Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

THE OPEN REEL TEST
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HIGH-END AUDIO
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
jacoby



Pridružen/-a: Sre Jun 2008 10:23
Prispevkov: 962

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 27, 2017 11:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom



Smile Smile Smile
_________________
The only way to do great work is to love what you do
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
joztom



Pridružen/-a: Pon Jan 2013 11:07
Prispevkov: 1216
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 27, 2017 12:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Na našo žalost je večina profesionalne tehnike za preverjanje posnetkov v studiu iz bipolarnih tranzistorskih vezij, to so kakšni Bryston in podobni. Pri dobro pretehtani uporabi bipolarcev in z ustreznimi tokovi, ki dopuščajo najvišje tranzitne frekvence, se tudi razni neparni harmoniki zmanjšajo pod prag motnje, pomembna je konstrukcija in ustrezno hlajenje. Še kaskodna vezava izhodnih tranzistorjev daje zraven tisto potrebno simetrijo in zelo nizko impedanco. Za dvomljivce pa še posebnost, objavljena v knjigi OpAmpAplicationsHandbook (ADI), ki ponuja "Nostalgia OpAmp" operacijski ojačevalec z mešanico obeh tehnik, zanimivo za vse, ki znate z lampami

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 4932
Kraj: izola

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 27, 2017 21:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

JAZZZ je napisal/a:
Zgovarjamo se o primerjavi koncerta s posnetkom. Koliko od vas pa ima posnetek koncerta, ki ste ga poslušali?

Jaz, naprimer.
Trio Tempo Giusto (Rok Palčič, klavir, Ciglanečki, violina, Tilen Artač ,violončelo) na prvem masterclassu klavirja v Izoli, Besenghijeva palača - snemano na laptop, dva mikrofona pa ena škatla še vmes do računalnika).
Pa Dr.Kevin Robert Orr (gostujoči profesor) recital na klavirju. Pa še en koncert, kjer je bila s Triom TG še Maike (gostja iz Avstralije) na violi.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
@vintagesonic: V kakšni konkretni korelaciji sta izraza veren (fidelity) zvok in nevtralen ( neutral ) zvok oziroma posnetek?
HiFi ali visoka vernost ne pomeni popolna, absolutna vernost - to je željeni cilj in nekje na tej poti se nahajajo hifi naprave. Ene so bližje cilju, druge dlje. Isto posnetki, ki so nujni pogoj za dosego tega.

Na tej poti se uporabljajo izrazi, ki jih je potrebno jemati v kontekstu, oziroma tako kot se uporabljajo za sporazumevanje in ne po neki osebni predstavi. Enkrat sem že dal primer zračnosti prostorov, zračnosti zvočne reprodukcije in zračnosti ležaja, ki se razlikuje od zračnega ležaja. Takoj je bil ogenj v strehi (z zračnostjo ležajev, hehe).

Vsa ta preambula je potrebna, ker z leti pisanja na forumu počasi dobiš občutek, kdaj je potrebno postavljati okvirje.
--------------------------------------------------------------------------
No, sedaj pa lahko poskusim odgovoriti - vsak posnetek je veren na svoj način. S tem da so eni bolj verni od drugih. Podobno je nevtralnost, pri čemer je nevtralnost mišljena kot odsotnost koloracij, ki so tipične za naprave. Eno z drugim nima direktne relacije, razen v verbalnem purizmu (če hočemo pametovati).

Tako je lahko en posnetek bolj veren kljub močnejši koloraciji (naprimer mikrofona ali lampaške elektronike).
Kar se lahko tudi tako pojasni - dobro, pravilno posnet zvok na kolorirani elektroniki (recimo lampaški) vs slabo postavljeni mikrofoni na sicer nevtralnem snemalnem-set-up-u.
V prvem primeru bo vse igralo kot mora, bo pa zaznati koloracijo (recimo pretirano toplino) vs drugemu, kjer bi lahko bilo vse ok, če ne bi kak osel vtaknil mikrofon v trobljo saksofona, naprimer, in tako dobil krivoverne*
posnetke. Laughing
*krivovernost je z vidika poslušalca, ki posluša od daleč. Če pa imaš navado poslušati saksofon z ušesom na troblji, pa je to lahko zelo veren posnetek. Dokler poslušaš samo saksofon, seveda. Sicer takoj skoći ven kako bi slišal še ostale glasbenike.

Malo sem moral tako postaviti, da odprem debato tudi v tej smeri.
Prej je bilo omenjeno kako lahko v določenih dvoranah z določenimi orkestri/dirigenti v realnosti ne dosežejo željenih učinkov in se potem manipulira posnetek - uniči en posnetek realnosti in ga nadomesti z manipulacijo ki naj bi pa bila pravilna predstavitev glasbe. Zame nesprejemljivo. Žal pa vse prevečkrat prakticirano, kot je to že @vojko opisal, pa tudi @vintagesonic potrdil.

Isto mi se je potožil dirigent našega big benda, ko sem mu predlagal da imajo neozvočene koncerte vsaj na zaprtih trgih. V naravi se ne da imeti koncert dua mravlja-slon - razen če to ozvočiš. Evo, mene to ne zanima. Niti na ozvočenju niti na posnetku.
_________________
Carpe Diem

/pozor.:zapisano je moje stališče, pravica do sprememb pridržana/
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: 030389877
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2678
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 00:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jacoby je napisal/a:


Smile Smile Smile

Takoj bi jih imel, stojala pa so Smile Smile Smile

Vidim pa, da nisi ukapiral, zakaj smeškoti in si hitro našel Danleye in .... Pa da ti razložim, Rupert Neve je verjetno najslavnejši konstruktor studijskih aparatur. Odličen kolorator. Delati njegove aparature nevtralne ... zasluži več kot 3 smeškote ... pa se mi jih ne da tipkati ...
Imam štiri njegove aparature (dvakrat ISA110 in dvakrat AMEK9098). Da bi jih dal komurkoli narediti nevtralne? Ja potem bi raje kupil nevtralne in plačal manj za nove, kot se daje za te stare...
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz


Nazadnje urejal/a JAZZZ Tor Mar 28, 2017 00:56; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2678
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 00:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:
JAZZZ je napisal/a:
Zgovarjamo se o primerjavi koncerta s posnetkom. Koliko od vas pa ima posnetek koncerta, ki ste ga poslušali?

Jaz, naprimer.
Trio Tempo Giusto (Rok Palčič, klavir, Ciglanečki, violina, Tilen Artač ,violončelo) na prvem masterclassu klavirja v Izoli, Besenghijeva palača - snemano na laptop, dva mikrofona pa ena škatla še vmes do računalnika).
Pa Dr.Kevin Robert Orr (gostujoči profesor) recital na klavirju. Pa še en koncert, kjer je bila s Triom TG še Maike (gostja iz Avstralije) na violi.

Dva koncerta ?
Mikrofona? XY, ORTF, MS ... ? Una škatla do laptopa?
Komentar zvoka v primerjavi z originalom?
Ocena dvorane? Sem že snemal (harfe,drugič pa šest čel), pa mi je tko tko... Se pa ruka poden ...
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2678
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 01:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:

Malo sem moral tako postaviti, da odprem debato tudi v tej smeri.
Prej je bilo omenjeno kako lahko v določenih dvoranah z določenimi orkestri/dirigenti v realnosti ne dosežejo željenih učinkov in se potem manipulira posnetek - uniči en posnetek realnosti in ga nadomesti z manipulacijo ki naj bi pa bila pravilna predstavitev glasbe. Zame nesprejemljivo. Žal pa vse prevečkrat prakticirano, kot je to že @vojko opisal, pa tudi @vintagesonic potrdil.

Sem že večkrat omenil tolkalca Kaučiča in njegov, glasbenikov, pogled. Med igranjem uporablja veliko tihih glasbil, ki jih on čisto dobro sliši, do poslušalca-sploh, če je oddaljen malce več- pa ne pridejo. Torej, imamo tri verzije :
- zvok, ki ga ustvari in sliši glasbenik in (verjetno želi da ga sliši) poslušalec
- zvok , ki ga slišijo srečneži sedeč na sredini in bilizu tolkalca
- zvok, ki ga slišijo ostali poslušalci
Tudi kaj je levo in kaj desno je zanimivo, eni tolkalci bi spet radi tako, kot slišijo oni-se pravi, obrnjeno kot slišimo poslušalci
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
lix



Pridružen/-a: Ned Jan 2016 3:17
Prispevkov: 285
Kraj: Med Koprom in Trstom

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 01:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če so v Besenghijevi palači v Izoli uporabili interno mašinerijo za snemanje koncertov, je sestava opreme sledeča:
2 mikrofona AKG C-480 v XY postavitvi obešena na zajli nad odrom
manjša mešalna miza Mackie povezana z UAD kartico v PCju.

lix
_________________
"A few observation and much reasoning lead to error; many observations and a little reasoning to truth." - Alexis Carrel (1873 - 1944)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2678
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 01:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:

Tako je lahko en posnetek bolj veren kljub močnejši koloraciji (naprimer mikrofona ali lampaške elektronike).
Kar se lahko tudi tako pojasni - dobro, pravilno posnet zvok na kolorirani elektroniki (recimo lampaški) vs slabo postavljeni mikrofoni na sicer nevtralnem snemalnem-set-up-u.
V prvem primeru bo vse igralo kot mora, bo pa zaznati koloracijo (recimo pretirano toplino) vs drugemu, kjer bi lahko bilo vse ok, če ne bi kak osel vtaknil mikrofon v trobljo saksofona, naprimer, in tako dobil krivoverne*
posnetke. Laughing
*krivovernost je z vidika poslušalca, ki posluša od daleč. Če pa imaš navado poslušati saksofon z ušesom na troblji, pa je to lahko zelo veren posnetek. Dokler poslušaš samo saksofon, seveda. Sicer takoj skoći ven kako bi slišal še ostale glasbenike.

Da se ne bomo narobe razumeli, jaz nisem bil proti koloraciji-saj sem napisal, da na koncu masteruiram analogno-ravno zaradi nje Wink Ti si proti takemu masteriranju ... Jaz ti samo pišem, da vse kolorira, od mikrofonov naprej. Mogoče poznaš kako analogno ploščo narejeno z merilnim(linearnim) mikrofonom? Jaz je ne...

Jazz v klubih je nemogoče poslušati "od daleč"-prostorsko ne gre. In pri takem poslušanju ti sax zareže(sploh če piha Brotzmann, Gustavson ...), da ne govorim o trobenti. Pa bobnarju... ki lahko zelo potiho udarja po bobnih, pa bo vedno preglasil violino... In kaj sedaj? Pač, se je ne bo slišalo ... ali se jo malce ozvoči? Pa pevca... ali kontrabas. Jazz ni klasika, da bi si lahko privoščili nekaj deset godal... Pa tudi če bi si lahko, bi jazz postal nekaj drugega-ker tak orkester niti slučajno ne bi mogel improvizirati... Kako to izgleda-se pravi mešanica klasičnega orkestra in nekaj jazzerjev- sem slišal(in je tudi posneto) že večkrat in vedno so problemi pri klasikih, ki pač igrajo po notah (kar ni nilč narobe, vendar to ne gre skupaj z jazzom)
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2678
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 01:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

lix je napisal/a:
Če so v Besenghijevi palači v Izoli uporabili interno mašinerijo za snemanje koncertov, je sestava opreme sledeča:
2 mikrofona AKG C-480 v XY postavitvi obešena na zajli nad odrom
manjša mešalna miza Mackie povezana z UAD kartico v PCju.
lix

Sem videl ta mikrofona-pa takoj vprašam Ambasadorja, ali je realno, da so mikrofoni okoli 3(+)m visoko pred glasbeniki, poslušalec pa posluša od 2-15 metrov oddaljen od orkestra? Kako pričakovati podoben zvok doma? Dej si enkrat omisli binauralno snemanje(dva poceni mini mikrofona in en poceni snemalnik) in poslušaj doma na slušalkah. Prepričan sem, da bo veliko bolj realno.
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 4932
Kraj: izola

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 07:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

JAZZZ je napisal/a:
lix je napisal/a:
Če so v Besenghijevi palači v Izoli uporabili interno mašinerijo za snemanje koncertov, je sestava opreme sledeča:
2 mikrofona AKG C-480 v XY postavitvi obešena na zajli nad odrom
manjša mešalna miza Mackie povezana z UAD kartico v PCju.
lix

Sem videl ta mikrofona-pa takoj vprašam Ambasadorja, ali je realno, da so mikrofoni okoli 3(+)m visoko pred glasbeniki, poslušalec pa posluša od 2-15 metrov oddaljen od orkestra? Kako pričakovati podoben zvok doma? Dej si enkrat omisli binauralno snemanje(dva poceni mini mikrofona in en poceni snemalnik) in poslušaj doma na slušalkah. Prepričan sem, da bo veliko bolj realno.

Nisem se nikoli ukvarjal s snemanjem, niti ne verjamem da se kdaj bom. Kako postaviti mikrofone ni moj problem.
Pri koncertih kjer sem bil prisoten (Besenghi) sta bila dva mikrofona na stojalih cca moje višine (1,9m) postavljeni tik pred glasbenike. Jaz sem sedel niti tri metre izza mikrofonov v prvi vrsti. Dvoranica je majcena.

Obstaja veliko posnetkov, ki so manipulirani in so mi všeč, čeprav o neki koherentnosti posnetka in stereo sliki ni govora. Pa mi je kljub temu lahko všeč, če je le všečno narejeno.

Imam tudi (nemške) binauralne posnetke na CD-ju. Sedaj ne grem gledat kaj je to, ker se odpravljam v Barcelono in nimam veliko časa. Tako ne bom prisoten na AK do sobote.
_________________
Carpe Diem

/pozor.:zapisano je moje stališče, pravica do sprememb pridržana/


Nazadnje urejal/a ambasador Tor Mar 28, 2017 08:04; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: 030389877
jacoby



Pridružen/-a: Sre Jun 2008 10:23
Prispevkov: 962

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 07:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

JAZZZ je napisal/a:
Med igranjem uporablja veliko tihih glasbil, ki jih on čisto dobro sliši, do poslušalca-sploh, če je oddaljen malce več- pa ne pridejo. Torej, imamo tri verzije :
- zvok, ki ga ustvari in sliši glasbenik in (verjetno želi da ga sliši) poslušalec
- zvok , ki ga slišijo srečneži sedeč na sredini in bilizu tolkalca
- zvok, ki ga slišijo ostali poslušalci

JAZZZ je napisal/a:
Sem videl ta mikrofona-pa takoj vprašam Ambasadorja, ali je realno, da so mikrofoni okoli 3(+)m visoko pred glasbeniki, poslušalec pa posluša od 2-15 metrov oddaljen od orkestra? Kako pričakovati podoben zvok doma? Dej si enkrat omisli binauralno snemanje(dva poceni mini mikrofona in en poceni snemalnik) in poslušaj doma na slušalkah. Prepričan sem, da bo veliko bolj realno.


Daj si malo preberi osnove fizike (nisi bil v tehnični šoli, kak FDV?), kako se širi zvok po prostoru...ti bo hitro vse jasno, zakaj so mikrofoni tam kjer so, in ne med glavami poslušalcev...
Eno je "poljudna teorija fizike", drugo je pa realnost.

PS: Če ne mixaš več? na Danley PA monitor (public address), morda mixaš na nevtralne Piege?? Laughing
Še tole ne smeš mešat: "Nevtralnost" NI enako linearnost! Torej, MIC je lahko linearen, in hkrati ni nevtralen..kapish?
Nevtralnost je definirana z THD,IMD.

Glede Rupert Neve Summit EQ-ja, tisto kar imaš so igrače napram Summitu (zato ti močno kolorirajo), ne vem kaj je Neve tam zdraven počel...se slikal za kako revijo...
_________________
The only way to do great work is to love what you do
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vintagesonic



Pridružen/-a: Sre Mar 2010 17:24
Prispevkov: 1338
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 10:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

vojko je napisal/a:
To o enem stereo mikrofonu, ko zajame 80% vsega pa, c'mon, sam veš da ni šans. Kaj šele če je poleg orkestra solist, pevci....
Itak imaš v CD soliste na amplifikaciji prek zvočnikov, kaj bi vseskupaj kar iz stereo na stropu snemal....


Ta problematika je bila obdelana v ločeni temi že pred časom. Mogoče bi bilo nadaljevanje razprave bolje presenti v že obstoječo rubriko. Poizkusil sem jo prezentirati na način, da bi bila "poljudno" razumljiva. Nekaj "tehnike" žal pač sodi k razlagi. Ne gre drugače. ( karakteristike mikrofonov )

Deloma je to tudi replika na razmišljanja ambasadorja.

ambasador je napisal/a:
Prej je bilo omenjeno kako lahko v določenih dvoranah z določenimi orkestri/dirigenti v realnosti ne dosežejo željenih učinkov in se potem manipulira posnetek - uniči en posnetek realnosti in ga nadomesti z manipulacijo ki naj bi pa bila pravilna predstavitev glasbe. Zame nesprejemljivo. Žal pa vse prevečkrat prakticirano, kot je to že @vojko opisal, pa tudi @vintagesonic potrdil.



http://www.audio-kontakt.com/forum/viewtopic.php?p=67664

V tem smilsu bi samo malce korigiral izraženo stališče.

Občasno, ali žal celo pogosto se mora snemati v prostorih, ki niso primerni za tovrstno dejavnost. Ko prideš do spoznanja, da se posnetek enostavno ne da realizirati na način, ki bi zadovoljeval neke minimalne kriterije dobrega zvoka se moraš pač poslužiti alternativnih metod. Rezultati uporabe ustrezne tehnologije so občasno presenetljivo dobri, kljub skepsah posameznikov, ki so bile nakazane v replikah. To je seveda pač moje osebno in subjektivno mnenje.


LP Vintagesonic
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2678
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 11:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jacoby je napisal/a:
JAZZZ je napisal/a:
Med igranjem uporablja veliko tihih glasbil, ki jih on čisto dobro sliši, do poslušalca-sploh, če je oddaljen malce več- pa ne pridejo. Torej, imamo tri verzije :
- zvok, ki ga ustvari in sliši glasbenik in (verjetno želi da ga sliši) poslušalec
- zvok , ki ga slišijo srečneži sedeč na sredini in bilizu tolkalca
- zvok, ki ga slišijo ostali poslušalci

JAZZZ je napisal/a:
Sem videl ta mikrofona-pa takoj vprašam Ambasadorja, ali je realno, da so mikrofoni okoli 3(+)m visoko pred glasbeniki, poslušalec pa posluša od 2-15 metrov oddaljen od orkestra? Kako pričakovati podoben zvok doma? Dej si enkrat omisli binauralno snemanje(dva poceni mini mikrofona in en poceni snemalnik) in poslušaj doma na slušalkah. Prepričan sem, da bo veliko bolj realno.


Daj si malo preberi osnove fizike (nisi bil v tehnični šoli, kak FDV?), kako se širi zvok po prostoru...ti bo hitro vse jasno, zakaj so mikrofoni tam kjer so, in ne med glavami poslušalcev...
Eno je "poljudna teorija fizike", drugo je pa realnost.

PS: Če ne mixaš več? na Danley PA monitor (public address), morda mixaš na nevtralne Piege?? Laughing
Še tole ne smeš mešat: "Nevtralnost" NI enako linearnost! Torej, MIC je lahko linearen, in hkrati ni nevtralen..kapish?
Nevtralnost je definirana z THD,IMD.

Glede Rupert Neve Summit EQ-ja, tisto kar imaš so igrače napram Summitu (zato ti močno kolorirajo), ne vem kaj je Neve tam zdraven počel...se slikal za kako revijo...


Smile Smile Smile
Še vedno ne razumeš, kdo je bil Rupert Neve... malce več od vaškega elektronika Smile Smile Smile Ti ga kar veselo nevtraliziraj . O mojih igračaš pa raje ne bi. Je dosti na internetu. Za pismene
Šola? Matematika Jakob, tam, kjer nauče tudi logiko ... Wink

Bi te pa izval, da našteješ moje studijske igračke Smile Ko že kritiziraš in daješ v nič. Čakam ... Da malce olajšam, Danleye imam še, nikoli pa nisem imel teh, ki jih kažeš na fotkah...


In dragi Jakob, nikoli nisem rekel, da so višinsko postavljeni mikrofoni napaka- to si si izmislil, da se lahko izbruhaš. To samo primerjam z "realnostjo" kaj sliši poslušalec, ki sedi toliko in toliko m od orkestra proti temu, kar posnamejo mikrofoni nekaj metrov visoko in blizu orkestra. Ti pa zelo priporočam, da se znalac začneš ukvarjati še z snemanji, potem miksanji in masteriranji. Sigurno boš najboljši na svetu... Kako pa posel?
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz


Nazadnje urejal/a JAZZZ Tor Mar 28, 2017 13:57; skupaj popravljeno 2 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2678
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 12:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

.
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz


Nazadnje urejal/a JAZZZ Tor Mar 28, 2017 13:56; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
vojko



Pridružen/-a: Ned Maj 2008 16:50
Prispevkov: 839
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 12:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

vintagesonic je napisal/a:
vojko je napisal/a:
To o enem stereo mikrofonu, ko zajame 80% vsega pa, c'mon, sam veš da ni šans. Kaj šele če je poleg orkestra solist, pevci....
Itak imaš v CD soliste na amplifikaciji prek zvočnikov, kaj bi vseskupaj kar iz stereo na stropu snemal....


Ta problematika je bila obdelana v ločeni temi že pred časom. Mogoče bi bilo nadaljevanje razprave bolje presenti v že obstoječo rubriko. Poizkusil sem jo prezentirati na način, da bi bila "poljudno" razumljiva. Nekaj "tehnike" žal pač sodi k razlagi. Ne gre drugače. ( karakteristike mikrofonov )

Deloma je to tudi replika na razmišljanja ambasadorja.

ambasador je napisal/a:
Prej je bilo omenjeno kako lahko v določenih dvoranah z določenimi orkestri/dirigenti v realnosti ne dosežejo željenih učinkov in se potem manipulira posnetek - uniči en posnetek realnosti in ga nadomesti z manipulacijo ki naj bi pa bila pravilna predstavitev glasbe. Zame nesprejemljivo. Žal pa vse prevečkrat prakticirano, kot je to že @vojko opisal, pa tudi @vintagesonic potrdil.



http://www.audio-kontakt.com/forum/viewtopic.php?p=67664

V tem smilsu bi samo malce korigiral izraženo stališče.

Občasno, ali žal celo pogosto se mora snemati v prostorih, ki niso primerni za tovrstno dejavnost. Ko prideš do spoznanja, da se posnetek enostavno ne da realizirati na način, ki bi zadovoljeval neke minimalne kriterije dobrega zvoka se moraš pač poslužiti alternativnih metod. Rezultati uporabe ustrezne tehnologije so občasno presenetljivo dobri, kljub skepsah posameznikov, ki so bile nakazane v replikah. To je seveda pač moje osebno in subjektivno mnenje.


LP Vintagesonic


A propo. Debate na kaj je bolje snemat (digi, analog), kaj kolorira več, manj......mal prakse je treba imet s temi stvarmi. Na snemanju (recimo v živo) imaš take čisto objektivne probleme, da je neskončno, ampak res neskončno bolj pomembno kako jih rešit, in kako se stvari lotevaš. 98% rezultata je odvisno od njih ne pa tehnike. Večina jo je čisto dovolj dobre. KAj šele v enem prenosu v živo iz CD, kjer ti še za tonsko vajo ne dajo časa, če pa oblubijo tonsko, ga pa v resnic na koncu zmer zmanjka, ker je vse drugo bolj pomembno.

Ali digi ali analogno, kaj in kako barva je v enačbi (matematično rečeno) skorajda zanemarljiva spremenljivka. Jazz, ki ima prakso lepo pove:, jebiga:"Se pa ruka poden ..." in kaj češ pol...."Pa bobnarju... ki lahko zelo potiho udarja po bobnih, pa bo vedno preglasil violino... In kaj sedaj?
Tega je malo morje. Al pa če ti na takem "plavajočem" podu začne en jazzer dajat "takt z nogo" med komadom, vse leti v mikrofon, če maš stojalo na odru pa nizke frekvence direkt po podnu čez stojalo v mikrofom.
Lahko posnetek samo stran vržeš..,-pa se zgodi'Surprised'
Tudi o "barvanju" Jazz lepo iz prakse razloži, da ga ni (objektivno gledano).

V studiju pa se pozna, ker imaš kontrolo in multitrack.
Evo ene anekdote. Enkrat je en izraelc Yossi Gutman (drugaqče ni dirigent, violo igra) snemal radijske simfonike na radiju za film. So mu naštelal 37 mikrofonov, enkrat zvadli. On je poslušal na slušalke, potem pa se "razpištolu", okregal orkester, spravu v red tiste ko so "spal", kiksal.....
Ko so posnel, so pa tistih 35 mik. snemal kot backup, master je imel pa odprta dva za orkester in enga na svoji violi. To je vse.

To razlagam, ja imaš multitracing, čarovnije v postprodukciji, barvaš kar te je volja..... Ampak težave se rešuje v temelju, če hočeš res dober rezultat. To sem pojasnjeval na Karajanu. Tko simpl je, bistvo je isto 50 let nazaj, al pa danes. Težave vedno so, ampak rešit jih je treba takoj, in pri izvoru. Drugaše se v drugi fazi produkcije samo še potencirajo. Ne gre tako: "bomo že v postu", kot se dela danes, ker se stvari ekspotencialno seštevajo. Pa salata trackov rata... Potem imaš pa v postu "gasilsko vajo", namesto finih korekcij. Itak pa vmes sploh ne veš več, kako se je slišal v dvorani, možgan se zelo hitro adaptira na novo "virtualno " realnost.

Snemanje brez težav pa ne obstaja.'Cool' KAko jih kdo rešuje pa je druga stvar, in bistvo!
Bol simpl držiš vse skupaj, bolje bo. Ni fora dodajanje ampak REDUKCIJA, odstranjevanje nepotrebnega in fokus na bistveno...to pa lahko delaš samo, če imaš v glavi zelo jasen koncept, in veš kaj je bistvo, in kaj vlečeš ven, in bo "naredilo stvar". Vedeno si ti največji in glavni "filter". Kar pa ne pomeni, da če je simpl in enostavno (burek ane vintage'Smile')da je to tudi simpl spečt. Vse vrhunske rešitve so simpl, in tudi izgledajo simpl. Pot do tja je pa zelo ovinkasta, in ni bližnjic, vse moraš prevozit, in se 100x opečt. Da znaš na koncu naredit, da zgleda simpl in samoumevno. In to je edina umetnost.

In tud mojstri ne menjajo robe, delajo s tistim kar poznajo, so stokrat preverili IN VEJO KAKO SE OBNAŠA!!!!! Samo to jim omogoča kontrolo. Zelo zelo težko bojo vzeli noviteto, pa čeprav je po meritvah, in na papirju 15x boljša.

Tole pa drži kot pribito,:
Še tole ne smeš mešat: "Nevtralnost" NI enako linearnost! Torej, MIC je lahko linearen, in hkrati ni nevtralen..
Uho tudi ni ('Cool') Edina rešitev je čuječnost, da poslušaš in "slišiš" kaj sploh počneš in se dogaja.
Spet simpl ko burek..................
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HIGH-END AUDIO Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Naslednja
Stran 10 od 12

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe
Izdelava: slo-code.com