Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Problematika analognih/digitalnih trendov v snemanju
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> Ostalo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
vintagesonic



Pridružen/-a: Sre Mar 2010 17:24
Prispevkov: 1426
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 20, 2012 10:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

orc.perc je napisal/a:
Heh, večina mikrofonov(sdc,ldc) lastnega signala sploh nima, če mu ne daš "infuzije". Smile

Neumann Solution D serija, recimo; najbrž ne ojača signala na +4dBu pred konverzijo..eh, nima veze...


Po svoje imaš res prav!....na tole pa res nima smisla replicirati, ker govoriva o dveh popolnoma različnih stvareh ............. eh, nima veze .... Rolling Eyes
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
orc.perc



Pridružen/-a: Sre Nov 2009 22:05
Prispevkov: 527
Kraj: Posr.Park

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 20, 2012 15:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

...če bi bila snemalna veriga vsaj na približno toliko optimizirana kot reprodukcijska...

Malo OT, mogoče kakšno mnenje na te lepotice:
http://en-de.sennheiser.com/mkh-8020

On my wish-list..
_________________
-1/3oct.REar
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 20, 2012 15:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

orc.perc je napisal/a:
...če bi bila snemalna veriga vsaj na približno toliko optimizirana kot reprodukcijska...

začuden Shocked
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
orc.perc



Pridružen/-a: Sre Nov 2009 22:05
Prispevkov: 527
Kraj: Posr.Park

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 21, 2012 12:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jazzz, kaj imaš to en kompresor? Si kdaj poskusil s tape simulatorjem?
_________________
-1/3oct.REar
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ajka



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 10:00
Prispevkov: 3181
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 21, 2012 13:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

orc.perc je napisal/a:
...če bi bila snemalna veriga vsaj na približno toliko optimizirana kot reprodukcijska...

Malo OT, mogoče kakšno mnenje na te lepotice:
http://en-de.sennheiser.com/mkh-8020

On my wish-list..



LP




A taka visoka postavitev sploh omogoča "pravo iluzijo" prostora Question
_________________
~ ** ~
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: -
vintagesonic



Pridružen/-a: Sre Mar 2010 17:24
Prispevkov: 1426
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 21, 2012 14:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ajka je napisal/a:




A taka visoka postavitev sploh omogoča "pravo iluzijo" prostora Question



Misliš da jo ne more in zakaj jo ne bi mogla Question
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
berni



Pridružen/-a: Pon Jan 2010 11:49
Prispevkov: 1407
Kraj: maribor

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 21, 2012 14:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če sediš na stolu pred izvajalci, te postavitev mikrofonov prav nič ne moti. Wink
Vse ostalo pa je itak približna iluzija.
_________________
Lp
Bernard
--------------
Live and let live.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 21, 2012 14:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

orc.perc je napisal/a:
Jazzz, kaj imaš to en kompresor? Si kdaj poskusil s tape simulatorjem?

Probal s Telefunken 15 magnetofonom ... sem že mislil, da ga bom kupil, pa je prišel pod roke limiter IGS 2LA ( http://www.igsaudio.pl/en/product/compressors/55-2-leveling-amplifiers ), ki je dal zvoku to, kar sem pričakoval od magnetofona (z manj popačenji in še manj nastavljanji). Jasno, peek reduction je minimalni!
Kompresor pa je Generic Audio: Preceptor
http://www.musicradar.com/gear/tech/recording/signal-processors/preceptor-459485
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 21, 2012 14:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

vintagesonic je napisal/a:
Misliš da jo ne more in zakaj jo ne bi mogla Question

Meni ta postavitev ni dobra za čelo ... za ostala godala pa je ok, če potrebuješ "bližnji posnetek".
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
vintagesonic



Pridružen/-a: Sre Mar 2010 17:24
Prispevkov: 1426
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 21, 2012 15:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

JAZZZ je napisal/a:
vintagesonic je napisal/a:
Misliš da jo ne more in zakaj jo ne bi mogla Question

Meni ta postavitev ni dobra za čelo ... za ostala godala pa je ok, če potrebuješ "bližnji posnetek".


Skoraj prepričan sem, da je v praksi v takih primerih zadaj na razdalji cca. 3 metre še en set mikrofonov ( z drugačno nastavljeno polarno karakteristiko zajemanja zvoka ) ali celo stereo mikrofon v funkciji "ambientalnega" mikrofona. Podobno kot je pri snemanju klavirja.



Zelo odvisno je tudi kako akustičen je prostor ( odmeven ali suh ), kam je možno namestiti instrument ( studio ali dvorana) in kaj pravzaprav pričakujemo od zvoka instrumenta, recimo klavirja ( klasična glasba, jazz, ect. ).

Na podlagi fotografij je težko soditi ker imam občutek, da je pričujoča fotografija v funkciji promocijskega materiala za mikrofone, čeprav v načelu postavitev



ni daleč od praktičnih postavitev mikrofonov.

Tu je postavitev podobnih mikrofonov za "malce glasnejši" trobilni/pihalni kvartet.





LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ajka



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 10:00
Prispevkov: 3181
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 21, 2012 20:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

LP

Sem ljubitelj godalnih kvartetov bolj v živo kot na posnetkih, ki so več ali manj vsi bolj bogi...
Če si želimo , da se v orkestru godala zlijejo v eno si v godalnem kvartetu želimo prisluhnit izpovedi, zgodbe posameznih instrumentov, kar seveda s tehničnega stališča snemanja sigurno ni lahek zalogaj pokazat na posnetku posamezne instrumente v polnem frekvenčnem razponu, dinamiki, atakih, ki se v nasprotju s klavirjem ima večino tega v izobilju, se pri godalih hitreje kaj izgubi, pri čelu in violi dinamika basa, pri violini pa jasnost, fokus in ataki, kar je pomembno za "zgodbo"; uf predolg stavek ... ...
Potem se pa še vprašaš kaj je počel razvoj snemalnih tehnik 10,20,30 let, če je toliko dosti dobrih analognih posnetkov iz preteklosti ... ...



Če slišimo na naših sistemih kolikor toliko pravilno L-D, kaj pa Gor -Dol ?
Če pozavnist ne stoji na miru in dvigne pozavno proti mikrofonu, kaj mi slišimo na posnetku ? Če si tam to potem podoživljaš ti je vse jasno, kaj slišiš, če pa nisi bil tam pa možgani ne morejo povezat videnega, zato si pa zmeden, rata podobno kot smo v preteklosti posneli kakšen "bootleg" pa nismo imeli "idealno" lego Rolling Eyes
_________________
~ ** ~
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: -
orc.perc



Pridružen/-a: Sre Nov 2009 22:05
Prispevkov: 527
Kraj: Posr.Park

PrispevekObjavljeno: Sob Dec 22, 2012 01:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

A ima kdo dejansko zvočni posnetek in hkrati fotografijo AB postavitve?
_________________
-1/3oct.REar
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vintagesonic



Pridružen/-a: Sre Mar 2010 17:24
Prispevkov: 1426
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 10:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

vojko je napisal/a:
To o enem stereo mikrofonu, ko zajame 80% vsega pa, c'mon, sam veš da ni šans. Kaj šele če je poleg orkestra solist, pevci....
Itak imaš v CD soliste na amplifikaciji prek zvočnikov, kaj bi vseskupaj kar iz stereo na stropu snemal....


Ta problematika je bila obdelana v ločeni temi že pred časom. Mogoče bi bilo nadaljevanje razprave bolje presenti v že obstoječo rubriko. Poizkusil sem jo prezentirati na način, da bi bila "poljudno" razumljiva. Nekaj "tehnike" žal pač sodi k razlagi. Ne gre drugače. ( karakteristike mikrofonov )

Deloma je to tudi replika na razmišljanja ambasadorja.

ambasador je napisal/a:
Prej je bilo omenjeno kako lahko v določenih dvoranah z določenimi orkestri/dirigenti v realnosti ne dosežejo željenih učinkov in se potem manipulira posnetek - uniči en posnetek realnosti in ga nadomesti z manipulacijo ki naj bi pa bila pravilna predstavitev glasbe. Zame nesprejemljivo. Žal pa vse prevečkrat prakticirano, kot je to že @vojko opisal, pa tudi @vintagesonic potrdil.



http://www.audio-kontakt.com/forum/viewtopic.php?p=67664

V tem smilsu bi samo malce korigiral izraženo stališče.

Občasno, ali žal celo pogosto se mora snemati v prostorih, ki niso primerni za tovrstno dejavnost. Ko prideš do spoznanja, da se posnetek enostavno ne da realizirati na način, ki bi zadovoljeval neke minimalne kriterije dobrega zvoka se moraš pač poslužiti alternativnih metod. Rezultati uporabe ustrezne tehnologije so občasno presenetljivo dobri, kljub skepsah posameznikov, ki so bile nakazane v replikah. To je seveda pač moje osebno in subjektivno mnenje.


LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5982
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 14, 2017 09:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ajka je napisal/a:
LP

Sem ljubitelj godalnih kvartetov bolj v živo kot na posnetkih, ki so več ali manj vsi bolj bogi...
Če si želimo , da se v orkestru godala zlijejo v eno si v godalnem kvartetu želimo prisluhnit izpovedi, zgodbe posameznih instrumentov, kar seveda s tehničnega stališča snemanja sigurno ni lahek zalogaj pokazat na posnetku posamezne instrumente v polnem frekvenčnem razponu, dinamiki, atakih, ki se v nasprotju s klavirjem ima večino tega v izobilju, se pri godalih hitreje kaj izgubi, pri čelu in violi dinamika basa, pri violini pa jasnost, fokus in ataki, kar je pomembno za "zgodbo"; uf predolg stavek ... ...
Potem se pa še vprašaš kaj je počel razvoj snemalnih tehnik 10,20,30 let, če je toliko dosti dobrih analognih posnetkov iz preteklosti ... ...



Če slišimo na naših sistemih kolikor toliko pravilno L-D, kaj pa Gor -Dol ?
Če pozavnist ne stoji na miru in dvigne pozavno proti mikrofonu, kaj mi slišimo na posnetku ? Če si tam to potem podoživljaš ti je vse jasno, kaj slišiš, če pa nisi bil tam pa možgani ne morejo povezat videnega, zato si pa zmeden, rata podobno kot smo v preteklosti posneli kakšen "bootleg" pa nismo imeli "idealno" lego Rolling Eyes

Kako ne pritrditi?
Lani na sejmu v Munchen-u so v živo snemali godalni trio. Šlo je za prikaz 3D snemanja, ki je bilo vsekakor učinkovito s stališča stage -3D prezentacije, če si sedel v sredini med zvočniki.
https://www.princeton.edu/3D3A/PureStereo/Pure_Stereo.html
Slike iz prostora (ni glasbenic na sliki) so na cca sredini te strani (boste videli mikrofon pa laptop ekran): http://www.stereotimes.com/post/high-end-2016-page-8

Tisto kar je zbodlo (v ušesa) je bil razkorak med živim zvokom in posnetkom v smeri kot opisuješ @ajka. Lepo slišno, ker je prikaz potekal tako, da so najprej posneli komad v celoti - potem pa so ga predvajali en košček - nato so ga utišali in so nadaljevale glasbenice, pa spet so glasbenice utihnile in so nadaljevali s posnetkom. Tako je na vsakih cca pol minute izmenično tekel posnetek in živa glasba.

Kakšna prilika direktne primerjave!!

Zvočniki so bili Marten s keramičnimi driverji visokega ranga. En kup fines, mikrodinamike, detajlov, diha glasbe - se je izgubilo! Je neverjetno kako se je v živo slišalo že prijeme in preprijeme instrumentov v rokah, dotik strun z lokom, vsaka minimalna nesigurnost odigrane note, netočnosti, mikro variranje višine tona, da o bogatstvu harmonij ne pišem!

Snemali so digitalno in potem potom softverske obdelave 'on the fly' to predvajali.
Ali je bila kriva tista softverska obdelava ali digitalni zajem - ne vem. Fino bi mi bilo, ako bi to isto ponovili še z analognim snemanjem. Firbec pač. Sigurno pa tudi zvočniki niso glih parirali - sem imel občutek kot da so membrane lene, počasne, tope, da bi predvajale morje tistih fines. Ni izključeno da je za to počasnost pripomogla tudi elektronika... v digitalnih časih se bolje obnesejo počasni ojačevalci, preji, dac-i..

Imam LP Anthony-a Braxtona s Schumanovim godalnim kvartetom. Ma se mi zdi da je več tega prisotno na tem posnetku. Posnetek je tale:
https://www.youtube.com/watch?v=CFBTdDjTkfQ
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> Ostalo Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
Stran 3 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe