Pomoè pogostih vprašanjPomoè pogostih vprašanj   IšèiIšèi   Seznam èlanovSeznam èlanov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporoèilPrijava za pregled zasebnih sporoèil   PrijavaPrijava 

Prihodnost audio formatov
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporoèilo
berni



Pridružen/-a: Pon Jan 2010 11:49
Prispevkov: 1407
Kraj: maribor

PrispevekObjavljeno: Sob Avg 14, 2010 10:51    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Na High endu je bila pri Mangerju demonstracija komercialnih posnetkov , ki so zaradi preferenc izvajalcev(!!) posneti preveè kompresirani. Zaradi tega dobim posnetke , ki nimajo kvalitete, velikega dinamiènega razpona in pol sploh nima veze koliko bitov in kakšna resolucija. Kompresije (glasbe, ne kompresije podatkov!) ne moremo veè enostavno spreminjati in zato nastajajo problemi.
Po moje se vse zaène in konèa v studijski sobi , odvisno pa je od izvajalcev(njihovih želja) , snemalca in zmožnosti vseh..
Najboljša kombinacija je ne ali minimalno kompresiran posnetek, presnet v najvišji možni resoluciji in poslušan na najboljšem sistemu . Vsi pa vemo da se išèejo bližnjice ..
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 16, 2010 19:24    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Pravkar sem prebral mail iz Amazon.co.uk :

We've noticed you've browsed or bought vinyl-related products in the past, and wanted to let you know that we now have over 300,000 vinyl titles available in our Vinyl Store .

Zanimivo Confused Ob poplavi novih digitalnih formatov ima Amazon 300.000 vinilov. Å e 180g Jarretov Koln Concert . Pa ja ni vinil format prihodnosti Shocked
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Obišèi avtorjevo spletno stran
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 16, 2010 19:34    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

audiofill je napisal/a:
Par besed o mojem pogledu na hi-res posnetke vs. 16 bit posnetke, ko se je Iztok zgoraj že ravno sladko nasmejal na moj raèun kot zagovornika hi-resa. Very Happy

Aljoša sori, ampak zares mi je smešno navduševati se nad 24 biti s posnetki tam okoli 14 db dinamike.

audiofill je napisal/a:
24 bitni obdelani ali pa neobdelani master posnetki (kakorkoli, èisto vseeno) ki se nudijo na netu za nakup so že v osnovi boljši od 16/44 verzije istih preprosto zato, ker gre za format višjega reda, iz katerega so nato z downsamplingom dobili 16/44 razlièico.

Èisto res, èe so snemali 24/96. P misliš, da ne delajo v višjem formatu in potem ravnotako downsemplajo? kaj pa pri reprodukciji z diska, je vseeno ali je 16/44.1 ali 24/96?

audiofill je napisal/a:
Povedano po domaèe - šli so še dodatno posegati v integriteto signala da so dobili 16/44. Zakaj je to potrebno? Mar nas to ne oddaljuje od tistega k èemer stremimo - k èimveèji vernosti, k èimveèji iluziji živosti? Zakaj zdaj še nadalje "mešati drek", èe to ni potrebno?

Aljoša. Enkrat se pozanimaj, kaj vse se dela s signalom potem, ko je posneto. Smešno je govoriti o vernosti. Je tebi 14db dinamike verno? a dej no...

audiofill je napisal/a:
Jaz osebno za isti denar (ali pa še manj) raje nabavim format višjega reda, èe pa tega potrebujem v 16/44 formatu za na cd, pa ga preprosto downsamplam, zapeèem in zdrava marija.?

Ali niso boljši formati precej dražji . pa saj avdioindustrija išèe novega vleènega konja in leta je na zaèetku vedno krepko precenjen...

audiofill je napisal/a:

Ker pa tema govori o prihodnosti audio formatov, bom zdajle v tole zgodbo na brzino vkomponiral še cd plošèo, ki je v mojih oèeh nebodigatreba kos plastike. Namreè ko so zdaj tako majstri šli še dodatno posegati v integriteto signala da so dobili 16/44, v nadaljevanju med "štancanjem" le tega na cd neizbežno prihaja do napak. Èe bi med seboj primerjali veè še zapakiranih cd plošè (istih albumov) ne bi bilo èisto niè nenavadnega, èe bi CRC checker pokazal razliène rezultate. Èe pa gre za iste albume vendar v razliènih izdanjih (pressingih) pa bo teh razlik/napak še toliko veè.

Kupimo torej cd plošèo in audiofili kot audiofili smo kar se vernosti tièe seveda picajzlasti... kako pa vemo, da imamo v roki cd plošèo brez napak, oziroma s èim manj "vštancanimi" napakami? In potem gremo to isto plošèo vrtet v cd playerju, kjer vsi dobro vemo, da je tukaj zraven mehanika, laser, tresljaji,... in da pri tem player s svojim ubogim enkratnim branjem paè ne more s plošèe izlušèiti nevem kaj...

En kup napak, problemov in nebodigatreba poseganj v signal torej. Proti cd plošèi je tisti 24 bitni master zgoraj, ki se nudi na netu (pa èetudi morebiti obdelan), v smislu vernosti prava milina. Gigantski step up. Pa èe to hoèete ali ne. Zdaj koliko pa vsak posameznik to sliši oziroma razloèi, pa je že druga zgodba.


Aljoša, pa si kdaj lovil zapis iz SBja in ga primerjal z originalom? Verjetno je bilo do pikice enako Laughing Ali se ti zvok ne spreminja z vsemi tviki?
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Obišèi avtorjevo spletno stran
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 16, 2010 20:22    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

audiofill je napisal/a:
Par besed o mojem pogledu na hi-res posnetke vs. 16 bit posnetke, ko se je Iztok zgoraj že ravno sladko nasmejal na moj raèun kot zagovornika hi-resa. Very Happy

Aljoša sori, ampak zares mi je smešno navduševati se nad 24 biti s posnetki tam okoli 14 db dinamike.

audiofill je napisal/a:
24 bitni obdelani ali pa neobdelani master posnetki (kakorkoli, èisto vseeno) ki se nudijo na netu za nakup so že v osnovi boljši od 16/44 verzije istih preprosto zato, ker gre za format višjega reda, iz katerega so nato z downsamplingom dobili 16/44 razlièico.

Èisto res, èe so snemali 24/96. Pa misliš, da ne snemajo v višjem formatu in potem ravno tako downsemplajo? Kaj pa pri reprodukciji z diska, je vseeno ali je 16/44.1 ali 24/96, ali nimajo naprave nekajkrat "veè dela" pri 24/96?

audiofill je napisal/a:
Povedano po domaèe - šli so še dodatno posegati v integriteto signala da so dobili 16/44. Zakaj je to potrebno? Mar nas to ne oddaljuje od tistega k èemer stremimo - k èimveèji vernosti, k èimveèji iluziji živosti? Zakaj zdaj še nadalje "mešati drek", èe to ni potrebno?

Aljoša. Enkrat se pozanimaj, kaj vse se dela s signalom potem, ko je posneto. Smešno je govoriti o vernosti. Je tebi 14db dinamike verno? a dej no ...

audiofill je napisal/a:
Jaz osebno za isti denar (ali pa še manj) raje nabavim format višjega reda, èe pa tega potrebujem v 16/44 formatu za na cd, pa ga preprosto downsamplam, zapeèem in zdrava marija.?

Ali niso boljši formati precej dražji . pa saj avdioindustrija išèe novega vleènega konja in leta je na zaèetku vedno krepko precenjen...

audiofill je napisal/a:

Ker pa tema govori o prihodnosti audio formatov, bom zdajle v tole zgodbo na brzino vkomponiral še cd plošèo, ki je v mojih oèeh nebodigatreba kos plastike. Namreè ko so zdaj tako majstri šli še dodatno posegati v integriteto signala da so dobili 16/44, v nadaljevanju med "štancanjem" le tega na cd neizbežno prihaja do napak. Èe bi med seboj primerjali veè še zapakiranih cd plošè (istih albumov) ne bi bilo èisto niè nenavadnega, èe bi CRC checker pokazal razliène rezultate. Èe pa gre za iste albume vendar v razliènih izdanjih (pressingih) pa bo teh razlik/napak še toliko veè.

Kupimo torej cd plošèo in audiofili kot audiofili smo kar se vernosti tièe seveda picajzlasti... kako pa vemo, da imamo v roki cd plošèo brez napak, oziroma s èim manj "vštancanimi" napakami? In potem gremo to isto plošèo vrtet v cd playerju, kjer vsi dobro vemo, da je tukaj zraven mehanika, laser, tresljaji,... in da pri tem player s svojim ubogim enkratnim branjem paè ne more s plošèe izlušèiti nevem kaj...

En kup napak, problemov in nebodigatreba poseganj v signal torej. Proti cd plošèi je tisti 24 bitni master zgoraj, ki se nudi na netu (pa èetudi morebiti obdelan), v smislu vernosti prava milina. Gigantski step up. Pa èe to hoèete ali ne. Zdaj koliko pa vsak posameznik to sliši oziroma razloèi, pa je že druga zgodba.


Aljoša, pa si kdaj lovil zapis iz SBja in ga primerjal z originalom? Verjetno je bilo do pikice enako Laughing Ali se ti zvok ne spreminja z vsemi tviki?[/quote]

Na koncu pa: Ne smejem se pristašem HI-RESa. Ampak, ne glejmo samo številke, za katere niti dobro ne vemo, kaj pomenijo. S tem smo samo ovce avdio industriji. Kot pravim, ponujajo nam vse veè in veè bitne naprave, posnetke pa zdebilizirajo na nekaj decibelov, za katere je potrebno recimo 8 bitov!
Naslednja debata bi bila lahko o KHzjih, ki jih bo vedno veè in veè. Dejmo primerjat enkrat 16/ 44 format brez obdelave in obdelan(štacunski) 24/192. Zvok se degradira z vsakim posegom, pa nam je to všeè ali ne (mastering guru Bob Katz iz Digital Domaina).
Aljoša. Kmalu bo na voljo 24/ 96 posnetek Zlatka Kauèièa-prvi CD Roundtrip. Presnet iz "production masterja" DAT(16/4Cool preko Weiss DA-AD konverterjev v 24/96. Zaradi odliènosti posnetka je mastering man uporabil samo pokico kompresije(spet preko Weissa) za še boljšo presenco. Ajde. Prinesi najboljši HiRes s tolkali(katerikoli format), pa da primerjava. Hja, to bi bil spet lahko en A/B test za na sejem ...
Pa še pretvorbo v MP3 naredim, pa da slišimo junaka, ki bo to ugotovil.
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Obišèi avtorjevo spletno stran
audiofill



Pridružen/-a: Tor Apr 2008 19:48
Prispevkov: 5406
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 18, 2010 13:30    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

audiofill je napisal/a:
Par besed o mojem pogledu na hi-res posnetke vs. 16 bit posnetke, ko se je Iztok zgoraj že ravno sladko nasmejal na moj raèun kot zagovornika hi-resa. Very Happy

JAZZZ je napisal/a:

Aljoša sori, ampak zares mi je smešno navduševati se nad 24 biti s posnetki tam okoli 14 db dinamike.


Mislim, da ni vse v dinamiki.

Poglej si grafe, do katerih povezave sem posredoval na prejšnjih straneh te teme. HD tracks 24/96 posnetek kaže življenje do 30 KHz, pri istem posnetku, vendar downsamplanem v 16/44, pa se življenje konèa že nekaj nad 20 KHz. Kot bi ga s sekiro odsekal. Torej smo pri konvertiranju v red book format nepovratno izgubili informacije. Glede na to koliko manj prostora zasede 16/44 od 24/96, mi ni težko sklepati, da mora biti nepovratno izgubljenih informacij po celem spektru kar nekaj. Pa nima veze èe gre "samo" za 14 db dinamike. Èe za denar kolikor stane cd plošèa + poštnina lahko dobim 24/96, jaz ne bom kupoval inferiornega formata. Tudi èe ne bom slišal razlike. Jo bom pa morebiti jutri ko bom imel rezolutnejši sistem ki jo bo v stanju nazorneje pokazati. Downsamplam v 16/44 lahko še zmeraj.

V zvezi dinamike sem ubogal tvoj nasvet v tej temi, zloudal dynamic meter z bernijeve strani in z njim analiziral veè albumom. Da vidim kje dinamièno so, sem jih primerjal z nekaj tvojimi objavljenimi posnetki in sem preseneèen.

Analiziranim komercialnim izdanjem res ne pokaže kaj veè od 8-12 db, audiofilskim pa tja do kakšnih 16 recimo. Orenk posnetemu vsem audiofilom poznanemu albumu Dafos pa rukne gor vse do 22 db.

Po drugi strani pa tudi tvojim ni pokazal ne vem kaj veè. Luka Juhart (piše neobdelan posnetek) 16 db, Charangi/pliskavica tam od 15 do 20 db, Doline trio tam med 9 in 16 db, Tolminski punt 17 db, Tjurtle muzik 12 do 14 db.

Morebiti si rezultate narobe razlagam in je v resnici razlika v dinamiki v korist tvojih posnetkov veèja. Ne vem, sem samo probal kar si predlagal. Èe pa rezultati dejansko štimajo, potem Chesky, Telarc in podobno le niso tako dinamièno švoh.

audiofill je napisal/a:
24 bitni obdelani ali pa neobdelani master posnetki (kakorkoli, èisto vseeno) ki se nudijo na netu za nakup so že v osnovi boljši od 16/44 verzije istih preprosto zato, ker gre za format višjega reda, iz katerega so nato z downsamplingom dobili 16/44 razlièico.

JAZZZ je napisal/a:

Èisto res, èe so snemali 24/96. Pa misliš, da ne snemajo v višjem formatu in potem ravno tako downsemplajo? Kaj pa pri reprodukciji z diska, je vseeno ali je 16/44.1 ali 24/96, ali nimajo naprave nekajkrat "veè dela" pri 24/96?


Èe so snemali v 24/96, potem hura. Èe so snemali v višjem formatu in resamplirali navzdol paè ne morem pomagati. Po moje še vedno bolje manj resamplinga navzdol v 24/96 kot v 16/44, kjer je življenje nekaj nad 20 Khz odsekano s sekiro.

Pri reprodukciji z diska je z današnjo tehniko isti šmorn ali se predvaja 16/44 ali 24/96. Slednjega že nativno predvaja mali Squeezebox Touch za par sto evrov, priklopljen direktno na zunanji usb hard disk. Res da je pri tem obremenjen z nekimi 80-90% vendar deluje. Pri današnjih raèunalnikih z 32/64 bitno platformo, ki je nevem koliko tisoèkrat ali celo milijonkrat zmogljivejša od Toucheve, pa je to mala malica. Ni omembe vredno.

audiofill je napisal/a:
Povedano po domaèe - šli so še dodatno posegati v integriteto signala da so dobili 16/44. Zakaj je to potrebno? Mar nas to ne oddaljuje od tistega k èemer stremimo - k èimveèji vernosti, k èimveèji iluziji živosti? Zakaj zdaj še nadalje "mešati drek", èe to ni potrebno?


JAZZZ je napisal/a:

Aljoša. Enkrat se pozanimaj, kaj vse se dela s signalom potem, ko je posneto. Smešno je govoriti o vernosti. Je tebi 14db dinamike verno? a dej no ...

Rad bi dosti veè (kdo pa ne), vendar kot mi nakazujejo zgornji rezultati meritev je to izgleda le pobožna želja. Èe ne gre dosti boljše, se bom paè moral zadovoljiti z 14-22 db dinamike in to vzeti za verno. Vprašanje èe 24/96 štacunski downloadi niso dinamiènejši od istih cd verzij. Tega (še) ne vem, saj je zgornja aplikacija limitirana na 16/44.

audiofill je napisal/a:
Jaz osebno za isti denar (ali pa še manj) raje nabavim format višjega reda, èe pa tega potrebujem v 16/44 formatu za na cd, pa ga preprosto downsamplam, zapeèem in zdrava marija.?

JAZZZ je napisal/a:

Ali niso boljši formati precej dražji . pa saj avdioindustrija išèe novega vleènega konja in leta je na zaèetku vedno krepko precenjen...

Cene so od ponudnika do ponudnika razliène. Dokler bom jaz za isti denar dobil boljši format od cd plošèe, se ne bom èisto niè obremenjeval koliko imajo z mano zaslužka.


audiofill je napisal/a:

Ker pa tema govori o prihodnosti audio formatov, bom zdajle v tole zgodbo na brzino vkomponiral še cd plošèo, ki je v mojih oèeh nebodigatreba kos plastike. Namreè ko so zdaj tako majstri šli še dodatno posegati v integriteto signala da so dobili 16/44, v nadaljevanju med "štancanjem" le tega na cd neizbežno prihaja do napak. Èe bi med seboj primerjali veè še zapakiranih cd plošè (istih albumov) ne bi bilo èisto niè nenavadnega, èe bi CRC checker pokazal razliène rezultate. Èe pa gre za iste albume vendar v razliènih izdanjih (pressingih) pa bo teh razlik/napak še toliko veè.

Kupimo torej cd plošèo in audiofili kot audiofili smo kar se vernosti tièe seveda picajzlasti... kako pa vemo, da imamo v roki cd plošèo brez napak, oziroma s èim manj "vštancanimi" napakami? In potem gremo to isto plošèo vrtet v cd playerju, kjer vsi dobro vemo, da je tukaj zraven mehanika, laser, tresljaji,... in da pri tem player s svojim ubogim enkratnim branjem paè ne more s plošèe izlušèiti nevem kaj...

En kup napak, problemov in nebodigatreba poseganj v signal torej. Proti cd plošèi je tisti 24 bitni master zgoraj, ki se nudi na netu (pa èetudi morebiti obdelan), v smislu vernosti prava milina. Gigantski step up. Pa èe to hoèete ali ne. Zdaj koliko pa vsak posameznik to sliši oziroma razloèi, pa je že druga zgodba.


JAZZZ je napisal/a:

Aljoša, pa si kdaj lovil zapis iz SBja in ga primerjal z originalom? Verjetno je bilo do pikice enako Laughing Ali se ti zvok ne spreminja z vsemi tviki?


Kako bi naj to probal?

Da, zvok SB-ja se s tviki spreminja. Enako kot se spreminja zvok vsake druge naprave po kateri se èara. Je pa grafe izhodnega signala tvikanega SB-ja na forumu objavil Stormsonic. Ti se berejo odlièno.

JAZZZ je napisal/a:

Aljoša. Kmalu bo na voljo 24/ 96 posnetek Zlatka Kauèièa-prvi CD Roundtrip. Presnet iz "production masterja" DAT(16/4Cool preko Weiss DA-AD konverterjev v 24/96. Zaradi odliènosti posnetka je mastering man uporabil samo pokico kompresije(spet preko Weissa) za še boljšo presenco. Ajde. Prinesi najboljši HiRes s tolkali(katerikoli format), pa da primerjava. Hja, to bi bil spet lahko en A/B test za na sejem ...
Pa še pretvorbo v MP3 naredim, pa da slišimo junaka, ki bo to ugotovil.


Ne dvomim da gre za odlièen posnetek. Vsi tvoji so in jih veèkrat poslušam.

Mislim pa da sejemski džumbus ni primerno mesto za bilokakršne primerjave tipa "zdravo za gotovo". Je vmes preveè stvari, da bi lahko iz tega izlušèil kaj pametnega. Vse od hrupa ki pomete zvoène nianse pod preprogo, do nepoznanega sistema in akustike sobe. Èe bo interes bralstva se lahko to naredi, zakaj ne. No zame osebno rezultati, kakršnikoli bi že bili, ne bili merodajni. Je vmes preveè neznank in vplivov, katere nisem v stanju ovrednotiti, skompenzirati, odmisliti stran (kakorkoli že), da bi si lahko ustvaril sliko kako in kaj.

lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Pošlji E-sporoèilo
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 18, 2010 15:24    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

audiofill je napisal/a:
Mislim, da ni vse v dinamiki.

Ni vse, ampak posnetek z omejeno dinamiko ne more biti realen.

audiofill je napisal/a:

Poglej si grafe, do katerih povezave sem posredoval na prejšnjih straneh te teme. HD tracks 24/96 posnetek kaže življenje do 30 KHz, pri istem posnetku, vendar downsamplanem v 16/44, pa se življenje konèa že nekaj nad 20 KHz. Kot bi ga s sekiro odsekal.

Res je. Tudi 24/96 v enem trenutku višjo frekvenco odseka kot s sekiro. Pa bi ti recimo èe ti vrtim razliène posnetke v razliènih formatih lahko definiral: to je 44.1, to je 96 to je 192. No, èetudi ne tako natanèno, bi lahko rekel samo to je 44,1 ali to je veè kot 44.1 ?

audiofill je napisal/a:

V zvezi dinamike sem ubogal tvoj nasvet v tej temi, zloudal dynamic meter z bernijeve strani in z njim analiziral veè albumom. Da vidim kje dinamièno so, sem jih primerjal z nekaj tvojimi objavljenimi posnetki in sem preseneèen.

Analiziranim komercialnim izdanjem res ne pokaže kaj veè od 8-12 db, audiofilskim pa tja do kakšnih 16 recimo. Orenk posnetemu vsem audiofilom poznanemu albumu Dafos pa rukne gor vse do 22 db.

Po drugi strani pa tudi tvojim ni pokazal ne vem kaj veè. Luka Juhart (piše neobdelan posnetek) 16 db, Charangi/pliskavica tam od 15 do 20 db, Doline trio tam med 9 in 16 db, Tolminski punt 17 db, Tjurtle muzik 12 do 14 db.

Morebiti si rezultate narobe razlagam in je v resnici razlika v dinamiki v korist tvojih posnetkov veèja. Ne vem, sem samo probal kar si predlagal. Èe pa rezultati dejansko štimajo, potem Chesky, Telarc in podobno le niso tako dinamièno švoh.

Tam kjer ni velike dinamike je tudi na dobrem posnetku ne more biti. Me pa preseneèa, da na Pliskovici nisi našel veèje.Odpri z enim wave editorjem in poglej glasnost pri tišjem delu in potem pri glasnejšem... Pliskovica ima dinamiko veèjo od 30 db ! Èe ne drugega zaradi dveh udarcev, ki pri veliki glasnosti trgata zvoènike.
Nikoli nisem rekel, da ne obstajajo posnetki z veliko dinamiko- ampak so prej redkost kot praksa. Recimo 1812 in topovi !
Programa še nisem testiral, pa vendar, ali ti ne da na koncu eno cifro za dinamiko? Ali moraš kr gledat kaj se dogaja s števcem-kar tako na oko?


audiofill je napisal/a:

Pri reprodukciji z diska je z današnjo tehniko isti šmorn ali se predvaja 16/44 ali 24/96. Slednjega že nativno predvaja mali Squeezebox Touch za par sto evrov, priklopljen direktno na zunanji usb hard disk. Res da je pri tem obremenjen z nekimi 80-90% vendar deluje. Pri današnjih raèunalnikih z 32/64 bitno platformo, ki je nevem koliko tisoèkrat ali celo milijonkrat zmogljivejša od Toucheve, pa je to mala malica. Ni omembe vredno.

JAZZZ je napisal/a:

Aljoša, pa si kdaj lovil zapis iz SBja in ga primerjal z originalom? Verjetno je bilo do pikice enako Laughing Ali se ti zvok ne spreminja z vsemi tviki?


Kako bi naj to probal?

Aljoša, èe ne znaš probati, kaj "zares" dobiš iz SBja, kako potem lahko reèeš, da je vseeno ali se predvaja 16/44 ali 24/96. In da ta kombinacija dela bolj natanèno od CDPja? Po posluhu?


audiofill je napisal/a:
Rad bi dosti veè (kdo pa ne), vendar kot mi nakazujejo zgornji rezultati meritev je to izgleda le pobožna želja. Èe ne gre dosti boljše, se bom paè moral zadovoljiti z 14-22 db dinamike in to vzeti za verno. Vprašanje èe 24/96 štacunski downloadi niso dinamiènejši od istih cd verzij. Tega (še) ne vem, saj je zgornja aplikacija limitirana na 16/44.

Sedaj ko si preveril dinamiko in prišel do najveè 22db, zakaj je potem potrebno veè kot 16 bitov?


audiofill je napisal/a:
Da, zvok SB-ja se s tviki spreminja. Enako kot se spreminja zvok vsake druge naprave po kateri se èara. Je pa grafe izhodnega signala tvikanega SB-ja na forumu objavil Stormsonic. Ti se berejo odlièno.

E vidiš, zvok SBja ni "stalen"ali transparenten. Na osnovi èesa lahko reèeš, da je potem boljši od CDPja? Si mogoèe kdaj primerjal vrhunski CDP s SBjem?


audiofill je napisal/a:
JAZZZ je napisal/a:

Aljoša. Kmalu bo na voljo 24/ 96 posnetek Zlatka Kauèièa-prvi CD Roundtrip. Presnet iz "production masterja" DAT(16/4Cool preko Weiss DA-AD konverterjev v 24/96. Zaradi odliènosti posnetka je mastering man uporabil samo pokico kompresije(spet preko Weissa) za še boljšo presenco. Ajde. Prinesi najboljši HiRes s tolkali(katerikoli format), pa da primerjava. Hja, to bi bil spet lahko en A/B test za na sejem ...
Pa še pretvorbo v MP3 naredim, pa da slišimo junaka, ki bo to ugotovil.


Ne dvomim da gre za odlièen posnetek. Vsi tvoji so in jih veèkrat poslušam.


Kot prvo, posnetek ni moj(leta 1993 sploh nisem snemal).
Tukaj se ne gre, ali je Kauèièev posnetek odlièen. Gre se za to, ali bi loèil tak posnetek, ki je v osnovi 16/48 od tistega 24/96 ali 24/192 ali višje? To vprašanje je bistvo mojega prckanja. Ali smo sužnji številk(v kar sem moèno preprièan) ali pa znamo to tudi slišati?

Ker boš veliko na sejmu, bova kakšno rekla kar v živo-pb piru ali vinu. Kajne?
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Obišèi avtorjevo spletno stran
audiofill



Pridružen/-a: Tor Apr 2008 19:48
Prispevkov: 5406
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 18, 2010 16:48    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Testiral sem kot piše v navodilu za uporabo aplikacije. Pravzaprav sploh ni kaj za nastavljati, le rukneš notri komad, aplikacija ga v par sekundah premleje in izvrže ven decibel cifro dinamiènega obsega.

Tako je pliskovici1 izvrglo cifro 20 db (spodaj na sliki), pliskovici2 15 db, pliskovici3 20 db in pliskovici_haradon 16 db. Zato tudi pravim v prejšnjem postu Charangi pliskovica od 15 do 20 db.



Jap, na showu bom vse tri dni. Kot radovedni Taèek sem željan novih audio izkušenj in spoznanj, ter starim maèkom z veseljem èastim pijaèo. Pa ne mislim starim po letih, temveè audio kilometrini. Smile

lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Pošlji E-sporoèilo
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Èet Avg 19, 2010 11:30    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

audiofill je napisal/a:
Testiral sem kot piše v navodilu za uporabo aplikacije. Pravzaprav sploh ni kaj za nastavljati, le rukneš notri komad, aplikacija ga v par sekundah premleje in izvrže ven decibel cifro dinamiènega obsega.

Tako je pliskovici1 izvrglo cifro 20 db (spodaj na sliki), pliskovici2 15 db, pliskovici3 20 db in pliskovici_haradon 16 db. Zato tudi pravim v prejšnjem postu Charangi pliskovica od 15 do 20 db.


Uporaba je res enostavna, ko pa se malo igraš z datotekami, so rezultati presenetljivi. Recimo, ko sem na enem WAVu naredil 6 db kompresijo, je DR padel samo za 2db? Še bolj èudno mi je bilo, ko sem na Pliskovici(s tistimi hudimi udarci) "odstranil" udarce in je bil DR veèji ???

Kot si verjetno prebral vzame program 20% najglasnejših vzorcev (od 10.000 vzorcev na 3s interval) za povpreèje. To sigurno ni v prid naravnim posnetkom...

Drugaèe pa je pri programju sodelovala firma Algoritmix, ki je znana po svojih odliènih plugin-ih, ki so vredni vsak po nekaj tisoèakov .
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Obišèi avtorjevo spletno stran
audiofill



Pridružen/-a: Tor Apr 2008 19:48
Prispevkov: 5406
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 23, 2010 16:55    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Kolega, prav tako navdušenec nad predvajanjem glasbe s hard diska je na audiofil.netu objavil zelo dobro povezavo. Gre za 16/44 in 24/96 neobdelane posnetke izvedb v živo, ki so se zvrstile na letošnjem California audio showu. Èez kakšen mesec pridejo ven še obdelani miksi istih izvedb in boste lahko medsebojno primerjali posnetke.

http://bluecoastrecords.com/

Za brezplaèen download se je treba registrirati. Sam posedujem tale njihov sampler že od prej in moram reèi da gre za dobre posnetke.

Te zgoraj neobdelane pa že juriš vleèem dol. Da vidimo kako zvenijo. Razz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Pošlji E-sporoèilo
audiofill



Pridružen/-a: Tor Apr 2008 19:48
Prispevkov: 5406
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Ned Avg 29, 2010 22:03    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Benchmark je zagnal zanimivo stran z brezplaènimi hi-res downloadi, poimenovano Masters from their day, ki bo dopolnjevana po epizodah. Trenutno sta online že dve.

http://www.mastersfromtheirday.com/

Za kaj sploh gre...

"Benchmark has launched a new social media project called MastersFromTheirDay.com. It is a web-based video series, where each episode follows a hand-picked crew (musical artists, recording engineer, etc) in a world-class studio as they attempt to produce a song in one recording session.

The one-session production harks back to the days of Sun Records, Stax Records, Parlaphone, etc, where many classic singles where recorded in one session. This series is a fun way to reprise that work-flow.

The video shows the process of producing the song and concludes w/ the final mastered song in its entirity. A lossless download of the song is also available for each episode in its native format (88.2 kHz / 24-bit) as well as CD-quality (44.1 kHz / 16-bit).

Each episode will feature a different band/artist/genre, recording engineer, and recording studio. All recordings are mastered by 3-time Grammy Award winner Gavin Lurssen (T. Bone Burnett, Allison Krauss / Robert Plant, Tom Waits, etc).

So head over to www.MastersFromTheirDay.com , and be sure to sign-up to be notified when new episodes are posted. Also, feel free to jump into the conversation in the 'comments' section. It can be a bit polarizing, but always fun!



Nekaj podobnega že dlje èasa nudi Bowers & Wilkins èlanom svojega Society of Sound, le da je plaèljivo. Tam za 60$ letne èlanarine èlovek lahko zlouda vsak mesec brezplaèno dva njihova hi-res albuma + brezplaèno vse epizode za nazaj, v kolikor jih še nima.

Evo tukaj: http://www.bowers-wilkins.com/display.aspx?infid=3550
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Pošlji E-sporoèilo
berni



Pridružen/-a: Pon Jan 2010 11:49
Prispevkov: 1407
Kraj: maribor

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 03, 2010 10:10    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Å¡e malo branja...
http://www.mlssa.com/pdf/Upsampling-theory-rev-2.pdf
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
Pokaži sporoèila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> CD, Vinil, DVD, Blu-ray Èasovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni èas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Stran 9 od 9

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe