Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Zvočniški kabli, interkonekti
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI dodatki
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
lix



Pridružen/-a: Ned Jan 2016 3:17
Prispevkov: 343
Kraj: Med Koprom in Trstom

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 24, 2021 23:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sem pred kratkim kombinacijo RCA in 3,5mm delal za prjatla in bil zelo presenečen nad Sommer konektorji. Še vedno sprejemljive cene in bistveno boljše od banalne ponudbe v elektrotrgovinah.
Ali kupim soliden konektor ali pa že narejen kabel te kombinacije.
Sicer pa v glavnem sestavljam profi XLR kablovje.
_________________
"A few observation and much reasoning lead to error; many observations and a little reasoning to truth." - Alexis Carrel (1873 - 1944)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
joztom



Pridružen/-a: Pon Jan 2013 11:07
Prispevkov: 1623
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 25, 2021 10:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Za najcenejše in najboljše bi si vzel Amphenol. Za tak denar (cca 3€) je optimalni rezultat. Tisti popolnoma zlati s fedrom za uvodnico niso dobri, izolator se ob lotanju stopi in premakne iz centra. Masa je samo nasajena in jo je zdravo na robu vsaj na točki pazljivo zalotat. Če ne, ne najdeš bruma, pa da znoriš. Vedno se lota z navadnim lotom, srebrni ima previsoko tališče in vse uničiš. Itak pa se rabi stojalo s krokodili iz Lideljna, da natančno pozicioniraš.

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pestilence.



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 10:34
Prispevkov: 2545
Kraj: Škofja Loka

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 25, 2021 10:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Odlično. Hvala.
https://www.conrad.si/p/amphenol-acpl-crd-cinch-konektor-ravni-moski-konektor-stevilo-pinov-2-mono-crna-krom-rdeca-1-kos-1783233

https://www.conrad.si/p/amphenol-acpl-cbk-cinch-konektor-ravni-moski-konektor-stevilo-pinov-2-mono-crna-krom-1-kos-1783303

https://www.conrad.si/p/amphenol-ks3pb-au-35-mm-banana-konektor-ravni-moski-konektor-stereo-crna-1-kos-1783173

Če bo še kdo iskal.

Zraven bom pa dal Tempo Electric srebrne žice, o tem se je pa nekaj govorilo že leta nazaj. 1m (za 0,25m interkonekt) stane cca 5 USD.

Overall sploh ni neka visoka cena za nek no-voodoo no-nonense cheap interkonekt.
_________________
Music was my refuge. I could crawl into the space between the notes and curl my back to loneliness.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5587
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 25, 2021 11:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

vintagesonic je napisal/a:

...
Opažam, da nekateri zelo radi pišete citate po sistemu copy&paste
...
LP

Če dobro opazuješ, je lepo vidno tudi, da določeni udeleženci nimajo kaj povedati, ker se ne razumejo v avdiofilijo. Radi bi pa pisarili, pa preostane samo še nergaško obešanje na poste avdiofilov.

Kadar se pa vseeno zabrede v avdiofilske vode, skočijo ven 'mozolji' - začetniške zablode, vsa neizkušenost in nepoznavanje problematike v živo.
Če bodo hoteli izboljšati zvok doma, se bodo nujno soočili z vsem tem, kar danes negirajo avdiofilom.
--------------------------------------------------------------------------------------
Še beseda okoli standardnih meritev namenjenih avdiofilom: meritve se podaja zato, da se lažje odloča kaj paše skupaj in količinsko, koliko ga je - do kod seže. Pa za nič drugega.
Tisti, ki misli, da so meritve namenjene opisu zvoka, je v težki zablodi.

Podobno kot lahko - na daljavo, na papirju, če hočete - osebe ali izdelke predstavimo skozi številke in grafe, je prava predstavitev opisna - z opisi izkušenj z njimi. To je tisto kar šteje. Dokončna sodba pa seveda v direktnem soočenju.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Bi rad videl, kako bi nekdo skozi številke predstavil tole:

Te dneve sem imel priliko doma priklopiti dac za cca sedem tisočkov. Preko spidf priklopil na moj ceneni Philips CD snemalnik in ostrmel: scena se je spremenila v cinemascope, globina in višina odra da dol padeš: tudi daleč odzadaj slišni odmevi dvorane, instrumenti veliki, realni, polni, z realno teksturo. Holografski instrumenti z veliko posnetki - dobesedno padeš v sceno a ne tako, da je odmaknjena, ker je prvi plan takoj izza zvočnikov pa vse do daleč odzadaj. Z orglami se scena dvigne in krasno ponazori cerkev v kateri so.
Ful podobno rezultatu iz mojega gramofonu, je razlika tekla vglavnem na visokih tonih, ki so (predpostavljam) zaradi cenenosti mojega Philipsa pač zvenele bolj robato in 'digitalno'. A pozor - zvočno na tisti strani kot sem slišal/ dobil z Denon 103, Ortofon SPU, Koetsu - torej veliko, polno, dinamično - za razliko od raznih MM ali tudi MC-jk, ki zvenijo fino toda odmaknjeno (Denon 304, AT OC7..).
Na koncu probe, reality test, odklop dac-a: zvok se skrči, dvoran skoraj ni zaznati, višina padla dol, prej tako krasni jasni kontrasti in slojevitost šlo u maloro, tekstura pozabi; skratka za izklopit in prešaltat na gramofon.

Prav sem se spomnil na vrlega - bit je bit - hahahahaha

PS: proba je tekla preko SystemFidelity SA300 in Monitor Audio GoldReference 20, kabli VDH Revelation, AudioTekne signalni. Kot je razvidno, nobena od uporabljenih komponent ne more tega sama narediti, potrebuješ odličen izvor zvoka.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
benma



Pridružen/-a: Ned Jan 2011 17:12
Prispevkov: 1126
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 25, 2021 12:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:

...
Te dneve sem imel priliko doma priklopiti dac za cca sedem tisočkov.
...

Nam lahko zaupaš kateri dac je bil to?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jožko1989



Pridružen/-a: Pon Jan 2021 10:32
Prispevkov: 50
Kraj: Vače

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 25, 2021 13:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:
Če dobro opazuješ, je lepo vidno tudi, da določeni udeleženci nimajo kaj povedati, ker se ne razumejo v avdiofilijo. Radi bi pa pisarili, pa preostane samo še nergaško obešanje na poste avdiofilov.

Kadar se pa vseeno zabrede v avdiofilske vode, skočijo ven 'mozolji' - začetniške zablode, vsa neizkušenost in nepoznavanje problematike v živo.
Če bodo hoteli izboljšati zvok doma, se bodo nujno soočili z vsem tem, kar danes negirajo avdiofilom.
--------------------------------------------------------------------------------------
Še beseda okoli standardnih meritev namenjenih avdiofilom: meritve se podaja zato, da se lažje odloča kaj paše skupaj in količinsko, koliko ga je - do kod seže. Pa za nič drugega.
Tisti, ki misli, da so meritve namenjene opisu zvoka, je v težki zablodi.

Podobno kot lahko - na daljavo, na papirju, če hočete - osebe ali izdelke predstavimo skozi številke in grafe, je prava predstavitev opisna - z opisi izkušenj z njimi. To je tisto kar šteje. Dokončna sodba pa seveda v direktnem soočenju.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Bi rad videl, kako bi nekdo skozi številke predstavil tole:

Te dneve sem imel priliko doma priklopiti dac za cca sedem tisočkov. Preko spidf priklopil na moj ceneni Philips CD snemalnik in ostrmel: scena se je spremenila v cinemascope, globina in višina odra da dol padeš: tudi daleč odzadaj slišni odmevi dvorane, instrumenti veliki, realni, polni, z realno teksturo. Holografski instrumenti z veliko posnetki - dobesedno padeš v sceno a ne tako, da je odmaknjena, ker je prvi plan takoj izza zvočnikov pa vse do daleč odzadaj. Z orglami se scena dvigne in krasno ponazori cerkev v kateri so.
Ful podobno rezultatu iz mojega gramofonu, je razlika tekla vglavnem na visokih tonih, ki so (predpostavljam) zaradi cenenosti mojega Philipsa pač zvenele bolj robato in 'digitalno'. A pozor - zvočno na tisti strani kot sem slišal/ dobil z Denon 103, Ortofon SPU, Koetsu - torej veliko, polno, dinamično - za razliko od raznih MM ali tudi MC-jk, ki zvenijo fino toda odmaknjeno (Denon 304, AT OC7..).
Na koncu probe, reality test, odklop dac-a: zvok se skrči, dvoran skoraj ni zaznati, višina padla dol, prej tako krasni jasni kontrasti in slojevitost šlo u maloro, tekstura pozabi; skratka za izklopit in prešaltat na gramofon.

Prav sem se spomnil na vrlega - bit je bit - hahahahaha

PS: proba je tekla preko SystemFidelity SA300 in Monitor Audio GoldReference 20, kabli VDH Revelation, AudioTekne signalni. Kot je razvidno, nobena od uporabljenih komponent ne more tega sama narediti, potrebuješ odličen izvor zvoka.


Kaj pa tkanina na bližnji bazni postaji, še kaj moti zvok?
Toliko o tvojih izkušnjah in njihovi uporabnosti ... Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
joztom



Pridružen/-a: Pon Jan 2013 11:07
Prispevkov: 1623
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 25, 2021 15:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

@ambasador vedno brezkompromisno in po svojih izkušnjah svetuje v splošno korist in brez žalitev. Za konflikt bi si bilo koristno izbrati koga manj kompetentnega.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 1647
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 25, 2021 17:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:
Kadar se pa vseeno zabrede v avdiofilske vode, skočijo ven 'mozolji' - začetniške zablode, vsa neizkušenost in nepoznavanje problematike v živo.
Če bodo hoteli izboljšati zvok doma, se bodo nujno soočili z vsem tem, kar danes negirajo avdiofilom.

Ali pa morda gre zato, da nimamo vsi istih želja/ciljev. Enemu izboljšava, drugemu poslabšanje.

ambasador je napisal/a:
Tisti, ki misli, da so meritve namenjene opisu zvoka, je v težki zablodi.

Kakšne namige kako bi lahko zvenelo se da razbrati. Treba je seveda slišati, ampak vsaj meni pove graf več kot besedni opis.

ambasador je napisal/a:
Bi rad videl, kako bi nekdo skozi številke predstavil tole:

Te dneve sem imel priliko doma priklopiti dac za cca sedem tisočkov. Preko spidf priklopil na moj ceneni Philips CD snemalnik in ostrmel: scena se je spremenila v cinemascope, globina in višina odra da dol padeš: tudi daleč odzadaj slišni odmevi dvorane, instrumenti veliki, realni, polni, z realno teksturo. Holografski instrumenti z veliko posnetki - dobesedno padeš v sceno a ne tako, da je odmaknjena, ker je prvi plan takoj izza zvočnikov pa vse do daleč odzadaj. Z orglami se scena dvigne in krasno ponazori cerkev v kateri so.
Ful podobno rezultatu iz mojega gramofonu, je razlika tekla vglavnem na visokih tonih, ki so (predpostavljam) zaradi cenenosti mojega Philipsa pač zvenele bolj robato in 'digitalno'. A pozor - zvočno na tisti strani kot sem slišal/ dobil z Denon 103, Ortofon SPU, Koetsu - torej veliko, polno, dinamično - za razliko od raznih MM ali tudi MC-jk, ki zvenijo fino toda odmaknjeno (Denon 304, AT OC7..).
Na koncu probe, reality test, odklop dac-a: zvok se skrči, dvoran skoraj ni zaznati, višina padla dol, prej tako krasni jasni kontrasti in slojevitost šlo u maloro, tekstura pozabi; skratka za izklopit in prešaltat na gramofon.

Citiram:
Explanation is simple: you put in this cable and then intently try to listen for difference. Your brain switches form lay back enjoyment of music to analysis and now it notices detail in your system which heretofore had ignored. Viola! You now hear more air, more detail, instruments that you had not hear before. The bias is set in now and switching back to your old cable sounds dull, uninteresting, etc.

Ne bom trdil da je 100% to, ampak izključiti ne moremo. Ko boš naredil "slepi test" ali vsaj opravil meritve, lahko nadaljujemo.

ambasador je napisal/a:
Prav sem se spomnil na vrlega - bit je bit - hahahahaha

Sam najpogosteje uporabljaš ta rek. Seveda brez konteksta, kar nima nobenega pomena.
Mimogrede SPDIF je pasé, ker ne garantira pravilnega prenosa (običajno sicer je) in ne omogoča "high-res". Za 7 tisočakov bi lahko si lahko omislil ethernet ali vsaj HDMI.
Škoda da se nisi spomnil tudi debate o tem. Smo jo že imeli.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vintagesonic



Pridružen/-a: Sre Mar 2010 17:24
Prispevkov: 1402
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 25, 2021 18:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:
Če dobro opazuješ, je lepo vidno tudi, da določeni udeleženci nimajo kaj povedati, ker se ne razumejo v avdiofilijo. Radi bi pa pisarili, pa preostane samo še nergaško obešanje na poste avdiofilov.

Kadar se pa vseeno zabrede v avdiofilske vode, skočijo ven 'mozolji' - začetniške zablode, vsa neizkušenost in nepoznavanje problematike v živo.
Če bodo hoteli izboljšati zvok doma, se bodo nujno soočili z vsem tem, kar danes negirajo avdiofilom.


Hvala za zelo spodbudne besede. Predvidevam, da je to v večji meri letelo name, pa nič zato Smile. Po 40 let dela v okolju profesionalnega audia, mi je tvoje pisanje res balzam za ušesa😊.

ambasador je napisal/a:

Še beseda okoli standardnih meritev namenjenih avdiofilom: meritve se podaja zato, da se lažje odloča kaj paše skupaj in količinsko, koliko ga je - do kod seže. Pa za nič drugega.
Tisti, ki misli, da so meritve namenjene opisu zvoka, je v težki zablodi.


Meritve se v načelu vedno izvaja in prezentira/objavlja zato, da si lahko tudi relativno povprečni audiofil ( ni mišljeno nič slabšalno ), ki ni povsem vešč teorije elektrotehnike ali akustike, vsaj približno predstavlja ozadje problematike. Predpostavljam, da si na področju študija strojništva zagotovo imel predmet višje matematike. Po vsej verjetnosti ti je znan pojem potrebnega in zadostnega pogoja v matematiki. Meritve v elektroniki in akustiki so zgolj potreben pogoj za konstruiranje, ni pa nujno da so vedno tudi zadosten pogoj.

Z relativno visoko stopnjo verjetnosti lahko predpostavimo, da bo imel ojačevalnik, ki ima recimo ( malce karikirano ) 5% THD in približno raven frekvenčni razpon samo med 500 in 8000 Hz malo možnosti, da bo zvenel "poslušljivo" za audiofila, ki ima višje zahteve in kriterije, kot jih ima danes večina mladine, ki jih zadovolji zvok iz mobilnih telefonov. To sta dva podatka, ki jih lahko dobiš samo z meritvami, slušni test je zgolj in samo ocena kvalitete. To je bila tudi poanta mojega prejšnjega posta » If it sounds good and measures bad, — you’ve measured the wrong thing.”« Iz tega potem nekateri radi naredijo iz muhe slona in zadevo zapeljejo v absurdne situacije, samo da dosežejo svoj »prav«. Na drug način povedano, izvedejo "umetniški vtis" na soforumaše.

Osnova izdelave aparatur za zvok je do sedaj bila več ali manj elektronika. V elektroniki so meritve zelo pomembna kategorija. V elektroniki se vsaj na bazičnem nivoju ve kaj so osnovne električne enote ali veličine za napetost, tok, moč, frekvenco…itd. Tudi matematika ne gre brez številk, več ali manj. Če neko električno vezje potrebuje za delovanje recimo napajalnik 24 enosmerne napetosti, ne moreš uporabiti 100 V napajalnik izmenične napetosti. To so osnovni posultati za konstrukcijo aparatur. Predpostavljam, da večino aparatur za zvok projektirajo elektroniki in ne avtomehaniki. Lahko so tudi izjeme, V zadnjih letih so se jim pridružili tudi programerji, ki v čedalje večji meri prevzemajo primat, ampak samo na področju programske opreme. Strojna oprema ( elektronika ) je še vedno v domeni elektronikov.

Podobno je na področju akustike, ki je pravzaprav veja fizike. Zelo enostavno lahko predvidiš, da bo v prostoru ki ima fizikalno izmerejen RT 60 več kot 2 sekundi, po vsej verjetnosti reprodukcija zvoka preko zvočnikov obupna. V primeru akustičnega tretmaja nekega prostora moraš za resno delo najprej imeti vhodne akustične podatke. Tisti ki so zelo vešči akustičnih obdelav prostorov sicer na podlagi slišanega lahko približno ocenijo določene fizikalne parametre prostora brez meritev, za kakšno bolj resno delo, pa je potrebno imeti izvedene ustrezne meritve. V mnogo predhodnih replik nekateri tudi zelo mešajo ustrezno akustiko prostorov za snemanje glasbe in poslušanje glasbe. V večini primerov, predvsem na področju »resne« glasbe so zahteve za omenjene prostore diametralno nasprotne. Od tu tudi mnogo nesporazumov med udeleženci foruma.

ambasador je napisal/a:

Te dneve sem imel priliko doma priklopiti dac za cca sedem tisočkov. Preko spidf priklopil na moj ceneni Philips CD snemalnik in ostrmel: scena se je spremenila v cinemascope, globina in višina odra da dol padeš: tudi daleč odzadaj slišni odmevi dvorane, instrumenti veliki, realni, polni, z realno teksturo. Holografski instrumenti z veliko posnetki - dobesedno padeš v sceno a ne tako, da je odmaknjena, ker je prvi plan takoj izza zvočnikov pa vse do daleč odzadaj. Z orglami se scena dvigne in krasno ponazori cerkev v kateri so.
Ful podobno rezultatu iz mojega gramofonu, je razlika tekla vglavnem na visokih tonih, ki so (predpostavljam) zaradi cenenosti mojega Philipsa pač zvenele bolj robato in 'digitalno'. A pozor - zvočno na tisti strani kot sem slišal/ dobil z Denon 103, Ortofon SPU, Koetsu - torej veliko, polno, dinamično - za razliko od raznih MM ali tudi MC-jk, ki zvenijo fino toda odmaknjeno (Denon 304, AT OC7..).
Na koncu probe, reality test, odklop dac-a: zvok se skrči, dvoran skoraj ni zaznati, višina padla dol, prej tako krasni jasni kontrasti in slojevitost šlo u maloro, tekstura pozabi; skratka za izklopit in prešaltat na gramofon.

Prav sem se spomnil na vrlega - bit je bit - hahahahaha[/size]


»Bit je bit« je domena digitalne obdelave signala, torej bazičnega DA konvertorja. Izhod iz bazičnega DA konvertorja, kjer se vrši zgolj digitalna matematična obdelava podatkov, je pripeljan na vhod analognega dela elektronike konvertorja, ki signal ustrezno »obdela« in ga pošlje na izhod aparature. Analogni del aparature je zelo pomembna točka kvalitete celotne aparature.V sklopu digitalne obdelave signala je seveda pomembno kakšne in kako zapletene matematične algoritme se uporablja za dosego zaželenega cilja pretvorbe signala in kolikšen strošek je pričakovan pri končni izdelavi aparature. Sodobna proizvodnja elektronskih komponent napreduje s svetlobno hitrostjo in popolnoma nerealno je pričakovati, da bo digitalna elektronika izpred 10 let lahko enakovredna elektroniki današnjega časa. Za to ni potrebno biti ekspert da ugotoviš, da so recimo mobilni telefoni izpred 10 let popolni dinozavri proti današnjim. Podobno je tudi s ceno izdelkov na tržišču. Ojačevalnik na elektronke ki ga ponujajo Kitajci za nekaj sto evrov se najbrž ne more kosati z izdelki evropske, japonske ali ameriške industrije, ki stanejo nekaj tisoč evrov. Mnogi od njih, so bili tudi izdelani na Kitajski 😊.
Torej »bit je bit« je po mojem subjektivnem mnenju napačno izhodišče, čeprav vem kaj bi hotel s tem povedati. Če bi teoretično recimo v 24 bitni digitalni obdelavi 8 bitnega signala/podatka uporabili algoritem zgolj 8 bitov, tudi 24 bitni konverter ne izboljša rezultata.

Občasno se dogaja podoben ( ne povsem identičen ) »fenomen« tudi v produkciji tako imenovanih Hi-Res posnetkov, ko klasičnim 16 bitnim ( oziroma starejšim 14 bitnim ) podatkom/posnetkom samo dodajo 8 extra bitov in celotni signal dvignejo na nivo 24 bitov. Dinamika posnetka se teoretično » virtualno« res poveča, v bistvu pa si ostal na istem, kot je bil 16 bitni posnetek. Ampak nekateri to slišijo kot popolnoma drugačne in mnogo bolj kvalitetne posnetke 😊. Ponovno poudarjam, to ni pravilo pri Hi- Res posnetkih, ne dogaja pa se tako poredko.

Kolega, ki se bolj ukvarja z omenjeno problematiko je pred časom naročil set Hi-Res posnetkov pri enemu izmed bolj priznanih svetovnih ponudnikov. Vse prispele posnetke je tudi relativno zelo natančno analiziral s pomočjo kvalitetne audio editirne postaje. S tako postajo niti ni tako težko ugotoviti in dokazati enostavno »zavajanje« kupca, ker je efekt znotraj računalniškega okna kjer se vrši montaža, oziroma mastering posnetkov, zelo evidenten in viden. Z ustreznim pojasnilom se je obrnil na dobavitelja posnetkov. V roku 24 ur mu je ponudnik brez predhodnega obvestila povrnil vse stroške plačila, vključno s stroški edicij, ki so bile popolnoma v redu. Ampak brez kakršnega koli komentarja ali pojasnila 😊. Le zakaj?

Kar se tiče izkušenj z gramofoni si ti absolutni car. In to brez "foušije" ali cinizma. Tu ni dvoma. Ti ne sežem niti do kolen, sploh na področju analize gramofonskih glav.

Imam samo tri primerke še iz časov "dinozavrov" in sicer enega Technica SL 110 s SME ročico, enega pretpotopnega Empire 689 ki izgleda sicer kot tank in sem ga kupil po nekaj let iskanja in enega "legendarno" grdega EMT 930 z njihovo TDS glavo. Torej vse skupaj še iz časov, ko smo govorili o Hi-Fi-ju in je bil High End šele na obzorju. Tudi " bit je bit" je bil skoraj v povojih. Takrat je bil višek dosežkov na področju bitov za navadne zemljane IBM XT ali pa mogoče APPLE II C.

Kaj sem že hotel povedati, nismo več rosno mladi Smile.

Hvala za sodelovanje.

Se ponovno opravičujem, ker sem ušel iz teme " kablovja". Na zahtevo ali željo posameznikov lahko zadevo korigiram in občutno skrajšam.

Lep večer vsem skupaj.

P.S. Kako kaj uspeva fikus v kotu za zvočniki ? ( šala seveda, da ne bo zamer )
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
benma



Pridružen/-a: Ned Jan 2011 17:12
Prispevkov: 1126
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 25, 2021 19:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

LightBit je napisal/a:

Mimogrede SPDIF je pasé, ker ne garantira pravilnega prenosa (običajno sicer je) in ne omogoča "high-res".

To ne drži. Gre vsaj do 24/192, pod določenimi pogoji celo več.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vintagesonic



Pridružen/-a: Sre Mar 2010 17:24
Prispevkov: 1402
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 25, 2021 19:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

benma je napisal/a:
LightBit je napisal/a:

Mimogrede SPDIF je pasé, ker ne garantira pravilnega prenosa (običajno sicer je) in ne omogoča "high-res".

To ne drži. Gre vsaj do 24/192, pod določenimi pogoji celo več.


SPDIF je ekvivalent AES 3 protokola.

Drži ali ne drži?

Je to tudi retorično vprašanje?

P.S. Mimogrede, teoretično celo gre, vendar ni standardiziran protokol za 192 KHz. To pomeni, da po vsej verjetnosti aparatura ne bo delovala, razen če je za njo napisan poseben software, kar pa je v praksi zelo zelo redko. V večini primerov se ga uporablja do 48 KHz.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 1647
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 25, 2021 21:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

@benma načeloma imaš prav, ampak danes je 24/192 že kar razširjen. Sem namenoma malo audifilsko pretiraval (najbolše ali nič). Danes audifil ne more poslušati nič manj kot 12 kanalov po 32bit / 768kHz ali DSD512 (mogoče spet malo sarkastično pretiravam Wink). Problem je predvsem število kanalov.

Jaz ga definitivno ne bi uvrščal med High-End. Sicer pa tudi drži da me High-End ne zanima preveč. Zame je tudi SPDIF načeloma dober.

@vintagesonic, zanimiv roman si napisal. Žal mnogi ne bodo prebrali.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 1647
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 25, 2021 21:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

vintagesonic je napisal/a:
Z relativno visoko stopnjo verjetnosti lahko predpostavimo, da bo imel ojačevalnik, ki ima recimo ( malce karikirano ) 5% THD in približno raven frekvenčni razpon samo med 500 in 8000 Hz malo možnosti, da bo zvenel "poslušljivo" za audiofila, ki ima višje zahteve in kriterije, kot jih ima danes večina mladine, ki jih zadovolji zvok iz mobilnih telefonov.

Ne vem eni pravjo da, če je "ta prav" popačenje ("harmonična obogatitev") zveni bolj realistično. Nekaj v stilu kakšen 1% morda 4% drugega harmonika. Tega še vedno ne razumem popolnoma. Mora biti nekaj z nostalgijo.
No, ampak tudi tukaj ti lahko pomagajo meritve.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jacoby



Pridružen/-a: Sre Jun 2008 10:23
Prispevkov: 1108

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 25, 2021 21:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Danes res ni več nobena umetnost imeti možnost predvajanja 24/192, vsak cenen USB DAC to zna.
Vprašanje je ali je to poslušljivo na nekem resnem resolutivnem in nevtralnem sistemu.
No, te probleme imamo le redki tukaj...,ostali se hitro zadovoljijo s tehničnimi podatki, če so ti v "mainstream" tolerancah, potem mora dobro igrat, četudi ne ve kako bi moralo, sploh če nek novinar kaj dobrega napiše.
Za večino tukaj je SPDIF, MP3 vseeno.

Japonci so desetletja nazaj vedeli da "BIT je BIT" ampak so si rekl, zakaj ne bi mal zakopliciral..
Kje so šele kabli...MERKUR, TASKER, BELDEN, MOGAMI Smile itd.


_________________
The only way to do great work is to love what you do
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
benma



Pridružen/-a: Ned Jan 2011 17:12
Prispevkov: 1126
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 25, 2021 22:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

@ambasador je zapisal, da je na zelo zmogljivem DACu super zvenelo že 44,1k, in sicer tako dobro, da je osupnilo celo njega, ki je sicer vinil tip.
Zanimivo, kam smo prišli z našo debato.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI dodatki Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135  Naslednja
Stran 131 od 135

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe
Izdelava: slo-code.com