Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Je vinil prihodnost fiziĆØnega formata?
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 67, 68, 69  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 04, 2020 14:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

JAZZZ je napisal/a:
ambasador je napisal/a:

Preskakovanje komadov sem zaĆØel opažati s pojavom CD-ja. ƈe bolj natanĆØno opazujeÅ” vedenje avdiofilov ob sluÅ”nih seansah digitalije - postane oĆØitno da nihĆØe ne zdrži posluÅ”ati celo ploÅ”ĆØo do konca; ma niti 10 minut. Tudi pri posluÅ”anju iz hard diska opažam vedenje avdiofilov - kar naprej nekaj iÅ”ĆØejo in preskakujejo. Oj le zakaj??
Seveda, digitalno navajeni se spraÅ”ujejo kako to poĆØeti z LP. Ne vedo - kako pa naj bi, ko nimajo te izkuÅ”nje - da te pri posluÅ”anju ne naganja bežati od zvokov - nasprotno, uživa se v harmoniĆØnosti sliÅ”anega, poskuÅ”a dojeti lepoto zvokov in topiti se v milini sliÅ”anega.
To je point analogije in prevlada nad tehniĆØnimi nepopolnostmi kot je Å”um, prasketanje, nepraktiĆØnost. Neprecenljivo.
V vednost iz prve roke.

Pravi posluÅ”alec(izgleda da je vinilmanov veĆØ) ne preskakuje niti pri CDju-seveda ĆØe je dobra ploÅ”ĆØa.Jaz osebno tega ne delam... Sam svojega gramofona nisem prodal, nasprotno, vrednost analogne kombinacije je približno trikrat veĆØja od digitalne. Pa vseeno veliko veliko veĆØ posluÅ”am CD-sploh digitalno posnete stvari.ƈe ti digitalno posnet vinil dela "boljÅ”e" od CDja, si omisli boljÅ”i CD ali eno lampaÅ”ko napravo med CDjem in preampom(naj ti Rudi svetuje katero) in ti bo sluÅ”no tako prijetno popaĆØila CD ploÅ”ĆØe, da boÅ” na istem, kot z gramofonsko kombinacijo. Oprosti, meni so hipsterji tisti, ki zagovarjajo vinil posnet digitalno.
Lahko pa se na naslednjem sejmu domenimo in prinesem nekaj vrhunsko posnetih CDjev, ti pa vinilk in primerjajmo. Pa prinesi tudi digitalno posnete vinilke. Jaz pa prinsem Å”e KauĆØiĆØev Roundtrip (DAT verzijo) in vinilko iz tega.

P.S.: Jaz pri masteringu CDja "popaĆØim" zvok tako, da ga spustim skozi analogne maÅ”ine(vsaj ena lampaÅ”ka). Efekt? Kolega, ki dela klasiĆØne koncerte za TV brez tega ne preživi. Ravno zdajle obdelujem posnetek Romeo in Julija iz Cankarjevega doma mojstra Culibrka na SSL meÅ”alki

Lp od KauĆØiĆØa imam doma, je bil @zvoĆØnik pred leti navduÅ”en nad tem izdelkom in mi podaril en izvod. OdliĆØen posnetek. Imam tudi posnetke narejene v živo z dvemi mikrofoni direkt na HD, brez nobene obdelave. Sem bil prisoten na tistih koncertih (v Izoli, Besenghijeva palaĆØa). Ma so redkost, nimam drugih takih, neglede na nekaj sto CD-jev. Ok, eden je Å”e, ko ga je Bebo Moroni delal na DAT (gre za v linku navedene orgle) in izdano na CD.
https://it.wikipedia.org/wiki/Organo_della_chiesa_di_Notre-Dame_des_Neiges_all%27Alpe_d%27Huez

Posnetek je alfa in omega v sistemu in prvi glavni akter hifi doživetja.
S tem nisem povedal niĆØ novega.
Koliko je CD pohabljen s prakso v studijih in kolike so omejitve formata/playerjev je pravzaprav niti ni pomembno iz vidika uporabnika.

Osebno se ne obremenjujem s tem in posluŔam tisto kar me veseli.
To Ŕe ne pomeni, da ne spremljam dogajanja okoli prakse digitalnega dozorevanja.

Glede snemanja nisem v Å”tosu kot profesionalci, sem pa od njih izvedel, zakaj se masovno poslužujejo moĆØne kompresije - naprimer ko 'bend' hoĆØe imeti zvok nabit z energijo ki zažiga, so posnetki nasprotno lahkotni, brez udarnosti, teže, grifa. Sledi pritisk na studijce: pa dajte naredite da to užge. In komprimirajo. Naprimer eden od problemov. To se lahko tudi reÅ”uje z vnosom popaĆØenja druge harmonske, na analogen naĆØin. (vem da se komprimira tudi lp in nasploÅ”no ne preživiÅ” brez te nujne operacije, govora je o dodatni kompresiji zaradi efekta).

Eden od problemov ki zadeva playerje so konverterji. Micromega je svojĆØas slovela po tem. Kaj so naredili: oversampling 3x. Vedno se to dela parno (2x, 4x...) oni so Å”li v neparni oversampling. Na testih so njihov player Aria hvalili, da pa kako sedaj z njim samo Å”e violine (pa godala nasploÅ”no) posluÅ”ajo. Tega ne sliÅ”iÅ” za prav na standardnih konverterjih. Niso pa povedali kaj drugega je Å”lo na slabÅ”e..

Danes se uporablja DoP (DSD over PCM) da se izogne problematiki pcm D/A konverterjev. Avdiofili se ĆØistunsko spraÅ”ujejo kakÅ”en smisel ima vnesti dodatno konverzijo. OĆØitno ima, se s tem izogne problemom pcm konverzije, ki ĆØe ni vrhunska (zakaj DCM, MSB, Playback in ostali toliko stanejo???) je bolje narediti ta trik. Pa svojĆØas sloviti Meitner je to tehniko uporabljal in bil tiho. Danes se ve.

Danes se ve marsikaj a ĆØas je povozil CD format, ki Å”e vedno za mali denar ne zna in ne more ponuditi doloĆØenih kvalitet.
Menim da odtod izvira preokret na LP.
-------------------------------------------------------------------------------------
O LP kvalitetah ne bi. Gre za predpotopno tehniko polno problemov. Digi je tu v veliki (teoretiĆØni) prednosti. V praksi se pa zatika.
Zaradi mojega prepriĆØanja me kar nekaj njih obtožuje nestrpnosti pa da o okusih se ne razpravlja.
Å e enkrat: ta tema izpostavlja presedan, ki mu ni para v razvoju tehnike - vraĆØanje na staro. Staro, polno problemov a glavno - glasbeno sporoĆØilo ga posreduje.
Objetivno gledano pa je slabŔe v vsem. Kuzma, pa tudi drugi radi uporabijo kulinariko za primerjavo.
Poskusim Å”e jaz: analogno je soĆØna, slastna pojedina v hrupnem okolju masovne veselice s slabo postrežbo, nehigieno, žvenketanjem kozarcev itd. Digitalno na nivoju CD je suha, sterilna, pogreta, plastificirana hrana brezhibno postrežena v gluhi sobi, kjer si sam. Laughing
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 04, 2020 15:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mislim da ni offtopic kadar korenine doloĆØene problematike navidezno segajo na druga podroĆØja:
harmonska sestava zvoka mora pri posluŔanju biti uravnotežena.
To se upoÅ”teva pri sestavi hifi verige. Torej po vrsti naraÅ”ĆØajoĆØe harmonske komponente zvokov morajo po vrednosti zvezno upadati.

Ti lahko v verigo vneseÅ” napravo s prevladujoĆØimi neparnimi harmoniki a moraÅ” to kompenzirati z drugo napravo (ali zvoĆØniki, odjemno dozo itd). Na koncu sliÅ”iÅ” seÅ”tevek in odÅ”tevek vsega.

Isto velja za posnetke. Naredi s suhoparno digitalijo - moraÅ” kompenzirati z neĆØim drugim: kot @jazzz lepo pove ali to pretlaĆØiÅ” skozi lampaÅ”a ali preko LP ali preko analognega magnetofona.
Ne zbežiÅ”, ni drugih izhodov. ƈe to opustiÅ”, dobiÅ” rezultat ki ne velja.

Tako je Blumenhofer preko LP-ja naredil mastre za CD in to je danes eden od referenĆØnih CD-jev. Pa se križajte kamor hoĆØete. Ta CD sem imel doma, sedaj je v drugih rokah.
-------------------------------------------------------------------------------------
Zanimiv eksperiment je bil tale: lampaÅ”ki predojaĆØevalec, ki moĆØno obogati zvok iz CD playerja, mu doda tretjo dimenzijo, težo, detajle, zvok dvorane, perspektivo globine..
Pa sem se vpraŔal kako se to sliŔi na gramofon.
Priklopil sem ga na integrirani ojaĆØevalec preko dveh vhodov - eden je bil direkt na phono stage, drugi je iz phono stage (ta ima dva izhoda) Å”el na lampaÅ”ki pre in iz njega na integrirca. Je bolj enostavno kot sem zapisal.
Skratka z daljincem sem bil v stanju iz kavĆØa preklapljati in v realnem ĆØasu primerjati rezultate.

Medtem ko je zvok na CD signalu lampa lepo zaokrožila/obogatila zvok - na analognem signalu ni naredila niĆØ. Sem mislil da bo overdose popaĆØenj. Ne. Je ostalo praktiĆØno isto, rahlo samo obtežilo reprodukcijo, vendar presenetljivo podobno. Ker je zvok iz gramofona že priÅ”el tak, sem zakljuĆØil.
-----------------------------------------------------------------------------------
Sem nekje prebral, ma zgleda da drži - digitalne ĆØipe delajo IT inženirji ki se na audio problematiko bolj malo spoznajo. Pa delajo podobne napake kot so jih japonski inženirji v obdobju ojaĆØevalcev masivnega feedbacka. Krasno na meritvah, zvoka pa od nikoder.
Ta 'hudi' projektanti ne uporabljajo fertik D/A ĆØipov. Vzamejo DSP in sami napiÅ”ejo protokole in s svojimi prijemi speljejo signal do konca. Stane, se pa tudi sliÅ”i.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 04, 2020 16:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Edvard je napisal/a:
JAZZZ je napisal/a:
Obstajajo tudi variante, da iz digitalnega mastra naredijo vinil in in iz njega master za CD. S tem vse te vinilne koloracije prenesejo na CD.... Male tajne masteringa Smile.

božemili... enih zadev noĆØem vedeti...

Ko bi vedel, kaj vse delajo(delamo) že v miksanju Smile OK, ĆØe delaÅ” avdiofilsko(stereo), potem je tega manj-nekateri pustijo ĆØisto pri miru, ĆØim pa delaÅ” z veĆØ mikrofoni, se zaĆØne ĆØarovnija Wink Potrebno pa je vedeti, da ni vse samo slabo. ƈe pevcu vtakneÅ” mikrofon skoraj v grlo, ne bi smel priĆØakovati, da bo brez obdelave sprejemljivo za posluÅ”anje
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
longplay



Pridružen/-a: Sob Sep 2011 7:53
Prispevkov: 851
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 05, 2020 00:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tako vinil snema krtek:
https://www.youtube.com/watch?v=ggSL8cAXAyQ

In posluŔa morph:
https://www.youtube.com/watch?v=8idlS_l2noE
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
benma



Pridružen/-a: Ned Jan 2011 17:12
Prispevkov: 1533
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 05, 2020 09:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:

-------------------------------------------------------------------------------------
Zanimiv eksperiment je bil tale: lampaÅ”ki predojaĆØevalec, ki moĆØno obogati zvok iz CD playerja, mu doda tretjo dimenzijo, težo, detajle, zvok dvorane, perspektivo globine..
Pa sem se vpraŔal kako se to sliŔi na gramofon.
Priklopil sem ga na integrirani ojaĆØevalec preko dveh vhodov - eden je bil direkt na phono stage, drugi je iz phono stage (ta ima dva izhoda) Å”el na lampaÅ”ki pre in iz njega na integrirca. Je bolj enostavno kot sem zapisal.
Skratka z daljincem sem bil v stanju iz kavĆØa preklapljati in v realnem ĆØasu primerjati rezultate.

Medtem ko je zvok na CD signalu lampa lepo zaokrožila/obogatila zvok - na analognem signalu ni naredila niĆØ. Sem mislil da bo overdose popaĆØenj. Ne. Je ostalo praktiĆØno isto, rahlo samo obtežilo reprodukcijo, vendar presenetljivo podobno. Ker je zvok iz gramofona že priÅ”el tak, sem zakljuĆØil.
-----------------------------------------------------------------------------------
.


Kateri CDP si uporabil v svojem eksperimentu?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 05, 2020 10:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

benma je napisal/a:


Kateri CDP si uporabil v svojem eksperimentu?

Eh, spet lezemo v offtopic.
Uporabil sem Philips snemalnik ki ima tudi A/D konverter. Za efekt to ni faktor. Doma sem imel veliko playerjev in ta mi je najbolj sedel za klasiko. Imam dosti dobro predstavo kaj playerji nudijo dokler ne stanejo vsaj 5.000ā‚¬. Tu se zaĆØne - ma kako? Od dragih mi je najbolje igral AudioResearch CD7 - in glej ga zlomka - ima lampaÅ”ki izhod. Ta firma ni imela CD playerja v Reference seriji dokler niso naredili lampe na izhodu. Njegov ekvivalent (ista mehanika, isti konverter) samo s s tranzistorskim izhodom ni bil v reference seriji.

Hehe, prej bi priĆØakoval vpraÅ”anje kateri pre lampaÅ” je tako dober da mu uspe magija. Ker niti približno se z vsakim ne da tega dobiti, sicer bi že prej imel to izkuÅ”njo. Pa verjetno tudi AudioResearch ne bi tako pozno priÅ”el z Reference serijo CDP-jev.
-------------------------------------------------------------------------------------
Ravno zadnjiĆØ smo se dobili avdiofili z 40+ let kariere in modrovali kako smo bili vĆØasih ignorantski, neuki, zaverovani teliĆØki Laughing Laughing
Je rabilo ĆØasa, da se je skopĆØalo kako pomemben je predojaĆØevalec v hifi verigi. S pojavom digitalije Å”e bolj kot poprej.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vintagesonic



Pridružen/-a: Sre Mar 2010 17:24
Prispevkov: 1426
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 05, 2020 11:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:
------------------------------------
Sem nekje prebral, ma zgleda da drži - digitalne ĆØipe delajo IT inženirji ki se na audio problematiko bolj malo spoznajo.


Res zanima, kje si si prebral, da ĆØipe delajo IT inženirji. Lahko najdeÅ” ta ĆØlanek in ga nam posredujeÅ”?

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 05, 2020 11:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

vintagesonic je napisal/a:
ambasador je napisal/a:
------------------------------------
Sem nekje prebral, ma zgleda da drži - digitalne ĆØipe delajo IT inženirji ki se na audio problematiko bolj malo spoznajo.


Res zanima, kje si si prebral, da ĆØipe delajo IT inženirji. Lahko najdeÅ” ta ĆØlanek in ga nam posredujeÅ”?

LP

Ne IT, nego IC bo prav. ƈlanek je bil v reviji, krepko nazaj. Lahko najdem, lahko ne, ker sem okoli novega leta naredil ĆØistko cca 50 revij v smeti, pitaj boga kje je to bilo.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vintagesonic



Pridružen/-a: Sre Mar 2010 17:24
Prispevkov: 1426
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 05, 2020 11:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:


Ne IT, nego IC bo prav.


Sicer na prvi pogled razlika samo v eni ĆØrki, v podroĆØju elektronike to dva popolnoma razliĆØna svetova. Zato se mi je zdela trditev zelo problematiĆØna.

Sedaj ni veĆØ potrebno iskati ĆØlanka, vse jasno Smile.

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
benma



Pridružen/-a: Ned Jan 2011 17:12
Prispevkov: 1533
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 05, 2020 12:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:
benma je napisal/a:


Kateri CDP si uporabil v svojem eksperimentu?

Eh, spet lezemo v offtopic.
Uporabil sem Philips snemalnik ki ima tudi A/D konverter. Za efekt to ni faktor. Doma sem imel veliko playerjev in ta mi je najbolj sedel za klasiko. Imam dosti dobro predstavo kaj playerji nudijo dokler ne stanejo vsaj 5.000ā‚¬. Tu se zaĆØne - ma kako? Od dragih mi je najbolje igral AudioResearch CD7 - ....


Ko boÅ” eksperiment opravil na spodobnem CDP, se ponovno oglasi. Bo že treba malo bolje argumentirati svoje zakljuĆØke in malo manj pesniti.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
benma



Pridružen/-a: Ned Jan 2011 17:12
Prispevkov: 1533
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 05, 2020 12:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:
vintagesonic je napisal/a:
ambasador je napisal/a:
------------------------------------
Sem nekje prebral, ma zgleda da drži - digitalne ĆØipe delajo IT inženirji ki se na audio problematiko bolj malo spoznajo.


Res zanima, kje si si prebral, da ĆØipe delajo IT inženirji. Lahko najdeÅ” ta ĆØlanek in ga nam posredujeÅ”?

LP

Ne IT, nego IC bo prav. ƈlanek je bil v reviji, krepko nazaj. Lahko najdem, lahko ne, ker sem okoli novega leta naredil ĆØistko cca 50 revij v smeti, pitaj boga kje je to bilo.


Ta je tudi bosa. In to naj bi bil eden od pomembnih argumentov zakaj vinil zveni bolje kot digitalni zapis?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jacoby



Pridružen/-a: Sre Jun 2008 10:23
Prispevkov: 1111

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 05, 2020 13:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Keith O. Johnson: Reference Recordings

Holt: You've just cited Holt's First Rule of Recording: "The better the recording, the worse the performance, and vice versa."

Johnson: What's so frustrating to me is that most of my favorite recordings are older ones, and the newer ones are becoming increasingly harsh and grainy and unlistenable.

Holt: You must feel that way, and even more so, about Compact Discs, which are by and large awful.

Johnson: That's again a frustrating one. We use the Sony system at Reference Recordings for backup in our sessions, and it's a remarkably good piece of equipment considering all the things that are against it. But once you're dealing with a really good analog recording system like what we have, and use good microphones and the bare minimum of electronic processing, then the shortcomings of the Sony system become very apparent. At least from the standpoint of very serious recording.

If I were an audiophile or someone buying a system, and had a choice between a reel-to-reel machine and the Sony PCMā€”and I'm talking about the reel-to-reel machines generally available to serious hobbyistsā€”and I was going to use it for recording from records, the decision would be in favor of the digital. But once you start dealing with a real microphone feed, and the microphone setup is working right for you, and you have a live group in a very good hall, at that point it's a different ball game. Then there are things that are wrong with the digital. And the problems that I've encountered are very similar to what other people have heard and described. I've looked into the causes of these distortions and in most cases they're things that are readily measurable and are something you can put your hands on. It's not mythology.

Holt: But then why would they show up only when you feed them from microphones? How can the PCM make such almost-perfect copies of analog tapes?

Johnson: Actually it doesn't. Most analog tapes brought to me for mastering are second-or third-generation copies, made on good but not great equipment; a cassette machine will make almost perfect copies of these. But there are a lot of things I can hear the matter with PCM copies of my own tapes.

Holt: But your tapes are hardly typical of other master tapes.

Johnson: No, they aren't, but we're trying to make a product for release, not just something to listen to for our own enjoyment. And one of the biggest frustrations is, here we have master tape that has been recorded to the highest standards we can achieve, and then we go to the phonograph records with all the ticks and pops and the mechanical sounds of the record cutter and the playback system arm resonances, not to mention the wear that occurs later onā€”all of which degrades the signal so much that we sometimes wonder if it's worth all the effort.

Holt: So virtually no consumers are hearing anything like the sound of your master tapes.

Johnson: Oh no, they aren't. This is a major problem with all record reproduction.

Holt: In that respect, then, digital can do a better job, as a conveyance between the master tape and the average consumer.

Johnson: Not necessarily. Maybe average consumers, but not on a good audiophile system.

Holt: You mean on a helluva good audiophile system.

Johnson: A very good one. What we lose in the digital copy is very interesting. The inner detail is gone, and when things get complex, like in the Symphonie Fantastique, even though the string section is subdued and distant, in the master you can pick out a number of the individual violins that are playing in there. It is not a "massed string sound" like you hear in commercial recordings. But once you've gone through the digital process you start losing the discrete-instrument sense, particularly in complex sustained-sound programs. Tightly mixed studio recordings of popular music more easily survive digital. One can achieve heightened imaging by contrasting tiny pinpoint-type sounds with diffuse random-phase information. The contrast between the two (analog and digital) increases the sense of both space and articulation, even though the recording has less of each. If either the inner detail is lost because of complex nonharmonic distortions, or space is lost from running out of digital bits at low levels, the overall contrast diminishes.

The other thing that is very perplexing and bothersome with the digital is that it draws attention to the loudspeakers. The Symphonie Fantastique (footnote 3) and the latest recordings that we're working on have been recorded in Medina Temple, which has a wonderful sense of acoustical space.

I work very hard to put the instruments in that acoustical space in the recordings, and to make the playback loudspeakers seem to disappear. Digital recording destroys this.

Digital has certain distortions which are not related either harmonically or by phase to the input signal, so the distortion products appearing in each channel are entirely different. Together they produce no virtual stereo image at all, so there is no spread or apparent depth to their sound. They appear right at each speaker, and the speakers can no longer seem to disappear. The whole sense of that lovely acoustic space just collapses. Not only that, but this distortionā€”as subtle as it may beā€”acts as a diffusing filter over the sound, like a veil that obscures much of its detail. Hence, we degrade the space/articulation contrast, and a dull spacelessness occurs.

Holt: Do you feel, then, that these problems are inherent in Sony's PCM system rather than related to the quality of, say, the analog circuitry in the Sony PCM-F1?

Johnson: I don't think the analog circuitry is where most of the problem lies. One of the tests I did on the digital system, just to see what was going on here, used what I called a tone cluster. The signal source consisted of many different frequencies, which is what you find in music.

In this case, just to be as nasty as possible about it, I chose the cluster frequencies to be harmonically related to the digital bit flow and sampling rate. Then in playback I notched out the original frequencies, and what was left was something you wouldn't want to hearā€”some particularly nasty-sounding stuff. In terms of measurements it is a very small percentage of the original signals, but it is a terrible-sounding distortion and it is not masked by the signal because much of it is so far removed from the frequen-cies of the original signalā€”even though it might be 30 or 40dB below the signal.

Holt: Well what does it sound like? Is it a sort of shattery quality or what?

Johnson: It sounds like a swarm of nasty little buzzes and harmonics and grating sounds. It's a very ugly sound.

Holt: You feel, then, that the problem is with the digital system itself.

Johnson: Absolutely. With these particular system standards and design ground rules that the industry has adopted.
_________________
The only way to do great work is to love what you do
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: 051383384
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 05, 2020 13:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ne moreÅ” reĆØi, da je nekaj zaniĆØ, zato ker dela pravilno (z manj popaĆØenja).
Pa mislim da ni problem v CDP.

Stvar okusa in navad.
ƈe ti ustreza bolj "analogen" zvok se da tudi CD-je "obogatiti" kot sta opisala JAZZZ in ambasador.
Obratno na žalost ne gre.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vintagesonic



Pridružen/-a: Sre Mar 2010 17:24
Prispevkov: 1426
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 05, 2020 14:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jacoby je napisal/a:
Keith O. Johnson: Reference Recordings


Jacoby........ali lahko narediva eno Å”pekulacijo? ƈisto tako iz Å”tosa. Upam da ne bo zamere.

Jaz predvidevam, da si bil ti ob ĆØasu nastanka tega intevijuja med JGH in Johnsonom star recimo cca. 8 let. Nam lahko zaupaÅ” koliko sem falil? Smile

Najbolj prodajan in popularen avto tistega leta je bil na naŔih cestah



VeĆØina njih danes izgleda takole



LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jacoby



Pridružen/-a: Sre Jun 2008 10:23
Prispevkov: 1111

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 05, 2020 14:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Torej 24/192 digital, reŔuje vse probleme audia?

Sploh ĆØe digi mastre vleĆØejo ĆØez lampaÅ”e da dobijo mal juice-a Laughing

Morda si ti takrat vozil Yugota, jaz paĆØ ne, sem zaĆØel z R4.
_________________
The only way to do great work is to love what you do
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: 051383384
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> CD, Vinil, DVD, Blu-ray Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 67, 68, 69  Naslednja
Stran 60 od 69

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe