Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Kakovost reprodukcije v avtu
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> Avto HI-FI
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
krokar



Pridružen/-a: Pon Maj 2008 21:45
Prispevkov: 1454
Kraj: Å tajerska

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 07, 2009 13:47    Naslov sporočila: Kakovost reprodukcije v avtu Odgovori s citatom

Tema torej nima kaj veliko opraviti s transmitterji, gre za drugo stvar!
Meni in Å”e Å”tevilnim drugim je dobra reprodukcija glasbe v avtu pomembna stvar.Glasbo imam rad, vendar imam precej omejen ĆØas za to, da se doma zleknem v naslonjaĆØ in si vzamem par ur ĆØasa za sproÅ”ĆØeno posluÅ”anje.
Po drugi strani pa v avtu dnevno preživim v povpreĆØju kake 3 ure na poti v službo in iz nje.
Svoje ĆØase je bilo paĆØ tako(in pri starih kripah je seveda tako ostalo), da je bil ves audio od zvoĆØnikov do radia prepuÅ”ĆØen lastniku.Nato je priÅ”el ĆØas, ko so se zvoĆØniki že serijsko vgrajevali, izbira radia pa je bila svobodna v obliki DIN predalĆØka(veliko redkeje 2xDIN).Za relativno velike denarje si lahko radio naroĆØil tudi kot dodatno opremo iz tovarne, kar pa je bilo neracionalno in so to poĆØeli v glavnem tisti, ki o stvari niso imeli veliko pojma(torej veliko njih!).Problem je bil, da so bili vgrajeni zvoĆØniki sila razliĆØne kakovosti:od res dobrih, do pravega "Å”rota".
V zadnjem ĆØasu pa vse bolj prevladujejo že tovarniÅ”ko vgrajeni sistemi.Velika nerodnost je, da niso zamenljivi z niĆØemer drugim kot z enormno dragimi "original" komponentami.Radiji so namreĆØ integrirani v armaturo in to tako oblikovno kot funkcijsko ter dimenzijsko.Radijski display pogosto kot tak sploh ne obstaja veĆØ, temveĆØ je integriran znotraj veĆØnamenskega.Tudi komande obiĆØajno niso veĆØ, kjer bi jih ĆØlovek priĆØakoval.
Ves "tuning" sistema se tako v glavnem omejuje na nabavo "žlahtnejÅ”ih" zvoĆØnikov, ki pa se tudi morajo dimenzijsko vklopiti.
Pri "normalnih" avtih so ti sistemi slabe do povpreĆØne kakovosti.V viÅ”jih razredih pa proizvajalci nudijo tudi do tri opcije v razliĆØnih kakovostnih razredih in verjemite, da pomenijo tisti najboljÅ”i sistemi v kakÅ”nem Lexusu, Audiju, Mercedesu in Å”e kje res pravo doživetje, ki je že bluzu temu, kar se oznaĆØuje kot hi-end.
Tudi povsem serijska oprema v ne povsem najviÅ”ji klasi zna biti presenetljivo dobra.Osebno si to upam trditi za SAAB, Volvo, Renault Val Satis(sistem Cabasse!), pa veĆØina ameriÅ”kih avtov itd.
Osebno sem bil najbolj razoĆØaran nad baziĆØno audio opremo v novejÅ”ih BMW-jih, ki je nevredna znamke!Zanimivo pa je, da prodajalci trdijo, da je doplaĆØilo za boljÅ”i audio manj iskana opcija.Slovencem se zdi recimo pomembnejÅ”a pomiĆØna streha, pa ĆØeravno je potem ne odpirajo! Confused
Za dobro reprodukcijo v avtu so pomembni v prvi vrsti kakovostni zvoĆØniki, predvsem pa njihova razporeditev.Tu pa imajo glavno besedo specialisti za akustiko s vsemi svojimi aparaturami.Optimalna uglasitev na doloĆØeno potniÅ”ko kabino je zahtevna in praviloma ni stvar za amaterje.
Kot je to tudi pri "normalnem" hi-fiju, je tudi tule nejasna meja med tistimi, katerim je kakovost reprodukcije pomembna zato, ker radi posluŔajo glasbo in tistimi, ki jim sama tehnika postane neke vrste fetiŔ.
Pogosto si ujet med skupino tistih, ki jim avto ne predstavlja drugega kot vgradno omaro za zvoĆØnike, ojaĆØevalce in ne vem kake wooferje vse in vrednost opreme dosega veĆØkratnik vrednosti avta; na drugi strani pa je masa tistih, ki jim zadostuje en navadni radio in 2 zvoĆØnika za posluÅ”anje poroĆØil in Severine ali ĆØesa podobnega, denar pa raje vtaknejo v dražja alu platiÅ”ĆØa.
Kot reĆØeno:analogije se hitro najdejo tudi glede na podobne audio in video teme. In tudi tu se kaže, da je pravzaprav precej naporno biti "umirjen ljubitelj" neĆØesa; ali si skupaj v masi 90% ljudi, ki jih stvar ne zanima, ali pa se kaj hitro spopadeÅ” z zanesenjaki, ki niso vedno ravno tolerantni.ƈe bi hotel filozofirat, bi v življenju naÅ”el Å”e precej drugih paralel!
A da zakljuĆØimo:vozit dober avto s solidnim tovarniÅ”kim audio sistemom je zame prava stvar! Cool Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
pinc76



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 13:09
Prispevkov: 194
Kraj: Tabor

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 07, 2009 16:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zdravo

Kar nekaj tega se da videti na tem linku
http://looniticz.17.forumer.com/viewtopic.php?t=385
Sam sem bil preseneĆØen ko sem sliÅ”al kako res lepo,posluÅ”ljivo se je sliÅ”alo v avtu.
Ponavadi je v samem avtu važno kok butne tu pa si lahko res užival ob posluŔanju.

LP Pinc76
_________________
Les je naravni materijal zato barvne in strukturne spremembe niso del reklamacij

www.rmsound.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
knap



Pridružen/-a: Čet Sep 2008 7:49
Prispevkov: 1264
Kraj: MIKLAVŽ

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 07, 2009 16:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

na tem linku je potrebna registracija Sad
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
pinc76



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 13:09
Prispevkov: 194
Kraj: Tabor

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 07, 2009 17:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zdravo

Ups Embarassed nisem vedel bom probal dat pa kakŔno slikco gor Very Happy

LP Pinc76
_________________
Les je naravni materijal zato barvne in strukturne spremembe niso del reklamacij

www.rmsound.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
pinc76



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 13:09
Prispevkov: 194
Kraj: Tabor

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 07, 2009 17:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zdravo

Slikice














Sam sem bil preseneĆØen saj prej Å”e nisem videl ne sliÅ”al kako igrajo lampice v avtu.

LP Pinc76
_________________
Les je naravni materijal zato barvne in strukturne spremembe niso del reklamacij

www.rmsound.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
krokar



Pridružen/-a: Pon Maj 2008 21:45
Prispevkov: 1454
Kraj: Å tajerska

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 07, 2009 18:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Je pa tudi jasno, da lampe v avtu nimajo ravno idealnega okolja! Shocked Me prav zanima trajnost takÅ”nega ojaĆØevalnika!
Osebno menim, da takÅ”ni ojaĆØevalniki v avtu niso potrebni.Kot sem napisal mislim, da so bistvenejÅ”i zvoĆØniki in pa predvsem njihova razmestitev.
Veliko se tule daje na show efekte...Seveda bodo tudi drugaĆØna miÅ”lenja!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Numb



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 16:01
Prispevkov: 1127
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 07, 2009 18:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ti vztrajno trdiÅ” o pomembnosti zvoĆØnikov. NOBEN zvoĆØnik ne zaigra brez spodobne amplifikacije. Pika.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
igor0203



Pridružen/-a: Pet Dec 2008 12:33
Prispevkov: 638
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 07, 2009 19:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Seveda je odvisno, samo razlike niso tako drastiĆØne kot pri Hi-Fi. Wink In zelo spodoben ojaĆØevalec se dobi "že" za cca. 600ā‚¬.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
urosst



Pridružen/-a: Pon Dec 2008 9:48
Prispevkov: 109
Kraj: ZAGORJE

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 20, 2009 19:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

kolikor hoĆØeÅ” nagraditi originalen sistem imaÅ” danes opcijo
dodatnih procesorjev ,ki so namenjeni popravilu osnovnega
zvoka ,prvo moraÅ” sistem spravit na ojaĆØevalce
nato sledi zamenjava zvoĆØnikov in obvezno izolacija vrat.
lahko uporabiÅ” celo hi-output od radia vendar pri malih glasnostih

opcija so naprimer bitone od audisona ,pxh 100 od alpine in podobni
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Slinch



Pridružen/-a: Ned Jul 2009 16:17
Prispevkov: 467
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 20, 2009 21:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ker sem kot Å”tudent na izjemno nizkem dohodku Smile in mi je prioriteta audio doma (pravkar sestavljam svoj prvi resnejÅ”i sistem), se v avtu vozim s full-sized sluÅ”alkami. Verjetno mimovozeĆØim izgledam zelo neumno, ampak zvok je pa neprimerljivo boljÅ”i od sistema, ki bi si ga lahko privoÅ”ĆØil v takÅ”nem cenovnem razredu.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Bellerophon



Pridružen/-a: Pon Sep 2009 20:58
Prispevkov: 6
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 20, 2009 23:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Slinch je napisal/a:
... se v avtu vozim s full-sized sluŔalkami...

Nasvet.

ƈe Å”paraÅ” za domaĆØ sistem, potem se nikar ne vozit naokoli s sluÅ”alkami. Ti bodo policaji pobrali kar lep kup denarja.

P.S.: V avtu se da že z malo osnovnega znanja znatno izboljÅ”ati zvok. Pa tudi denar ni tako problemtiĆØen.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ck



Pridružen/-a: Pon Feb 2009 19:27
Prispevkov: 1605
Kraj: kamnik

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 21, 2009 20:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Problem kvalitetne reprodukcije v avtu je že v osnovi v cca 70 db hrupa+/- 2 db, pri vožnji s povpreĆØnim avtom (merjeno pri Golfu 3, Corsi, .... pri hitrostih cca 60 km/h) po primestni cesti s "tihim" asfaltom.
Ta "floornoise" s hitrostjo Å”e naraÅ”ĆØa zaradi veĆØjega zraĆØnega upora, temu doda svoje Å”e morebitno veĆØje Å”tevilo obratov motorja ter gume in "glasen" asfalt.

Hrup v parkiranem avtu ob prometni cesti sredi Ljubljane - Dunajska, je znaŔal 72 db ob zaprtih oknih.

Da bi te decibele kolikor toliko "prekrili" potrebujete vsaj kakÅ”nih 20 db. S tem pridemo do glasnosti, ki za daljÅ”e posluÅ”anje niso veĆØ priporoĆØljive, pa Å”e vedno nimamo velike kvalitete.

BoljŔi avtomobili imajo praviloma tiŔje motorje in podvozje (boljŔa izolacija), ter boljŔo aerodinamiko. Zaradi boljŔega tesnenja pride iz zunanjosti tudi kakŔen decibel manj, vendar se Ŕe vedno vrtimo pri samo kakŔnih 5 - 6 db manj. Vse skupaj pa je Ŕe vedno bisveno preglasno za HI-FI zvok.

Drug omejitveni faktor za kvaliteten zvok je prostor - kabina, ki zaradi majhnih dimenzij in ostalih omejitev ne omogoĆØa optimalne postavitve zvoĆØnikov ter mesta posluÅ”anja.

Tretja omejitev je, da se doloĆØene frekvence zaradi majhnosti prostora ne pojavljajo, druge pa so zaradi odbojev ojaĆØujejo ali slabijo in dobimo zelo nelinearno zvoĆØno sliko.

Zaradi vsega naÅ”tetega v avtu nikoli ne bomo imeli niti približno tako kvalitetnega zvoka kot v sobi, zato je nameÅ”ĆØanje raznih velikih zvoĆØnikov in moĆØnih ojaĆØevalcev, ne glede na njihovo kvaliteto že vnaprej obsojeno na samo delen uspeh.
_________________
LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
urosst



Pridružen/-a: Pon Dec 2008 9:48
Prispevkov: 109
Kraj: ZAGORJE

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 22, 2009 18:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

in kaj je glasnost "hi-zvoka" za moje poje glasnost inŔtrumentov
v živo ,ki pa so mnogokrat glasneŔi kakor moj sistem v avtu.

kar se tiĆØe frekveĆØnega razpona v avtu ni omejitev ,je le audifilsko prepriĆØanje nepouĆØenih osebkov

s pravilno postavitvijo zvoĆØnikov v avtu pa se ,da tudi anomalije zaradi odbojev precej zmanÅ”ati

da pa avto nima idealno razporejenih pozicij za posluÅ”anje pa ni veĆØ
tako straŔen problem ,za to korekcijo se uporavljajo procesorji z
time in fazno zakasnitev

kar se pa tiĆØe hrupa je pa prva zakonitost pri resni motaži ustrezna
izolacija avta.

pa vĆØasih vpraÅ”am sebe ,ko kje posluÅ”am kvazi vrhunski setup
kje so pa tisti detalji in stage ,ki jih sliŔim v svojem avtu.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Antony



Pridružen/-a: Pon Maj 2008 8:37
Prispevkov: 295
Kraj: Žabnica

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 22, 2009 19:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

sam sem s serijsko inÅ”talacijo zelo zadovoljen kar se tiĆØe kvalitete zvoka. Moti me edino malce prenapumpan bas, ki se ga pa da zmanjÅ”at. Pa kakÅ”en kontrabas ni po celem spektru enakomeren, ampak ma nekaj izstopanj. To je seveda razumljivo za ta okolje. Je pa presenetljivo veliko soundstagea in tud barve so solidne. Tud glasnost naĆØeloma ni problem. Edino pri res glasnem posluÅ”anju neka tekoĆØe laufat in rata mal sitna (orenk
na glas, ko ne sliŔiŔ prometa okoli sebe).
Sem pa pred leti se peljal s kolegom, ki je v avto zmetal ohoho, pa je tudi zelo lepo Å”pilalo. Sicer je bil poudarek na glasnosti, ampak kljub temu sem bil preseneĆØen kaj se da potegnit iz avtoakustike.
aja, vozim Lexus IS200 (že starejŔi).
_________________
Izdelava spletnih strani www.trsplet.com - www.tonimeglic.com
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MitjaF



Pridružen/-a: Sob Okt 2009 16:56
Prispevkov: 414
Kraj: KRANJ

PrispevekObjavljeno: Sob Okt 10, 2009 18:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sam sem eden tistih ki mu zvok nikoli ni dovolj dober.ZaĆØel sem z JBL GTO4060 ampom, sedaj pa nameravam vzeti DDs2.Res se mi pa zdi ĆØudno to da me kolegi, ki imajo na avtu za 2k.eur platiÅ”Ć¦a gledajo kot da se mi mal meÅ”a, ker bom kupil amp za 1k.eur.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Telefon: 000000000
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> Avto HI-FI Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe