Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Solist
Pridružen/-a: Čet Mar 2019 14:53 Prispevkov: 41 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Apr 17, 2020 22:49 Naslov sporočila: Sennheiser "long term support" |
|
|
Lansko leto sem si privoščil en par dražjih slušalk, glede na to da sem do takrat uporabljal samo cenejše in ear modele.
Po tehtnem premisleku sem se odločil za Sennheiser Momentum 2 over ear wired black. Prioriteta ni bila toliko kvaliteta zvoka kot to, da so zaprtega tipa, odlično narejene, ter da se da kabel po potrebi zamenjati. Sepravi, should last forever.
Prav tako, sem prebral dosti pohval o Sennheiserju in njihovemu long term supportu. Odlično sem si mislil.
Prevrtimo čas naprej na februar letos ko so se začele pojavljali težave z prekinjanjem levega signala. Definitivno nisem pričakoval da bom že po manj kot letu dni imel težave s kablom, ampak ok, saj so v garanciji. In glede na to da sem jih redkogdaj snel z glave je bilo za pričakovat da se bo kabel prej obrabil.
Pokličem na spletno trgovino kje je kakšen uradni serviser in mi dajo naslov. Slušalke sem nesel tja 9. marca, obrazložil da je problem v kablu kjer preide v ohišje 3,5mm priključka in da pač pričakujem al popravilo ali zamenjavo kabla.
Danes sem se odločil poklicat da zvem kaj se dejansko dogaja. Ne glede na trenutno situacijo, popravilo oziroma zamenjava kabla nebi smela trajati toliko časa. Pa mi odgovorijo da se slušalk ne da popravit in da dobim dobropis. Pa naj se zmenim z trgovcom kako dalje. Oni so opravili z mano.
Halo? Slušalke so bile popolnoma izpravne razen poškodovanega kabla. Kabel Sennheiser še zmeraj ponuja na njihovi spletni strani. Mogoče se nebi toliko sekiral če bi jih prodajalec imel še zmeraj na zalogi. Ampak ne samo da jih nima na zalogi, celo podražale so se v tem času. Tako da če se odločim vzet denar (ne pride v poštev), bi si potem moral še vzeti čas, poiskati kje sploh se jih da kupiti v Evropi in jih doplačat. A smo normalni?
Sem se odločil pisat direktno Sennheiserju z podrobno obrazložitvijo dogodkov, in pričakujem njihov odgovor.
Me pa zanima če je imel še gdo podobne izkušnje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LightBit
Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11 Prispevkov: 2365 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Sob Apr 18, 2020 09:45 Naslov sporočila: |
|
|
Servisi nič več ne popravljajo, samo menjajo.
Če jih zmanjka pač vrnejo denar. Enako je bilo z mojim telefonom. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Solist
Pridružen/-a: Čet Mar 2019 14:53 Prispevkov: 41 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Apr 18, 2020 10:08 Naslov sporočila: |
|
|
Ok, ampak zakaj potem niso zamenjali samo kabla? A je res smiselno za Sennheiser da vržejo v koš slušalke samo zaradi tega ker je kabel pokvarjen? Na koncu dneva so oni v izgubi in jaz ker moram sedaj doplačat za iste slušalke. Nima smisla.
Kabel in slušalke se da še zmeraj dobit pri Sennheiserju. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Slinch
Pridružen/-a: Ned Jul 2009 16:17 Prispevkov: 467 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Apr 18, 2020 10:28 Naslov sporočila: |
|
|
Me ne preseneča, kar povprečna "slo servis" izkušnja.
Najboljše da jih vzameš nazaj (in upaš da jih niso dodatno pokvarili) ter preko spleta kupiš nov kabel, zamenjaš ga itak lahko sam. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Solist
Pridružen/-a: Čet Mar 2019 14:53 Prispevkov: 41 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Apr 18, 2020 10:33 Naslov sporočila: |
|
|
Slinch je napisal/a: | Me ne preseneča, kar povprečna "slo servis" izkušnja.
Najboljše da jih vzameš nazaj (in upaš da jih niso dodatno pokvarili) ter preko spleta kupiš nov kabel, zamenjaš ga itak lahko sam. |
Jih ne morem dobit nazaj to je poanta. Enostavno me je poslal v tri krasne in rekel da je on opravil svojo dolžnost in naj se zdej sam zmenim s prodajalcem.
V najslabšem primeru se bom obrnil na tržni inšpektorat. Tega jebanja v glavo iz strani lenuhov imam zadosti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LightBit
Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11 Prispevkov: 2365 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Sob Apr 18, 2020 10:46 Naslov sporočila: |
|
|
Servisom se nič ne da in tudi ne smejo kar nekaj po svoje delat. Saj verjetno denar za vračilo dobijo od Sennheiserja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Solist
Pridružen/-a: Čet Mar 2019 14:53 Prispevkov: 41 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Apr 18, 2020 10:55 Naslov sporočila: |
|
|
Nevem al so jih enostavno izgubili, al pa so jih označili za pokvarjene, zato da jih lahko potem obdržijo zase. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
benma
Pridružen/-a: Ned Jan 2011 17:12 Prispevkov: 1533 Kraj: Kamnica
|
Objavljeno: Sob Apr 18, 2020 13:00 Naslov sporočila: |
|
|
"Potrošnik lahko na podlagi garancije najprej zahteva popravilo. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec (ali pa prodajalec ali pooblaščeni servis) od potrošnika dobil zahtevo za odpravo napake, Zakon o varstvu potrošnikov v 21. b členu določa, da mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom."
Zakaj se sploh pogovarjaš s servisom? Tvoj sogovornik je prodajalec.
Nazadnje urejal/a benma Sob Apr 18, 2020 13:08; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jacoby
Pridružen/-a: Sre Jun 2008 10:23 Prispevkov: 1111
|
Objavljeno: Sob Apr 18, 2020 13:05 Naslov sporočila: |
|
|
Solist je napisal/a: | Nevem al so jih enostavno izgubili, al pa so jih označili za pokvarjene, zato da jih lahko potem obdržijo zase. |
Pač, nekdo iz omenjenega servisa bi rad poceni prišel do slušalk...klasična SLO balkanjada.
Imaš na voljo tržno inšpekcijo, ZVP itd.
V vsakem primeru ti morajo vrnit robo če sam tako hočeš. _________________ The only way to do great work is to love what you do |
|
Nazaj na vrh |
Telefon: 051383384 |
|
|
Solist
Pridružen/-a: Čet Mar 2019 14:53 Prispevkov: 41 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Apr 18, 2020 14:08 Naslov sporočila: |
|
|
benma je napisal/a: | "Potrošnik lahko na podlagi garancije najprej zahteva popravilo. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec (ali pa prodajalec ali pooblaščeni servis) od potrošnika dobil zahtevo za odpravo napake, Zakon o varstvu potrošnikov v 21. b členu določa, da mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom."
Zakaj se sploh pogovarjaš s servisom? Tvoj sogovornik je prodajalec. |
Hvala. Sem poskusil dobiti kar se da informacij prek e-maila iz strani serviserja, da imam nekje napisano črno na belem. Bom stopil v kontakt z prodajalcem in tržnim inšpektoratom v ponedeljek.
Nisem imel ravno veliko takih problemov v preteklosti, tako da sem še malo zelen kar se tega tiče....
Nazadnje urejal/a Solist Sob Apr 18, 2020 14:13; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Solist
Pridružen/-a: Čet Mar 2019 14:53 Prispevkov: 41 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Apr 18, 2020 14:10 Naslov sporočila: |
|
|
jacoby je napisal/a: | Solist je napisal/a: | Nevem al so jih enostavno izgubili, al pa so jih označili za pokvarjene, zato da jih lahko potem obdržijo zase. |
Pač, nekdo iz omenjenega servisa bi rad poceni prišel do slušalk...klasična SLO balkanjada.
Imaš na voljo tržno inšpekcijo, ZVP itd.
V vsakem primeru ti morajo vrnit robo če sam tako hočeš. |
To me je najbolj zmotilo, da mi dejansko nočejo niti vrniti slušalk. Prav tako nisem dobil nobenega potrdila da so slušalke dejansko šle v Avstrijo.
No verjetno bom zahteval kar novo robo, glede na to da so izgubili moje zaupanje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
joztom
Pridružen/-a: Pon Jan 2013 11:07 Prispevkov: 1946 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Apr 18, 2020 16:01 Naslov sporočila: |
|
|
Servis ti je korektno odgovoril, da ti bo trgovec povrnil kupnino. Od tu naprej samo bluzite, kaj naj bi se, če bise zgodilo. Ali imaš pisni odgovor in potrdilo? To je vprašanje, ne pa ugibanje vsevprek. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NCC2000
Pridružen/-a: Čet Sep 2012 12:28 Prispevkov: 591 Kraj: Slovenia
|
Objavljeno: Sob Apr 18, 2020 17:35 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj a kabel prekinja? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
benma
Pridružen/-a: Ned Jan 2011 17:12 Prispevkov: 1533 Kraj: Kamnica
|
Objavljeno: Sob Apr 18, 2020 20:49 Naslov sporočila: |
|
|
joztom je napisal/a: | Servis ti je korektno odgovoril, da ti bo trgovec povrnil kupnino. Od tu naprej samo bluzite, kaj naj bi se, če bise zgodilo. Ali imaš pisni odgovor in potrdilo? To je vprašanje, ne pa ugibanje vsevprek. |
Preberi moj post o tem kaj pravi zakon. Vračilo kupnine niti ne pride v poštev, ker so se slušalke vmes podražile in bi moral kupec doplačati. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Solist
Pridružen/-a: Čet Mar 2019 14:53 Prispevkov: 41 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Apr 19, 2020 09:08 Naslov sporočila: |
|
|
NCC2000 je napisal/a: | Kaj a kabel prekinja? |
Ja, kabel prekinja. Pri večini slušalk je to najbolj pogosta okvara. Zaradi premikanja kabla se poškoduje na točki, kjer se mehkejša žica stika z togim ohišjem 3.5mm jacka. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|
Zadnje teme - HI-FI |
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Kaj trenutno poslušate?
-
Do-It-Yourself
Spet nov lampaš
-
Do-It-Yourself
DIY popravila
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Tidal
-
HI-FI
Roon labs
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
YouTube & stuff
-
HI-FI
MySqueezebox.com DOWN?
-
HI-FI
DAC?
-
HI-FI
Uvoz naprave iz ZDA
-
HI-FI
Zvočniki - izkušnje - predlog
-
HI-FI
Kam na popravilo?
-
Dogodki v svetu HI-FI-ja, srečanja
Bristol HI-fI show
-
HI-FI
Nova igrača je doma......
-
HI-FI
Slušalkarski sistemi
-
HI-FI dodatki
Zvočniški kabli, interkonekti
|
|