Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Sennheiser "long term support"
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Solist



Pridružen/-a: Čet Mar 2019 14:53
Prispevkov: 41
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 17, 2020 22:49    Naslov sporočila: Sennheiser "long term support" Odgovori s citatom

Lansko leto sem si privoÅ”ĆØil en par dražjih sluÅ”alk, glede na to da sem do takrat uporabljal samo cenejÅ”e in ear modele.

Po tehtnem premisleku sem se odloĆØil za Sennheiser Momentum 2 over ear wired black. Prioriteta ni bila toliko kvaliteta zvoka kot to, da so zaprtega tipa, odliĆØno narejene, ter da se da kabel po potrebi zamenjati. Sepravi, should last forever.

Prav tako, sem prebral dosti pohval o Sennheiserju in njihovemu long term supportu. OdliĆØno sem si mislil.

Prevrtimo ĆØas naprej na februar letos ko so se zaĆØele pojavljali težave z prekinjanjem levega signala. Definitivno nisem priĆØakoval da bom že po manj kot letu dni imel težave s kablom, ampak ok, saj so v garanciji. In glede na to da sem jih redkogdaj snel z glave je bilo za priĆØakovat da se bo kabel prej obrabil.

PokliĆØem na spletno trgovino kje je kakÅ”en uradni serviser in mi dajo naslov. SluÅ”alke sem nesel tja 9. marca, obrazložil da je problem v kablu kjer preide v ohiÅ”je 3,5mm prikljuĆØka in da paĆØ priĆØakujem al popravilo ali zamenjavo kabla.

Danes sem se odloĆØil poklicat da zvem kaj se dejansko dogaja. Ne glede na trenutno situacijo, popravilo oziroma zamenjava kabla nebi smela trajati toliko ĆØasa. Pa mi odgovorijo da se sluÅ”alk ne da popravit in da dobim dobropis. Pa naj se zmenim z trgovcom kako dalje. Oni so opravili z mano.

Halo? SluÅ”alke so bile popolnoma izpravne razen poÅ”kodovanega kabla. Kabel Sennheiser Å”e zmeraj ponuja na njihovi spletni strani. MogoĆØe se nebi toliko sekiral ĆØe bi jih prodajalec imel Å”e zmeraj na zalogi. Ampak ne samo da jih nima na zalogi, celo podražale so se v tem ĆØasu. Tako da ĆØe se odloĆØim vzet denar (ne pride v poÅ”tev), bi si potem moral Å”e vzeti ĆØas, poiskati kje sploh se jih da kupiti v Evropi in jih doplaĆØat. A smo normalni?

Sem se odloĆØil pisat direktno Sennheiserju z podrobno obrazložitvijo dogodkov, in priĆØakujem njihov odgovor.

Me pa zanima ĆØe je imel Å”e gdo podobne izkuÅ”nje.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 18, 2020 09:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Servisi niĆØ veĆØ ne popravljajo, samo menjajo.
ƈe jih zmanjka paĆØ vrnejo denar. Enako je bilo z mojim telefonom.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Solist



Pridružen/-a: Čet Mar 2019 14:53
Prispevkov: 41
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 18, 2020 10:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ok, ampak zakaj potem niso zamenjali samo kabla? A je res smiselno za Sennheiser da vržejo v koÅ” sluÅ”alke samo zaradi tega ker je kabel pokvarjen? Na koncu dneva so oni v izgubi in jaz ker moram sedaj doplaĆØat za iste sluÅ”alke. Nima smisla.

Kabel in sluŔalke se da Ŕe zmeraj dobit pri Sennheiserju.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Slinch



Pridružen/-a: Ned Jul 2009 16:17
Prispevkov: 467
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 18, 2020 10:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Me ne preseneĆØa, kar povpreĆØna "slo servis" izkuÅ”nja.

NajboljŔe da jih vzameŔ nazaj (in upaŔ da jih niso dodatno pokvarili) ter preko spleta kupiŔ nov kabel, zamenjaŔ ga itak lahko sam.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Solist



Pridružen/-a: Čet Mar 2019 14:53
Prispevkov: 41
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 18, 2020 10:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Slinch je napisal/a:
Me ne preseneĆØa, kar povpreĆØna "slo servis" izkuÅ”nja.

NajboljŔe da jih vzameŔ nazaj (in upaŔ da jih niso dodatno pokvarili) ter preko spleta kupiŔ nov kabel, zamenjaŔ ga itak lahko sam.


Jih ne morem dobit nazaj Very Happy to je poanta. Enostavno me je poslal v tri krasne in rekel da je on opravil svojo dolžnost in naj se zdej sam zmenim s prodajalcem.

V najslabŔem primeru se bom obrnil na tržni inŔpektorat. Tega jebanja v glavo iz strani lenuhov imam zadosti.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 18, 2020 10:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Servisom se niĆØ ne da in tudi ne smejo kar nekaj po svoje delat. Saj verjetno denar za vraĆØilo dobijo od Sennheiserja.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Solist



Pridružen/-a: Čet Mar 2019 14:53
Prispevkov: 41
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 18, 2020 10:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nevem al so jih enostavno izgubili, al pa so jih oznaĆØili za pokvarjene, zato da jih lahko potem obdržijo zase.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
benma



Pridružen/-a: Ned Jan 2011 17:12
Prispevkov: 1533
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 18, 2020 13:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

"PotroÅ”nik lahko na podlagi garancije najprej zahteva popravilo. ƈe napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec (ali pa prodajalec ali pooblaÅ”ĆØeni servis) od potroÅ”nika dobil zahtevo za odpravo napake, Zakon o varstvu potroÅ”nikov v 21. b ĆØlenu doloĆØa, da mora proizvajalec potroÅ”niku brezplaĆØno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom."

Zakaj se sploh pogovarjaÅ” s servisom? Tvoj sogovornik je prodajalec.


Nazadnje urejal/a benma Sob Apr 18, 2020 13:08; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jacoby



Pridružen/-a: Sre Jun 2008 10:23
Prispevkov: 1111

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 18, 2020 13:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Solist je napisal/a:
Nevem al so jih enostavno izgubili, al pa so jih oznaĆØili za pokvarjene, zato da jih lahko potem obdržijo zase.

PaĆØ, nekdo iz omenjenega servisa bi rad poceni priÅ”el do sluÅ”alk...klasiĆØna SLO balkanjada.
ImaŔ na voljo tržno inŔpekcijo, ZVP itd.
V vsakem primeru ti morajo vrnit robo ĆØe sam tako hoĆØeÅ”.
_________________
The only way to do great work is to love what you do
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: 051383384
Solist



Pridružen/-a: Čet Mar 2019 14:53
Prispevkov: 41
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 18, 2020 14:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

benma je napisal/a:
"PotroÅ”nik lahko na podlagi garancije najprej zahteva popravilo. ƈe napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec (ali pa prodajalec ali pooblaÅ”ĆØeni servis) od potroÅ”nika dobil zahtevo za odpravo napake, Zakon o varstvu potroÅ”nikov v 21. b ĆØlenu doloĆØa, da mora proizvajalec potroÅ”niku brezplaĆØno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom."

Zakaj se sploh pogovarjaÅ” s servisom? Tvoj sogovornik je prodajalec.


Hvala. Sem poskusil dobiti kar se da informacij prek e-maila iz strani serviserja, da imam nekje napisano ĆØrno na belem. Bom stopil v kontakt z prodajalcem in tržnim inÅ”pektoratom v ponedeljek.

Nisem imel ravno veliko takih problemov v preteklosti, tako da sem Å”e malo zelen kar se tega tiĆØe....


Nazadnje urejal/a Solist Sob Apr 18, 2020 14:13; skupaj popravljeno 2 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Solist



Pridružen/-a: Čet Mar 2019 14:53
Prispevkov: 41
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 18, 2020 14:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jacoby je napisal/a:
Solist je napisal/a:
Nevem al so jih enostavno izgubili, al pa so jih oznaĆØili za pokvarjene, zato da jih lahko potem obdržijo zase.

PaĆØ, nekdo iz omenjenega servisa bi rad poceni priÅ”el do sluÅ”alk...klasiĆØna SLO balkanjada.
ImaŔ na voljo tržno inŔpekcijo, ZVP itd.
V vsakem primeru ti morajo vrnit robo ĆØe sam tako hoĆØeÅ”.


To me je najbolj zmotilo, da mi dejansko noĆØejo niti vrniti sluÅ”alk. Prav tako nisem dobil nobenega potrdila da so sluÅ”alke dejansko Å”le v Avstrijo.

No verjetno bom zahteval kar novo robo, glede na to da so izgubili moje zaupanje.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
joztom



Pridružen/-a: Pon Jan 2013 11:07
Prispevkov: 1946
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 18, 2020 16:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Servis ti je korektno odgovoril, da ti bo trgovec povrnil kupnino. Od tu naprej samo bluzite, kaj naj bi se, ĆØe bise zgodilo. Ali imaÅ” pisni odgovor in potrdilo? To je vpraÅ”anje, ne pa ugibanje vsevprek.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NCC2000



Pridružen/-a: Čet Sep 2012 12:28
Prispevkov: 591
Kraj: Slovenia

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 18, 2020 17:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kaj a kabel prekinja?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
benma



Pridružen/-a: Ned Jan 2011 17:12
Prispevkov: 1533
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 18, 2020 20:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

joztom je napisal/a:
Servis ti je korektno odgovoril, da ti bo trgovec povrnil kupnino. Od tu naprej samo bluzite, kaj naj bi se, ĆØe bise zgodilo. Ali imaÅ” pisni odgovor in potrdilo? To je vpraÅ”anje, ne pa ugibanje vsevprek.


Preberi moj post o tem kaj pravi zakon. VraĆØilo kupnine niti ne pride v poÅ”tev, ker so se sluÅ”alke vmes podražile in bi moral kupec doplaĆØati.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Solist



Pridružen/-a: Čet Mar 2019 14:53
Prispevkov: 41
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Apr 19, 2020 09:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

NCC2000 je napisal/a:
Kaj a kabel prekinja?


Ja, kabel prekinja. Pri veĆØini sluÅ”alk je to najbolj pogosta okvara. Zaradi premikanja kabla se poÅ”koduje na toĆØki, kjer se mehkejÅ”a žica stika z togim ohiÅ”jem 3.5mm jacka.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe