Pomoè pogostih vprašanjPomoè pogostih vprašanj   IšèiIšèi   Seznam èlanovSeznam èlanov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporoèilPrijava za pregled zasebnih sporoèil   PrijavaPrijava 

Nov pohod DD gramofonov?
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporoèilo
CASTOR



Pridružen/-a: Pet Okt 2008 16:18
Prispevkov: 1087
Kraj: KOZINA

PrispevekObjavljeno: Sre Apr 01, 2015 00:15    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

[quote="jacoby"]@Castor

vsi ti verjamemo, da imaš dober gramofon, ti ga privošèimo, ampak, kaj ima dvomotorec, tromotorec, vertikalec, vztrajnik na jermenici, zveze z DD gramofonom??

Daj nam ti razloži, ko to veš, kaj je to trda MC glava?
Je to zelo trda igla, je to trdo ohišje, je to trd cantilever, je to trdo vpetje?
Kako to vpliva (trda/mehka) na DD pogonu, ki zmore do 300g sile igle brez veèje deviacije vrtljajev? Graf št.2, tema str. 5

PS: glede CDP nirvane, ja res je nirvana...sicer hot-rod, in ne menjam za LP nikoli Wink
pa to ni izziv, za nadaljni offtopic o CDP-jih v tej temi...[/quote

Ma imaš prav. Eni o DD, jaz pa o karjoli.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Pošlji E-sporoèilo Telefon: 041722387
AndrejS



Pridružen/-a: Tor Dec 2010 17:03
Prispevkov: 930
Kraj: Gorica

PrispevekObjavljeno: Sre Apr 01, 2015 09:16    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Zivjo,

Mislim, da je srz debate bolj usmerjen v to, da za MC glavico potrebujes malo vec navora.
Al je to DD, jermenar ali idler je prakticno nerelevantno.

Dejstvo je, da najlazja izvedba je z asinhronim motorjem s kratkosticno kletko, saj zadostuje 1 faza, drugo lahko obrnes z kondenzatorjem.
Tezava tega motorja pa je ravno ta, da mora imeti nek slip faktor, da nekaj navora sploh proizvede. Kakor se za moment pomaknes iz delavne tocke, se to porusi in cau bau blubau konstantna hitrost. Nekaj teh tezav resuje tezji kroznik, z ustrajnostnim momentom, a najbrz ne dovolj.
http://en.wikipedia.org/wiki/Induction_motor

Idelano bi bilo imeti motor z permanentnimi magenti (pomoznosti mnogopolni), a to stane na materjalu in zahtevnim krmilnikom (mikro koracni ali celo bolje, vektorski nacin).

Zato se vedno veliko gramofonov deluje na enostavni DC motor z scetkami. To je pa tehnika, ki si je ne zelis za gramofon. Scetke iskrijo (elektromagnetne motnje blizu tuljavic MC glave, katerih signal se ojaca), pri segrevanju pa dodatno lezejo paramteri motorja v procentihh.

Pri vec motorjih, lahko racunas na to, da nastavis napetost jermena, pod pogojem, da lahk nastavis vsakemu motorju kotno hitrost poljubno. Srecno.

Mimo grede, doma imam Revox DD tangencialca z sure VMS MkII glavo, pa ima vec upliva koliko nastavis dusenje amortizacije z vijaki, kot to, da bi bil DD problematicen.
Stvar je ze dolgo resena ocitno, in je sedaj samo revival.

Andrej
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sre Apr 01, 2015 09:44    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

ajka je napisal/a:
ambasador je napisal/a:
@uroš: tako, na grobo, bi postavil mejo na 1,8 grama gazne sile. Kar je v tem rangu ali izpod je bolj mehko. Kar je veè, je bolj trdo.
Ortofon SPU Royal gazi s 3grami. SPU N navadni, pa s 4 grami. Denon DL103 pa 2,5g. Presodi sam, kaj to pomeni za pogon.

Kaj je meni bolj všeè ni predmet debate.

V primeru Supex sem lepo povedal, da igra dobro že z enim motorjem. Nakljuèni avdiofil, ki bi to poslušal, bi rekel, da je ok. Dokler ne sliši verzijo z dvema motorjema. A sem to tako slabo napisal, da se ne razume? In takrat pade dilema MM ali MC. Še nekaj: èe reèem z dvema motorjema, je to zato, ker z enim (v konkretnem primeru) ni dovolj navora. Obstajajo situacije (dovolj moèen enosmerni motor) ko zadosti potrebi po navoru. Fokusiraj se na navor. To je bistvo dinamike v relaciji z navorom in komplianso glavice. Ali ga dosežeš s tremi ali enim, ni pomembno.

Ki potem, ni samo razlika v dinamiki - zvok ima drugaèno prezentacijo, se drugaèe sliši.


LP

A to je kar tako enostavno tamo_nekde meja, ja za sodobne MM je to kar nekako normalna gazna sila... Poglej si MM od Clearaudio kaj priporoèajo, je to še premalo Rolling Eyes Wink
A je samo gazna sila parameter za trdo mehko dozo, kaj pa nosilèek, vpetje, igla...
Kot strojnik veš, kako je pomemben "nož" za struženje, oblika , material, kot pod katerim obdelujemo material...
Pri stružnici za les, ko držiš "nož", pod prsti hitro èutiš kako kam pelje ali ti vse skupaj zleti v glavo...
Hoèeš, noèeš "igla" odjemne doze je taka ali drugaèna "stružnica" Laughing Laughing Laughing

Èas teèe in doloèena spoznanja 'ažurirajo' sodobne modele. Tako imaš sodobne MM, ki jim nižajo impedanco ali celo so jim po vzoru MC znižali impedanco toliko, da morajo biti prikljuèeni na MC vhod, ker je signal zelo mali zaradi tega (npr. Grado Statement). Pa tudi gazno silo na MM (kot posledica tršega vpetja igle) se s èasom poveèuje.
Ko to narediš, tudi zvoèno približaš oba koncepta glavic.
V isti sapi gramofoni poèasi dobivajo na navoru, obièajno kar z enosmernimi motorji (brushless DC) ali s pojavi novih DD pogonov. Slednji imajo teoretièno prednost pred ostalimi pogoni. To so vedeli že zdavnaj, le v praksi je šepalo. Tudi zato so novi modeli nekaj, kar lahko obeta. Æemo videt (slišat).
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sre Apr 01, 2015 10:05    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Velika prednost DD je tudi v tem, da ni jermena, ki kakorkoli vzamemo, je low pass filter.
Jermen je zelo prikladen, ker filtrira vibracije in cogging motorja istoèasno pa naredi decoupling med motorjem in krožnikom. Toda zato imajo gumi jermenarji specifièen zvok napram drugim pogonom. Temu se lahko izogneš s togim jermenom. Delno omiliš pa z uporabo ali veè motorjev (dva motorja imata povzavo s krožnikom 2x tršo) ali z uporabo dveh jermenov na enem motorju ali dveh motorjih (Stabi XL), slednje 4x omili situacijo.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
audiofrik



Pridružen/-a: Pet Dec 2008 17:19
Prispevkov: 1491
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Sre Apr 01, 2015 10:55    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

ambasador
ne vem komu je sploh pottrebno tako brezvezno teoretiziranje, saj je res da ima jermeski pogon nekaj pomankljivosti ampak enako jih ima dd, praktièno pa je na trgu veèina jermenskih in le par dd pa še ti ali bolj disco namenske mašine ali par kar dragih recimo 10.000+ kar je plafon za veèino, malo nas je ki imamo gramofone cenovno tu nekje in dražje, kdor pa kupi kaj takega pa verjamem da se na to toliko razume da se zna odloèiti sam brez tvojih teoretiziranj
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
jacoby



Pridružen/-a: Sre Jun 2008 10:23
Prispevkov: 1111

PrispevekObjavljeno: Sre Apr 01, 2015 11:19    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:
Velika prednost DD je tudi v tem, da ni jermena, ki kakorkoli vzamemo, je low pass filter.
Jermen je zelo prikladen, ker filtrira vibracije in cogging motorja istoèasno pa naredi decoupling med motorjem in krožnikom.

Èe smo èisto natanèni, DD - direct drive, pomeni da je brez dodatnih vmesnih prenosov ali jermenov, krožnik pa nima nobenega fiziènega stika z motorjem, za razliko od jermenskih pogonov.
Vse, kar veže krožnik in motor, je magnetno polje.

Decoupling je zaželjen pri jermenarju, ravno zaradi nelinearnosti in trzanja motorjev, tako AC kot DC motorjev, medtem ko DD ima ponavadi 6 polov, natanèno krmiljenih z quartz-VCO èasovno konstanto.
Bolj natanèno in gladko se ne da! Z poveèevanjem mase DD krožnika, pa se lahko približamo cenenim jermenarjem v smislu, da postane prezentacija glasbe bolj v smislu "jodl-jodl", ko motor praktièno nima veè kontrole nad težo krožnika.
_________________
The only way to do great work is to love what you do
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Telefon: 051383384
audiofrik



Pridružen/-a: Pet Dec 2008 17:19
Prispevkov: 1491
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Sre Apr 01, 2015 15:15    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

ta je najbrž prvoaprilska, da dd nima motor nobenega stika z diskom-kdo je tu nor a ni rotor motorja hkrati tudi os na kateri je potem nasajen disk...
tisto o jodl dodl pa lahko poenostavimo- dd ni nikoli toèen glede hitrosti ker jo nenehno kontrolira in popravlja navzgor ali navzdol


kako je že ona ta boljša od ur ?????

tista ki zaostaja za minuto ali tista ki sploh ne teèe....seveda tista ki ne teèe je vsaj 2x na dan toèna ona ki zaostaja pa nikoli
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
jacoby



Pridružen/-a: Sre Jun 2008 10:23
Prispevkov: 1111

PrispevekObjavljeno: Sre Apr 01, 2015 15:52    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Žal ni prvoaprilska, povedano drugaèe, sila motorja se prenaša preko magnetnega polja od statorja na krožnik.
NI fiziène povezave preko katere se prenaša sila (jermen, ketna, zobniki, to so prenosniki sile).
Magnet je seveda sestavni del krožnika, to je pa vsem jasno drugaèe ne more bit. Os in ležaj sta popolnoma neodvisna od motorja.

Pri kasetofonih je bila podobna zgodba, veèina cenenih je bila na motor + jermen na vztrajnik...
Tisti boljši in dražji, so pa že imeli direct drive, po 3 motorje ali celo veè.
Èe je bilo to slabše, potem so pa to japonci poèeli v hudi zmoti.
Dejstvo pa je, da tega ni znala naredit vsaka hi-fi firma, sploh ne za tako dostopno ceno.
_________________
The only way to do great work is to love what you do
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Telefon: 051383384
bogomir 4051



Pridružen/-a: Tor Dec 2008 19:42
Prispevkov: 1440
Kraj: ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Apr 01, 2015 16:28    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Jacoby, se lahko še tako trudiš, ampak preprièanih ti ne bo uspelo preprièat.
V nedogled bodo trdili, da se korekcija hitrosti pri DD sliši. Halo, korekcije v stotinkah sekunde.

Je pa dejstvo, da je bolj simpl naredit leseno trugo ali pa stokilski monstrum iz mesinga, ter talar gnan z gumico, kot pa dobro narejen DD. Tega zadnjega garažisti paè ne znajo in ne morejo. Naj navedejo enega samega, ki to zna. Brinkmann je izvzet.

Zarota se je zaèela, ko je prevejanemu lisjaku iz Škotske uspelo ljudi preprièati o....saj vemo èem.

lpm.
_________________
miro
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Telefon: 031361550
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sre Apr 01, 2015 17:49    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

audiofrik je napisal/a:
ambasador
ne vem komu je sploh pottrebno tako brezvezno teoretiziranje, saj je res da ima jermeski pogon nekaj pomankljivosti ampak enako jih ima dd, praktièno pa je na trgu veèina jermenskih in le par dd pa še ti ali bolj disco namenske mašine ali par kar dragih recimo 10.000+ kar je plafon za veèino, malo nas je ki imamo gramofone cenovno tu nekje in dražje, kdor pa kupi kaj takega pa verjamem da se na to toliko razume da se zna odloèiti sam brez tvojih teoretiziranj

Meni se ne zdi brezveze, sploh pa to ni teoretiziranje (za kaj takega bi se hotelo kup formul in še kaj drugega..). Preprosto sem podal mini razlago kot sam razumem - zakaj in katere rešitve se uporabljajo da bi se izboljšalo jermenske pogone. Vse skupaj v relaciji z DD. Mienim, da je to del poljudne analogne tehniène kulture ali razumevanja, kaj in zakaj se v višjih cenovnih razredih doplaèa, oziroma zakaj se uporablja nekatere tehniène prijeme. Èe je to brezveze, sorry..

Sicer pa, to je samo ena tema in èe je komu brezveze, se paè ne udeleži debate. Velikokrat se ne udeležujem v drugih temah, ker se mi zdijo res totalno brezveze - pa tega ne grem tam pisat in kot vidim, ti tudi ne.

Se pa strinjam s teboj glede, recimo ji 'nerodne' implementacije DD servo mehanizmov. Kakorkoli se zdi @bogomirju reakcija servo korekcije v stotinski sekunde neznatna, je to po definiciji flutter.
Pa tudi uporabniki niso mone, kupijo tisto, kar jih preprièa. Tudi èe je to škot ali gorenjc.
Toda 'damoklejev meè' DD pogona s svojo teoretièno prednostjo še vedno visi nad analogijo.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
audiofrik



Pridružen/-a: Pet Dec 2008 17:19
Prispevkov: 1491
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Sre Apr 01, 2015 18:42    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Stvar je veliko bolj preprosta,gre za dobro ali slabo izvedbo, te preprièa ali ne, sem imel kar nekaj DD gramofonov in recimo Teksonorja in Luxmana 375 niti pod razno ne prodam, še manj pa mislim trditi da je dd apriori boljši, da o tem kako je Tiefbrun ves svet nategnil...to lahko trdi tisti ko resnega LINN lp12 ni nikoli niti slišal še manj sam imel nekaj èasa, pa ne mislim da je to nek nevemkaj gramofon....je pa osnova okoli njega se veè kot trideset let vrtijo stvari bolj kot okrog kateregakoli drugega gramofona


par desetink sekunde pa je to nekaterim mala malca, pri CDju se jitter meri v pikosekundah pa se ga dokazaano sliši, dajte se malo zresnit kake neumnosti pišete, pa èeprav je prvi april

še bolj bosa je da garažisti niso sposobni izdelati dd gramofona-zakaj že , kupi se paè motor saj ga ni problem kaj veèji kot airpaxov motor in še htreje sklamfaš skupaj gramofon ko imaš samo še disk gor nabit z pogonom pa že imaš vse rešeno
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
ajka



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 10:00
Prispevkov: 3181
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: Sre Apr 01, 2015 19:45    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

bogomir 4051 je napisal/a:
Jacoby, se lahko še tako trudiš, ampak preprièanih ti ne bo uspelo preprièat.
V nedogled bodo trdili, da se korekcija hitrosti pri DD sliši. Halo, korekcije v stotinkah sekunde.

Je pa dejstvo, da je bolj simpl naredit leseno trugo ali pa stokilski monstrum iz mesinga, ter talar gnan z gumico, kot pa dobro narejen DD. Tega zadnjega garažisti paè ne znajo in ne morejo. Naj navedejo enega samega, ki to zna. Brinkmann je izvzet.

Zarota se je zaèela, ko je prevejanemu lisjaku iz Škotske uspelo ljudi preprièati o....saj vemo èem.

lpm.


LP

Ja sodobnih, resnih DD je toliko, da jih na prste ene roke našteješ pa še kakšen prst ostane Rolling Eyes Wink

Se mi zdi , da gre_je sodobna analogija vedno bolj sama sebi namen, je tako kot bi iskal obièajni smrtnik namen števila "PI" na "stoti decimalki"...

Èe so se sodobni DACi izboljšali, za nekaj sto € ali kakšnega tisoèaka dobiš zelo, zelo veliko muzike, je analogija šla s cenami u stratosfero, niè se ne šteje v nekaj sto €, samo v tisoèakih, deset tisoèakih, ponorele so cene phono stopenj 20, 30 že 60.000 € ni veè redkost...

Se vprašaš o smislu in o tem kdo koga "farba", ko poslušaš analogijo na eno malo bolj resnem transparentnem_resolutivnem sistemu, slišiš poleg "glasbe" ama vse smeti, ki so jih prvotno urezali in ki jih je uporabnik naknadno nastružil ob veè letni uporabi Shocked ...

Niso redke izjave "mladih neobremenjenih" z "nostalgijo", ki izjavijo, kako lahko ta "analogna popaèenja" poslušamo, se smejijo, ker jih celo zelo, zelo drago plaèujemo, se bo treba resno vprašat, èe nimajo celo prav Question Question



Super perverzno drag, na baterijski pogon DD, od "švicarske garažne firme"
_________________
~ ** ~


Nazadnje urejal/a ajka Sre Apr 01, 2015 20:57; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Telefon: -
GoldProf



Pridružen/-a: Pet Nov 2008 15:15
Prispevkov: 527

PrispevekObjavljeno: Sre Apr 01, 2015 20:35    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Mene najbolj zanima pri tej debati kaj bi rekli izumitelji oz. tvorci gramofonov kot so npr. Brinkmann, Dr. Flickr, VPI, Scheu, Clearaudio, Linn, Sota, da Kuzme niti ne omenjam.
Ali je kdo od vas naredil kakšen gramofon razen Ambasadorja?
Na mojem gramofonu je krožnik s klampom in 200g plošèo težak ca 12kg.Poganja ga Crouzet 250V 12 polni motor (825300) preko jermena, pa nima nobene težave z obraèanjem in hitrostjo(razen ko je crknil kondenzator), navor je 1rpm nNm= 13.75 oz . start/runn =55mNm. Tudi ne vidim nobenega problema pri uporabi Denon 103R in cenovno enakim MM Goldringom1042.
Èe obrnem na prazno krožnik, se vrti 5minut preden se ustavi. Težki krožnik je samo problematièno obrniti pri slabšem motorèku, èe je ležaj v redu, pa še to ne. Po mojem dober gramofon, je popolnoma vseeno kakšen je pogon, jermenski ali direktni ali magnetni. Med zgoraj naštetimi so razlièni pogoni, za isto ceno nevem katerega bi izbral, verjetno Linna.
Na tej strani veè o mojem gramofonu:
http://www.audio-kontakt.com/forum/viewtopic.php?t=1465&postdays=0&postorder=asc&start=540

lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
jacoby



Pridružen/-a: Sre Jun 2008 10:23
Prispevkov: 1111

PrispevekObjavljeno: Sre Apr 01, 2015 20:54    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Pri DACu ni stotinka, pico sek, ampak je ppm! To je èisto nekaj drugega, kot pri gramofonu. Èe si mislil napako ure, se jo meri pri D/A v ppm (parts per milion).
Tam lahko zaradi tega, dobimo èisto drugaèen podatek na izhodu D/A v doloèenem èasovnem intervalu.

Pri DD, se napaka vrtjajev meri zvezno, analogno èe hoèete, in ne le z 0 in 1. , torej ali bo motor popizdil na max ali pa se ga kar ugasne.
Ne gre to tako. To poteka zvezno in zelo tekoèe.

Seveda nekateri garažisti delajo "drvarnice" z DD pogonom, ampak to ne stane 500-1000€!, nima servisne in prodajne mreže, nima dokumentacije, nima Service manuala, nièesar.
To so butièni izdelki, ki so bolj semi sebi namen...oz preseravanje, design zaradi designa...
Japonci pa so s temi gramofoni svoje èase delali dober posel, in vsi smo lahko veselo vrteli LP za par 100DEM, ali $.

Kaj pa danes? 30let stara lesenjaèa 500€??
Pleksi gramofon za 1000-5000€
Potem pa unikati za veè 10K€...

Debata je DD, niè drugega, jermenarji se pa takoj poèutite napadene...
_________________
The only way to do great work is to love what you do
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Telefon: 051383384
CASTOR



Pridružen/-a: Pet Okt 2008 16:18
Prispevkov: 1087
Kraj: KOZINA

PrispevekObjavljeno: Sre Apr 01, 2015 21:24    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

jacoby je napisal/a:
Pri DACu ni stotinka, pico sek, ampak je ppm! To je èisto nekaj drugega, kot pri gramofonu. Èe si mislil napako ure, se jo meri pri D/A v ppm (parts per milion).
Tam lahko zaradi tega, dobimo èisto drugaèen podatek na izhodu D/A v doloèenem èasovnem intervalu.

Pri DD, se napaka vrtjajev meri zvezno, analogno èe hoèete, in ne le z 0 in 1. , torej ali bo motor popizdil na max ali pa se ga kar ugasne.
Ne gre to tako. To poteka zvezno in zelo tekoèe.

Seveda nekateri garažisti delajo "drvarnice" z DD pogonom, ampak to ne stane 500-1000€!, nima servisne in prodajne mreže, nima dokumentacije, nima Service manuala, nièesar.
To so butièni izdelki, ki so bolj semi sebi namen...oz preseravanje, design zaradi designa...
Japonci pa so s temi gramofoni svoje èase delali dober posel, in vsi smo lahko veselo vrteli LP za par 100DEM, ali $.

Kaj pa danes? 30let stara lesenjaèa 500€??
Pleksi gramofon za 1000-5000€
Potem pa unikati za veè 10K€...

Debata je DD, niè drugega, jermenarji se pa takoj poèutite napadene...


OK, zdaj se pa ustavi v tvoje dobro. Nimaš pojma in po FDV, bi rad solil pamet vsem okoli.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Pošlji E-sporoèilo Telefon: 041722387
Pokaži sporoèila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI Èasovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni èas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Naslednja
Stran 8 od 12

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe