Dynaudio Focus 160, ki imajo izredno dober bas.
Focuse imam v svojem drugem sistemu (žene jih vintage amp 2x120W/4ohm) in lahko nanje priklopiva tvojega Roksana, če želiš.
https://www.whathifi.com/dynaudio/focus-160/review |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ambasador
Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52 Prispevkov: 5982 Kraj: Izola
|
Objavljeno: Pet Jul 06, 2018 10:03 Naslov sporočila: |
|
|
Situacija me spominja na čase ko sem imel doma Auratone (ljubkovalno Horrortone ). Znani malčki, prisotni v mnogih snemalnih studijih za nearfield kontrolo posnetkov.
Limitirani na basu in visokih, nočejo igrati ni za boga.
Pa sem našel načine da jih spravim v orbito.
Zahtevali so zelo koherenten ojačevalec, najraje so imeli single ended lampaše, pa tudi (niti približno ne vsak)solid state je izvabil iz njih holografski zvok - a samo če so bili posnetki koherentni. Taki narejeni z dvemi, tremi mikrofoni kot prevladujejo v produkciji Opus etikete.
Kljub limitom so bili sposobni presenetljivo velike stereo slike in jih je bil užitek poslušat. Potem sem jih lahko postavil tudi tri metre narazen in so na veliko zapolnili prostor med njimi.
Čim pa sem šel na standardno pop/rock glasbo so skočili ven 'mozolji'. Na srečo so moj teren klasiki in me to ni tangiralo.
Od sebe sem jih dal šele ko sem našel v zame pravemu floorstanderju tisto holografsko bistvo.
To mi pomaga dati tiste karakteristike gramofonom, ki ravno tako, če niso 'vse kokoši na broju' ne omogočijo željenih zvočnih presežkov. Nisem pa uspel najti CD player s takimi karakteristikami z izjemo CD7 AudioResearch. _________________ Carpe Diem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|
Zadnje teme - HI-FI |
-
Do-It-Yourself
Spet nov lampaš
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Kaj trenutno poslušate?
-
Do-It-Yourself
DIY popravila
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Tidal
-
HI-FI
Roon labs
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
YouTube & stuff
-
HI-FI
MySqueezebox.com DOWN?
-
HI-FI
DAC?
-
HI-FI
Uvoz naprave iz ZDA
-
HI-FI
Zvočniki - izkušnje - predlog
-
HI-FI
Kam na popravilo?
-
Dogodki v svetu HI-FI-ja, srečanja
Bristol HI-fI show
-
HI-FI
Nova igrača je doma......
-
HI-FI
Slušalkarski sistemi
-
HI-FI dodatki
Zvočniški kabli, interkonekti
|
|