Pomoè pogostih vprašanjPomoè pogostih vprašanj   IšèiIšèi   Seznam èlanovSeznam èlanov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporoèilPrijava za pregled zasebnih sporoèil   PrijavaPrijava 

THE OPEN REEL TEST
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HIGH-END AUDIO
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporoèilo
jacoby



Pridružen/-a: Sre Jun 2008 10:23
Prispevkov: 1111

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 27, 2017 11:06    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom



Smile Smile Smile
_________________
The only way to do great work is to love what you do
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Telefon: 051383384
joztom



Pridružen/-a: Pon Jan 2013 11:07
Prispevkov: 1946
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 27, 2017 12:00    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Na našo žalost je veèina profesionalne tehnike za preverjanje posnetkov v studiu iz bipolarnih tranzistorskih vezij, to so kakšni Bryston in podobni. Pri dobro pretehtani uporabi bipolarcev in z ustreznimi tokovi, ki dopušèajo najvišje tranzitne frekvence, se tudi razni neparni harmoniki zmanjšajo pod prag motnje, pomembna je konstrukcija in ustrezno hlajenje. Še kaskodna vezava izhodnih tranzistorjev daje zraven tisto potrebno simetrijo in zelo nizko impedanco. Za dvomljivce pa še posebnost, objavljena v knjigi OpAmpAplicationsHandbook (ADI), ki ponuja "Nostalgia OpAmp" operacijski ojaèevalec z mešanico obeh tehnik, zanimivo za vse, ki znate z lampami

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 27, 2017 21:02    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

JAZZZ je napisal/a:
Zgovarjamo se o primerjavi koncerta s posnetkom. Koliko od vas pa ima posnetek koncerta, ki ste ga poslušali?

Jaz, naprimer.
Trio Tempo Giusto (Rok Palèiè, klavir, Ciglaneèki, violina, Tilen Artaè ,violonèelo) na prvem masterclassu klavirja v Izoli, Besenghijeva palaèa - snemano na laptop, dva mikrofona pa ena škatla še vmes do raèunalnika).
Pa Dr.Kevin Robert Orr (gostujoèi profesor) recital na klavirju. Pa še en koncert, kjer je bila s Triom TG še Maike (gostja iz Avstralije) na violi.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
@vintagesonic: V kakšni konkretni korelaciji sta izraza veren (fidelity) zvok in nevtralen ( neutral ) zvok oziroma posnetek?
HiFi ali visoka vernost ne pomeni popolna, absolutna vernost - to je željeni cilj in nekje na tej poti se nahajajo hifi naprave. Ene so bližje cilju, druge dlje. Isto posnetki, ki so nujni pogoj za dosego tega.

Na tej poti se uporabljajo izrazi, ki jih je potrebno jemati v kontekstu, oziroma tako kot se uporabljajo za sporazumevanje in ne po neki osebni predstavi. Enkrat sem že dal primer zraènosti prostorov, zraènosti zvoène reprodukcije in zraènosti ležaja, ki se razlikuje od zraènega ležaja. Takoj je bil ogenj v strehi (z zraènostjo ležajev, hehe).

Vsa ta preambula je potrebna, ker z leti pisanja na forumu poèasi dobiš obèutek, kdaj je potrebno postavljati okvirje.
--------------------------------------------------------------------------
No, sedaj pa lahko poskusim odgovoriti - vsak posnetek je veren na svoj naèin. S tem da so eni bolj verni od drugih. Podobno je nevtralnost, pri èemer je nevtralnost mišljena kot odsotnost koloracij, ki so tipiène za naprave. Eno z drugim nima direktne relacije, razen v verbalnem purizmu (èe hoèemo pametovati).

Tako je lahko en posnetek bolj veren kljub moènejši koloraciji (naprimer mikrofona ali lampaške elektronike).
Kar se lahko tudi tako pojasni - dobro, pravilno posnet zvok na kolorirani elektroniki (recimo lampaški) vs slabo postavljeni mikrofoni na sicer nevtralnem snemalnem-set-up-u.
V prvem primeru bo vse igralo kot mora, bo pa zaznati koloracijo (recimo pretirano toplino) vs drugemu, kjer bi lahko bilo vse ok, èe ne bi kak osel vtaknil mikrofon v trobljo saksofona, naprimer, in tako dobil krivoverne*
posnetke. Laughing
*krivovernost je z vidika poslušalca, ki posluša od daleè. Èe pa imaš navado poslušati saksofon z ušesom na troblji, pa je to lahko zelo veren posnetek. Dokler poslušaš samo saksofon, seveda. Sicer takoj skoæi ven kako bi slišal še ostale glasbenike.

Malo sem moral tako postaviti, da odprem debato tudi v tej smeri.
Prej je bilo omenjeno kako lahko v doloèenih dvoranah z doloèenimi orkestri/dirigenti v realnosti ne dosežejo željenih uèinkov in se potem manipulira posnetek - unièi en posnetek realnosti in ga nadomesti z manipulacijo ki naj bi pa bila pravilna predstavitev glasbe. Zame nesprejemljivo. Žal pa vse preveèkrat prakticirano, kot je to že @vojko opisal, pa tudi @vintagesonic potrdil.

Isto mi se je potožil dirigent našega big benda, ko sem mu predlagal da imajo neozvoèene koncerte vsaj na zaprtih trgih. V naravi se ne da imeti koncert dua mravlja-slon - razen èe to ozvoèiš. Evo, mene to ne zanima. Niti na ozvoèenju niti na posnetku.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 00:42    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

jacoby je napisal/a:


Smile Smile Smile

Takoj bi jih imel, stojala pa so Smile Smile Smile

Vidim pa, da nisi ukapiral, zakaj smeškoti in si hitro našel Danleye in .... Pa da ti razložim, Rupert Neve je verjetno najslavnejši konstruktor studijskih aparatur. Odlièen kolorator. Delati njegove aparature nevtralne ... zasluži veè kot 3 smeškote ... pa se mi jih ne da tipkati ...
Imam štiri njegove aparature (dvakrat ISA110 in dvakrat AMEK9098). Da bi jih dal komurkoli narediti nevtralne? Ja potem bi raje kupil nevtralne in plaèal manj za nove, kot se daje za te stare...
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz


Nazadnje urejal/a JAZZZ Tor Mar 28, 2017 00:56; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Obišèi avtorjevo spletno stran
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 00:51    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:
JAZZZ je napisal/a:
Zgovarjamo se o primerjavi koncerta s posnetkom. Koliko od vas pa ima posnetek koncerta, ki ste ga poslušali?

Jaz, naprimer.
Trio Tempo Giusto (Rok Palèiè, klavir, Ciglaneèki, violina, Tilen Artaè ,violonèelo) na prvem masterclassu klavirja v Izoli, Besenghijeva palaèa - snemano na laptop, dva mikrofona pa ena škatla še vmes do raèunalnika).
Pa Dr.Kevin Robert Orr (gostujoèi profesor) recital na klavirju. Pa še en koncert, kjer je bila s Triom TG še Maike (gostja iz Avstralije) na violi.

Dva koncerta ?
Mikrofona? XY, ORTF, MS ... ? Una Å¡katla do laptopa?
Komentar zvoka v primerjavi z originalom?
Ocena dvorane? Sem že snemal (harfe,drugiè pa šest èel), pa mi je tko tko... Se pa ruka poden ...
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Obišèi avtorjevo spletno stran
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 01:05    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:

Malo sem moral tako postaviti, da odprem debato tudi v tej smeri.
Prej je bilo omenjeno kako lahko v doloèenih dvoranah z doloèenimi orkestri/dirigenti v realnosti ne dosežejo željenih uèinkov in se potem manipulira posnetek - unièi en posnetek realnosti in ga nadomesti z manipulacijo ki naj bi pa bila pravilna predstavitev glasbe. Zame nesprejemljivo. Žal pa vse preveèkrat prakticirano, kot je to že @vojko opisal, pa tudi @vintagesonic potrdil.

Sem že veèkrat omenil tolkalca Kauèièa in njegov, glasbenikov, pogled. Med igranjem uporablja veliko tihih glasbil, ki jih on èisto dobro sliši, do poslušalca-sploh, èe je oddaljen malce veè- pa ne pridejo. Torej, imamo tri verzije :
- zvok, ki ga ustvari in sliši glasbenik in (verjetno želi da ga sliši) poslušalec
- zvok , ki ga slišijo sreèneži sedeè na sredini in bilizu tolkalca
- zvok, ki ga slišijo ostali poslušalci
Tudi kaj je levo in kaj desno je zanimivo, eni tolkalci bi spet radi tako, kot slišijo oni-se pravi, obrnjeno kot slišimo poslušalci
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Obišèi avtorjevo spletno stran
lix



Pridružen/-a: Ned Jan 2016 3:17
Prispevkov: 501
Kraj: Med Koprom in Trstom

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 01:19    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Èe so v Besenghijevi palaèi v Izoli uporabili interno mašinerijo za snemanje koncertov, je sestava opreme sledeèa:
2 mikrofona AKG C-480 v XY postavitvi obešena na zajli nad odrom
manjša mešalna miza Mackie povezana z UAD kartico v PCju.

lix
_________________
"Ne moreš dobiti pudinga, èe ne poješ mesa."
P. Floyd
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 01:21    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:

Tako je lahko en posnetek bolj veren kljub moènejši koloraciji (naprimer mikrofona ali lampaške elektronike).
Kar se lahko tudi tako pojasni - dobro, pravilno posnet zvok na kolorirani elektroniki (recimo lampaški) vs slabo postavljeni mikrofoni na sicer nevtralnem snemalnem-set-up-u.
V prvem primeru bo vse igralo kot mora, bo pa zaznati koloracijo (recimo pretirano toplino) vs drugemu, kjer bi lahko bilo vse ok, èe ne bi kak osel vtaknil mikrofon v trobljo saksofona, naprimer, in tako dobil krivoverne*
posnetke. Laughing
*krivovernost je z vidika poslušalca, ki posluša od daleè. Èe pa imaš navado poslušati saksofon z ušesom na troblji, pa je to lahko zelo veren posnetek. Dokler poslušaš samo saksofon, seveda. Sicer takoj skoæi ven kako bi slišal še ostale glasbenike.

Da se ne bomo narobe razumeli, jaz nisem bil proti koloraciji-saj sem napisal, da na koncu masteruiram analogno-ravno zaradi nje Wink Ti si proti takemu masteriranju ... Jaz ti samo pišem, da vse kolorira, od mikrofonov naprej. Mogoèe poznaš kako analogno plošèo narejeno z merilnim(linearnim) mikrofonom? Jaz je ne...

Jazz v klubih je nemogoèe poslušati "od daleè"-prostorsko ne gre. In pri takem poslušanju ti sax zareže(sploh èe piha Brotzmann, Gustavson ...), da ne govorim o trobenti. Pa bobnarju... ki lahko zelo potiho udarja po bobnih, pa bo vedno preglasil violino... In kaj sedaj? Paè, se je ne bo slišalo ... ali se jo malce ozvoèi? Pa pevca... ali kontrabas. Jazz ni klasika, da bi si lahko privošèili nekaj deset godal... Pa tudi èe bi si lahko, bi jazz postal nekaj drugega-ker tak orkester niti sluèajno ne bi mogel improvizirati... Kako to izgleda-se pravi mešanica klasiènega orkestra in nekaj jazzerjev- sem slišal(in je tudi posneto) že veèkrat in vedno so problemi pri klasikih, ki paè igrajo po notah (kar ni nilè narobe, vendar to ne gre skupaj z jazzom)
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Obišèi avtorjevo spletno stran
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 01:25    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

lix je napisal/a:
Èe so v Besenghijevi palaèi v Izoli uporabili interno mašinerijo za snemanje koncertov, je sestava opreme sledeèa:
2 mikrofona AKG C-480 v XY postavitvi obešena na zajli nad odrom
manjša mešalna miza Mackie povezana z UAD kartico v PCju.
lix

Sem videl ta mikrofona-pa takoj vprašam Ambasadorja, ali je realno, da so mikrofoni okoli 3(+)m visoko pred glasbeniki, poslušalec pa posluša od 2-15 metrov oddaljen od orkestra? Kako prièakovati podoben zvok doma? Dej si enkrat omisli binauralno snemanje(dva poceni mini mikrofona in en poceni snemalnik) in poslušaj doma na slušalkah. Preprièan sem, da bo veliko bolj realno.
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Obišèi avtorjevo spletno stran
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 07:42    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

JAZZZ je napisal/a:
lix je napisal/a:
Èe so v Besenghijevi palaèi v Izoli uporabili interno mašinerijo za snemanje koncertov, je sestava opreme sledeèa:
2 mikrofona AKG C-480 v XY postavitvi obešena na zajli nad odrom
manjša mešalna miza Mackie povezana z UAD kartico v PCju.
lix

Sem videl ta mikrofona-pa takoj vprašam Ambasadorja, ali je realno, da so mikrofoni okoli 3(+)m visoko pred glasbeniki, poslušalec pa posluša od 2-15 metrov oddaljen od orkestra? Kako prièakovati podoben zvok doma? Dej si enkrat omisli binauralno snemanje(dva poceni mini mikrofona in en poceni snemalnik) in poslušaj doma na slušalkah. Preprièan sem, da bo veliko bolj realno.

Nisem se nikoli ukvarjal s snemanjem, niti ne verjamem da se kdaj bom. Kako postaviti mikrofone ni moj problem.
Pri koncertih kjer sem bil prisoten (Besenghi) sta bila dva mikrofona na stojalih cca moje višine (1,9m) postavljeni tik pred glasbenike. Jaz sem sedel niti tri metre izza mikrofonov v prvi vrsti. Dvoranica je majcena.

Obstaja veliko posnetkov, ki so manipulirani in so mi všeè, èeprav o neki koherentnosti posnetka in stereo sliki ni govora. Pa mi je kljub temu lahko všeè, èe je le všeèno narejeno.

Imam tudi (nemške) binauralne posnetke na CD-ju. Sedaj ne grem gledat kaj je to, ker se odpravljam v Barcelono in nimam veliko èasa. Tako ne bom prisoten na AK do sobote.
_________________
Carpe Diem


Nazadnje urejal/a ambasador Tor Mar 28, 2017 08:04; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
jacoby



Pridružen/-a: Sre Jun 2008 10:23
Prispevkov: 1111

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 07:54    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

JAZZZ je napisal/a:
Med igranjem uporablja veliko tihih glasbil, ki jih on èisto dobro sliši, do poslušalca-sploh, èe je oddaljen malce veè- pa ne pridejo. Torej, imamo tri verzije :
- zvok, ki ga ustvari in sliši glasbenik in (verjetno želi da ga sliši) poslušalec
- zvok , ki ga slišijo sreèneži sedeè na sredini in bilizu tolkalca
- zvok, ki ga slišijo ostali poslušalci

JAZZZ je napisal/a:
Sem videl ta mikrofona-pa takoj vprašam Ambasadorja, ali je realno, da so mikrofoni okoli 3(+)m visoko pred glasbeniki, poslušalec pa posluša od 2-15 metrov oddaljen od orkestra? Kako prièakovati podoben zvok doma? Dej si enkrat omisli binauralno snemanje(dva poceni mini mikrofona in en poceni snemalnik) in poslušaj doma na slušalkah. Preprièan sem, da bo veliko bolj realno.


Daj si malo preberi osnove fizike (nisi bil v tehnièni šoli, kak FDV?), kako se širi zvok po prostoru...ti bo hitro vse jasno, zakaj so mikrofoni tam kjer so, in ne med glavami poslušalcev...
Eno je "poljudna teorija fizike", drugo je pa realnost.

PS: Èe ne mixaš veè? na Danley PA monitor (public address), morda mixaš na nevtralne Piege?? Laughing
Še tole ne smeš mešat: "Nevtralnost" NI enako linearnost! Torej, MIC je lahko linearen, in hkrati ni nevtralen..kapish?
Nevtralnost je definirana z THD,IMD.

Glede Rupert Neve Summit EQ-ja, tisto kar imaš so igraèe napram Summitu (zato ti moèno kolorirajo), ne vem kaj je Neve tam zdraven poèel...se slikal za kako revijo...
_________________
The only way to do great work is to love what you do
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Telefon: 051383384
vintagesonic



Pridružen/-a: Sre Mar 2010 17:24
Prispevkov: 1426
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 10:40    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

vojko je napisal/a:
To o enem stereo mikrofonu, ko zajame 80% vsega pa, c'mon, sam veš da ni šans. Kaj šele èe je poleg orkestra solist, pevci....
Itak imaš v CD soliste na amplifikaciji prek zvoènikov, kaj bi vseskupaj kar iz stereo na stropu snemal....


Ta problematika je bila obdelana v loèeni temi že pred èasom. Mogoèe bi bilo nadaljevanje razprave bolje presenti v že obstojeèo rubriko. Poizkusil sem jo prezentirati na naèin, da bi bila "poljudno" razumljiva. Nekaj "tehnike" žal paè sodi k razlagi. Ne gre drugaèe. ( karakteristike mikrofonov )

Deloma je to tudi replika na razmišljanja ambasadorja.

ambasador je napisal/a:
Prej je bilo omenjeno kako lahko v doloèenih dvoranah z doloèenimi orkestri/dirigenti v realnosti ne dosežejo željenih uèinkov in se potem manipulira posnetek - unièi en posnetek realnosti in ga nadomesti z manipulacijo ki naj bi pa bila pravilna predstavitev glasbe. Zame nesprejemljivo. Žal pa vse preveèkrat prakticirano, kot je to že @vojko opisal, pa tudi @vintagesonic potrdil.



http://www.audio-kontakt.com/forum/viewtopic.php?p=67664

V tem smilsu bi samo malce korigiral izraženo stališèe.

Obèasno, ali žal celo pogosto se mora snemati v prostorih, ki niso primerni za tovrstno dejavnost. Ko prideš do spoznanja, da se posnetek enostavno ne da realizirati na naèin, ki bi zadovoljeval neke minimalne kriterije dobrega zvoka se moraš paè poslužiti alternativnih metod. Rezultati uporabe ustrezne tehnologije so obèasno presenetljivo dobri, kljub skepsah posameznikov, ki so bile nakazane v replikah. To je seveda paè moje osebno in subjektivno mnenje.


LP Vintagesonic
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 11:11    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

jacoby je napisal/a:
JAZZZ je napisal/a:
Med igranjem uporablja veliko tihih glasbil, ki jih on èisto dobro sliši, do poslušalca-sploh, èe je oddaljen malce veè- pa ne pridejo. Torej, imamo tri verzije :
- zvok, ki ga ustvari in sliši glasbenik in (verjetno želi da ga sliši) poslušalec
- zvok , ki ga slišijo sreèneži sedeè na sredini in bilizu tolkalca
- zvok, ki ga slišijo ostali poslušalci

JAZZZ je napisal/a:
Sem videl ta mikrofona-pa takoj vprašam Ambasadorja, ali je realno, da so mikrofoni okoli 3(+)m visoko pred glasbeniki, poslušalec pa posluša od 2-15 metrov oddaljen od orkestra? Kako prièakovati podoben zvok doma? Dej si enkrat omisli binauralno snemanje(dva poceni mini mikrofona in en poceni snemalnik) in poslušaj doma na slušalkah. Preprièan sem, da bo veliko bolj realno.


Daj si malo preberi osnove fizike (nisi bil v tehnièni šoli, kak FDV?), kako se širi zvok po prostoru...ti bo hitro vse jasno, zakaj so mikrofoni tam kjer so, in ne med glavami poslušalcev...
Eno je "poljudna teorija fizike", drugo je pa realnost.

PS: Èe ne mixaš veè? na Danley PA monitor (public address), morda mixaš na nevtralne Piege?? Laughing
Še tole ne smeš mešat: "Nevtralnost" NI enako linearnost! Torej, MIC je lahko linearen, in hkrati ni nevtralen..kapish?
Nevtralnost je definirana z THD,IMD.

Glede Rupert Neve Summit EQ-ja, tisto kar imaš so igraèe napram Summitu (zato ti moèno kolorirajo), ne vem kaj je Neve tam zdraven poèel...se slikal za kako revijo...


Smile Smile Smile
Še vedno ne razumeš, kdo je bil Rupert Neve... malce veè od vaškega elektronika Smile Smile Smile Ti ga kar veselo nevtraliziraj . O mojih igraèaš pa raje ne bi. Je dosti na internetu. Za pismene
Šola? Matematika Jakob, tam, kjer nauèe tudi logiko ... Wink

Bi te pa izval, da našteješ moje studijske igraèke Smile Ko že kritiziraš in daješ v niè. Èakam ... Da malce olajšam, Danleye imam še, nikoli pa nisem imel teh, ki jih kažeš na fotkah...


In dragi Jakob, nikoli nisem rekel, da so višinsko postavljeni mikrofoni napaka- to si si izmislil, da se lahko izbruhaš. To samo primerjam z "realnostjo" kaj sliši poslušalec, ki sedi toliko in toliko m od orkestra proti temu, kar posnamejo mikrofoni nekaj metrov visoko in blizu orkestra. Ti pa zelo priporoèam, da se znalac zaèneš ukvarjati še z snemanji, potem miksanji in masteriranji. Sigurno boš najboljši na svetu... Kako pa posel?
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz


Nazadnje urejal/a JAZZZ Tor Mar 28, 2017 13:57; skupaj popravljeno 2 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Obišèi avtorjevo spletno stran
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 12:24    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

.
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz


Nazadnje urejal/a JAZZZ Tor Mar 28, 2017 13:56; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Obišèi avtorjevo spletno stran
vojko



Pridružen/-a: Ned Maj 2008 16:50
Prispevkov: 940
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 12:30    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

vintagesonic je napisal/a:
vojko je napisal/a:
To o enem stereo mikrofonu, ko zajame 80% vsega pa, c'mon, sam veš da ni šans. Kaj šele èe je poleg orkestra solist, pevci....
Itak imaš v CD soliste na amplifikaciji prek zvoènikov, kaj bi vseskupaj kar iz stereo na stropu snemal....


Ta problematika je bila obdelana v loèeni temi že pred èasom. Mogoèe bi bilo nadaljevanje razprave bolje presenti v že obstojeèo rubriko. Poizkusil sem jo prezentirati na naèin, da bi bila "poljudno" razumljiva. Nekaj "tehnike" žal paè sodi k razlagi. Ne gre drugaèe. ( karakteristike mikrofonov )

Deloma je to tudi replika na razmišljanja ambasadorja.

ambasador je napisal/a:
Prej je bilo omenjeno kako lahko v doloèenih dvoranah z doloèenimi orkestri/dirigenti v realnosti ne dosežejo željenih uèinkov in se potem manipulira posnetek - unièi en posnetek realnosti in ga nadomesti z manipulacijo ki naj bi pa bila pravilna predstavitev glasbe. Zame nesprejemljivo. Žal pa vse preveèkrat prakticirano, kot je to že @vojko opisal, pa tudi @vintagesonic potrdil.



http://www.audio-kontakt.com/forum/viewtopic.php?p=67664

V tem smilsu bi samo malce korigiral izraženo stališèe.

Obèasno, ali žal celo pogosto se mora snemati v prostorih, ki niso primerni za tovrstno dejavnost. Ko prideš do spoznanja, da se posnetek enostavno ne da realizirati na naèin, ki bi zadovoljeval neke minimalne kriterije dobrega zvoka se moraš paè poslužiti alternativnih metod. Rezultati uporabe ustrezne tehnologije so obèasno presenetljivo dobri, kljub skepsah posameznikov, ki so bile nakazane v replikah. To je seveda paè moje osebno in subjektivno mnenje.


LP Vintagesonic


A propo. Debate na kaj je bolje snemat (digi, analog), kaj kolorira veè, manj......mal prakse je treba imet s temi stvarmi. Na snemanju (recimo v živo) imaš take èisto objektivne probleme, da je neskonèno, ampak res neskonèno bolj pomembno kako jih rešit, in kako se stvari lotevaš. 98% rezultata je odvisno od njih ne pa tehnike. Veèina jo je èisto dovolj dobre. KAj šele v enem prenosu v živo iz CD, kjer ti še za tonsko vajo ne dajo èasa, èe pa oblubijo tonsko, ga pa v resnic na koncu zmer zmanjka, ker je vse drugo bolj pomembno.

Ali digi ali analogno, kaj in kako barva je v enaèbi (matematièno reèeno) skorajda zanemarljiva spremenljivka. Jazz, ki ima prakso lepo pove:, jebiga:"Se pa ruka poden ..." in kaj èeš pol...."Pa bobnarju... ki lahko zelo potiho udarja po bobnih, pa bo vedno preglasil violino... In kaj sedaj?
Tega je malo morje. Al pa èe ti na takem "plavajoèem" podu zaène en jazzer dajat "takt z nogo" med komadom, vse leti v mikrofon, èe maš stojalo na odru pa nizke frekvence direkt po podnu èez stojalo v mikrofom.
Lahko posnetek samo stran vržeš..,-pa se zgodi'Surprised'
Tudi o "barvanju" Jazz lepo iz prakse razloži, da ga ni (objektivno gledano).

V studiju pa se pozna, ker imaš kontrolo in multitrack.
Evo ene anekdote. Enkrat je en izraelc Yossi Gutman (drugaqèe ni dirigent, violo igra) snemal radijske simfonike na radiju za film. So mu naštelal 37 mikrofonov, enkrat zvadli. On je poslušal na slušalke, potem pa se "razpištolu", okregal orkester, spravu v red tiste ko so "spal", kiksal.....
Ko so posnel, so pa tistih 35 mik. snemal kot backup, master je imel pa odprta dva za orkester in enga na svoji violi. To je vse.

To razlagam, ja imaš multitracing, èarovnije v postprodukciji, barvaš kar te je volja..... Ampak težave se rešuje v temelju, èe hoèeš res dober rezultat. To sem pojasnjeval na Karajanu. Tko simpl je, bistvo je isto 50 let nazaj, al pa danes. Težave vedno so, ampak rešit jih je treba takoj, in pri izvoru. Drugaše se v drugi fazi produkcije samo še potencirajo. Ne gre tako: "bomo že v postu", kot se dela danes, ker se stvari ekspotencialno seštevajo. Pa salata trackov rata... Potem imaš pa v postu "gasilsko vajo", namesto finih korekcij. Itak pa vmes sploh ne veš veè, kako se je slišal v dvorani, možgan se zelo hitro adaptira na novo "virtualno " realnost.

Snemanje brez težav pa ne obstaja.'Cool' KAko jih kdo rešuje pa je druga stvar, in bistvo!
Bol simpl držiš vse skupaj, bolje bo. Ni fora dodajanje ampak REDUKCIJA, odstranjevanje nepotrebnega in fokus na bistveno...to pa lahko delaš samo, èe imaš v glavi zelo jasen koncept, in veš kaj je bistvo, in kaj vleèeš ven, in bo "naredilo stvar". Vedeno si ti najveèji in glavni "filter". Kar pa ne pomeni, da èe je simpl in enostavno (burek ane vintage'Smile')da je to tudi simpl speèt. Vse vrhunske rešitve so simpl, in tudi izgledajo simpl. Pot do tja je pa zelo ovinkasta, in ni bližnjic, vse moraš prevozit, in se 100x opeèt. Da znaš na koncu naredit, da zgleda simpl in samoumevno. In to je edina umetnost.

In tud mojstri ne menjajo robe, delajo s tistim kar poznajo, so stokrat preverili IN VEJO KAKO SE OBNAŠA!!!!! Samo to jim omogoèa kontrolo. Zelo zelo težko bojo vzeli noviteto, pa èeprav je po meritvah, in na papirju 15x boljša.

Tole pa drži kot pribito,:
Še tole ne smeš mešat: "Nevtralnost" NI enako linearnost! Torej, MIC je lahko linearen, in hkrati ni nevtralen..
Uho tudi ni ('Cool') Edina rešitev je èujeènost, da poslušaš in "slišiš" kaj sploh poèneš in se dogaja.
Spet simpl ko burek..................
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
Pokaži sporoèila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HIGH-END AUDIO Èasovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni èas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Naslednja
Stran 10 od 12

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe