Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

ā€˜High Definition Vinylā€™ Technology
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
NLP



Pridružen/-a: Tor Nov 2009 10:01
Prispevkov: 1035
Kraj: Drugje

PrispevekObjavljeno: Sre Nov 09, 2016 18:07    Naslov sporočila: ā€˜High Definition Vinylā€™ Technology Odgovori s citatom

No to bo pa zanimivo!

http://www.digitalmusicnews.com/2016/03/15/high-definition-vinyl-will-soon-become-a-reality/

Si bom Å”e sam ĆØez ĆØas omislil potemtakem solidnejÅ”i gramofon Smile

Imagine a vinyl record that has 30% more capacity, 30% greater volume, and double the audio fidelity of a typical LP sold today.


ā€œā€¦you donā€™t need to buy a new systemā€¦ā€


ā€œmastering the topographic dataā€¦

_______________________________________________________

Je pa Å”e ena tehnologija na vidiku a žal ne v smeri veĆØje kvalitete:
http://www.factmag.com/2016/11/06/vinyl-manufacturer-injection-moulding-symcon/

Upam da se Å”e ni pisalo o tem, ĆØe se je, se opraviĆØujem.
_________________
Nenad P.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 13, 2016 10:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hm, enkrat ko padeÅ” dovolj globoko v analogno reprodukcijo
- pomeni da zaĆØneÅ” sliÅ”ati kako digitalno (vsaj na tej stopnji kot je danes) ne spusti skozi doloĆØene zvoĆØne informacije akustiĆØnih dogodkov in nekatere 'za-fuzira' po svoje
- ti postane jasno, da v nobeni fazi analogije
- digitalno procesiranje ne sme biti vkljuĆØeno v procesu nastanka posnetka in izdelave LP.

Ko pa bo digitalno razvozlalo svoje težave, LP ne bo veĆØ potreben - osebno takoj prodam vso analogijo.

Po mojem mnenju je to bistvo povratka LP, pa tudi drugih analognih medijev. DoloĆØen sloj avdiofilov, ki je zrasel v digitalni eri, ob posluÅ”anju analogije odkriva (skozi digitalno izgubljene) ĆØare naravnih zvokov.
-----------------------------------------------------------------------
@NLP: ne skrbi, ta novica je bila plasirana veĆØkrat na forumu. Lepo, da se skrbi za napredek, samo da se dogaja na napaĆØnem koncu. ƈe se ne razume poante analogije, je paĆØ tako.
Obstaja vedno veĆØ studijev, ki vedno bolj vkljuĆØujejo analogne maÅ”ine, ĆØeprav gre za digitalni konĆØni izdelek. PoĆØasi, poĆØasi. Najprej spoznanje, potem se priĆØne ugotavljati kaj je narobe in konĆØno tudi pride reÅ”itev.
Da so naŔli zdravilo za jitter je trajalo 30 let. Slej ko prej bodo tudi to razvozlali.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jacoby



Pridružen/-a: Sre Jun 2008 10:23
Prispevkov: 1111

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 13, 2016 11:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ambasador pozdravljen,

okoli te teme LP vs Digi, smo že precej pisali in se prepirali-beri prepucavali, bolj na podlagi nekih prepriĆØanj, kot verodostojnih argumentov ali nepristranskih izkuÅ”enj.
24/192 je boljÅ”i "format" kot LP o tem ni dvoma, in zajame veliko veĆØ informacij, kot LP.
VpraŔanje pa je, na kakŔnem predvajalniku to reproduciramo.
Na vrhuskih se to tudi sliŔi tako - bolje kot LP. (pa to ni ARC CD7,CD8)

VeĆØni problem danaÅ”nje glasbene industrije je produkcija, znanje, ki ga je vse manj.
Imamo tehnologijo, nimamo pa pravih ljudi, talentov - strokovnjakov, tako snemalcev in producentov, kot avtorjev in izvajalcev.
Zame je Å”e ednini živeĆØi snemalec-producent, ki ve kaj dela in pozna materijo v detajle, Keith O. Johnson. ƈe boÅ” prebral njegove zapise, ĆØlanke, interview-je, boÅ” izvedel veliko novega in predvsem kredibilnega, o temi LP vs Digi.
Morda celo spremeniÅ” svoje prepriĆØanje. To je tudi nek dosežek v lajfu.
_________________
The only way to do great work is to love what you do
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: 051383384
longplay



Pridružen/-a: Sob Sep 2011 7:53
Prispevkov: 851
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 13, 2016 13:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Problem je v tem ker se prodaja tisto kar je trenutno v modi in modna je muha po naĆØelu kuj železo dokler je vroĆØe. Pozablja pa se na to da je ĆØrni medij kraljeval tedaj ko ni bilo nobenega drugega medija in drugega zvoĆØnega formata kot analogija. LP je ĆØisto enako kot 3D v videofiliji ko izbruhne je vroĆØe železo ko ponikne ga ni. V ozadju pa je ĆØisto malo prisoten da se drži pri življenju ko pride do izbruha da ponovno udari. Enako je z analogijo in njegovim nosilcem. Tudi Jan Eric Persons je strokovnjak producent snemalec in priznava da DSD daleĆØ presega analogijo. Zame je pulzno kodna modulacija daleĆØ najboljÅ”i format v kateri koli bitni obliki in vzorĆØenju od Hobsonovega 24/96 tedaj imenovanega DAD formata naprej pa vse do unikatnega Johnsonovega HRX formata prisotnega na nosilcu BD.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 13, 2016 17:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No, prepriĆØevanje ne pride v poÅ”tev.
Napisal sem znotraj teme analognega - da je doslednost analognemu konceptu potrebna za dosego tega, kar analogno nudi.

Razprave o superiornosti formatov so popolnoma odveĆØ: lahko mi debatiramo kaj je boljÅ”e in kaj najboljÅ”e v teoriji, ma na koncu je to potrebno posluÅ”ati/prebaviti.

Imam množico Lp ploÅ”ĆØ, ki so bile v stiku z digitalnim - naj bo snemanje ali remaster. Kot tudi množico AAD in DDD digitalnih nosilcev. Nekaj prakse s posluÅ”anjem tega imam.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ajka



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 10:00
Prispevkov: 3181
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 13, 2016 21:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

LP

Zanimiva izkuŔnja, ki ti da mislit Shocked

Sem preko najnovejŔega M2Tech_a ADC_ja posnel dober analogni posnetek z "direct-to-disc" LPja pol pa nazaj preko istega DACa posluŔal Rolling Eyes Shocked
Iskreno, nisem znal loĆØit analognega od digitalnega Shocked
Nobene sledi "digitalnega" prizvoka, nobenega ožanja slike .

Ne bodi len sem povabil kolege, ki doma posluŔajo oba medija, ma tudi njim ni bilo jasno kaj je kaj, Ŕe posebaj je težko, ker digitalni posnetek ni zmanipuliran, so vsi analogni Ŕumi gor ...

Pol ti pa res ni jasno kaj zaboga poĆØnejo z "muziko", kako jo delajo-snemajo, da zveni "digitalno" tako "digitalno", vsaj tako analogisti trdijo, ĆØe pa je ADC-DAC vs LP "subjektivno" identiĆØen Rolling Eyes Wink

P.S.: Snemanje je Ŕlo gor z 32bit / 384kHz Rolling Eyes
_________________
~ ** ~
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: -
NCC2000



Pridružen/-a: Čet Sep 2012 12:28
Prispevkov: 591
Kraj: Slovenia

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 13, 2016 22:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

@ajka

daj ta isti digi posnetek in pa LP kakŔnemu tvojemu kolegu, pa naj posluŔa toisto na svojem sistemu in primerja ... zna bit zanimivo
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ajka



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 10:00
Prispevkov: 3181
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 14, 2016 02:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

NCC2000 je napisal/a:
@ajka

daj ta isti digi posnetek in pa LP kakŔnemu tvojemu kolegu, pa naj posluŔa toisto na svojem sistemu in primerja ... zna bit zanimivo


LP
Ne, tako ne bi Ŕlo, ker vneseŔ "koloracijo" drugega DACa in LP sistema ...
Bi pa Å”lo, ĆØe bi ĆØe bi imel na drugem sistemu isti, seveda lahko tudi drugi ADC-DAC in posluÅ”aÅ” preko njega, torej na istem sistemu analogno v digitalno in nazaj vs analogno Wink
_________________
~ ** ~
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: -
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 14, 2016 14:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ƈe bi že hoteli obnoviti primerjave dveh tehnologij, potem bi dobro v izogib demencialni debati se spomniti doloĆØenih konsenzov iz prejÅ”njih primerjav:
da je za elektrificirano glasbo nepotrebna besna resolucija, kot tudi za studijsko izmaliĆØene zvoke skozi re-re-mix-e, kolaž tehniko snemanja in lepljenja (tipa 8 mikrofonov za 1 klavir, ali 120 za orkester) da o procesiranih zvokih, ko gre vokal skozi de-esser, kompresor itd) niti ne govorimo. ƈeprav so razlike tudi tukaj v nekih segmentih sliÅ”ne, a za vsaj moje pojme nimajo nekega veĆØjega pomena - vsaj v primerjavi s sodobnim digitalnim sistemom (ni tako s CD, ĆØe ni visoke klase).

Kar ostane so koherentni posnetki akustiĆØnih instrumentov in dogodkov. Tukaj pa je tudi stvar nivoja analogije: vsaj phono stage je dobro da ima dovolj dobro resolucijo in da gramofon ni 'zadnja rupa na sviralu'. Od tu naprej postanejo stvari zanimive za analogiste - z leti in izboljÅ”avo elektronike na low level signalih se odkriva nov svet - kaj vse je zapisano v brazdah LP. Torej gre za nekaj, ĆØesar se vĆØasih ni poznalo. Tudi inovativne izvedbe gramofonov gredo preko doloĆØenih defektov, ki so se smatrali za slabost LP formata, danes pa se ve da so bile Å”tempelj gramofonov.
----------------------------------------------------------------------------------
Ni dolgo nazaj, ko so nekateri bili deležni roganja tu, na forumu, ko so izjavili, da si bodo omislili DAC z 32biti in nekaj stotinami kilohertzev samplinga - danes je to realnost in verjetno tudi deluje kot to opisujeŔ @ajka.
Ma Å”e zmeraj moraÅ” nekje nabaviti glasbeni material in si ga predvajati. Koliko prodajajo skorumpirane fajle, je vpraÅ”anje - dovolj da jim vnesejo nekaj jitterja - pa se lahko pod nosom obriÅ”eÅ” za kakovost. Eno so teoretiĆØne možnosti, drugo so realni posnetki, ki jih lahko dobiÅ”.
---------------------------------------------------------------------------------------
Pri Tafos Audiu (Gažon, Opassi) sem dobil demo CD v produkciji Blumenhoferja, kjer so naredili CD na osnovi LP ploÅ”ĆØ kot master. Tudi to je zelo zanimiva izkuÅ”nja-pogled iz druge strani. Vse to pomaga dojeti situacijo. VpraÅ”ajte pri Tafosu, morda ima Å”e kaj tega.
http://www.blumenhofer-acoustics.com/Products/CD/CD/GrooveIntoBitsV01.php
Ni to 32 bitov, ma zanimivo bi za marsikoga, ki ga zanimajo take vzporednice. Pa si lahko iste komade primerjaÅ” s svojim gramofonom ali original CD-jem ali kupljenim fajlom.
ps:
Sound Fidelity say:

ā€œWhen reviewer Ken Kestler says 'do whatever you can to get a copy' of Groove into Bits Vol. 1, you know its going to be something special. This Various Artists CD, produced at the STS Digital studios, from vinyl, yes vinyl recordings, using their unique recording processes, is surely a CD everyone should have in their collection, if only for the Paul Simon and Eva Cassidy tracks. This is the closest CD is going to get to sounding like vinyl, that's for sure.ā€

_________________
Carpe Diem


Nazadnje urejal/a ambasador Pon Nov 14, 2016 16:00; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NCC2000



Pridružen/-a: Čet Sep 2012 12:28
Prispevkov: 591
Kraj: Slovenia

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 14, 2016 15:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

vpraŔanje

Citiram:
Pol ti pa res ni jasno kaj zaboga poĆØnejo z "muziko", kako jo delajo-snemajo, da zveni "digitalno" tako "digitalno", vsaj tako analogisti trdijo, ĆØe pa je ADC-DAC vs LP "subjektivno" identiĆØen


Citiram:
daj ta isti digi posnetek in pa LP kakŔnemu tvojemu kolegu, pa naj posluŔa toisto na svojem sistemu in primerja ... zna bit zanimivo


in odgovor ... zakaj spraÅ”ujeÅ”, ĆØe veÅ” ...

Citiram:
Ne, tako ne bi Ŕlo, ker vneseŔ "koloracijo" drugega DACa in LP sistema ...
Bi pa Å”lo, ĆØe bi ĆØe bi imel na drugem sistemu isti, seveda lahko tudi drugi ADC-DAC in posluÅ”aÅ” preko njega, torej na istem sistemu analogno v digitalno in nazaj vs analogno


nauk: nabavit enako elektronko, ki je bila na voljo pri Ŕraufanju posnetega, potem pa ocenjevat posnetke, za vse ostalo pa je na voljo evrokard ... ma ne, hec ... za vse ostalo pa je na voljo audiofilija

sicer je tole ĆØisti oftopic, sori prizadetim
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jacoby



Pridružen/-a: Sre Jun 2008 10:23
Prispevkov: 1111

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 14, 2016 20:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Note: the review below was written and posted before we received a technical note that was supposed to have been included in the review LP. The note from Reference Vice President Marcia Martin says there were both analog and digital masters of this production. When the analog tape is still in good condition it will be used as the source for these new Reference Mastercut LPs. In this case and for From the Age of Swing the analog tapes were transferred to 176.4kHz/24 bit digital and the file was used to cut the lacquer. This is safer, Ms. Martin says, when dealing with older tapes.

She writes, "Some purists will worry about this, but from our testing and listening the sound is not degraded at all, due to the high resolution of the digital transfer, played back through the incredibly accurate (to 1 part per million) Pacific Microsonics Model Two converter."

Engineer Johnson adds "Also, session takes, the "masters," almost always need some balance and EQ work. When we made LPs in the 1970s-1990s, we used analogue master tape, consoles and analogue circuits and almost always, some adjustments or settings were made and documented during the cutting process. We still have the option of running our original equipment, the three channel analogue tape recorder I built my first year in college as well as discrete-circuit parametric EQ. We can re-create the historically accurate analogue system and documented post-production changes we made for our early LP releases.


By Michael Fremer ā€¢ Posted: Feb 1, 2012
Read more at http://www.analogplanet.com/content/reference-recordings-returns-vinyl-bang-0#KXHRa7EBcATigTM7.99
_________________
The only way to do great work is to love what you do
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: 051383384
davor281



Pridružen/-a: Čet Jan 2010 18:55
Prispevkov: 210
Kraj: Zimica

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 14, 2016 20:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ambasador hvala za info glede "Groove into bits"
Na hitro sem uspel izbrskat tole -

http://www.analogueseduction.net/category-724/sts-digital-groove-into-bits-volume-2-cd.html

Še dodajam, CD1 se kot kaže da dobit tukaj -

http://www.iglooaudio.co.uk/groove-into-bits-volume-1.html


Lp,
Davor.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: 040/514-308
stormsonic



Pridružen/-a: Sre Jan 2009 2:00
Prispevkov: 764
Kraj: MB

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 15, 2016 01:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:
Ni dolgo nazaj, ko so nekateri bili deležni roganja tu, na forumu, ko so izjavili, da si bodo omislili DAC z 32biti in nekaj stotinami kilohertzev samplinga - danes je to realnost in verjetno tudi deluje kot to opisujeŔ @ajka. [/i]


ƈe imaÅ” v mislih 32 bitov dinamiĆØne resolucije, potem so bili upraviĆØeno deležni roganja.
_________________
My DMM will go only to 10, maybe your DMM can go to 11?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 15, 2016 09:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

davor281 je napisal/a:
Ambasador hvala za info glede "Groove into bits"
Na hitro sem uspel izbrskat tole -

http://www.analogueseduction.net/category-724/sts-digital-groove-into-bits-volume-2-cd.html

Še dodajam, CD1 se kot kaže da dobit tukaj -

http://www.iglooaudio.co.uk/groove-into-bits-volume-1.html


Lp,
Davor.

Na, pa sem si ga potem Ŕel Ŕe preposluŔat.
Poleg tega, do so snemali iz gramofona Acoustic Signature Ascone, je zanimivo, da so uporabili strain gauge glavico. Po sliki sodeĆØ gre za Soundsmith - pomeni da je uporabljen tudi njihov phono stage. Za manj informirane naj povem, da strain gauge glavice delujejo tako, da spreminjajo upornost glede na odklon igle. Za razliko od MC ali MM, kjer hitrost odklona inducira napetost.
Tako strain gauge ne potrebuje anti-Riaa ekvalizacije - in to se debelo sliÅ”i. Potrebuje pa svoj phono stage, ker za delovanje mora dobiti napetost po žiĆØkah, pa nekaj manjÅ”ih odstopanj od linearnosti je le potrebno popraviti za imeti ĆØimviÅ”jo kakovost, ĆØeprav bi Å”lo tudi brez.
----------------------------------------------------------------------------
Pri posluÅ”anju tega CD-ja, najprej sliÅ”iÅ” dinamiko - tudi VU metre na playerju skoraj zabija od -50dB skoraj do nule skaĆØejo ko zajci. Redko najdeÅ” CD tako posnet.
Naslednje ti pade u uho 3D posamezni instrumenti (ful body) in 3D postavitev v prostoru. Pa globina scene, da Å”irine ne omenim - gre Å”e krepko levo od levega in bolj desno od desnega zvoĆØnika. Z dobrim fokusom.

Evo, to je to - tako na prvo uho mi je zelo podobno kot iz gramofona - z izjemo da je CD po njegovo nekoliko bolj svetlo zveneĆØ in nima iste mehkobe.
No, tudi oni so pri tem CD v spremni knjižici napisali, da je rezultat podoben, je pa razlika Ŕe vedno med obema svetovoma. Kot bi rekel - okostje in muskolatura je ista, razlika je v koži, barvi, teksturi.

Res pa ne vsebuje klasiĆØne glasbe, kjer so te razlike vitalne. Tako, za take vrste glasbo kot je na tej CD-jki pa niti jaz ne bi vpraÅ”al veĆØ ali vihal nosa.

Probajte. Meni bi fino to primerjati Ŕe s hi-res fajli.
_________________
Carpe Diem


Nazadnje urejal/a ambasador Tor Nov 15, 2016 09:55; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jacoby



Pridružen/-a: Sre Jun 2008 10:23
Prispevkov: 1111

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 15, 2016 09:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ƈe imaÅ” klasiĆØen CD player, brez DSP-ja, bo rezultat v prid LP-ju, po vsej verjetnosti. Govorimo o vrhunskih DAC-ih ali streamer-jih. (vsaj 24/96)
Govorimo o Hi-Res formatih in visokem Sample-Rate-u vs LP.

---------------------------------------------------------------------------------
glede RIAA-EQ, saj je vendar EQ ki je narejena za na master, vrezana v matrico, kako bo torej brez RIAA EQ signal linearen pri playback-u?
To je nemogoĆØe.
KakrŔen koli signal dobiŔ iz glave (V ali R), mora imet linearen odziv, sicer glava ni linearna. Torej je nujno potreben EQ za playback.

---------------------------------------------------------------------------------
Kar se tiĆØe HI-Res file-ov narejenih iz LP-ja - dobro jutro!
@ReturnToForever, vam je ponujal lastne file (24/96), narejene iz LP.
_________________
The only way to do great work is to love what you do
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: 051383384
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> CD, Vinil, DVD, Blu-ray Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe