Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Sennheiser "long term support"
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
fjaka



Pridružen/-a: Sre Maj 2008 17:04
Prispevkov: 1747
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Apr 19, 2020 10:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Solist je napisal/a:
NCC2000 je napisal/a:
Kaj a kabel prekinja?


Ja, kabel prekinja. Pri veĆØini sluÅ”alk je to najbolj pogosta okvara. Zaradi premikanja kabla se poÅ”koduje na toĆØki, kjer se mehkejÅ”a žica stika z togim ohiÅ”jem 3.5mm jacka.


zato jaz dam na veĆØino kablov, sploh polnilce za mobile, leplivo bužirko...malo daljÅ”o...kabel in jack, ki je najbolj v roki, utrdi... Smile ...


_________________
Ŕoo mazgoon
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bogomir 4051



Pridružen/-a: Tor Dec 2008 19:42
Prispevkov: 1440
Kraj: ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Apr 19, 2020 15:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pa dobr no, a je treba neizmerno postov zaradi drota, ki prekinja ???
Zalotaj nov konektor, ali pa naj ti to naredi kdo od prijatlov in konc te brezplodne debate !!!

lpm
_________________
miro
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: 031361550
NCC2000



Pridružen/-a: Čet Sep 2012 12:28
Prispevkov: 591
Kraj: Slovenia

PrispevekObjavljeno: Ned Apr 19, 2020 19:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No, kot je @bogomir 4051 zapisal.
V uvodnom postu je govorjeno o napaki zaradi OBRABE, potem pa eseji radi garancije... Prej gre za velikoduÅ”nost servisa, da obrabo sploh obravnavajo kot garancijski problem, kot pa pomisleki glede slabe long term podpore. Glede Å”pekulacij okoli balkanizma servisa bi pa bilo modro prej pridobiti kakÅ”no verodostojno informacijo veĆØ.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Solist



Pridružen/-a: Čet Mar 2019 14:53
Prispevkov: 41
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Apr 19, 2020 20:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

bogomir 4051 je napisal/a:
Pa dobr no, a je treba neizmerno postov zaradi drota, ki prekinja ???
Zalotaj nov konektor, ali pa naj ti to naredi kdo od prijatlov in konc te brezplodne debate !!!

lpm


In kam naj ta konektor zalotam? Very Happy Hvala za konstruktiven prispevek k drugaĆØe brezplodni debati.

NCC2000 je napisal/a:
No, kot je @bogomir 4051 zapisal.
V uvodnom postu je govorjeno o napaki zaradi OBRABE, potem pa eseji radi garancije... Prej gre za velikoduÅ”nost servisa, da obrabo sploh obravnavajo kot garancijski problem, kot pa pomisleki glede slabe long term podpore. Glede Å”pekulacij okoli balkanizma servisa bi pa bilo modro prej pridobiti kakÅ”no verodostojno informacijo veĆØ.


Ja, dobroduÅ”nost servisa, da zaradi enega kabla izstavijo dobropis na drugaĆØe izpravne sluÅ”alke. KveĆØjemu je dobroduÅ”nost moja, da sem jih poskusil nazaj dobiti, da bi jih sam popravil. Ne pribijaj. Prodajalec teh sluÅ”alk ne veĆØ prodaja. Iz preteklih izkuÅ”enj ti lahko tudi povem da tudi ĆØe jim težim in zgubljam ĆØas mi novih verjetno nebodo naroĆØili. ƈe bi jih pa naroĆØil iz tujine bi pa moral zanje doplaĆØati.

To da so morali sluŔalke poslati v avstrijo, samo da bi potrdili da gre za poŔkodovan kabel je pa...

Ne, ĆØe mi lahko zdrži kabel pri nikokvalitetnih sluÅ”alkah po veĆØ let, potem se lahko enako priĆØakuje za sluÅ”alke ki stanejo 9-krat veĆØ. ƈe so pa priĆØakovali da bom vsako leto kupil nov kabel, da na tak naĆØin zaslužijo Å”e malo dodatnega denarja se jim blede. Kabel je vÅ”tet v garancijo.


Nazadnje urejal/a Solist Ned Apr 19, 2020 20:16; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NCC2000



Pridružen/-a: Čet Sep 2012 12:28
Prispevkov: 591
Kraj: Slovenia

PrispevekObjavljeno: Ned Apr 19, 2020 20:16    Naslov sporočila: Re: Sennheiser "long term support" Odgovori s citatom

[quote="Solist"]

.....

Prevrtimo ĆØas naprej na februar letos ko so se zaĆØele pojavljali težave z prekinjanjem levega signala. Definitivno nisem priĆØakoval da bom že po manj kot letu dni imel težave s kablom, ampak ok, saj so v garanciji. In glede na to da sem jih redkogdaj snel z glave je bilo za priĆØakovat da se bo kabel prej obrabil.

.....

Iz preteklih izkuÅ”enj ti lahko tudi povem da tudi ĆØe jim težim in zgubljam ĆØas mi novih verjetno nebodo naroĆØili

Kaj pa je bilo v preteklosti?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Solist



Pridružen/-a: Čet Mar 2019 14:53
Prispevkov: 41
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Apr 19, 2020 20:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ker drugih cenejŔih suŔalk nisem imel na glavi cel dan... Kabel pa Ŕe zmeraj deluje. In sem bil precej bolj grob s poceni sluŔalkami kot pa s temi. Ne mi s pravniŔkim dlakocepljenjem.

ƈe se že hoĆØeÅ” tako igrati, to so oznaĆØene kot urbane sluÅ”alke, ne pa high-end imej jih v stanovanju. Kar pomeni da bi morale biti "za vse dnevne razmere" in poslediĆØno bolj robustne. DrugaĆØe gre za zavajanje iz strani proizvajalca.

NiĆØ, rekli so mi naj si izberem drugi izdelek, ker mi samo zame nebojo istega izdelka naroĆØali.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
benma



Pridružen/-a: Ned Jan 2011 17:12
Prispevkov: 1533
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: Ned Apr 19, 2020 20:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zadeva je povsem preprosta: v ĆØasu garancijske dobe mora izdelek ob normalni uporabi ("obrabi") delovati brezhibno. ƈe ne, ga mora proizvajalec (prodajalec) popraviti ali dobaviti enakega, in sicer novega.

Iz vaÅ”ih nasvetov (lotanje, nov konektor, ...) sklepam, da že dalj ĆØasa niste bili sooĆØeni z okvaro izdelka v njegovi garancijski dobi.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 20, 2020 09:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

benma je napisal/a:
Zadeva je povsem preprosta: v ĆØasu garancijske dobe mora izdelek ob normalni uporabi ("obrabi") delovati brezhibno. ƈe ne, ga mora proizvajalec (prodajalec) popraviti ali dobaviti enakega, in sicer novega.

Iz vaÅ”ih nasvetov (lotanje, nov konektor, ...) sklepam, da že dalj ĆØasa niste bili sooĆØeni z okvaro izdelka v njegovi garancijski dobi.

Tako je. Zakon o obligacijskih razmerjih natanĆØno doloĆØa obveznosti prodajalca. Ta lahko tudi ponudi drugo reÅ”itev, vendar ĆØe kupec vztraja, mu mora ugoditi. Poleg tega je proizvajalec dolžan zagotavljati rezervne dele Å”e 7 let potem, ko je model izven proizvodnje, tako da se mora dati zamenjati kabel. ƈe je prodajalcu bolj smotrno zamenjati model kot pa popravljati, lahko to stori.

Neglede katera reŔitev, gre v vsakem primeru na stroŔke proizvajalca. Ta tako tudi izve kaj se dogaja z njegovimi izdelki.
Seveda, ĆØe gre nabava po neobiĆØajnih kanalih brez vednosti proizvajalca - in ta zaradi tega nima obveznosti - je prodajalcu ugodneje zamolĆØati vso Å”torijo in ponuditi nekaj tretjega.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nasprotna smer, ko kupec preko interneta nabavi izdelek mimo uradnega uvoznika - se ta lahko ogradi od prevzema garancijskih obveznosti (popravilo ali zamenjava izdelka), ker ni bilo kupljeno pri njemu in tako kupec ostane brez suporta uvoznika.
Dejstvo, da se hifi naprave redko kvarijo, premami marsikaterega v nabavo pri najcenejÅ”em ponudniku v tujini - a tudi ta mora zagotavljati garancijske obveznosti; samo da je pot veliko bolj odroĆØna in zamudna.

Verjamem, da je sladko pobrati smetano zaslužka pri prodaji a ta velika smetana je tako velika tudi zato, ker vsebuje tudi obveznosti v garancijski dobi.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
audiofrik



Pridružen/-a: Pet Dec 2008 17:19
Prispevkov: 1491
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 20, 2020 10:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Za Sennheiser je na trgu kar nekaj upgrade kablov in ĆØe je res problem v kablu ne kontakt v sluÅ”alkah ga paĆØ kupiÅ”
V starih ĆØasih si pisal firmi in v kratkem ĆØasu v veĆØini primerov hkrati z opraviĆØilom in novim kablom Å”e kak *sladkorĆØek* danes preko info@...ne prideÅ” ta info pa ponavadi ali delete ali pa je na drugi strani kdo ki npr pri Sennheiserju ne ve da delajo sliÅ”alke kaj Å”ele kaj veĆØ....o kaki tehniĆØni podpori pa lahko samo sanjaÅ”

Nedolgo smo dali v popravilo dražji brezžiĆØni mikrofon ki je imel že poÅ”kodovano relativno slabo vezje z stikalom velikisti 5cm2 z par elementi niĆØ posebnega menjava celga vezja z novim cena da te kap po mesecu dni vrnjen mic kao ful stestiran ista napaka sploh ne vklopi...... spet v popravilo kjer so konĆØno ugotovili , da je napaka v kontaktu ĆØisto drugje, in je bilo zgleda drago popravilo nepotrebno, Å”e naÅ” zastopnik je bil zgleda neprijetno preseneĆØen ĆØeprav niĆØ kriv pa ne gre za par sto eur izdelek ampak sistem mikrofonov veĆØdeset tisoĆØ eur....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Solist



Pridružen/-a: Čet Mar 2019 14:53
Prispevkov: 41
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 20, 2020 13:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Majhen update.

Stopil v stik s prodajalcem, obrazložil situacijo, poslal dobropis in kopijo pogovora z serviserjem.

Nakar so posredovali e-mail dobavitelju. Dobavitelj je odgovoril da teh sluŔalk oni ne popravljajo in da so mi zaradi tega izdali dobropis.

Kadar sem odgovoril, da se z dobropisom ne strinjam in da zahtevam nove enake sluÅ”alke, je prodajalec odgovoril, da glede na to da sluÅ”alk ne veĆØ prodajajo je edina opcija dobropis oziroma vraĆØilo denarja.

Sedaj mi je pa prodajalec rekel naj stopim v kontakt s serviserjem... Laughing


Odgovor prodajalca:

Pozdravljeni,


Dejstvo je da ste sluÅ”alke reklamirali pri pooblaÅ”ĆØenem servis, kjer ste odprli reklamacijski zapisnik za sluÅ”alke. Ker vam je servis podal izjavo in reÅ”itev bi jo morali zavrniti pri njih. Mi na podlagi njihovega zapisnika uredimo, kar nam sporoĆØijo. V tem primeru vam lahko ponudimo vraĆØilo kupnine ali dobropis?



Žal pa nimamo vpliva na novo dobavo novih sluÅ”alk, ĆØe nam dobavitelj javi da se jih ne da prejeti.



Prosimo vas da nam sporoĆØite vaÅ”o odloĆØitev. Å e vedno pa lahko uredite z samim servisom, kjer ste prvotno tudi urejali.

.....

OĆØitno bom moral vpeljat Å”e druge osebe v to zadevo...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Solist



Pridružen/-a: Čet Mar 2019 14:53
Prispevkov: 41
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 20, 2020 14:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ok, vglavnem sem klical na Sennheiser v Avstrijo.

Tam so mi povedali da so interno Å”li skozi zadevo in da kabla trenutno ne proizvajajo veĆØ, tako da je dejansko edina opcija da vzamem denar. Ne glede na to da bi ga morali Å”e zmeraj proizvajati. SluÅ”alk tudi nemorem dobiti veĆØ nazaj zaradi tega ker so Å”le skozi tolko rok da se je verjetno že izgubila sled.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
benma



Pridružen/-a: Ned Jan 2011 17:12
Prispevkov: 1533
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 20, 2020 19:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Malo so te žejnega pripeljali ĆØez vodo. Ne razumem kako ste iz sluÅ”alk zdaj preÅ”altali na kabel. Kabel je sestavni del sluÅ”alk. Ali proizvajalec Å”e proizvaja ta tip sluÅ”alk? ƈe jih, potem jih dobavitelj mora dobaviti.

Na tvojem mestu bi se obrnil na tržno inŔpekcijo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Mac



Pridružen/-a: Čet Jun 2008 15:19
Prispevkov: 108
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 21, 2020 08:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sennheiser Momentum 2 se ne proizvajajo veĆØ, prav tako se ne proizvaja veĆØ kabel. Je pripravljenost vraĆØila kupnine, pa Å”e v ĆØasu pandemije, res napaka?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 21, 2020 09:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mac je napisal/a:
Sennheiser Momentum 2 se ne proizvajajo veĆØ, prav tako se ne proizvaja veĆØ kabel. Je pripravljenost vraĆØila kupnine, pa Å”e v ĆØasu pandemije, res napaka?

Ma ne, kje pa. Å e preveĆØ. Lahko bi odÅ”teli od te vsote sorazmerni delež, ker je ipak posluÅ”al kak mesec ali dva, kje so Å”e obresti na to. Poleg tega je nadlegoval servis in prodajalca, kar tudi nekaj stane.
V bistvu bi moral Å”e doplaĆØati, a ne?
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Solist



Pridružen/-a: Čet Mar 2019 14:53
Prispevkov: 41
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 21, 2020 09:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sem klical na tržni inÅ”pektorat ampak saj veÅ”... Ja je zelo ĆØudno so mi odgovorili ampak "tko paĆØ je" so rekli in to je bilo to. "Tko paĆØ je" bi lahko dali na bankovce, kot državni moto.

Sem poslal 2 e-maila na razliĆØna naslova od sennheiser. Na tistega ki sem poslal na servis Å”e zmeraj nisem dobil odgovora. Ta drugi oĆØitno pritegnil nekaj veĆØ pozornosti.

Nato, potem ko sem klical v avstrijo, sem dobil Å”e en klic iz Sennheiserja, kjer so se opraviĆØili za nastalo situacijo, in da bodo poskuÅ”ali ugotoviti kaj se je dejansko zgodilo. Sem jim povedal da se mi zdi ĆØudno da bi zaradi enega kabla vrnili celotno kupnino. Odgovor je bil da se ne ve, gdo je sprejel to odloĆØitev in da bodo poskuÅ”ali najti sluÅ”alke in jih vrniti z novim kablom. Glede na nastalo situacijo poskuÅ”ajo ĆØim bolj hitro odpraviti reklamacije z vraĆØilom kupnine (hitro ravno ni bilo), v mojem primeru je paĆØ to najslabÅ”a možna odloĆØitev. Sem tudi povedal da nimam nobenega problema poĆØakati dokler se ta situacija umiri, da jih dobim nazaj.

Glede na to da se jih ne da veĆØ dobiti, sem Å”el pogledat na spletno stran distributerja, rok dobave 7 dni.... PaĆØ so bele ampak jebiga, oĆØitno nebi radi bli na izgubi.

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Stran 2 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe